GT-R Proto ... tas tad būtu izdarīts...

Diskusijas un jautājumi par dažādiem auto modeļiem.

Moderator: Bastard

User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

GirtzB wrote: 6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg
7:11 - McLaren F1, Mika Hakkinen
7:12 - BMW M3 GTR (driven by Hans-Joachim Stuck)
7:28 - Pagani Zonda F Clubsport, 650 PS/1230 kg
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1380 kg, Walter Röhrl, (Autobild 07/04)
7.32 - Porsche Carrera GT
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg
7.32 - Porsche 997 GT2 2008 (Motor Authority, Autobild, driven by Walter Röhrl, complaining after the lap that he had to pass eleven other cars "Ich musste elf Autos ueberholen")
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1140 kg
7:38 - Nissan GT-R, 480PS/1720kg]
7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren
7:40 - Porsche 997 Turbo
7:40 - Bugatti Veyron
7:41 - Manthey Porsche GT3 M410
7.42 - Corvette Z06
7:42 - Porsche 997 GT3
7:42 - Ford GT, 550
7:43 - Lamborghini Murcielago
7:44 - Pagani Zonda S
7:46 - Porsche 996 GT2
7:46 - Jaguar XJ220
7:47 - Porsche 996 GT3 RS
7:47 - Ferrari 599 GTB Fiorano
7:47 - Lamborghini Murcielago LP640
7:48 - Porsche 997 GT3
7:50 - Lamborghini Murcielago,(sport auto 06/02)
bet zemē metams nav arī fakts ka Nissan GT-R ir šai sarakstā vienīgais auto ar 4 sēdvietām :-D :-D kādam arī tas var likties gana svarīgi :)

ok, lai nu kā tur arī būs, es domāju ka šis auto, ņemot vērā visus faktus - labo dizainu, japāņu kvalitāti (1.vietā pasaulē), dinamiskos rādītājus, kā arī cenu, vāciešu sportisko auto ražotājiem ļoti spēcīgi pabojās garastāvokli un pārdošanas apjomus, jo kā jau minēju, tuvākais konkurents kas spēj uzrādīt līdzīgu apļa laiku, maksā sasodītas 2 reizes dārgāk :D
350Z
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

GT2 ar ir četras sēdvietas un McLaren ir trīs :D
M3 GTR ar ir četras :D

p.s. 911 997Turbo ir 140keur, Corvete z06 ~80k eur. tā kā nav ko te uzreiz saspringt tā vien ir ar konkurenci kas ir dažu sekunžu attālumā. :D

Un radical SR8 vispār salīdzinoši neko nemaksā :D
Last edited by GirtzB on 07 Nov 2007, 18:31, edited 4 times in total.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Leaf
Kandidāts uz BANu
Posts: 587
Joined: 10 Nov 2005, 01:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Leaf »

Repsi - protams, ka cena darīs savu pārdošanas rādītājos, bet ties kas pērk Porsche, BMW, Mercedes u.t.t tāpat pirks tos, nevis nissan.
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by screwy »

Leaf wrote:Repsi - protams, ka cena darīs savu pārdošanas rādītājos, bet ties kas pērk Porsche, BMW, Mercedes u.t.t tāpat pirks tos, nevis nissan.
Es domaaju ka dazziem cilveekiem deelj shitaa modelja vareetu arii rasties shaubas :)
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

GirtzB wrote:GT2 ar ir četras sēdvietas
ok, ir, bet tas vienalga ir lēnāks par GT-R, un akvai, iečeko cenu /tur gan viņa norādīta NZD$, bet vienalga ievērojama/ :D

http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motor ... 654666.htm
GirtzB wrote:M3 GTR ar ir četras :D
jā, M3 GTR tiešām ir viens labs ikdienas auto, turklāt pie dīleriem parasti ir dabūjams uz vietas, nav pat jāpasūta :D

