Saskarsme ar CP2
Moderator: omulis
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Saskarsme ar CP2
Šodien uzmanīgi un ja naezinat, kas jādara, pašķirstat noteikumu grāmatiņu
http://www.delfi.lv/news/national/polit ... d=42237902
http://www.delfi.lv/news/national/polit ... d=42237902
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Saskarsme ar CP2
daudzi nezin ko darītJuzix wrote:Šodien uzmanīgi un ja naezinat, kas jādara, pašķirstat noteikumu grāmatiņu
http://www.delfi.lv/news/national/polit ... d=42237902
malā stāvot var aprēkties kamēr šie dzenā citus malā stāvēt
reizēm tādi teksti nāk
AR_159
Re: Saskarsme ar CP2
ka tanu bij ?
mala jastav ir tikai tad kad naaka ar sarkano un zilo diskogaismu kopaa ja ma n atminja nevilj. parejkos gadiijumos ir tikai jadod celjs pavacoties malaa.... slinkums mekleet sat noteikumus
mala jastav ir tikai tad kad naaka ar sarkano un zilo diskogaismu kopaa ja ma n atminja nevilj. parejkos gadiijumos ir tikai jadod celjs pavacoties malaa.... slinkums mekleet sat noteikumus
----
H6
H6
- NabagsBezVento
- Spam addicted
- Posts: 2063
- Joined: 03 Oct 2011, 21:27
- Location: Jūrmala
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Saskarsme ar CP2
jap, tā viņš ir, bet cik sapratu tieši to arī viņi pārbaudīs. šito noteikumu toties uz mūžu atcerēšos- vienīgā kļūda csdd teorijas eksāmenā, jutos kā idiots, tagad atmiņā iespiedāsramex wrote:ka tanu bij ?
mala jastav ir tikai tad kad naaka ar sarkano un zilo diskogaismu kopaa ja ma n atminja nevilj. parejkos gadiijumos ir tikai jadod celjs pavacoties malaa.... slinkums mekleet sat noteikumus
*Sicram wrote: izdomā parakstu..
Re: Saskarsme ar CP2
ai nuzin mosh kautkas mainijies, es azh nezinaju ka tie mudaki kaut kad bia sadaliijsuhi celju gradaciju ka asfalteets/brugjeets celjsh ir galvenakas par grantenieku un grantenieks ir galvenaaks par celju bez seguma :/ a tas izradas akuakadas 2006 jau mainijies bijs , mana laiak bija vienkarhis celjsh ar segumu ir galvenasi pret celju bez seguma, un pofig kaads seguims grants, asfalts vai brugjis
----
H6
H6
- Bender
- Posts: 372
- Joined: 13 Jul 2005, 21:17
- Location: Banānu Republika
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Saskarsme ar CP2
par šito ceļu gradāciju arī biju pārsteigts. droši vien tas muļķis, kurš šito ir ierosinājis un izbīdījis cauri nekad pa sniegotu ceļu nav braucis. ej nu mini, kāds tur segums apakšā zem sniega
Re: Saskarsme ar CP2
tu vai tad ar pirmo nenoliki?NabagsarVento wrote:jap, tā viņš ir, bet cik sapratu tieši to arī viņi pārbaudīs. šito noteikumu toties uz mūžu atcerēšos- vienīgā kļūda csdd teorijas eksāmenā, jutos kā idiots, tagad atmiņā iespiedāsramex wrote:ka tanu bij ?
mala jastav ir tikai tad kad naaka ar sarkano un zilo diskogaismu kopaa ja ma n atminja nevilj. parejkos gadiijumos ir tikai jadod celjs pavacoties malaa.... slinkums mekleet sat noteikumus
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Saskarsme ar CP2
Vakar ceļā no Rīgas uz Jēkabpili sanāca interesanti piedzīvojumi.
Aiz Aizkraukles ir Statoil benzīntanks ceļa malā - iegriezāmies paņemt kafijas. Pēc izbraukšanas no DUS, priekšā bija smagais, aiz tā kādi 7 auto, un mēs.
