Braukšanas apstākļi
Moderator: omulis
- Andžejs
- Posts: 112
- Joined: 22 Dec 2005, 23:42
- Location: Titurga, Westside
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
WESTSIDE
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Good morning? No such thing!
- Andžejs
- Posts: 112
- Joined: 22 Dec 2005, 23:42
- Location: Titurga, Westside
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.Android wrote:Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
WESTSIDE
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Ja tur ir palikusi kante, tad visdrīzāk nobrauktuvei vēl ir paredzēta viena asfalta kārta. Segas konstrukcija pamatbrauktuvei un nobrauktuvēm atšķiras diezgan būtiski, tāpēc domāju, ka tiklīdz būs piemērots laiks asfaltēšanai, tas tiks izdarīts.Andžejs wrote:Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.Android wrote:Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
Katrā ziņā pasekošu līdzi šim jautājumam.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Seko, a kas?Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
Good morning? No such thing!
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???Android wrote:Seko, a kas?Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
AR_159
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.Alien wrote:a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???Android wrote:Seko, a kas?Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
Good morning? No such thing!
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
cerams tur kaukas turēsiesAndroid wrote:Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.Alien wrote:a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???Android wrote:Seko, a kas?Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
AR_159
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..Alien wrote:cerams tur kaukas turēsiesAndroid wrote:Atbilstoši līgumam garantijas laikā defektus novērš būvnieks.Alien wrote:a kas nes atbildību ja ceļš sāks dalīties pēc gada???Android wrote:Seko, a kas?Reinis_m wrote:Android, ceļa pasūtītājs seko līdzi tam, kā notiek kaut kāds remonta process (nu tur zīmes kā saliktas, darbu režīms utt.) vai svarīgi ir tikai tas, ka uz nodošanas brīdi viss kaut cik turas kopā un kaut kā iztur garantijas laiku?
Principā katrā būvobjektā ir būvuzraugs, kurš tur ir tieši tādēļ, lai kontrolētu būvdarbu kvalitāti un atbilstību projektam.
un zinu toč ka uz Ķekavas ceļa pavasarī būs bedres
Ar ķekavas ceļu ir sarežģīta situācija - projekts sūdīgs, naudas trūkst. Un jāņem vērā, ka visa darbība, kas tagad notiek uz galvenajiem ceļiem, ir tikai pagaidu mērs - ceļa segas pastiprināšana. Tā nav pilnvērtīga rekonstrukcija, bet gan tāda lāpīšanās - tip labāk tā nekā nekā.
Starp citu - tieši uz A7 tika pamainīta tehnoloģija, jo sākontējā projektā paredzētā bija galīgi garām.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
arī pajāt*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
pa pretējo joslu var akurāti apbraukt korķi un bedres
pasākumu čakarē tilta būvēšana kur nekas ne notiek un varēja ierakt tādu pašu caurteku kā 10 citās vietās
satikt to debiloīdu kas tur izdomāja būvēt tiltu...
laikam mājas celtniecībai banka lēzeno nepiešķīra, tāpēc jābūvē tilts kur kustība notiek 3h nedēļā
AR_159
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Nestāsti to, ko nezini*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
Good morning? No such thing!
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
caurteka ar lielāku diametru nekā citurAndroid wrote:Nestāsti to, ko nezini*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
AR_159
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur sliktiAlien wrote:caurteka ar lielāku diametru nekā citurAndroid wrote:Nestāsti to, ko nezini*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
Good morning? No such thing!
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Braukšanas apstākļi
a kāds tur pamatojums tādai megabūvei kas jābūvē visu gadu???Android wrote:Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur sliktiAlien wrote:caurteka ar lielāku diametru nekā citurAndroid wrote:Nestāsti to, ko nezini*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
AR_159
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Kāda tev starpība?Alien wrote:a kāds tur pamatojums tādai megabūvei kas jābūvē visu gadu???Android wrote:Beidz īdēt - visur naudas tērēšana un visur sliktiAlien wrote:caurteka ar lielāku diametru nekā citurAndroid wrote:Nestāsti to, ko nezini*Sicram wrote: Tā summa ko tur tērē ir laikam 60k lv.. tb ja ķekava būtu kko iebildusi, tad viss ticamākais, gar Mārupes domi būtu bijis jauns segums ! Tākā ..
