Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Moderator: Bastard
Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Skatos, ka vienā cenu grupā šobrīd var atrast vainu normāli aprīkotus un vizuāli ciešamus vecā tipa Sharanus un Galaxy līdz 2000.gadam vai pašus lētākos no jau jaunākas paaudzes. Cenas vienādas.
Auto vajadzīgs kā trešais liekais, ar kuru pabraukāt nedēļas nogalēs, katrā ziņā plānots neliels nobraukums un 90% ārpus pilsētas. Kuru ņemt - gan modeli, gan dzinēju?
Auto vajadzīgs kā trešais liekais, ar kuru pabraukāt nedēļas nogalēs, katrā ziņā plānots neliels nobraukums un 90% ārpus pilsētas. Kuru ņemt - gan modeli, gan dzinēju?
Kā miets skriesi, kā vējš atdursies!
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
A kādas vainas? Ietilpīgs un pietiekami ērts izbraukumiem.
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Kamēr jauns, tikmēr svētdienas auto ir benzīna kapsēta. Kad ir ģimene, tad svētdienas auto ir Sharan. tā viš i...
Kā miets skriesi, kā vējš atdursies!
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
jaunā tipa šaraniem bijs common rail dīzeļi? ja jā, tad zini ka remonti būs dārgi..
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
He, atkal pamatots iemesls oponēt melnajamMelnais wrote:Kāds te pērk mašīnu, lai brauktu, vai remontētu?
Sencis jau kādus gadus četrus brauc ar pirmās paaudzes Sharanu 2.0 benzīns/gāze.
Standarta bukšu, atsaišu utjp maiņa. Un jā, pagājušajā vasarā beidzot nomira AC
Visādi citādi - ļoti normāls, ietilpīgs auto!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
mums ģimenē bijuši 2 sharani.
pirmais bija sport trend versijas pirmās paaudzes 1.9tdi AFN čipots gāja akujec. sāka pūt sliekšņi, arkas, lanžeroni un aizm vāks , tāpēc pārdevām (7gadi lv). tehniski viss bija lēts un labi kalpjošs.
tagad nopirkām otrās paaudzes sharanu ar 1.9tdi pumpa duse dzinēju. aŗi uzreiz aizvedām nočipot uz 150zs. jaunajam ir garā gāze, tāpēc liekas, ka iet mazliet tupāk, bet kad iespiež, tad aizmugurē normāls mutulis(izgriezts katalizators) un rāviens pieklājīgs. jaunajam piekare tāda pati. tie paši saldaķiki slimība. jaunajam mums ir grieztos ventilācijas lūkas pēdējām divām rindām.
rezumē -
1. jaunajam sharanam diezgan grab panelis dēļ cietajām plastmasām
2. jaunajam sharanam ir daudz atveramu plauktiņu uz priekšējā panelņa (vecajam nebija)
3. iesaku atrast sharanu ar priekšējo loku apsoldāmo (tīklu). Kad mainījām vecajama sharim logu, ņēmām ar tīklu apsildes un tad dabūjām novērtēt to labumu.
4. redzēju 3 gadus lv pabrauktu jauno sharanu, kad pirmām jauno. rūsē viņi tāpat kā vecie, ja ne pat vairāk.
5. visādi citādi ļoti ietilpīga (ar sievu, draudzeni izņemot krēslus var labi pārlaist nakti), nenormāli ērta ceļojumos(mums abiem sharaniem bija/ir kruīzkontrole), ekonomiska (vecajam bija 5gang kārba un ~140zs un ēda 6-6.5./ jaunajiem sharaniem nāk 6gang kārba un ēd arī tos pašus 6-6.5l), un ja nočipo, tad arī jaudīga ģimenes automašīna.
reku topiku vecā un jaunā sharana no vwmotion. vari palasīt, ja interesē smalkāk.
