Seat Arosa
Seat Arosa
Seat Arosa.
1999.gads, 1.0 dzinejs, melna krasa, cd radio, 2 airbagi, r15 lietie diski ar vasaras riepam, r13 blekinieki ar ziemas riepam.
Gada nodoklis 35e, degvielas paterins ~6l/100km, nodoklis nomaksats, auto laba tehniska stavokli, ir dazi vizuali defekti(ja, piemeram, prieksejas lampas).
800e
Var piedavat mainu pret interesantiem 5x120 r17-18 diskiem.
1999.gads, 1.0 dzinejs, melna krasa, cd radio, 2 airbagi, r15 lietie diski ar vasaras riepam, r13 blekinieki ar ziemas riepam.
Gada nodoklis 35e, degvielas paterins ~6l/100km, nodoklis nomaksats, auto laba tehniska stavokli, ir dazi vizuali defekti(ja, piemeram, prieksejas lampas).
800e
Var piedavat mainu pret interesantiem 5x120 r17-18 diskiem.
Last edited by msprogis on 08 Dec 2015, 16:25, edited 3 times in total.
Re: Seat Arosa
Nu, varbut ari 6l, nav ne jausmas, tadu man teica, tadu ari uzrakstiju. Paris nedelas man ta miskaste ir, neesmu vel baku izbraucis un sarekinajis, bet pagaidam ap tiem 5, varbut 6l izskatas. Nebiju domajis, ka cilvekiem tas cipars ir tik svarigs.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Seat Arosa
Kāpēc lai pirktu mazu sūdu, ja tas rij tikpat cik liels... Pat 5 priekš viņa ir astronomisks cipars.
- BLINGZ
- Posts: 307
- Joined: 06 Apr 2009, 11:02
- Location: Saulkrasti, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Seat Arosa
No tā pirdiena ir jēga, ja viņš neko neēd. Tas litrīgais motors, iekļaujoties satiksmē, tērē ne mazāk par 6,8.msprogis wrote:Nu, varbut ari 6l, nav ne jausmas, tadu man teica, tadu ari uzrakstiju. Paris nedelas man ta miskaste ir, neesmu vel baku izbraucis un sarekinajis, bet pagaidam ap tiem 5, varbut 6l izskatas. Nebiju domajis, ka cilvekiem tas cipars ir tik svarigs.
Protams, ka ir svarīgs tas cipars. Tu to mašīnu pirki komforta dēļ? Vai varbūt tomēr, lai pakačātu bicīšus griežot R15 bez stūres pastiprinātāja?
Re: Seat Arosa
Masinu pirku, jo paris gadus jau gribeju kaut ko tamlidzigu, skita interesants, pabraucu paris nedelas, pietika.BLINGZ wrote:No tā pirdiena ir jēga, ja viņš neko neēd. Tas litrīgais motors, iekļaujoties satiksmē, tērē ne mazāk par 6,8.msprogis wrote:Nu, varbut ari 6l, nav ne jausmas, tadu man teica, tadu ari uzrakstiju. Paris nedelas man ta miskaste ir, neesmu vel baku izbraucis un sarekinajis, bet pagaidam ap tiem 5, varbut 6l izskatas. Nebiju domajis, ka cilvekiem tas cipars ir tik svarigs.
Protams, ka ir svarīgs tas cipars. Tu to mašīnu pirki komforta dēļ? Vai varbūt tomēr, lai pakačātu bicīšus griežot R15 bez stūres pastiprinātāja?
Sturi pagriezt gan tur problemu nav.
Bet nu, vecakiem varetu likties sakarigs pirmais auto bernam, kas tikko tiesibas nolicis. Maksa vins kapeikas, degvielu tere maz, pabraukt ar vinu atri itka var, bet kaut ka negribas, uzturesanas izmaksas niecigas.
Bet tu gribi teikt, ka 6l uz 100 ir daudz? Ok, dizelim varbut. 6l tapat ir mazakais cipars, ko esmu redzejis tik vecam benzina dzinejam.
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Seat Arosa
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... sa-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;Fretka wrote:Kāds šim ir reālais patēriņš?
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Seat Arosa
Nemiiz, Latvijaa ir gana zalo cilveku, kas nopirku nemotoru un brauktu ar 1.8 paterinu.ray112 wrote:Keries jau nu versim pie ragiem, nomet cenu uz 300 eur un varbut kads nopirks. Jo nu to pat ir gruti par auto nosaukt. Neka personiga, tik izsaku viedokli.
Re: Seat Arosa
Taakaa te visi par to ekonomiju runaa, sareekinaaju pateerinu - videji 6.2 l/100km. Bija kadreiz man n42b18, tam bija 8.2, bija m42b18, tam 9, bija 08.gada honda ar 1.8, tur bija 8, taka tik traki jau ari tomer nav.
Re: Seat Arosa
Traki paliek kad taja auto ielien 4 kuilji, un tu atceries ka zem kapota ir 1.0 ar 50 what ever zirgiem. Tad paterinsh ari sanak lielaks ka 1.8 motoram butu. Plus nepamet sajuta ka esi konservu bundza iebazts, jo tolkam pat gaisu nav kur ievilkt, kur nu vel nopirstiesmsprogis wrote:Taakaa te visi par to ekonomiju runaa, sareekinaaju pateerinu - videji 6.2 l/100km. Bija kadreiz man n42b18, tam bija 8.2, bija m42b18, tam 9, bija 08.gada honda ar 1.8, tur bija 8, taka tik traki jau ari tomer nav.
Re: Seat Arosa
Ja, paterins, protams, tad palielinas un uz prieksu vins vairs nekustas, beet ar vietu neesamibas problemu gan saskaries neesmu. Aizmugure ir iespejams apsesties ari aiz 2m cilveka. Un ta jebkura gadijuma ir sieviesu masinaray112 wrote:Traki paliek kad taja auto ielien 4 kuilji, un tu atceries ka zem kapota ir 1.0 ar 50 what ever zirgiem. Tad paterinsh ari sanak lielaks ka 1.8 motoram butu. Plus nepamet sajuta ka esi konservu bundza iebazts, jo tolkam pat gaisu nav kur ievilkt, kur nu vel nopirstiesmsprogis wrote:Taakaa te visi par to ekonomiju runaa, sareekinaaju pateerinu - videji 6.2 l/100km. Bija kadreiz man n42b18, tam bija 8.2, bija m42b18, tam 9, bija 08.gada honda ar 1.8, tur bija 8, taka tik traki jau ari tomer nav.
Re: Seat Arosa
Pašam bija tāds.
Takā sanāca visu laiku pa lielajiem ceļiem braukt tad patēriņš man bija 5L un mazāk.
Kad bija jābrauc plezīrā, tad visi kāpa pie manīm
4 vīriem bija vieta un 3 alus kastēm(Vairāk nekam citam )
Takā sanāca visu laiku pa lielajiem ceļiem braukt tad patēriņš man bija 5L un mazāk.
Kad bija jābrauc plezīrā, tad visi kāpa pie manīm
4 vīriem bija vieta un 3 alus kastēm(Vairāk nekam citam )
Live to ride,ride to live