Archi wrote:Jaa, jaa zinu, runaaju huinju..jau dzeru indi un izdzeeshos...
GT-R Proto ... tas tad būtu izdarīts...
Moderator: Bastard
Jaunieši nu jums plystation nākošā paaudze uz riteņiem uzlikta varēsit priecāties
Ar latvijas likumdošanu viss ir ok, nafig vajag tos pašnāvniekus ar stūri otrā pusē. Ja tev gribas R32/33/34 tad pārbūvē pats, un neliec maximas reiku.
Imho R33 sky bija Nismo 400R
R34 krutā versija bija nismo Z-tune
par 280zs klausiet duke
Lūdzu nejaukt Porsche 911 Turbo ar Carrea GT un 911 GT3
tie ir pilnīgi atšķirīgi auto.
Vienā vecum vecā handling testā bija R33 sky un 550 maranello kopā ar veselu kompāniju citu autosu, uzvarēja nebūt ne ātrāko apļa laiku uzrādījusī kompjūterspēle R33 bet gan 550
Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
Ar latvijas likumdošanu viss ir ok, nafig vajag tos pašnāvniekus ar stūri otrā pusē. Ja tev gribas R32/33/34 tad pārbūvē pats, un neliec maximas reiku.
Imho R33 sky bija Nismo 400R
R34 krutā versija bija nismo Z-tune
par 280zs klausiet duke
Lūdzu nejaukt Porsche 911 Turbo ar Carrea GT un 911 GT3
tie ir pilnīgi atšķirīgi auto.
Vienā vecum vecā handling testā bija R33 sky un 550 maranello kopā ar veselu kompāniju citu autosu, uzvarēja nebūt ne ātrāko apļa laiku uzrādījusī kompjūterspēle R33 bet gan 550
Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
un tev protams neko nenozīmē fakts ka 997 GT2 cena būs vairāk kā 2 (!) reizes lielāka nekā GT-R cena? (189k eiro vs 80k dolāri)?GirtzB wrote: Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
turklāt par to Nurburgringas laiku vēl nesaki vis, pirms nav notestēts, tur vēl redzēs kā būs, dinamiskajos rādītājos GT-R piemēram ir pārāks
p.s. un kāda jēga tavā postā vispār bija no R33 pieminēšanas?
350Z
Cenas zinja gan shitam aparaatam ir vislielaakaas priekshrociibas...pa taadu naudu, laikam labaakais ko varees dabuutRepsis wrote:un tev protams neko nenozīmē fakts ka 997 GT2 cena būs vairāk kā 2 (!) reizes lielāka nekā GT-R cena? (189k eiro vs 80k dolāri)?GirtzB wrote: Porsche 997 GT2 būs ātrāks Nurburgringā par šito auto.
turklāt par to Nurburgringas laiku vēl nesaki vis, pirms nav notestēts, tur vēl redzēs kā būs, dinamiskajos rādītājos GT-R piemēram ir pārāks
p.s. un kāda jēga tavā postā vispār bija no R33 pieminēšanas?
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
jā jā, tā tu tikai te tagad sakiGirtzB wrote:Tā kā līdzīgos apstākļos tu izvēlēsies skyline es GT2
Un ne jau zīmola dēļ
padomā pats, ja tev piedāvātu kvalitatīvāku produktu ar labākiem rādītājiem, par ~2 reizes zemāku cenu, ko tu izvēlētos?
kas tad ir tas dēļ kā tu izvēlētos GT2? tieši dēļ kā tu būtu gatavs maksāt 2reiz (kas ir ļoti daudz) vairāk?
350Z
a tu padomā kādēļ es vispār neapsktīju varinatu 350z
tur sarp citu ar cenas atšķirās konkrēti
Produkta kvalitē hmz, kāpēc tu domā ka Skyline būs kvalitatīvāks par GT2? P.s. rādītāji izņemot ekonomiskos ir pārāk tuvu lai teiktu kuri labāki.
tur sarp citu ar cenas atšķirās konkrēti
Produkta kvalitē hmz, kāpēc tu domā ka Skyline būs kvalitatīvāks par GT2? P.s. rādītāji izņemot ekonomiskos ir pārāk tuvu lai teiktu kuri labāki.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Šeit ir cita tēma, nevis kas par ko ir labāks!GirtzB wrote:a tu padomā kādēļ es vispār neapsktīju varinatu 350z
tur sarp citu ar cenas atšķirās konkrēti
Produkta kvalitē hmz, kāpēc tu domā ka Skyline būs kvalitatīvāks par GT2? P.s. rādītāji izņemot ekonomiskos ir pārāk tuvu lai teiktu kuri labāki.
