Civic vs Astra
Moderator: Bastard
- xtcola
- Posts: 450
- Joined: 29 Jun 2005, 15:16
- Location: Rīga Jugla-3
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Paldies ParaTr00per par atsauciibu
Es tieshi domaaju par to variantu ka jaabraukaa ar esiiti kameer vinsh vairs nav remonteejams (nu vai vismaz veel kaadus gadinjus 2) Un tad jaapeer jau kautkas nopietnaaks, lielaaks, komfortablaaks. Uz to briidi jau ceru ka ar finanseem buus labaak... Tapeec shis variants tagad liekas normaalaakais.
Par esiiti biju plaanojis dabuut ap 1000ls. Bet iisti pat nezinu vai kaads njems par taadu ciparu.
Es tieshi domaaju par to variantu ka jaabraukaa ar esiiti kameer vinsh vairs nav remonteejams (nu vai vismaz veel kaadus gadinjus 2) Un tad jaapeer jau kautkas nopietnaaks, lielaaks, komfortablaaks. Uz to briidi jau ceru ka ar finanseem buus labaak... Tapeec shis variants tagad liekas normaalaakais.
Par esiiti biju plaanojis dabuut ap 1000ls. Bet iisti pat nezinu vai kaads njems par taadu ciparu.
- Renars
- Posts: 475
- Joined: 12 Jun 2004, 22:37
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
nu es tev varu pastastit par 97g hyndai lantru
braucu es ar vinu nezeligi, visi kas zin ka tas bij to apliecinas, ledusapli, grunts celi utt, masinai regulari beidzas gada laika vismaz divi amortini un paris bukses, uz ta bij katru gadu jaiegulda ap 200ls, pie normalas eksplotacijas sitais cipars butu ap 100ls ed ka lops, 1.6 10l iet ok grab ar normali, pie 120 uz grunts sarunaties paliek gruti a un galvenais minus ka ruse normali, bet ari tas iespejams del manas eksplutacijas
braucu es ar vinu nezeligi, visi kas zin ka tas bij to apliecinas, ledusapli, grunts celi utt, masinai regulari beidzas gada laika vismaz divi amortini un paris bukses, uz ta bij katru gadu jaiegulda ap 200ls, pie normalas eksplotacijas sitais cipars butu ap 100ls ed ka lops, 1.6 10l iet ok grab ar normali, pie 120 uz grunts sarunaties paliek gruti a un galvenais minus ka ruse normali, bet ari tas iespejams del manas eksplutacijas
Bez stresa
ta pat sxu gruutaak uztureetRenars wrote:nu es tev varu pastastit par 97g hyndai lantru
braucu es ar vinu nezeligi, visi kas zin ka tas bij to apliecinas, ledusapli, grunts celi utt, masinai regulari beidzas gada laika vismaz divi amortini un paris bukses, uz ta bij katru gadu jaiegulda ap 200ls, pie normalas eksplotacijas sitais cipars butu ap 100ls ed ka lops, 1.6 10l iet ok grab ar normali, pie 120 uz grunts sarunaties paliek gruti a un galvenais minus ka ruse normali, bet ari tas iespejams del manas eksplutacijas
Ir darīšana ar Astru 02` 1,7 dti
nogriezti jau gandriiz 170k km un ir bijushas dariishanas ar lampinju check engine, kas ir vnk nostraadaajusi nje prichom, mainiitas siksnas, ellja un veel dazi siikumi un ir dariishnas tik ar apkopeem, bet taa viss ir labi. Piekare stabila arii skaljsh nav paaraak 1,7 diizelis pateeree ljoti maz, ar pilnu baaku var norullet aptuveni 700 km arii tiiri ziperiigs ir pilseetaa. Bija viena probleema ar gultni priekshaa, bet tika sataisiits un naudu iipashi nepanjeema, taa kaa rezerves daljas opeljiem arii nav astronomiskas, kgan jau 2000 un paari jau stipri augstaakas. Smiekliigi tas, ka ritoshaa un bremzes ir taadas pashas kaa vecam kadetam
nogriezti jau gandriiz 170k km un ir bijushas dariishanas ar lampinju check engine, kas ir vnk nostraadaajusi nje prichom, mainiitas siksnas, ellja un veel dazi siikumi un ir dariishnas tik ar apkopeem, bet taa viss ir labi. Piekare stabila arii skaljsh nav paaraak 1,7 diizelis pateeree ljoti maz, ar pilnu baaku var norullet aptuveni 700 km arii tiiri ziperiigs ir pilseetaa. Bija viena probleema ar gultni priekshaa, bet tika sataisiits un naudu iipashi nepanjeema, taa kaa rezerves daljas opeljiem arii nav astronomiskas, kgan jau 2000 un paari jau stipri augstaakas. Smiekliigi tas, ka ritoshaa un bremzes ir taadas pashas kaa vecam kadetam
RS
- Renegāts
- Posts: 247
- Joined: 23 Jul 2004, 12:00
- Location: Pašā LV centrā
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
astra G NAV salīdzināma ar esiiti. tie ir divi pilnīgi dažādos laikos projekteeti un ražoti auto. ka xtcola rakstija ka astru no 98g, tad no ta gada naca tikai G astras. ar fordiem Focus ir astras liidzinieks.
detalju cenas:
karbona stabilizatora astaite prieksheejaa - 10ls
zobsiksnas rulliitis- 35 ls
ģeneratora siksna ar kondishku 7ls
bremzu diksi zimmerman aizmugurejie 2l astrai - 16 ls
priekshejie 26 ls
priekshejas pussass granaata jauna - 38 ls
termostats 8 ls
lambda shrotaa 30 ls
lockheed pr bremzu kalotkas laikam 12 ls vai 16,isti neatceros
japieziime, ka astrai salons nekuja negrab, skanjas izolaacija laba, stock seedeklji peedeejais meesls - neerti.