Image
Leaf wrote: ties kas pērk Porsche, BMW, Mercedes u.t.t tāpat pirks tos, nevis nissan.
te nu tu maldies :wink: tādu cilvēku jau tā ir ļoti maz, un to skaits aizvien sarūk :) jo cenas pārākums /es šobrīd nerunāju par GT-R bet par visu kopumā/ kas ir 2 (!) reizes zemāka, vienādu parametru un kvalitātes /pat labākas/ gadījumā, pārliecinās pat vissnobiskākos pircējus :)
Last edited by Repsis on 07 Nov 2007, 19:41, edited 1 time in total.
350Z
User avatar
KRS
Posts: 161
Joined: 14 Jun 2007, 23:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by KRS »

pastrīdēšos ar Repsi! ferrari, lambo porsche neražo, lai tas pārspētu huyndai pārdošanas apjomus! kas sēdēja ferrari, tas no tā ārā nekāps!
nissan gan jau iekaros jauniešus un šķūnerus!
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

KRS wrote:pastrīdēšos ar Repsi! ferrari, lambo porsche neražo, lai tas pārspētu huyndai pārdošanas apjomus! kas sēdēja ferrari, tas no tā ārā nekāps!
nissan gan jau iekaros jauniešus un šķūnerus!
jā, nu Hyundai un Ferrari es gan nesalīdzināju, tā kā šī replika mazliet nevietā no tevis :)

man doma par šo visu ir tāda, ka jaunajam Nissan GT-R būs viena no labākajām price/performance attiecībām pasaulē, jo par attiecīgo naudu (un kas ir 40k Ls? - viduvējs dzīvoklis Valmierā, vai pritons Rīgā) var iegūt mašīnu, kas trasē pogā ārā autobūves grandus, turklāt saglabājot pilnīgu funkcionalitāti ikdienā, t.sk. ziemā :)
350Z
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by screwy »

Repsis wrote:
KRS wrote:pastrīdēšos ar Repsi! ferrari, lambo porsche neražo, lai tas pārspētu huyndai pārdošanas apjomus! kas sēdēja ferrari, tas no tā ārā nekāps!
nissan gan jau iekaros jauniešus un šķūnerus!
jā, nu Hyundai un Ferrari es gan nesalīdzināju, tā kā šī replika mazliet nevietā no tevis :)

man doma par šo visu ir tāda, ka jaunajam Nissan GT-R būs viena no labākajām price/performance attiecībām pasaulē, jo par attiecīgo naudu (un kas ir 40k Ls? - viduvējs dzīvoklis Valmierā, vai pritons Rīgā) var iegūt mašīnu, kas trasē pogā ārā autobūves grandus, turklāt saglabājot pilnīgu funkcionalitāti ikdienā, t.sk. ziemā :)
Amen...end of story :D
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
LL_gangzta
Moderators
Posts: 1791
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: Ogre/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by LL_gangzta »

jaa, tagad tocna visi pirks skyline lai kraameetu pa nirburgringu :D
skyline, forss auto, pilns ar elektriskajiem diffiem utt. var dot beerniem pogas paspaidiit ;)

es tagad tiesi domaaju peec kaada briiza iegaadaaties kaut ko uz to pusi. esmu dikti daudz masiinas apskatiijies, saakot ar jauno M3, AMG mersiem utt. bet esmu palicis pie porsche 997 turbo. Kapec ? tapec ka neviena, atkartoju neviena masina nerada tadas izjutas kad tu vinaa iekaap nemaz nepielaizot, kaadas ir porsche. kur nu vel izbraucot ar vinu. peec porsche es kaadu nedeelu nevareeju aizmirst iespaidus kas man radaas ar vinu braucot. neviena cita masiina taadus iespaidus neatstaaja.
skyline pat skatoties uz vinu nekadus iipasus iespaidus neatstaj
un girtzb pareizi teica
kas ar to skyline buus peec 10 gadiem kad regulaari pa nedeelas nogaleem lauziis ??

p.s. kaadas ir skyline uztureesanas izmaksas ??
porsche 997 911 turbo uztureesanas izmaksas ir ~200Ls uz 20k km
Lady Lover
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

