Pārdod BMW E30 325i
Pārdod BMW E30 325i
BMW e30 325i pēc pilnīga kapitālā remonta. Mašīna pilnībā pārkrāsota( Aston Martin onyx black metalic), Visa virsbuve apstrādāta ar antikorozijas lidzekliem. Orginālā mtechnik paka, Hella Dark priekšējā optika. Pāršūts Balts ādas salons, Recaro zamšādas stūre, Motors M20b25 vadība no M50b25, pilnibā pārlasīta hadene, blokejosais reduktors un izdarīts vēl daudz, kas cits. Mašīnā iegūldīts +/-? 6000 Ls. Pilnīgāks info pa telefonu(20206979) vai PM
Cena: 3000Ls
P.S. Par bildi nepiesieties - Bildets ar Nokia 3310
Last edited by ZETECH on 13 Jan 2010, 07:32, edited 3 times in total.
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Pārdod BMW E30 325i
telefons nekur nav norādīts.ZETECH wrote:[...]Pilnīgāks info pa telefonu vai PM
[...]
p.s. bembis neinteresē, es tik tā...
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Re: Pārdod BMW E30 325i
Kadu postu atpakal izskaneja, ka velaties dzirdet ko vairak un redzet veel kadu bilditi bishku labaka kvaliate, tad nu ari sanemsos isuma pastastit.
Masina tika nopirkta aptuveni divi gadi atpakal.
Tada vina izskatijas tad....
Jau pasa sakuma tika pirkts, ka projekta auto, tadel vienigais, kas faktiski tika skatits bija kuzava stavoklis. Tad nu atradu so eksemplaru, kuram bija rusins iemeties tik divas vietinas un sie laukumini nebija lielaki par 8x8 cm.
Kadu laicinu tika pabraukts un uz ziemas pusi sakas izjauksanas darbi.
Masina tika pilniba aplasita, sametinatas rusina skartas vietas, kuzavs viss tika apstradas ar antikorozijas lidzekliem vairakas kartas, parvilktas jaunas mastikas, utt. Pectam tika izkrasots salons, motortelpa un bagaznieks.
Pa so laiku kamer nemos ar kuzavu tika atrast labs salons( sportsitze) un nodots suvejam to visu parsut no varteikt baltas adas( tonis nedaudz uz zilonkaulu)
Tika pabeigti vairak vai mazaki kuzava darbi un kamer gaidiju methnic slieksnus un listvu( uzlikas uz durvim )no ebay.de., saku darbus pie motora.
Motorits tika pilniba izjaukts uz galda un tur pat ari salikts, tikai nu jau ieguvis plnigi jaunas visas ieksas. Sakot ar varstu gumijam beidzot ar klaniem, salem utt.
Pec motora saliksanas bijau atpakal salons, bet tas tika atlikts nedaudz malina, jo biju iesacis lasit atpakal hadeni, hadene protams viss jauns un skaisti sakrasots. Uz buksem, atsaitem, bremzu trubinam utt redzesiet tikai uzrakstu febi/bilstein vai lemforder. No ebay.de tika uzsutiti amartizatori ar isajiem stokiem un atsperes ar sedinajumu 60/60 mm, bet uzliekot likas par augstu, tadel tika uzsutits jauns komplekts 100/100 mm( un nespriediet pec vizuala, ka itka jau nav tik zems- atgadinu tas ir prefeislifts)
Nu jau ka biju ticis gala ar hadenes darbiem un dabuju iestutet motoriiti, keros pie salona. salons ka jau teicu tika parsuts ar baltu adu. Nonacis lidz griestiem sapratu, ka sakarigus griestus kupejai bez lukas neatrast, tadel atkal devos pie suveja, lai pasuj man skaistus melnus zamsa griestus. Un tad jau sakas ilgie salona plastmasu meklejumi, jo lai atrastu patiesam labi saglabajusos sikumus ir lielas problemas.