Pilnīgi dažādas finansējuma programmas, pilnīgi citas summas.
Par tiltu - ja domā pie būvmateriālu noliktavas, tad tur nav nekāds tilts - kastveida caurteka. Pārbūve sarežģītāka nekā vien. plastmasas trubu iemest.
ūdeni var novērot 3x gadā
nezināja kā savādāk sap ist satiksmi, tāpēc tāds risinājums ar lielu naudas tērēšanu un vēl mentiem tur savs prieciņš tiek
Būvniekam iedots objekts uz līgumā noteikto laiku. Kādā kārtībā un ko šis tur dara, tā ir viņa darīšana.
Kāpēc tieši tāda caurteka nevis trūba - pamatots ar aprēķinu. Ja nepatīk - ņem zīmuli, papīru, kalkulatoru un pārrēķini.
Good morning? No such thing!
Re: Braukšanas apstākļi
varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
- facex
- Posts: 109
- Joined: 21 Feb 2009, 14:11
- Location: Valmiera - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
iz wrote:varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
Tajā bildē ļoti labi redzams kas ir interesējošā ceļa posma saimnieks - Jūrmalas pašvaldība. Valsts ceļi tur neko nevar pasākt.
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Kļūdies. No šī gada 1. janvāra šis posms ir nodots LVC gādībā - kopā ar foršo Kūdras posmu, kuru tagad remontē.facex wrote:iz wrote:varkaļu kanāla tilts un tam sekojošais garais, lēzenais, labais pagrieziens arī tiks pieremontēts, jeb tur kur tagad sākās būvdarbi tā arī paliks, jo tagad jaunais ceļa klājums sākas apm. 500m, ja ne pat mazāk aiz tā pagrieziena, kur segums jau ir gaužām bēdīgs un gar joslu labajām malām ir gandrīz neiespējami braukt, jo vecie ielāpi ir vai nu izdrupuši vai arī sasēdušies?
Tajā bildē ļoti labi redzams kas ir interesējošā ceļa posma saimnieks - Jūrmalas pašvaldība. Valsts ceļi tur neko nevar pasākt.
Šogad diez vai kas interesants notiks, moš nākamgad
Good morning? No such thing!
- Andžejs
- Posts: 112
- Joined: 22 Dec 2005, 23:42
- Location: Titurga, Westside
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Braukšanas apstākļi
Piektdienas pēcpusdienā ieradās tehnika un visu forši sataisīja. Tagad prieks braukt!Android wrote:Ja tur ir palikusi kante, tad visdrīzāk nobrauktuvei vēl ir paredzēta viena asfalta kārta. Segas konstrukcija pamatbrauktuvei un nobrauktuvēm atšķiras diezgan būtiski, tāpēc domāju, ka tiklīdz būs piemērots laiks asfaltēšanai, tas tiks izdarīts.Andžejs wrote:Nobrauktuve ir noasfaltēta, bet savienojums starp jauno klājumu un veco ir atstāts ļoti briesmīgs.Android wrote:Tā tam nevajadzētu būt - gan jau nobrauktuves noasfaltēs, citādi neparakstīsim darbu pabeigšanas un objekta nodošanas/pieņemšanas aktus.Andžejs wrote:Jautāums sekojošs:
Kas notiek ar darbiem uz apvedceļa pie Jaunmārupes. Džeki jau krāso svītras, bet nobrauktuves no ceļa ir galīgā pakaļā! Konkrētajā gadījumā ir jautājums par nobrauktuvi uz Jaunmārupi pretī kapiem( pie zīmes uz golfa laukumu). Tas sūds kas tur ir uztaisīts jau stāv divas nedēļas un paliks uz patstāvīgo tā? Grūti bija pieliet vēl klāt 70 cm asfalta, nevis atstāt asu, nogriestu malu?
Zinātāji, lūdzu pakomentējiet šo!
Paldies par atbildi. Cerēsim, ka būs izmaiņas tajā vietā!
Katrā ziņā pasekošu līdzi šim jautājumam.
WESTSIDE