Mēs dzīvojam lai brauktu un braucam lai piedzīvotu!
un ja tā godīgi, tad maksāt 80k eur par datorspēli negribas, dizains no manu dziļi snobisko uzskatu viedokļa ir dziļi pēē..., man labāk patīk inženieru mehāniķu, nekā inženieru elektriķu darbs, kaut gan tagad jau otrie ņem virsroku it visā. Ja es spēšu atļauties GT2 tas nozīmē ka tas auto arī paliks pie manis, tādēļ man ir svarīgi lai jams arī pēc gadiem 15 - 20 nečīkstētu un negrabētu pa šuvēm, un lai nebūt trīsreiz nomainīti galvenie mezgli.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
repsi atvaino par offtopic bet nē, par to gan man bail nebij.
p.s. un andrisV pareizi vienā topicā secināja ka esmu totāls auto snobs
p.s.s. Atvainojos visiem par manu sarkastiski snobisko uzvedību sakārā ar elka pārdzimšanu jaunā tēlā. Turpmāk tā nedarīšu(varbūt).
p.s. un andrisV pareizi vienā topicā secināja ka esmu totāls auto snobs
p.s.s. Atvainojos visiem par manu sarkastiski snobisko uzvedību sakārā ar elka pārdzimšanu jaunā tēlā. Turpmāk tā nedarīšu(varbūt).
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
nē fizikas likumus pārkāpt nevar. Vienkārš vadītāja dalība notiekošajā braucot ar skyline(principā ar veselu strēķi ne tikai japāņu mūsdienu auto) ir tikpat cik datorspēlē(pie tam arcade nevis simulation), pagriez stūri nospied pedāl un viss notiek, man piemēram negribas ka auto labo manas kļudas, man labāk patīk, ja pašam beidzot kaut kas sāk sanākt, pēc sūri grūta darba, gandarījums lielāks. Un tā ka šis ir otrais auto, nevis viengais, tad tam ir jābūt tiešī tādam.
Savukār nejauciet šo txt kopā ar 350z tur jau ir cits stāsts
Savukār nejauciet šo txt kopā ar 350z tur jau ir cits stāsts
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Var , var neuztraciesMelnais wrote:hmm, moš sāks rasties vēlme mānīt elektroniku? bez tam, domāju ka skyline šo elektroniku var izslēgt. principā šo elektroniku nevar izslēgt auto, kas skaitās sporta, bet priekš līkrociem. piemēram, kautkādiem tur amg meršiem, kuriem jauda ir līdz zobiem, bet šķērē salikt nevar, jo visur tā elektronika, ko nevar izrubīt...
Veertiiba gan te neprichom, veertiiba katram cilveekam ir cita.gt99 wrote:
Ja cena ir 2 reizes lielāka un auto tomēr pērk, tas nozīmē, ka šis auto ir 2 reizes vērtīgāks Neskatoties uz Nirburgringas laikiem
Divas identiskas mashiinas, viena ar ZAZ ziimolu otra ar Lamborgini, mashiinas ta identiskas, bet veertiiba atshkiras, taa kaa to veertiibu vispaar var nenjemt veeraa.
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
screvy nus nezinu nevienu tādu pašu auto kā skyline.
Auto jau ir ne tikai tehniskie dati, bet arī izpildījums kā tas ir panākts un auto dizains arī nav mazsvarīgs. Tāpat kā izmantotie materiāli etc etc etc...
Tādēļ jau autoražotāju ir tik daudz, jo cilvēki ir dažādi.
Un pievieontā vērtība Porsche no šada viedokļa(ja jau esam šākuši par to spamot) ir ievērojami augstāka.
par Nirburgringas apļu laikiem bik papildināsim, nebij jau Nissan GTR tur ātrākais agregāts(izvācot tjūnu un kit carus):
6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg
7:11 - McLaren F1, Mika Hakkinen
7:12 - BMW M3 GTR (driven by Hans-Joachim Stuck)
7:28 - Pagani Zonda F Clubsport, 650 PS/1230 kg
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1380 kg, Walter Röhrl, (Autobild 07/04)
7.32 - Porsche Carrera GT
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg
7.32 - Porsche 997 GT2 2008 (Motor Authority, Autobild, driven by Walter Röhrl, complaining after the lap that he had to pass eleven other cars "Ich musste elf Autos ueberholen")
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1140 kg
7:38 - Nissan GT-R, 480PS/1720kg
Auto jau ir ne tikai tehniskie dati, bet arī izpildījums kā tas ir panākts un auto dizains arī nav mazsvarīgs. Tāpat kā izmantotie materiāli etc etc etc...
Tādēļ jau autoražotāju ir tik daudz, jo cilvēki ir dažādi.
Un pievieontā vērtība Porsche no šada viedokļa(ja jau esam šākuši par to spamot) ir ievērojami augstāka.
par Nirburgringas apļu laikiem bik papildināsim, nebij jau Nissan GTR tur ātrākais agregāts(izvācot tjūnu un kit carus):
6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg
7:11 - McLaren F1, Mika Hakkinen
7:12 - BMW M3 GTR (driven by Hans-Joachim Stuck)
7:28 - Pagani Zonda F Clubsport, 650 PS/1230 kg
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1380 kg, Walter Röhrl, (Autobild 07/04)
7.32 - Porsche Carrera GT
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg
7.32 - Porsche 997 GT2 2008 (Motor Authority, Autobild, driven by Walter Röhrl, complaining after the lap that he had to pass eleven other cars "Ich musste elf Autos ueberholen")
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1140 kg
7:38 - Nissan GT-R, 480PS/1720kg
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.