INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
Moderator: Bastard
INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
Tātad interesē viedokļi un pieredze jebkāda no cilvēkiem, kam ir bijis sakars ar kādu no vecajiem pakaļpiedziņas 4 cilindru benzīna dzinējiem. Šo to netā esmu paskatījis, bet informācija virsū negāžas...
Pamatā jautājums ir tāds vai šie dzinēji kā tādi ir daudz maz sakarīgi un ir vērts tādu stutēt vecā krievu auto.
Konkrēti šis variants tiek izskatīts, jo ir ļoti ierobežota motortelpa... un šis ir lielākais pēc tilpuma un arī ļoti kompakts no 4cilindrīgajiem. V6 ir par platu un R6 ir pa garu...
Pamatā jautājums ir tāds vai šie dzinēji kā tādi ir daudz maz sakarīgi un ir vērts tādu stutēt vecā krievu auto.
Konkrēti šis variants tiek izskatīts, jo ir ļoti ierobežota motortelpa... un šis ir lielākais pēc tilpuma un arī ļoti kompakts no 4cilindrīgajiem. V6 ir par platu un R6 ir pa garu...
Last edited by TAX on 05 Sep 2014, 16:05, edited 1 time in total.
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: INFO par Volvo 2.0/2.3
un vēl par elektroniku. pieņemu, ka tik veciem jau tur nekādas elektronikas maiņas nesagādātu problēmas ne? nu es domāju, nav tak tur katra nomainītā sprausla vai devējs jāpiekodē, kā jaunajiem?
Aizmugureejaa priekshrociiba
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
2.0 dzinējiem ir divi veidi - 8v un 16v, taču 2.3 tikai 8v, taču arī divi veidi - FK (ja nemaldos) ar augstspiediena turbīnu, FT ar zemspiediena.
Long story short - 2.0 8v (B200FT) un 2.3 8v (B230FT/B230FK) dzinēji praktiski identiski, atšķirās tikai tilpums, tādējādi 2.0 ar biezākām sienām esot izturīgāks. Nezinu, tā mēļo un izklausās loģiski.
Tad vēl ir tie paši dzinēji, tikai ar Redblock, jeb sarkano bloku, kas ir izturīgāks. Arī būs jāpagooglē sīkāk, jo par niansēm nezinu.
Par vadību arī neesmu īpaši izglītots, taču čipojās laikam visi no viņiem.
Iekš Driftworks bija diezgan plaši apspriests 2.0 vai 2.3 dzineklis, kā arī vēl jūra informācijas iekš turbobricks.com. Ņem guugli un interesējies
Motori labi, izturīgi. Gāz klāt eļļu un dod dirsās
edit: ha, līdz galam tā arī neizlasīju, ko tieši vēlies uzzināt ..
ir redzēti projekti, kad stutē sirņikos un pat iekš BMW, jo motors mazs, tūnējas pa lēto un jaudu arī ar stock iekšām pacieš līdz ~300 lopiem, ja stage 0 top zustand.
Long story short - 2.0 8v (B200FT) un 2.3 8v (B230FT/B230FK) dzinēji praktiski identiski, atšķirās tikai tilpums, tādējādi 2.0 ar biezākām sienām esot izturīgāks. Nezinu, tā mēļo un izklausās loģiski.
Tad vēl ir tie paši dzinēji, tikai ar Redblock, jeb sarkano bloku, kas ir izturīgāks. Arī būs jāpagooglē sīkāk, jo par niansēm nezinu.
Par vadību arī neesmu īpaši izglītots, taču čipojās laikam visi no viņiem.
Iekš Driftworks bija diezgan plaši apspriests 2.0 vai 2.3 dzineklis, kā arī vēl jūra informācijas iekš turbobricks.com. Ņem guugli un interesējies
Motori labi, izturīgi. Gāz klāt eļļu un dod dirsās
edit: ha, līdz galam tā arī neizlasīju, ko tieši vēlies uzzināt ..
ir redzēti projekti, kad stutē sirņikos un pat iekš BMW, jo motors mazs, tūnējas pa lēto un jaudu arī ar stock iekšām pacieš līdz ~300 lopiem, ja stage 0 top zustand.
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
Paldies, Fretka!
kaut ko jau lēnām googlēju nu pagaidām ir doma par neturbo, lai nepadarītu visu pārāk sarežģīti. Biju uz vienu šrotu. pārītis redblocki ir pieejami. Itkā 2.3 abi. Tagad plānoju sarunāt, paņemt vienu dzinēju uz pielaikošanu
cik noprotu, tad kopumā šie dzinēji ir gana labi, bez kādām hroniskām, iedzimtām kaitēm. Un itkā var arī tās galvas mainīt no 8v uz 16v un iespējams arī dzinēja balstu vietas neatšķiras. tātad var arī pēc laika domāt par turbo, ja nu ir pa īsu.
nu čipot jau jēga tikai turbo, tā ka tas uz mani pagaidām galīgi neattiecas
kaut ko jau lēnām googlēju nu pagaidām ir doma par neturbo, lai nepadarītu visu pārāk sarežģīti. Biju uz vienu šrotu. pārītis redblocki ir pieejami. Itkā 2.3 abi. Tagad plānoju sarunāt, paņemt vienu dzinēju uz pielaikošanu
cik noprotu, tad kopumā šie dzinēji ir gana labi, bez kādām hroniskām, iedzimtām kaitēm. Un itkā var arī tās galvas mainīt no 8v uz 16v un iespējams arī dzinēja balstu vietas neatšķiras. tātad var arī pēc laika domāt par turbo, ja nu ir pa īsu.
nu čipot jau jēga tikai turbo, tā ka tas uz mani pagaidām galīgi neattiecas
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
un wiki raksta, ka abi ir gan 8v gan 16v
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Redblock_Engine" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Redblock_Engine" onclick="window.open(this.href);return false;
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
http://vlvworld.com/indexframe.html?engspecs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stonis-world.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stonis-world.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
ņem 2,3 8v pēc koda b230f, 115 hp, vispopulārākais dzinējs vecajiem volvo, takā būs viegli atrast. Kārtīgs zviedru dzelzis, samaini siksnu, eļļu un motors nav īsti nokaujams. uz 8v meklēt un likt 16v galvu domāju, ka nav vērts, jo padaudz ko darīt, vieglāk sameklēt turbo motoru. vispār jau, arī t5 motora stiprinājumi ir iespējami tur, kur redblokiem, tikai 1 urbums jāuztaisa katrā pusē blokam un jāiegriež vītne, bet tad gan vecais krievu auto pacelsies spārnos
rekur padaudz info http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=26609" onclick="window.open(this.href);return false;
rekur padaudz info http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=26609" onclick="window.open(this.href);return false;
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
Uz zobsiksnas vaaka visticamaak jau n-tos gadus uzliime buus nolupusi.
Motortelpaa jaabuut metaala plaaksnei ar visaadiem kodiem, tajaa skaitaa dzineejam taapat.
Protams, var gadiities, ka ir swapots.
Motortelpaa jaabuut metaala plaaksnei ar visaadiem kodiem, tajaa skaitaa dzineejam taapat.
Protams, var gadiities, ka ir swapots.
Re: INFO Volvo 2.0/2.3 dzinēji
ok, tad uz bloka nav nekādu kodu...
un kā ar galvām? lasu jau pus dienu galva kūp ir tur visādas 530 un 531 un vēl visādas galvas... kā var zināt kas ir kas?
un kā ar galvām? lasu jau pus dienu galva kūp ir tur visādas 530 un 531 un vēl visādas galvas... kā var zināt kas ir kas?
Aizmugureejaa priekshrociiba