koni4jo wrote:Atkal laiciņš pagājis risinot visādas Fiestas problēmas.
Gribat ticat, gribat neticat radās labs jautājums uz kuru gugle man atbildi pagaidām nedod.
Varbūt kāds zin, kur varētu atrast kādu shēmu vai ko līdzīgu, kur būtu parādīts, no kurienes uz kurieni ir jāiet katrai no karbuļa vakuuma trubiņām. (karbulis webwers 2v)
Vismaz tāda aizdoma, ka kaut kas ir netur pievienots, jo ja pie zemiem apgriezieniem (1500- 2100) pedāli iespiež grīdā reakcija no autiņa ir 0 šķauda un neiet, itkā kaut kur vakuums neietu Virs 2200 abarotiem iet kā vajag.
Ir kādam kādas idejas, kur kādu shēmu atrast, vai kas pa vainu varētu būt?
Ja krievu valoda nav sveša,tad > šeit. Grāmata ir Escortam,bet domāju,ka starpības nav nekādas. Motori tie paši. Escortam tikai apzīmējums XR3 .
Vēl kompī ir pilnā remontgrāmata (arī Escortam) .exe formātā. Arī krievu valodā.
Jā izskatās tāpat.
Info diezgan daudz, jāsāk urbties cauri.
Paldies.
koni4jo wrote:Atkal laiciņš pagājis risinot visādas Fiestas problēmas.
Gribat ticat, gribat neticat radās labs jautājums uz kuru gugle man atbildi pagaidām nedod.
Varbūt kāds zin, kur varētu atrast kādu shēmu vai ko līdzīgu, kur būtu parādīts, no kurienes uz kurieni ir jāiet katrai no karbuļa vakuuma trubiņām. (karbulis webwers 2v)
Vismaz tāda aizdoma, ka kaut kas ir netur pievienots, jo ja pie zemiem apgriezieniem (1500- 2100) pedāli iespiež grīdā reakcija no autiņa ir 0 šķauda un neiet, itkā kaut kur vakuums neietu Virs 2200 abarotiem iet kā vajag.
Ir kādam kādas idejas, kur kādu shēmu atrast, vai kas pa vainu varētu būt?
Tur nav vakumu trubinju vaina, bet gan pasa karbuli. Vienvard sakot izdilis. Manam bija tada pat vaina. Nevar jau zinat kadu zupu ieprieksejais saimnieks barojis Tavam zirgam... bet tad nak prata teiciens, ka ar auto ka ar sievietem un labak nezinat kas kapis pari.
Man līdzīga problēma, tikai man Ford VV karburators, auksts tā švakāk iet, bet kad uzsilst tad ripo labi, tā vien šķiet ka problēma ir tanī sūknītī(nez kā viņu tur pareizi sauc), tas kad piespiež kārtīgi, iesmidzina papildus degvielu karbarātorā lai būtu uzrāviens, šķiet ka iesmidzina pa daudz un tad motors "aizrijas", vai varbūt kkas nav kārtībā ar degmaisījumu..grūti spriest..