Daži smago apdzina, bet tad kādas 3 mašīnas priekšā pamanījām melnu Toyota Landcruiser 200, ar igaunijas numuriem. Šis tā dikti nesteidzīgi brauc - 70-80. Smagais no šī pamazām atraujas, un aiz LC braucošie vieglie šo arī apdzen - sanāk, ka mēs jau braucam aiz LC. Pamanu, ka šis tā jocīgi uzvedas - nespēj noturēt joslu - vazājas no nomales uz pretējo joslu. Skaidrs, ka vadītājs nav īsti adekvāts, iespējams - pālī. Uzzvanu uz 112, palūdzu lai savieno ar Aizkraukles rajona ceļu policiju. Dežurantam apskaidroju situāciju, nosaucu LC datus, šis saka ka ok, noziņošot patruļai lai noliek mierā. Pirms skrīveriem LC pabrauc kādu gabalu pa nomali, tad ievelk pretējā joslā - gandrīz busam purnā, bet pēdējā brīdī parāva pa labi, buss arī pavācās malā, un no sadursmes izvairījās. LC turpina tādā garā. Aiz Skrīveriem šo apdzenu - tomēr drošāk ir tādam pa priekšu braukt nekā aiz muguras. Jau tuvojas Pļaviņas, bet CP kā nav tā nav - tieši jocīgi, parasti pa ceļam vismaz 3-4 ekipāžas kaut kur krūmos sēž. Nelielu gabalu pirms Pļaviņām vienā līkumā spogulī redzu, ka LC gandrīz norakstījās - ierāva grāvī, tad jau sānslīdē iznesās uz ceļa. Labi, ka pretī neviens nebrauca, jo šis aizņēma abas joslas. Bet neko, savācas un turpina ceļu. Zvanu vēlreiz CP - šie saka, ka Pļaviņās viņu jau gaidot ekipāža. Braucu pa Pļaviņu apvedceļu, bet šis nogriežas uz Pļaviņām. Intereses pēc nākamajā nobrauktuvē arī nogriežos uz Pļaviņām - LC tieši pabrauc garām, braucu aiz viņa. Pļaviņās mentu nav. Šis brauc kopumā diezgan lēni - pilsētā 40-50, ārpus pilsētas 70-120. Aiz Pļaviņām piezvanu uz Jēkabpils ceļu policiju - apskaidroju situāciju, pasaku, ka Aizkraukles CP ir nespējīgi. Šie saka ok, noziņosim. Iebraucot Jēkapbilī pretī aizbrauc policijas buss, ierauga šo, met ripā un ar ieslēgtiem signāliem šim pakaļ. Viņš laikam saprata, ka labi nebūs, un mierīgi stūrē iekšā Statoil'ā. Menti šim pakaļ, noliek mierā. Nokomandē viņu iebraukt DUS. Pa DUS policijas klātbūtnē grozoties šis atpakaļgaitā uzstumjas virsū stāvošam e36. Poliči liek šim izkāpt - knapi turas kājās, var redzēt, ka ir pamatīgā pālī. Šo iesēdina busā, iedod pūst testerī. Piegāju pie poličiem, uzprasīju kas un kā - esot ap 3 promilēm.
Tā lūk, labi ka viss labi beidzās, bet tomēr nebeidz pārsteigt Aizkraukles CP impotence - tas ķēms 50km brauca pa visu viņu rajonu, apdraudot citu un savu veselību/dzīvību, šie nespēj pat izbraukt uz ceļa un nolikt viņu mierā..
Morāle - kad jākampj nauda par ātrumu, šie ir visur, katrā krūmā. A kad viņus reāli vajag, viņi nekur nav atrodami.
Aiz Aizkraukles ir Statoil benzīntanks ceļa malā - iegriezāmies paņemt kafijas. Pēc izbraukšanas no DUS, priekšā bija smagais, aiz tā kādi 7 auto, un mēs.
