Renault Kangoo

Diskusijas un jautājumi par dažādiem auto modeļiem.

Moderator: Bastard

diablox
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2011, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Renault Kangoo

Post by diablox »

Sveiki!
Labu laiciņu skatos uz autiņu Renault Kangoo kā viens no variantiem, virsbūve kas sākās no 2003g. Vēlos dzirdēt atsauksmes par viņu. Bet tikai no pašu pieredzes! Kas ir braukājis un remontējis. Nevis "man draugs, kolēģis, kaimiņš" stāsta. Vairāk interesē kā ar motoriem jaudas ziņā, vairākumam pidāvā 1.2 benzīnu, gribas domāt kad maziņš mašīnas izmēram. Kā ar dīzeļa variantu? Kā ar pārējo tehnisko? Itkā cilvēki braukā, varbūt tik man vēl pagaidām tās domas "renault" :hvz: Varbūt ir kāda komlektācija kurai ir kas nenostrādāts? Tā jau papētot ko piedāvā liekas sakarīgs par to naudiņu.
User avatar
feelfree
Posts: 540
Joined: 08 Jul 2007, 04:20
Location: RIGA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by feelfree »

jautajums kam tev vinu? darbam vai ikdienai? Ir braukt ikdiena ar tadu tikai laikam 1.5dizeli - ikdiena negribetu tada parvietoties - bet no punka a uz b ir ok..
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM :aiwa:
User avatar
feelfree
Posts: 540
Joined: 08 Jul 2007, 04:20
Location: RIGA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by feelfree »

un vispar francuzziii :emo: :D
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM :aiwa:
diablox
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2011, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by diablox »

Cik ilgi ar tādu vizinājies?
User avatar
janni
Posts: 277
Joined: 11 Sep 2007, 19:06
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by janni »

Darbā tiek aktīvi lietots pašlaik 1999 1.4 brīnums (pasažieru ar kravas piekari). Nafig to naglukasti. Vidējais degvielas patēriņš ir ap 8L/100km. Pa šoseju kādu apdzīt arī ir samērā interesants pasākums (apmēram kā ar neturbo dīzeli). Skaņas izolācija nekāda. Sēdpozīciju pie stūres arī nekādu patīkamo dabūt nevar. Orģinālās detaļas ir kosmoss (labi ka ir samērā daudz neorģinālās pieejamas). Lai gan uz priekšu iet un pārvietoties var, autiņam ir jābūt smagi par limonādi lai viņu pirktu.
Lai gan tauta runā kā ķengursII esot jau +/- lietojams autiņš.
Chrysler Town&Country 3.8 AWD '01.
User avatar
KV_88
Posts: 84
Joined: 30 Jun 2010, 18:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by KV_88 »

Diezgan daudz braukāts ir ar pirmās paaudzes feislifta modeli. 1.6 benzīns.
drīz būs 100k km nobraukti un problēmu nav nekādu. nekas nav lūzis/plīsis.

jā.. ir paskaļs, bet negrab nekas. sēdēšana ar nav ērta. patēriņs ap 7,5l/100km
kā darba auto gerai.
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Renault Kangoo

Post by Alien »

tikai ne francūzi :emo: :emo: :emo:
AR_159 :drive:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by laurisko »

Kamēr viņš iet viss ir OK, kad jāremontē - pipec!
Feislifta modelis tak ir jau biki foršāks nekā iepriekšējais!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
diablox
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2011, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by diablox »

Vai feislifta modelis skaitās no 2003 gada?
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by laurisko »

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Renault Kangoo

Post by Alien »

nemāci uz muļķibām
jaunajiem dci motoriem jauki jūk dempferi
un tad arī pie reizes salauž galvu
litotu kautko dabūt nereāli vai arī par NASA cipariem
vecais 1.9 dīzelis ir daudz labāks
dažiem exemplāriem gan uzrodas pārāk liels spiediens motorā aizkam sāk stipri spiest eļļu gar visām blīvēm
hadene grab arī sataisīta :reeka:
salonā izskatās pēc suuda un daudz daudz mīnusu lai nepirktu šito kakmobīli
un tad vēl visam aizmugurējais torsionu tilts kur a restaurācija maksā tikpat cik viss auto :emo:
vēl kādam ir jautājumi??? :naac:
AR_159 :drive:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by laurisko »

Da labi es par salonu un dizainu runāju! :emo:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Renault Kangoo

Post by Alien »

laurisko wrote:Da labi es par salonu un dizainu runāju! :emo:
tur tak gan vecam gan jaunam viss ir d irsaa
bet ja tiešām gribas kādam pirkt tad veco dīzeli var pirkt
bendzīnieki ēd daudz un neiet vispār
AR_159 :drive:
diablox
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2011, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by diablox »