LL_gangzta wrote:porsche 997 911 turbo uztureesanas izmaksas ir ~200Ls uz 20k km
apsveicu :cool: tas ir pat labāks rādītājs kā Golf 3.
tiešām nebiju domājis ka Porsche ir tik lēti uzturēšanā :-D
350Z
User avatar
LL_gangzta
Moderators
Posts: 1791
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: Ogre/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by LL_gangzta »

un nee, es to neizdomaaju, taa saka cilveeki kam porsche pieder
p.s. cayenne ir cits staasts
Lady Lover
User avatar
KRS
Posts: 161
Joined: 14 Jun 2007, 23:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by KRS »

LL_gangzta wrote:porsche 997 911 turbo uztureesanas izmaksas ir ~200Ls uz 20k km
Tu noteikti kļūdies!
tas ir garantijas periodā summa vienas eļļas maiņas reizei?
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

GT99 nekļudos gan Rollcage ir opcija, standartā ir arī stipri nelietojami bet tomēr pakaļējies sēdekļi :D

Nus m3 GTR bija 80 eksemplāru ierobežotā sērijā :D

GT2 ir sekundes 6-šas ātrāks par GT-R nissaneli :D

Repsi kāda vēl kvalitāte? Apdares materiālus un to salikšanu salīdzini starp Porsche un Nissan, imho uzreiz skaidrs par ko maksā.

p.s. nejauc iekšā 996 GT2 :D

kā ikdienas superauto ziemai, vasarai, sausam un slapjam asfaltam nav nekā labāka un uzticamāka par porsche 993 turbo.
Kā jau teicu gribi dārgu datorspēli pērc skyline, gribi auto kurš sniedz baudījumu, ka esi spējis jamo savākt ņem porsche :D
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

GirtzB wrote: GT2 ir sekundes 6-šas ātrāks par GT-R nissaneli :D
p.s. nejauc iekšā 996 GT2 :D
jā, sorry, 996 bij pirmais ko es tai sarakstā pamanīju, kļūda ;) (tu gan arī precīzi nenorādīji uz 997, tā kā tikpat labi runa varēja iet arī par 996, bet nu poh)
GirtzB wrote: kā ikdienas superauto ziemai, vasarai, sausam un slapjam asfaltam nav nekā labāka un uzticamāka par porsche 993 turbo.
šitais skan tā it kā tu būtu kādus 3 gadus diendienā nobraucis gan ar 993t, gan jauno GT-R.
subjektivitātes paraugstunda :)
GirtzB wrote: Kā jau teicu gribi dārgu datorspēli pērc skyline, gribi auto kurš sniedz baudījumu, ka esi spējis jamo savākt ņem porsche :D
un tu gribi teikt ka GT-R nesniegs baudījumu? :lol: :lol: :lol: sorry, bet šis arguments jau bij smieklīgs no tevis ;)
GirtzB wrote:Repsi kāda vēl kvalitāte?
es runāju par izstrādājuma kopējo kvalitāti - ražošanas kvalitāti, auto uzticamību, atteikumu biežumu, lietotāju atsauksmes utt, jeb sfēru kurā vācu autoražotāji jau vairākus gadus ēd dubļus japāņu priekšā ;)
350Z
val4ara
Posts: 41
Joined: 14 Mar 2007, 18:46
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by val4ara »

Repsis wrote:
GirtzB wrote:Tā kā līdzīgos apstākļos tu izvēlēsies skyline es GT2 :D
Un ne jau zīmola dēļ :D
jā jā, tā tu tikai te tagad saki :D
padomā pats, ja tev piedāvātu kvalitatīvāku produktu ar labākiem rādītājiem, par ~2 reizes zemāku cenu, ko tu izvēlētos?