Daži smago apdzina, bet tad kādas 3 mašīnas priekšā pamanījām melnu Toyota Landcruiser 200, ar igaunijas numuriem. Šis tā dikti nesteidzīgi brauc - 70-80. Smagais no šī pamazām atraujas, un aiz LC braucošie vieglie šo arī apdzen - sanāk, ka mēs jau braucam aiz LC. Pamanu, ka šis tā jocīgi uzvedas - nespēj noturēt joslu - vazājas no nomales uz pretējo joslu. Skaidrs, ka vadītājs nav īsti adekvāts, iespējams - pālī. Uzzvanu uz 112, palūdzu lai savieno ar Aizkraukles rajona ceļu policiju. Dežurantam apskaidroju situāciju, nosaucu LC datus, šis saka ka ok, noziņošot patruļai lai noliek mierā. Pirms skrīveriem LC pabrauc kādu gabalu pa nomali, tad ievelk pretējā joslā - gandrīz busam purnā, bet pēdējā brīdī parāva pa labi, buss arī pavācās malā, un no sadursmes izvairījās. LC turpina tādā garā. Aiz Skrīveriem šo apdzenu - tomēr drošāk ir tādam pa priekšu braukt nekā aiz muguras. Jau tuvojas Pļaviņas, bet CP kā nav tā nav - tieši jocīgi, parasti pa ceļam vismaz 3-4 ekipāžas kaut kur krūmos sēž. Nelielu gabalu pirms Pļaviņām vienā līkumā spogulī redzu, ka LC gandrīz norakstījās - ierāva grāvī, tad jau sānslīdē iznesās uz ceļa. Labi, ka pretī neviens nebrauca, jo šis aizņēma abas joslas. Bet neko, savācas un turpina ceļu. Zvanu vēlreiz CP - šie saka, ka Pļaviņās viņu jau gaidot ekipāža. Braucu pa Pļaviņu apvedceļu, bet šis nogriežas uz Pļaviņām. Intereses pēc nākamajā nobrauktuvē arī nogriežos uz Pļaviņām - LC tieši pabrauc garām, braucu aiz viņa. Pļaviņās mentu nav. Šis brauc kopumā diezgan lēni - pilsētā 40-50, ārpus pilsētas 70-120. Aiz Pļaviņām piezvanu uz Jēkabpils ceļu policiju - apskaidroju situāciju, pasaku, ka Aizkraukles CP ir nespējīgi. Šie saka ok, noziņosim. Iebraucot Jēkapbilī pretī aizbrauc policijas buss, ierauga šo, met ripā un ar ieslēgtiem signāliem šim pakaļ. Viņš laikam saprata, ka labi nebūs, un mierīgi stūrē iekšā Statoil'ā. Menti šim pakaļ, noliek mierā. Nokomandē viņu iebraukt DUS. Pa DUS policijas klātbūtnē grozoties šis atpakaļgaitā uzstumjas virsū stāvošam e36. Poliči liek šim izkāpt - knapi turas kājās, var redzēt, ka ir pamatīgā pālī. Šo iesēdina busā, iedod pūst testerī. Piegāju pie poličiem, uzprasīju kas un kā - esot ap 3 promilēm.
Tā lūk, labi ka viss labi beidzās, bet tomēr nebeidz pārsteigt Aizkraukles CP impotence - tas ķēms 50km brauca pa visu viņu rajonu, apdraudot citu un savu veselību/dzīvību, šie nespēj pat izbraukt uz ceļa un nolikt viņu mierā..
Morāle - kad jākampj nauda par ātrumu, šie ir visur, katrā krūmā. A kad viņus reāli vajag, viņi nekur nav atrodami.
Good morning? No such thing!
Re: Saskarsme ar CP2
a apr to ka Aizkraukeles mamakslmieni nolazhoja vijnsu kaukads kantoris nevar izdraast ta pamatiigi(mandomaat pelniijushi godam pa bikseem) ? tomeer zinjots par neadekvat ukadru pie ruljiem a shiem 0 reakcija (nu labie dezhurants trubu paceela) a talaak nulle
----
H6
H6
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Saskarsme ar CP2
Aizsūtīju šito tekstu uz TVnet - var būt sacels troksni. Es domāju, ka kādam par to būtu jaātbild - tas LC vadītājs jebkurā brīdī varēja iebraukt pretējā joslā (ko daudzreiz arī izdarīja) un saskrieties ar pretim braucošo. Ņemot vērā LC izmērus un masu, pretī braucošā vieglā auto pasažieriem lielu izredžu palikt veseliem vai vismaz dzīviem nebūtu.ramex wrote:a apr to ka Aizkraukeles mamakslmieni nolazhoja vijnsu kaukads kantoris nevar izdraast ta pamatiigi(mandomaat pelniijushi godam pa bikseem) ? tomeer zinjots par neadekvat ukadru pie ruljiem a shiem 0 reakcija (nu labie dezhurants trubu paceela) a talaak nulle
Good morning? No such thing!