turas uz celja ok, bet lielos aatrumos izteika nepietiekama pagriezamiiba, ar standarta augstuma riepaam pamiiksta.
nekaads uuber sporta vaagis nav. , man domaat, ka studentam ideaals vaagis. + viss sameeraa viemnkaarsh, pats var kjjimereeties un remonteeties melnu muti.
detalju cenas:
karbona stabilizatora astaite prieksheejaa - 10ls
zobsiksnas rulliitis- 35 ls
ģeneratora siksna ar kondishku 7ls
bremzu diksi zimmerman aizmugurejie 2l astrai - 16 ls
priekshejie 26 ls
priekshejas pussass granaata jauna - 38 ls
termostats 8 ls
lambda shrotaa 30 ls
lockheed pr bremzu kalotkas laikam 12 ls vai 16,isti neatceros
japieziime, ka astrai salons nekuja negrab, skanjas izolaacija laba, stock seedeklji peedeejais meesls - neerti.
turas uz celja ok, bet lielos aatrumos izteika nepietiekama pagriezamiiba, ar standarta augstuma riepaam pamiiksta.
nekaads uuber sporta vaagis nav. , man domaat, ka studentam ideaals vaagis. + viss sameeraa viemnkaarsh, pats var kjjimereeties un remonteeties melnu muti.
Domā par rītdienu...nopērc 2 kastes alus!
- xtcola
- Posts: 450
- Joined: 29 Jun 2005, 15:16
- Location: Rīga Jugla-3
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Man ar esiiti pa pilseetu ar 30l (galiigi neekonomiski braucot) pietiek uz kadiem 350km laikam Tas ir ar 1.6 DOHC 90hp motoruNightWing wrote:Nja... par pateerinjiem... ok... ar 30 l degvielas es mieriigi ar 192 ZS e36 325i varu nobraukt 280 km... taapeec... vai ir jeega njemties ar tiem 1.xx motoriem... naz, naz... :p pie kam tas ir testa rezhiimaa ar pedaali griidaa... :p
- xtcola
- Posts: 450
- Joined: 29 Jun 2005, 15:16
- Location: Rīga Jugla-3
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Tikko uzzinaju ka mana maasiica ar veco mazdu gada laikaa reaali tikai ellu mainija un vakar izgaja tehnisko vispar pa nulleem! Mazda laikam 92 gada. Vismaz 20k km tika pa gadu nobraukts! Un nekaadu remontu... Man pat neticaas ka taa var buut... Mazda taada:
http://ss.ss.lv/imgs/47/2320/92768/U3sK ... /1.big.jpg
http://ss.ss.lv/imgs/47/2320/92768/U3sK ... /1.big.jpg
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Chalis 2meneshus atpakal ar pirmo reizi izgaaja skati ar askonu 1,6 1985 gada. 1niekus ielika par ruusu,elas nopluudi un sabukteetam vadiitaaj durviim! A Tu vel briinies par Mazdu ar kuru brauc dailais dzimumsxtcola wrote:Tikko uzzinaju ka mana maasiica ar veco mazdu gada laikaa reaali tikai ellu mainija un vakar izgaja tehnisko vispar pa nulleem! Mazda laikam 92 gada. Vismaz 20k km tika pa gadu nobraukts! Un nekaadu remontu... Man pat neticaas ka taa var buut... Mazda taada:
http://ss.ss.lv/imgs/47/2320/92768/U3sK ... /1.big.jpg
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Man bija Vectra A 1.6 93. gads ar kuru 1,5 gadus nobraucu. Ieguldīju praktiski tikai eļļās un filtros, piekarei viena stabilizatora atsaite nomainīta (10 Ls), kā arī kādas 5 reizes metināts izpūtējs (pat metināju tādēļ nekādu izmaksu). Vēl samaksāju par dzinēja diagnostiku 20 Ls. Salūza arī ABS (reizēm pazūd kontakts pie viena sensora), bet to nesaremontēju.
Dinamika mašīnai nekāda, net patēriņš 6-7 l ārpus pilsētas, bet pilsētā ap 10 l. Salons praktiski negrab, bet ir slikta skaņas izolācija - dzird motoru un vēju.
Pašlaik braukāju ar Golf III 1.9 D, pēc iegādes nomainītas visas siksnas, eļļas, amortizatori. Tagad TA teica, ka drīz būs jāmaina stūres pirksti, kaut arī nobraukti tikai daži tūkstoši no iepriekšējās TA. Salons negrab, bet grab lūka un logi, ja ir atvērti, labi dzirdama aizmugures piekares darbība, motors un vējš. Neērti standarta krēsli. Degvielas patēriņš ap 5 l ārpus pilsētas un 7 l pilsētā. Dinamika pilsētā ir pietiekama. Vājas bremzes.
Dinamika mašīnai nekāda, net patēriņš 6-7 l ārpus pilsētas, bet pilsētā ap 10 l. Salons praktiski negrab, bet ir slikta skaņas izolācija - dzird motoru un vēju.
Pašlaik braukāju ar Golf III 1.9 D, pēc iegādes nomainītas visas siksnas, eļļas, amortizatori. Tagad TA teica, ka drīz būs jāmaina stūres pirksti, kaut arī nobraukti tikai daži tūkstoši no iepriekšējās TA. Salons negrab, bet grab lūka un logi, ja ir atvērti, labi dzirdama aizmugures piekares darbība, motors un vējš. Neērti standarta krēsli. Degvielas patēriņš ap 5 l ārpus pilsētas un 7 l pilsētā. Dinamika pilsētā ir pietiekama. Vājas bremzes.
VW Golf III 1.9 D; Suzuki GSX-R 750