Šobrīd ir 18 Okt 2018, 21:07

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 42 ziņas ]  Pāriet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Autors Ziņojums
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 14:32 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Sveicināti forumieši. Ir pienācis laiks lai pirktu auto, bet nevaru izvēlēties. Esmu nonācis pie trim variantiem.
Tas ir:
1. Audi S4 B5 2.7 Biturbo benzīns,Avant, maksimāli pakots un praktiski uzreiz pēc iegādes un tehniskām apkopēm tiks ielikta gāze! Ir jau atrasts.
2. Audi A4 B6 2,5TDI Quatro,Avant, S-line, ļoti labi sapakots, Navi,bose,ādas,daudz podziņas u.t.t
3. BMW e46 Touring 3.0D, ļoti labi/maksimāli sapakots, navigācijas, blā blā blā.
4. BMW e46 Touring/Sedan 3.0 benzīns, ļoti labi/maksimāli sapakots, navigācijas, blā blā blā + gāze.

Šie ir mani varianti. Konkrēti eksemplāri atrasti ir tikai viens un tas ir pirmais sarakstā. Patīk visi! Tikai nezinu kas būs labāk. Ja iedziļinās patēriņā, tad benzīns+gāze naudās sanāks tas pats kas šie dīzeļi, jeb mazliet vairāk. Bet kas ar apkopēm? Lai veiktu ikgadējo,jeb kilometrisko apkopi, rullīši,siksnas,zobsiksnas,filtri,sūkņi utt... S4 prasa 400-500ls, tas tikai tāpēc ka tur nekam klāt tikt nevar, respektīvi, ja ir iespēja pašam samainīt visu, tad pārsimts lati mazāk!

Kādi ir patēriņi a4 b6 2,5tdi? kādi e46 3.0d?
Gribētu dzirdēt visus viedokļus un domas par šo mudžekli, par to kas labāk un kas sliktāk...

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 15:21 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Jūl 2006, 23:26
Atbildes: 9110
Atrašanās vieta: vismaz kautkas citādāks normāls kaplis ar pieduurienu nau kā visiem
No ekonomijas/izmaksu viedokļa imho ar e46 3.0 benzīnu problemu būs vismazāk. :hvz: nobraukts dīzelis un ekonomija nav savietojami jēdzieni. :roll: protams, jā, var atrast labu utt, bet es būtu piesardzīgs. Un S4 b5 ļooti daudzi ir kārtīgi nopisti. :hvz:
Es ņemtu 330i + Lpg.

_________________
e30 S50B30US
e28 M20B20
e46 M54B30


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 17:51 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Tas protams arī, par visiem šiem faktoriem ir domāts un apgrozīts no visām pusēm, bet vienmēr var atrast labus auto.
Un par to S4, biju pie auto dīlera uzzinā par auto, tad pa 10 gadiem, izskatās ka tas b5 ticis apkopts tikai pie dīlera un nekādi virsbūves darbi, lieli darbi netika veikti. Tā kā tā :) Jāskatās

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 18:34 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1265
ja ņem dīzeli, tad noteikti BMW.
patēriņi vienādi.
BMW jauda gan būs lielāka + var sataisīt vēl krietni jaudīgāku par Audi.
Ja benzīnu, tad arī laikam ar BMW būs mazāk problēmas. Ir Audi motoram pāris īpatnības/sīkumi, bet nav arī nekas traks. Audi gan būs sportiskāks benzīns.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 19:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Aug 2005, 16:10
Atbildes: 4131
Atrašanās vieta: Ķekava
Kaross rakstīja:
ja ņem dīzeli, tad noteikti BMW.
patēriņi vienādi.
BMW jauda gan būs lielāka + var sataisīt vēl krietni jaudīgāku par Audi.
Ja benzīnu, tad arī laikam ar BMW būs mazāk problēmas. Ir Audi motoram pāris īpatnības/sīkumi, bet nav arī nekas traks. Audi gan būs sportiskāks benzīns.

tik uzreiz vaig pateikt cilvēkam cik maksā jauni izplūdes termodevēji no tā 2.7BT :emo:
par abiem jauniem dačikiem jau sanāk gāzes iekārta :reeka:
330 gāze :yo:

_________________
500Nm bez rūsas :drive:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 19:29 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Mai 2008, 00:29
Atbildes: 25580
Atrašanās vieta: Latvija, Rīga
Ģimenē reiz bija e46 330i tourings !
Cik ar viņu pats izgāzu tik man ļoti patika.. Patēriņš ļoti samērīgs pret tiem zs un nm.. Rīgā kkas ap 12-13 litriem bija, tiesa auto tika mīlēts, un tad tas īpaši lēti nebija, kkas bij ar priekšējiem plauktiem :hvz: Protams, tas bija nu jau pirms ~ 5 gadiem un detaļu cenas ir mainijušās, un risinājumi arī ir :)

Katrā ziņā no loģiskā viedokļa tāds 330i liekas viss labākais variants !