kas tad ir tas dēļ kā tu izvēlētos GT2? tieši dēļ kā tu būtu gatavs maksāt 2reiz (kas ir ļoti daudz) vairāk? :)
Ekonomikas pamatlikus!
Augsata veertiiba par zemu cenu nav iespeejama!;)
ES jau tev neko nepaarmetu,ja dumjss esi piedzimis taadam jaadziivo;)
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

val4ara wrote:Ekonomikas pamatlikus!
Augsata veertiiba par zemu cenu nav iespeejama!;)
jā, bet ir 2 veidu cilvēki - 1) tādi kas ir gatavi stipri pārmaksāt tikai par zīmolu- tie kas pērk Porsche, MB, BMW, Daini&Gati, utt, un
2)kas tomēr vairāk draudzējas ar galvu, un nav gatavi maksāt tikai par, piemēram, zilbaltu propelleru uz haubes :wink:
(kā jau minēju, GT-R gadījumā, šādu price/performance attiecību (neņemot vērā Ariel Atom un tml ikdienā nelietojamus kartingus) citi pagaidām nespēj piedāvāt, nerunājot jau par šī auto tiešo konkurentu - 911 Turbo)

tur arī šajā gadījumā rodas tā "vērtība" un "starpība" par kuru tu man aizrādi ;)
350Z
User avatar
GirtzB
Posts: 2233
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by GirtzB »

Nus kas kuram baudījums :D

Repsi ja nēesi piefksējis mēs no sākta gala spriedām par 997 GT

Par atteikumu biežumu pačeko porsche 911 statistiku :D, nekādus dubļus jams neēd, un nissan ar nav augšgalā, augšgalā ir toyota, honda, subaru.

kādēļ tieši trīs gadus, vismaz varbūtība ka esmu ikdienā lietojis 993 turbo ir lielāka par tevis lietotu skyline, saistībā ar labās stūres problēmu. :D

Auto kurš labos pilnīgi visas kļudas un pieļauj totālu mērkaķošanos pie stūres drīz vien kļūst bīstams un garlaicīgs.

Savukārt auto kurš pārmāca par kļūdām(nekrītot galējībās) un uzslavē par veiksmīgi izpildītiem manevriem nekļust garlaicīgs...

Un ko tieši tu uzskati par price/performance ja sausos ciparus tad japānis protams sanāk labāks, bet ja iejauc subjektīvās sajūtas tad tur ir cita bilde.


P.S. zilbaltajam propellerim vai citam zīmolam ar draudzēšanos ar galvu nav nekāda sakra.
Porsche pērk dēļ aizmugurē novietotā B6 motora un unikālās vadāmības
Subaru pēr dēļ B4 turbo un pilnpiedziņas kopā ar tanka izturību
BMW pārsvarā tiek iztirgots dēļ R6 motra rakstura un RWD
Ferrari tādēļ ka tur ir abolūts high tech eiropas izpildījumā
Aston Martin britu šarms, smagnēja bet pārliecinoša vadāmība.
Jaguar ir lētāks un labāks Aston
....
Skyline un Mitsu Evo pērk dēļ tā spējas par mazu naudu braukt ātri, pie tam pieliekot minimālu piepūli tā vadīšanai

Aptuveni tā.

Aptuveni tā. Un tie kas pērk porsche uz nissanu neskatīsies, viņiem tas token neinteresē.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

GirtzB wrote:Par atteikumu biežumu
es runāju par tendenci kopumā, šie ir jaunākie dati ko varēju atrast-
http://www.gmeurope.com/news/2004/news_041119b.html