No aksesuariem salona e30 ieguva vel auto gauge dacikus, podiumus prieksejas durvis midbasiem un pikstuliem, sparco zamsadas sturiti, un spidometru no m3 e30 ar magisko ciparu 300km/h.
Te paris bildites( vel sadi tadi sikumi nepabeigti)
Vel nesakrasota malina un bez restites - procesaa
Un magiskais skaitlis
Protams tika uzstadits ari visiem patikamais blokis
Pec motora piebrauksans saprtu, ka vajag ko uzlabot vadiba, no sakuma tas bija chips, bet nepatika, tadel nnacu pie secinajuma, ka jainstale vadiba no ka jaunaka, Saja gadijuma ta izradijas vadiba no plits, un motronicu 1.3 nomainija 3.1
Bilde no procesa
Galu gala uzliekot so vadibu varu teikt motoram ir atgriezusies otra dziviba. Paraleli tam tika pastit ari jauns degvielas suknis, jo vecais ko saka glukot.
Salona masina vel ir tikusi ari pie kvalitativas muzikas sistemas: galva JVS, prieksa komponenti no JBL un aizmugure Ovalas tumbas JBL, pasaciens diezgan labs, jo vis no darga gala. Subis netika instelets, jo pasam ta isti neprasijas.
Masinite ieguva taisnu izpludi ar videjo un gala bunduli no shnitceles. Tatad ko vel aizmirstu - prieksa tika ieinsteletas hella nakts, gan prieksa, gan aizmugure uzstaditas glazu atsaites. Par diskiem varu teikt, ka tika nopirkti pie varteikt pasas krivijas robezas ( Lietuva - Marianpole). sakuma bija sudraboti, bet tika izvalceti, un pieskanoti masinai. Centrs izkrasots melns un Mala atpuleta. Masina tikusi ari pie 3cm bieziem flanciem.
Aaa... un velviena svariga lieta ko izlaidu, krasojums. Tika ilgi domats, bet beigas paliku pie Aostin Martin black, kas vel pa virsu ieguva sudrabotu graudinu.
Seit bildite ( fotografets tumsa un sit tik sudrabinu, bet pasa krasa satur vel zalu sarkanu un zeltitu graudu)
Krasa uz fotagrafesanos, jau bija ari nedaudz noputejusi.
Ganjau kaut ko aizmirsu, bet nu tas isuma viss....
Seit paris bildes ar pasu auto ( gan pabeigta, gan nepabeigta stadija)
P.S. Vairak bildes un izklastu gan neliku, jo tomer pirkt/un pardot sadale ne projekta atradisana.
Aaa.. un gribeju pieverst uzmanibu, ka tas ir prefeislifts, bet ar m-technik 2 (retums ko tadu redzet)
Masina tika nopirkta aptuveni divi gadi atpakal.
Tada vina izskatijas tad....
Jau pasa sakuma tika pirkts, ka projekta auto, tadel vienigais, kas faktiski tika skatits bija kuzava stavoklis. Tad nu atradu so eksemplaru, kuram bija rusins iemeties tik divas vietinas un sie laukumini nebija lielaki par 8x8 cm.
Kadu laicinu tika pabraukts un uz ziemas pusi sakas izjauksanas darbi.
Masina tika pilniba aplasita, sametinatas rusina skartas vietas, kuzavs viss tika apstradas ar antikorozijas lidzekliem vairakas kartas, parvilktas jaunas mastikas, utt. Pectam tika izkrasots salons, motortelpa un bagaznieks.
Pa so laiku kamer nemos ar kuzavu tika atrast labs salons( sportsitze) un nodots suvejam to visu parsut no varteikt baltas adas( tonis nedaudz uz zilonkaulu)
Tika pabeigti vairak vai mazaki kuzava darbi un kamer gaidiju methnic slieksnus un listvu( uzlikas uz durvim )no ebay.de., saku darbus pie motora.
Motorits tika pilniba izjaukts uz galda un tur pat ari salikts, tikai nu jau ieguvis plnigi jaunas visas ieksas. Sakot ar varstu gumijam beidzot ar klaniem, salem utt.
Pec motora saliksanas bijau atpakal salons, bet tas tika atlikts nedaudz malina, jo biju iesacis lasit atpakal hadeni, hadene protams viss jauns un skaisti sakrasots. Uz buksem, atsaitem, bremzu trubinam utt redzesiet tikai uzrakstu febi/bilstein vai lemforder. No ebay.de tika uzsutiti amartizatori ar isajiem stokiem un atsperes ar sedinajumu 60/60 mm, bet uzliekot likas par augstu, tadel tika uzsutits jauns komplekts 100/100 mm( un nespriediet pec vizuala, ka itka jau nav tik zems- atgadinu tas ir prefeislifts)
Nu jau ka biju ticis gala ar hadenes darbiem un dabuju iestutet motoriiti, keros pie salona. salons ka jau teicu tika parsuts ar baltu adu. Nonacis lidz griestiem sapratu, ka sakarigus griestus kupejai bez lukas neatrast, tadel atkal devos pie suveja, lai pasuj man skaistus melnus zamsa griestus. Un tad jau sakas ilgie salona plastmasu meklejumi, jo lai atrastu patiesam labi saglabajusos sikumus ir lielas problemas.
No aksesuariem salona e30 ieguva vel auto gauge dacikus, podiumus prieksejas durvis midbasiem un pikstuliem, sparco zamsadas sturiti, un spidometru no m3 e30 ar magisko ciparu 300km/h.
Te paris bildites( vel sadi tadi sikumi nepabeigti)
Vel nesakrasota malina un bez restites - procesaa
Un magiskais skaitlis
Protams tika uzstadits ari visiem patikamais blokis
Pec motora piebrauksans saprtu, ka vajag ko uzlabot vadiba, no sakuma tas bija chips, bet nepatika, tadel nnacu pie secinajuma, ka jainstale vadiba no ka jaunaka, Saja gadijuma ta izradijas vadiba no plits, un motronicu 1.3 nomainija 3.1
Bilde no procesa
Galu gala uzliekot so vadibu varu teikt motoram ir atgriezusies otra dziviba. Paraleli tam tika pastit ari jauns degvielas suknis, jo vecais ko saka glukot.
Salona masina vel ir tikusi ari pie kvalitativas muzikas sistemas: galva JVS, prieksa komponenti no JBL un aizmugure Ovalas tumbas JBL, pasaciens diezgan labs, jo vis no darga gala. Subis netika instelets, jo pasam ta isti neprasijas.
Masinite ieguva taisnu izpludi ar videjo un gala bunduli no shnitceles. Tatad ko vel aizmirstu - prieksa tika ieinsteletas hella nakts, gan prieksa, gan aizmugure uzstaditas glazu atsaites. Par diskiem varu teikt, ka tika nopirkti pie varteikt pasas krivijas robezas ( Lietuva - Marianpole). sakuma bija sudraboti, bet tika izvalceti, un pieskanoti masinai. Centrs izkrasots melns un Mala atpuleta. Masina tikusi ari pie 3cm bieziem flanciem.
Aaa... un velviena svariga lieta ko izlaidu, krasojums. Tika ilgi domats, bet beigas paliku pie Aostin Martin black, kas vel pa virsu ieguva sudrabotu graudinu.
Seit bildite ( fotografets tumsa un sit tik sudrabinu, bet pasa krasa satur vel zalu sarkanu un zeltitu graudu)
Krasa uz fotagrafesanos, jau bija ari nedaudz noputejusi.
Ganjau kaut ko aizmirsu, bet nu tas isuma viss....
Seit paris bildes ar pasu auto ( gan pabeigta, gan nepabeigta stadija)
P.S. Vairak bildes un izklastu gan neliku, jo tomer pirkt/un pardot sadale ne projekta atradisana.
Aaa.. un gribeju pieverst uzmanibu, ka tas ir prefeislifts, bet ar m-technik 2 (retums ko tadu redzet)