_________________
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasaris 2019. organizatori ir Fretka/Vilciens/Abit


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 19:45 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Tikai to 330i Touring īpaši nav kuplā skaitā, tā teikt,vispār nav! Nav no kā izvēlēties. Bet nu padzīvos, redzēs kas kā būs

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 19:52 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Aug 2007, 12:31
Atbildes: 2281
Atrašanās vieta: Tallinn
bmw nav quattro :P
jeb tam jamekle kas turbij 330ix ?

_________________
----
H6


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 19:58 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Priekškam bmw jāņem ar kvatru?
Tam domāti audi :)

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Aug 2007, 12:31
Atbildes: 2281
Atrašanās vieta: Tallinn
tas man liekas abiem rAudi ir lielaakais pluss paaar bmw :P bet nu gaumes jautajaums, man bmw nekad taa iisit nav patikushi :D

_________________
----
H6


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:15 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Jūn 2004, 14:37
Atbildes: 802
Atrašanās vieta: centrs.rīga.lv
Savā laikā bija līdzīga izvēle - B6 2.5 TDI Quattro vai 330i.

Izvēlējos Audi pamatā 2 iemeslu pēc:

1. Viņu var ar mierīgu sirdi atstāt Rīgā uz ielas.
2. Quattro

330i motors nav nemaz tik bulletproof kā liekas. Kad apsvēru tad izleca daudz dažādu problēmu, gan ar kartera ventilācijām, gan vanosiem, gan eļļu ēšanu/sulošanu.

Savukārt uzlabotais 2.5TDI ir labs, tiešām labs. Tur nav ne pumpe duse, ne commonrail.

Par BMW hadeni komentāru nav, bet Audi viņa ir izturīga. Manam ir ~170k nobraukums (spidometrā) no kuriem ~50k ir pa Latviju, bet hadene vēljoprojām stāv oriģinālā. Saliekot visu oriģinālu var braukt vismaz 70-100k bez bēdām.

Kārbas abiem ir vienādas (t.i. ZF ražojums), ja runājam par automātiem. Audi variantā jāuzmanās no muļķutronika.

Vizuālais skats jau subjektīvi. Pakotu 46to ir daudz, smuku B6 ar S-line nepavisam, ir iespējas izcelties :shura:

_________________
Get rich or die tryin'


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:16 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Viena no lietām kas nepatīk, nē, vairāk kaitina iekš e46, tas ir instrumentu panelis, viņš mani atbaida, žēl jo tā ir lieta/vieta kur visbiežāk jāskatās :topsuck:

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:31 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Tātad īsumā no tagadējiem variantiem!!

S4 B5:
1. http://rus.auto24.ee/used/1046574
2. http://rus.auto24.ee/used/947228
3. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dolfp.html - tad vēl pie mums šāds parādījies, itkā braukājot ~40 gadīgs vīrietis, nav manīts skrienam, jau 2 gadi mēģina notirgot... tur jābrauc ar VAG vadiem un jātestē un jāpaskrūvējās...

A4 B6:
1. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ceifc.html
2. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bciik.html - Bet nav kvatro un bose
3. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... ghxhb.html - Skaists bet virs budžeta

e46 varianti:
1. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... clclg.html
2. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dxjdk.html - nav navigācija :?
3. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... xodmn.html


Pa lielam pie mums izvēle maziņa

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:45 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 25 Jūl 2011, 20:19
Atbildes: 357
Vispār ir arī tādi 3.0 a4 b6 , kas ko par tiem zin?

http://rus.auto24.ee/used/1043340

_________________
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 14 Aug 2012, 20:54 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 30 Jūn 2004, 12:13
Atbildes: 2119
Atrašanās vieta: Rīga
Kaross rakstīja:
Audi gan būs sportiskāks benzīns.