bet spriežot pēc šī
http://www.amazines.com/article_detail. ... eid=266769

nekas daudz nav mainījies un vācu lielais trijnieks joprojām stagnē pa topa otro desmitnieku ;)
GirtzB wrote:Un ko tieši tu uzskati par price/performance ja sausos ciparus tad japānis protams sanāk labāks, bet ja iejauc subjektīvās sajūtas tad tur ir cita bilde.
et protams ka es runāju par cipariem. un joprojām brīnos kā tev neapnīk bārstīt šādus subjektīvus tekstus :D
nu es arī, izbraucu ar M3 e36, pēc tam ar 200sx S14a un atkal jutos kā cilvēks, ar Nissanu viss kārtībā :cool: bet bembis galīgi neaizkustināja :fekals:
GirtzB wrote:Un tie kas pērk porsche uz nissanu neskatīsies, viņiem tas token neinteresē.
labi, ar šo dziļo filozofisko domu arī beigsim šo diskusiju, negribu vairs strīdēties par šo visu, tas ir bezjēdzīgi :)
350Z
val4ara
Posts: 41
Joined: 14 Mar 2007, 18:46
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by val4ara »

Repsis wrote:
val4ara wrote:Ekonomikas pamatlikus!
Augsata veertiiba par zemu cenu nav iespeejama!;)
jā, bet ir 2 veidu cilvēki - 1) tādi kas ir gatavi stipri pārmaksāt tikai par zīmolu- tie kas pērk Porsche, MB, BMW, Daini&Gati, utt, un
2)kas tomēr vairāk draudzējas ar galvu, un nav gatavi maksāt tikai par, piemēram, zilbaltu propelleru uz haubes :wink:
(kā jau minēju, GT-R gadījumā, šādu price/performance attiecību (neņemot vērā Ariel Atom un tml ikdienā nelietojamus kartingus) citi pagaidām nespēj piedāvāt, nerunājot jau par šī auto tiešo konkurentu - 911 Turbo)

tur arī šajā gadījumā rodas tā "vērtība" un "starpība" par kuru tu man aizrādi ;)

Es personiigi uzskatu ka tu iebrauc pilniigaa absurdaaa..kaa piemeeraam cilveeki kas peerk Piem. S-klasi vai 7-series ir mullkki un nepeerk piemeeram Nissan maxima!
Nee naudu ko cilveeki maksaa ir taa veerta...cenu veido Katra siikum atsraadaatiiba,kas veido to auru kas rodas sinii masiinaa,rada prieku vinnaa atrasties,braukt,izbaudiit braucienu!
Lai tikai kaads nesaak,ka juut taas taas piem. 0.5 sek atscciriibu paatrinaajumaa!Ja automassiina nesagaadaa prieku braukt un medod iespeeju TEV braukt,tad kaada tad jeega vispaar maksaat lielu naudu par vinnu!Visi peerk Dacia un have fun :verycool:

Un principaa,termini aatrs un labs ir pilniigi divas dazzadas lietas!;)

p.s Un vispaar kaadeell apziimeejums GT muusdienas tiek izmantots jebkuras pallurkas apziimeessanaa?(Ja,nezini GT patieso apziimeejumu,nekomentee sso posta dallu;))
ES jau tev neko nepaarmetu,ja dumjss esi piedzimis taadam jaadziivo;)
User avatar
Repsis
Posts: 683
Joined: 08 Apr 2005, 20:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Repsis »

val4ara wrote:S-klasi vai 7-series ir mullkki un nepeerk piemeeram Nissan maxima!
val4aras kungs, arī šeit tev nav 100% taisnība, es zinu dažus cilvēkus kas ir pārkāpuši no 7er bembjiem uz Hyundai Sonata un nenožēlo savu izvēli ne mirkli :verycool:
val4ara wrote: Nee naudu ko cilveeki maksaa ir taa veerta...cenu veido Katra siikum atsraadaatiiba,kas veido to auru kas rodas sinii masiinaa,rada prieku vinnaa atrasties,braukt,izbaudiit braucienu!
es tomēr īsti nesaprotu ko tu ar šo gribēji teikt - man piemēram arī ļoti patīk Nissan 350z īpašā aura, sportiskais dizains, tas ka ir piestrādāts pie katra sīkuma, kvalitāte, patīk tai mašīnā atrasties, izbaudīt braucienu, tā rada neaprakstāmu prieku - tieši kā tu raksti! :)
kāds īsti bija šī tava teikuma mesidžs?
350Z
Post Reply