vecais http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=21200
jaunais http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=23659
pirmais bija sport trend versijas pirmās paaudzes 1.9tdi AFN čipots gāja akujec. sāka pūt sliekšņi, arkas, lanžeroni un aizm vāks , tāpēc pārdevām (7gadi lv). tehniski viss bija lēts un labi kalpjošs.
tagad nopirkām otrās paaudzes sharanu ar 1.9tdi pumpa duse dzinēju. aŗi uzreiz aizvedām nočipot uz 150zs. jaunajam ir garā gāze, tāpēc liekas, ka iet mazliet tupāk, bet kad iespiež, tad aizmugurē normāls mutulis(izgriezts katalizators) un rāviens pieklājīgs. jaunajam piekare tāda pati. tie paši saldaķiki slimība. jaunajam mums ir grieztos ventilācijas lūkas pēdējām divām rindām.
rezumē -
1. jaunajam sharanam diezgan grab panelis dēļ cietajām plastmasām
2. jaunajam sharanam ir daudz atveramu plauktiņu uz priekšējā panelņa (vecajam nebija)
3. iesaku atrast sharanu ar priekšējo loku apsoldāmo (tīklu). Kad mainījām vecajama sharim logu, ņēmām ar tīklu apsildes un tad dabūjām novērtēt to labumu.
4. redzēju 3 gadus lv pabrauktu jauno sharanu, kad pirmām jauno. rūsē viņi tāpat kā vecie, ja ne pat vairāk.
5. visādi citādi ļoti ietilpīga (ar sievu, draudzeni izņemot krēslus var labi pārlaist nakti), nenormāli ērta ceļojumos(mums abiem sharaniem bija/ir kruīzkontrole), ekonomiska (vecajam bija 5gang kārba un ~140zs un ēda 6-6.5./ jaunajiem sharaniem nāk 6gang kārba un ēd arī tos pašus 6-6.5l), un ja nočipo, tad arī jaudīga ģimenes automašīna.
reku topiku vecā un jaunā sharana no vwmotion. vari palasīt, ja interesē smalkāk.
vecais http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=21200
jaunais http://vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?f=54&t=23659
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Piedod, nenoturējos...Brand wrote: 1.9tdi AFN čipots gāja akujec.
Spoiler
Show
Juzik, piedod, vairs tā nedarīšu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Paldies par sakarīgu atbildi.Brand wrote:mums ģimenē bijuši 2 sharani.
Pagaidām, cik esmu apskatījis vecos, normālā stāvoklī laikam būs pagrūti atrast. Ir izbraukts ar diviem vecajiem - ar 90hp tas točna bija tups, ar 110hp bija tīri normāls - atšķirība starp abiem baigi jūtama. Abiem sajūga pedāļi baigi cietie, abi šūpojās kā tādas vannas - vai nu specifika vai abiem amortizācija sabeigta, hvz.
Izbraucu arī ar vienu jauno - negribas ticēt, ka esmu tāds baigais specs, bet likās, ka točna tie ātrumi 6-niecei baigi īsie... bet nu sajūtas nenoliedzami kā mūsdienu mašīnā.
Bet no tāda viedokļa, ka auto vairāk stāvēs nekā brauks, tomēr vairāk uz veco sliecos - vienkāršāks tomēr ir, mazāk kur zaļajam no stāvēšanas iemesties...
Kā miets skriesi, kā vējš atdursies!
Re: Sharan/Galaxy - veco vai jau no 2000.g.
Vecajos tagad īsti nesaprotu. Ja ir klimata kontrole, tad skaidrs - visas pogas ir reiz divi, ķipa priekša un aizmugure.
Bet, ja ir parasts kondišens ar kloķi regulējams - tajos tad ir tikai priekšējā daļa tam visam vai uz viena kloķa ir arī pakaļējās lūkas?
Bet, ja ir parasts kondišens ar kloķi regulējams - tajos tad ir tikai priekšējā daļa tam visam vai uz viena kloķa ir arī pakaļējās lūkas?
Kā miets skriesi, kā vējš atdursies!