Alien wrote: nemāci uz muļķibām
jaunajiem dci motoriem jauki jūk dempferi
un tad arī pie reizes salauž galvu
litotu kautko dabūt nereāli vai arī par NASA cipariem
vecais 1.9 dīzelis ir daudz labāks
dažiem exemplāriem gan uzrodas pārāk liels spiediens motorā aizkam sāk stipri spiest eļļu gar visām blīvēm
:naac:
Pastāsti smalkāk kas ir 1.5 dīzeļmotoram dempferis, vienīgais kur tāda nosaukuma detaļu zinu ir mocim stūres meānismā, vēl minimāli dzirdēts par sajūga diska disbalansa novēršanas detaļu ar šādu nosaukumu. Un kā viņš nojūk, ko sabojā motora galvā?
Un uz kāda pamata palielimās eļļas spiediens? Parasti spiediens tik samazinās motoram dilstot. Jeb viņam kaut kāds mistisks elektriskais eļļas sūknis un elektrībai nojūkot sūknē bezjēgā? :lol:
User avatar
Andis
Posts: 982
Joined: 01 Dec 2005, 22:18
Location: Ziepniekkalns
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by Andis »

diablox wrote:
Alien wrote: nemāci uz muļķibām
jaunajiem dci motoriem jauki jūk dempferi
un tad arī pie reizes salauž galvu
litotu kautko dabūt nereāli vai arī par NASA cipariem
vecais 1.9 dīzelis ir daudz labāks
dažiem exemplāriem gan uzrodas pārāk liels spiediens motorā aizkam sāk stipri spiest eļļu gar visām blīvēm
:naac:
Pastāsti smalkāk kas ir 1.5 dīzeļmotoram dempferis, vienīgais kur tāda nosaukuma detaļu zinu ir mocim stūres meānismā, vēl minimāli dzirdēts par sajūga diska disbalansa novēršanas detaļu ar šādu nosaukumu. Un kā viņš nojūk, ko sabojā motora galvā?
Un uz kāda pamata palielimās eļļas spiediens? Parasti spiediens tik samazinās motoram dilstot. Jeb viņam kaut kāds mistisks elektriskais eļļas sūknis un elektrībai nojūkot sūknē bezjēgā? :lol:
:doh:
GP-1714
User avatar
marihuans
Posts: 827
Joined: 29 Mar 2005, 17:54
Location: Murjaanji
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by marihuans »

tiltus man kaimiņos restaurē. Jebkuram francim pa 140-160ls visu var jaunu savirpot,cena jau ar noņemšanu/uzlikšanu.
666
diablox
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2011, 16:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by diablox »

Tad viņiem vajadzīgās detaļas tiltam nemaz nav pieejamas, ja nākas virpot?
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Renault Kangoo

Post by Alien »

diablox wrote:Tad viņiem vajadzīgās detaļas tiltam nemaz nav pieejamas, ja nākas virpot?
sanāk lētāk un izturīgāk
AR_159 :drive:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Renault Kangoo

Post by laurisko »

diablox wrote:Tad viņiem vajadzīgās detaļas tiltam nemaz nav pieejamas, ja nākas virpot?
Viss ir pieejams tik maksā! :shock: :shock: :shock:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Renault Kangoo

Post by Alien »

diablox wrote:
Alien wrote: nemāci uz muļķibām
jaunajiem dci motoriem jauki jūk dempferi
un tad arī pie reizes salauž galvu
litotu kautko dabūt nereāli vai arī par NASA cipariem
vecais 1.9 dīzelis ir daudz labāks
dažiem exemplāriem gan uzrodas pārāk liels spiediens motorā aizkam sāk stipri spiest eļļu gar visām blīvēm
:naac:
Pastāsti smalkāk kas ir 1.5 dīzeļmotoram dempferis, vienīgais kur tāda nosaukuma detaļu zinu ir mocim stūres meānismā, vēl minimāli dzirdēts par sajūga diska disbalansa novēršanas detaļu ar šādu nosaukumu. Un kā viņš nojūk, ko sabojā motora galvā?
Un uz kāda pamata palielimās eļļas spiediens? Parasti spiediens tik samazinās motoram dilstot. Jeb viņam kaut kāds mistisks elektriskais eļļas sūknis un elektrībai nojūkot sūknē bezjēgā? :lol:
dempferis ir tā figņa kas skrūvējas kloķenes galā un piedzen pārējos agregātus ar celiņsiksnu
starp 2 metāla daļām pa vidu ir gumija kas mēdz izjukt
tad parasti norauj celiņsiksnu un to ierauj starp demferi un zobsiksnas vāku
tākā uz kloķenes gala nav ne konusu ne ķīļu tad apakšējie skriemeļi aizgriežas kur nu kurais un vārsti satiekas ar virzuļiem
pie viena var noraut sadalenei skrūvi un noārdīt vēl šo un to galvai
principā beigās galva tiek iznīcināta
AR_159 :drive:
Post Reply