MiizalaFoxijs wrote:5
Moška vienkarši vajag nepažeelot pardesmit latus un detektoru iegadaties?
Nokaveeji, tikko pardevu savu veco kobru, super manta pa savu cenu
Moderator: omulis
MiizalaFoxijs wrote:5
Vieniigais, aiz kaa ir veseliigi pabraukt ir eskorta aizsaakoshais auto, bet nu ikdienaa taada privileegjija ir tikai ZACHAMNazgul wrote:Parsvara braucu atljautaja lidz + 10
pa retai reizei ekonomijas nolukos dazreiz atvelku no luksafora lidz atljautajam atrumam
skjersam neeju jo fwd ( ziemu un neskaitisim , pie tam krustojumos kur neviena nav un viss ir labi parredzams )
par senjotajiem necepos dazreiz ir pat veseligi aiz vinjiem pabraukt ( protams, aiz tadiem kas brauc nevis tur kaju uz bremzes, vai aiz tadiem, kas aiz kuriem bail braukt )
Nu perfekti par mani pateiktsAndroid wrote:Pilsētā parasti ir ~70, pie atļautā 70 (krastene u.c.) ir 90-100, uz šosejām vienmēr turu uz 120 - tā teikt cenšos iekļauties lētajā sodu galā.
Bieži arī sanāk šūt pa joslām, bieži izbesī sēnes. Tāpat arī parasti cenšos iespējas apbraukt korķus pa blakus ceļiem - uz krastenes pa kabatām un tā. Un īsti nesatrauc, ja kāds par mani domā slikti.
Man VW Mk5 arī rāda par 9 vairāk pie 110km/h. Daudzi to neapzinas, ieraugot likumsargus met pa mēmajiem, atpaliek pa pus kilometru, brauc uz 80... Es vienkārši īsi atlaižu gāzi, pārbaudu spidometru, un braucu kā braucis.sciroco wrote:Ja, starpcitu, GintsK piezimeja, bet neviens gandrīz īsti nepamanija.
salidzinot ātrumu ar GPS var rast atbildi, kapēc daudzi brauc +10km/h.
Veciem auto tas ir īpaši raksturīgi, bet arī jauniem, esmu piefiksejis ka bieži ir 5km/h kļuda.
Tātad braucot uz 100km/h reāli ir 90 tikai