kurā kaktā audi sportiskāks benzīns?
BMW brauks daudz patīkamāk/atsaucīgāk par analogu rAudi.
BMW apkopes ir eļļas maiņas(+filtru) reizi 10kkm kā parasti, reizi 150k km ūdessūknis(viens pats OE ~40ls)+siksna+ruļļi(viss kopā ~200ls kopā ar darbu)
sveces 50 - 100kkm atkarībā ko liec.
p.s. par e46 motoru problēmām nav tik šausmīgi kā murpy izteicās un arī piekares iet ilgi(///M piekares gan, stock ir regulāri jārestaurē šanīri), nevajag uzrauties uz lētām/sliktām detaļām...
Man e46 m3 plaukti mierīgi nodzīvoja visus 50k km pa latviju +vēl vvz cik daudz vācijā.

p.s.s. xi uz ceļa uzvedīsies patīkamāk par Q un pie tam kamēr neskrūvēsi motoru problēmu ar sistēmu nav.
p.s.s.s. navigācija imho nav arguments, jo pašklaik telfeonos jau labākas kartes kā uz mk-IV DVD.

_________________
Pelēkais Zvirbulis Evo
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2012, 08:52 
Offline

Pievienojies: 21 Mar 2012, 14:29
Atbildes: 185
Atrašanās vieta: Kurzemes krasts
BMW E46 330XD Universāls ir tas kas vajadzīgs. Draugam ir. Nezinu par izmaksām, bet nu sajūtas ar tādu braucot ir labu labās. It sevišķi ziemā.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2012, 09:28 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1265
Alien rakstīja:
Kaross rakstīja:
ja ņem dīzeli, tad noteikti BMW.
patēriņi vienādi.
BMW jauda gan būs lielāka + var sataisīt vēl krietni jaudīgāku par Audi.
Ja benzīnu, tad arī laikam ar BMW būs mazāk problēmas. Ir Audi motoram pāris īpatnības/sīkumi, bet nav arī nekas traks. Audi gan būs sportiskāks benzīns.

tik uzreiz vaig pateikt cilvēkam cik maksā jauni izplūdes termodevēji no tā 2.7BT :emo:
par abiem jauniem dačikiem jau sanāk gāzes iekārta :reeka:
330 gāze :yo:



Visam ir risinājums.

Tāpat kā var izmest katalizatorus un atslēgt otrās zondes aiz katalizatoriem, tāpat arī var tos izplūdes gāzu termodevējus atslēgt programmā un braukt ar to auto tāpat kā ar jebkuru 1.8T u.t.t. ;)

Ir darīts un maksā 5x lētāk + var iegūt efektu no tā visa. :yo:

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2012, 09:30 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1265
GirtzB rakstīja:
Kaross rakstīja:
Audi gan būs sportiskāks benzīns.

kurā kaktā audi sportiskāks benzīns?
BMW brauks daudz patīkamāk/atsaucīgāk par analogu rAudi.
BMW apkopes ir eļļas maiņas(+filtru) reizi 10kkm kā parasti, reizi 150k km ūdessūknis(viens pats OE ~40ls)+siksna+ruļļi(viss kopā ~200ls kopā ar darbu)
sveces 50 - 100kkm atkarībā ko liec.
p.s. par e46 motoru problēmām nav tik šausmīgi kā murpy izteicās un arī piekares iet ilgi(///M piekares gan, stock ir regulāri jārestaurē šanīri), nevajag uzrauties uz lētām/sliktām detaļām...
Man e46 m3 plaukti mierīgi nodzīvoja visus 50k km pa latviju +vēl vvz cik daudz vācijā.

p.s.s. xi uz ceļa uzvedīsies patīkamāk par Q un pie tam kamēr neskrūvēsi motoru problēmu ar sistēmu nav.
p.s.s.s. navigācija imho nav arguments, jo pašklaik telfeonos jau labākas kartes kā uz mk-IV DVD.



Es te tagad nefilozofēju par tēmu Audi Vs. BMW vispārīgi, bet par konkrētajiem eksemplāriem.

Izbrauc ar Audi S4 2.7BiT un tad paskatīsiemies ko teiksi. Kur nu vēl labi sačipots S4. BMW ar 3.0 paliek diezgan aizmugurē.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2012, 10:10 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Aug 2005, 16:10
Atbildes: 4131
Atrašanās vieta: Ķekava
nu turbo ir turbo
bet kā ar turbīnu maiņu?
cik maksā darbs :emo:

_________________
500Nm bez rūsas :drive:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Aug 2012, 10:12 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Aug 2005, 16:10
Atbildes: 4131
Atrašanās vieta: Ķekava
bet te tāpat nebūs skaidrības
blondīne vai brunete?
galvenais lai lielas acis (lai verās)

_________________
500Nm bez rūsas :drive:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 42 ziņas ]  Pāriet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv