ER: Audi 200
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: R_89 Audi 200
Update:
Cooleris sen dabūts un pārdesmit k arī norullēti.
Pa šo ziemu dziļi pie sirds nolemts nemainīt auto uz piemēram C4, bet turpināt grūst naudu nebūtībā, t.i., šajā pasākumā.
Pāris mēnešus ziemā pabraukāju bez griestiem, jo lēnu garu biju uzsācis griestu pārlīmēšanas procesu, kuru agrā pavasarī (tieši pirms skates) arī pabeidzu.
Foto sūdīgs, bet var redzēt ka viņi melni nevis balti/pelēkinetīri.
No procesa gan foto nav, jo vnk neaizdomājos līdz tam ka vajadzētu.
Tālāk lēnu garu tika vākti dažādi sīkumi, lai varētu šovasar auto nokrāsot un savest vizuālā kārtībā.
Tā kā ziemā savu lūpu salauzu (diezgan tizlā veidā), pagāja laiks un ar kursabiedra palīdzību tiku pie retuma - nesačakarētas A200 lūpas
Vēlāk ienācās arī durvis (3 tikai, pagājušonedēļ nomedīju 4. trūkstošās). Bildē gan visas nav, jo atlikušās 2 bija slinkums celt ārā.
Pa ziemu izdevās nomedīt ar A/S palīdzību diskus, kuri man ļoti patīk - orģinālos BBS no audi v8/200facelift izmērs R16/J8
1 gan bija krietni jāmetina, bet nesen atkal ar A/S starpniecību tika nomedīts vēl 1 šāds disks.
Taču ir 1 problēma - viens vidiņš ir no r15 vai r14, tādēļ neder.
Tādēļ ja kādam ir šāds brīnums PM!
Nākamais lielais prieks ir arkas, diemžēl izdevās dabūt tikai aizmugurējās.
Tagad atliek savākt naudu un nokrāsot, bet nu kamēr sesija iet tikmēr diez vai kaut kas izkustēsies.
Cooleris sen dabūts un pārdesmit k arī norullēti.
Pa šo ziemu dziļi pie sirds nolemts nemainīt auto uz piemēram C4, bet turpināt grūst naudu nebūtībā, t.i., šajā pasākumā.
Pāris mēnešus ziemā pabraukāju bez griestiem, jo lēnu garu biju uzsācis griestu pārlīmēšanas procesu, kuru agrā pavasarī (tieši pirms skates) arī pabeidzu.
Foto sūdīgs, bet var redzēt ka viņi melni nevis balti/pelēkinetīri.
No procesa gan foto nav, jo vnk neaizdomājos līdz tam ka vajadzētu.
Tālāk lēnu garu tika vākti dažādi sīkumi, lai varētu šovasar auto nokrāsot un savest vizuālā kārtībā.
Tā kā ziemā savu lūpu salauzu (diezgan tizlā veidā), pagāja laiks un ar kursabiedra palīdzību tiku pie retuma - nesačakarētas A200 lūpas
Vēlāk ienācās arī durvis (3 tikai, pagājušonedēļ nomedīju 4. trūkstošās). Bildē gan visas nav, jo atlikušās 2 bija slinkums celt ārā.
Pa ziemu izdevās nomedīt ar A/S palīdzību diskus, kuri man ļoti patīk - orģinālos BBS no audi v8/200facelift izmērs R16/J8
1 gan bija krietni jāmetina, bet nesen atkal ar A/S starpniecību tika nomedīts vēl 1 šāds disks.
Taču ir 1 problēma - viens vidiņš ir no r15 vai r14, tādēļ neder.
Tādēļ ja kādam ir šāds brīnums PM!
Nākamais lielais prieks ir arkas, diemžēl izdevās dabūt tikai aizmugurējās.
Tagad atliek savākt naudu un nokrāsot, bet nu kamēr sesija iet tikmēr diez vai kaut kas izkustēsies.
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:34, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
Vēl viena ideja:
Esmu ticis pie šāda pasākuma
Doma ir ievietot viņu garenā bloķu slēdža vietā, jo ieliekot dīzeli, starpasnieks tagad bloķējas pats, un no slēdža 2 pozīcijām strādā vien pēdējā - sabloķēt aizmugurējo asi.
Tā nu doma piepīpējamo ievietot pelnu traukā ar vāciņu, un uztaisīt slēdzi, kas ieslēdz vakuuma vārstu, kas nobloķēs attiecīgo reduktoru.
Savukārt slēdža vietā ievietot 3 indikatorus, voltmetru, eļļas temp un turbo spiediena indikatoru.
Vēl viena lieta ko darīšu, ņemšu ārā klimas paliekas, jo reāli visi vakuumnieku tur ir beigti, dīzeli liekot kondišn daļas no motortelpas izvāktas. Likšu parasto pečku ar iebūvētu elektrisko raiatoru no A6, jo ziemā, ja ārā -10, mašīna var "silt" aiz loga kaut pus h, siltais gaiss nenāks, jo šis dīzelis silst lēni.
Esmu ticis pie šāda pasākuma
Doma ir ievietot viņu garenā bloķu slēdža vietā, jo ieliekot dīzeli, starpasnieks tagad bloķējas pats, un no slēdža 2 pozīcijām strādā vien pēdējā - sabloķēt aizmugurējo asi.
Tā nu doma piepīpējamo ievietot pelnu traukā ar vāciņu, un uztaisīt slēdzi, kas ieslēdz vakuuma vārstu, kas nobloķēs attiecīgo reduktoru.
Savukārt slēdža vietā ievietot 3 indikatorus, voltmetru, eļļas temp un turbo spiediena indikatoru.
Vēl viena lieta ko darīšu, ņemšu ārā klimas paliekas, jo reāli visi vakuumnieku tur ir beigti, dīzeli liekot kondišn daļas no motortelpas izvāktas. Likšu parasto pečku ar iebūvētu elektrisko raiatoru no A6, jo ziemā, ja ārā -10, mašīna var "silt" aiz loga kaut pus h, siltais gaiss nenāks, jo šis dīzelis silst lēni.
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:40, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
- mobilais111
- Posts: 58
- Joined: 09 Dec 2007, 19:09
- Location: Gulbene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: R_89 Audi 200
kas šeit jauns?
Audi A6 C4 2,5 TDI FWD
Life starts @ 200 Km/h, and then it may end! (Only for those who don't know how to drive)
Life starts @ 200 Km/h, and then it may end! (Only for those who don't know how to drive)
Re: R_89 Audi 200
Tad nu vasaras beigās ar A/S un pečona palīdzību nomedīti arī priekšējie spārni. Tātad nu man pilns komplekts. Augusta beigās 200ais tika iedzīts boksā un izjaukts, nocelts pakaļējais tilts lai var garlovinu izņemt un aizbāst, tiltam gala saļņiks un pusass saļņiks samainīti, nomazgāts un pielikts atpakaļ. Arkas sametinātas, pateicoties pro Valdim. Rītā turpināšu piķēt arkas, salasīšu bremzes atpakaļ, amīšus, roceni, kardānu un izpūtēju.
Un klāt vēl bildes.
Un klāt vēl bildes.
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:40, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
Būs neliels reposts no A/S par jaunumiem
Pa 8 oktobra brīvdienām sastrādātais:
Šis un tas pa pēdējām brīvdienām izdarīts..
Izravēta palieka no laikiem kad sūknis man bija bākā.
Tāpat novākta tika arī tā figņa, kas regulē bremžu spēku ja pārkrauts auto. Mehāniku nāksies aizstāt ar skilu, un cerēt ka skatē nepiesiesies par šo tjūnu.
Nomainīju rocenes troses un gandrīz sakopu vietu kur troses tiek pavilktas (kur no kuzava sviru mehānisms nāk ārā)
Saliktas bremžu šļaukas, amīši un vēl daži sīkumi, lai auto varētu izstumt ārā.
Pašam prieks par sakoptu pakaļējo tiltu
Priekšā vēl salikt, atgaisot bremzes, pielikt kardānu, rūsas sakopšanas darbu turpinājums, pielikt izputēju, un tad auto jau pārvietosies paša spēkiem.
Ā un laikam jānomaina arī karājošais gultnis
Un mans A200 tika 6dien izmests no boksiem un izskatās šādi :
Noputējis, bet ne aizmirsts
Pa 8 oktobra brīvdienām sastrādātais:
Šis un tas pa pēdējām brīvdienām izdarīts..
Izravēta palieka no laikiem kad sūknis man bija bākā.
Tāpat novākta tika arī tā figņa, kas regulē bremžu spēku ja pārkrauts auto. Mehāniku nāksies aizstāt ar skilu, un cerēt ka skatē nepiesiesies par šo tjūnu.
Nomainīju rocenes troses un gandrīz sakopu vietu kur troses tiek pavilktas (kur no kuzava sviru mehānisms nāk ārā)
Saliktas bremžu šļaukas, amīši un vēl daži sīkumi, lai auto varētu izstumt ārā.
Pašam prieks par sakoptu pakaļējo tiltu
Priekšā vēl salikt, atgaisot bremzes, pielikt kardānu, rūsas sakopšanas darbu turpinājums, pielikt izputēju, un tad auto jau pārvietosies paša spēkiem.
Ā un laikam jānomaina arī karājošais gultnis
Un mans A200 tika 6dien izmests no boksiem un izskatās šādi :
Noputējis, bet ne aizmirsts
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:41, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
Uf pagājušā nedēļas nogale lielā mērā veltīta A200. Principā viss salikts kopā, auto var braukt, tikai aķis jāieliek, tas bija no augusta tik tukšs palicis, ka lai lādētājs saprastu ka viņam kaut kas ir pieslēgts vajadzēja vēl 1 aķi piemest klāt, taču tā nebija problēma.
Izdarītais:
Nomainīts iekarenais gultnis. Sazāģējām orģinālu un pie tā kronšteina, ar Valda palīdzību, tika piemetināts BMW iekarenais gultnis. (tagad arī man kaut kas no BMW )
Saeļļoti krustiņi un kardāna gala gultņi. k4 kardās kā jauns! Un protams pielikts atpakaļ.
No rokas uztaisīju jaunu pusass termosargu, tikai bildes nav, jo nosprāga elektroniskā ierīce kurā viņas glabājās.. To gan gribējās atrādīt.
Saliktas rocenes troses, izpūtējs un citi loriņi.
No apakšas darbiem vēl tik jāaizmetina 2 sīki caurumiņi un tad jāizpūš arkas ar pēdējo piķa kārtu.
Liels darbs tika izdarīts - izgriezts bagažnieka vākā esošais stikls! Čakars uz pāris h pavisam noteikti. Tagad stikls glīti stāv nolikts un sildās
Tas tika darīts tāpēc, ka objektīvu iemeslu dēļ jāmaina bagažnieka vāks. Cits vāks man ir, tikai bez quattro stikla, un tādu likt virsū noteikti nevar!
Neliela foto sesija ar puvekli:
Tālāk pa šo nedēļu vajadzētu izšķirties par krāsas toni. Pašlaik 2 varianti.
Abi toņi nedaudz tumšāki, piesātinātāki, tam SRB lielāka pērle, BMW smalkāka, arī BMW sudrabotais mazliet gaišāks. Principā aicinu izteikt viedokli, taču bez glupībām.
Vakar visu vakaru ņēmos ar bagažnieka vākiem. Veco ņēmu nost un iztīrīju no loriņiem, jaunajam tas pats. Vienīgais jaunajam vēl stikls jāizgriež.
Lūk jaunais vāks:
Apakšējā mala vispār nav puvusi. Tikai netīra. Sencis pirms gadiem, hz 7iem?, dabūjis un nolicis sausā vietiņā glabāties, ar domu, ja nu noderēs. Par to paldies viņam!
Pašlaik auto atkal ir izārdīts. Laikam turos pie principa, ka visu likt kopā nevajag. Vai nu noņemu tiltu, bet ja to salieku, jāizrāda kaut kas cits.
Izdarītais:
Nomainīts iekarenais gultnis. Sazāģējām orģinālu un pie tā kronšteina, ar Valda palīdzību, tika piemetināts BMW iekarenais gultnis. (tagad arī man kaut kas no BMW )
Saeļļoti krustiņi un kardāna gala gultņi. k4 kardās kā jauns! Un protams pielikts atpakaļ.
No rokas uztaisīju jaunu pusass termosargu, tikai bildes nav, jo nosprāga elektroniskā ierīce kurā viņas glabājās.. To gan gribējās atrādīt.
Saliktas rocenes troses, izpūtējs un citi loriņi.
No apakšas darbiem vēl tik jāaizmetina 2 sīki caurumiņi un tad jāizpūš arkas ar pēdējo piķa kārtu.
Liels darbs tika izdarīts - izgriezts bagažnieka vākā esošais stikls! Čakars uz pāris h pavisam noteikti. Tagad stikls glīti stāv nolikts un sildās
Tas tika darīts tāpēc, ka objektīvu iemeslu dēļ jāmaina bagažnieka vāks. Cits vāks man ir, tikai bez quattro stikla, un tādu likt virsū noteikti nevar!
Neliela foto sesija ar puvekli:
Tālāk pa šo nedēļu vajadzētu izšķirties par krāsas toni. Pašlaik 2 varianti.
Abi toņi nedaudz tumšāki, piesātinātāki, tam SRB lielāka pērle, BMW smalkāka, arī BMW sudrabotais mazliet gaišāks. Principā aicinu izteikt viedokli, taču bez glupībām.
Vakar visu vakaru ņēmos ar bagažnieka vākiem. Veco ņēmu nost un iztīrīju no loriņiem, jaunajam tas pats. Vienīgais jaunajam vēl stikls jāizgriež.
Lūk jaunais vāks:
Apakšējā mala vispār nav puvusi. Tikai netīra. Sencis pirms gadiem, hz 7iem?, dabūjis un nolicis sausā vietiņā glabāties, ar domu, ja nu noderēs. Par to paldies viņam!
Pašlaik auto atkal ir izārdīts. Laikam turos pie principa, ka visu likt kopā nevajag. Vai nu noņemu tiltu, bet ja to salieku, jāizrāda kaut kas cits.
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:44, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
1. variants atgādina krievus, pa spīdīgu liekas.
Man liekas, ka variants numur 3.
Reku man patīk paziņas mašīnas krāsa šim C4.
Ja kas varu nosaukt krāsas kodu, paskaties, mož tev ar patīk???
Man liekas, ka variants numur 3.
Reku man patīk paziņas mašīnas krāsa šim C4.
Ja kas varu nosaukt krāsas kodu, paskaties, mož tev ar patīk???
Type85 quattro
Re: R_89 Audi 200
Variants 1 un 3 ir viens un tas pats Tikai krāsai atspīdums no gaismas cits. Bildēs grūti parādīt.Garaiz wrote:1. variants atgādina krievus, pa spīdīgu liekas.
Man liekas, ka variants numur 3.
Reku man patīk paziņas mašīnas krāsa šim C4.
Ja kas varu nosaukt krāsas kodu, paskaties, mož tev ar patīk???
Galvenais jautājums būtībā ir - pērli ņemt rupju vai smalku
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
man jau liekas, ka tas BMW tonis ir labāks
Audi A3 2.0TDi '09
Nissan Leaf ZE0 '14
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Nissan Leaf ZE0 '14
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Re: R_89 Audi 200
Tas BMW tonis ir TitanSilber metallic! Tā arī ir - tāds pats, kā tam Robja e46.
bet ja reiz krāso visu, mozh var padomāt par kādu ičīgāku krāsas toni, piemēram BMW Space Grey?
bet ja reiz krāso visu, mozh var padomāt par kādu ičīgāku krāsas toni, piemēram BMW Space Grey?
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: R_89 Audi 200
Man nepatīk īsti tumšāki pelēka variācijas ar avantu kombinācijā, tas ir viens, otrs ir ka no tās paletes varu dabūt lētāk krāsu.Ch. wrote:Tas BMW tonis ir TitanSilber metallic! Tā arī ir - tāds pats, kā tam Robja e46.
bet ja reiz krāso visu, mozh var padomāt par kādu ičīgāku krāsas toni, piemēram BMW Space Grey?
Būtu sedans tad gribētu tumši pelēku ar pērli
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
Šim karājošajam gultnim ir jāder orig. vietā bez pārbūves.
BMW kods 26121226723
SWAG kods 20 87 0002
Atšķirība ir tikai pašos caurumos, Vienam regulējas uz sāniem, otram uz priekšu/atpakaļu.
Jāder bez pārbūvēm.
Mans pagaidām vel kastītē.
BMW kods 26121226723
SWAG kods 20 87 0002
Atšķirība ir tikai pašos caurumos, Vienam regulējas uz sāniem, otram uz priekšu/atpakaļu.
Jāder bez pārbūvēm.
Mans pagaidām vel kastītē.
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
Re: R_89 Audi 200
O, paldies, pierakstīšu, noteikti noderēs kādreiz!kuu_haa wrote:Šim karājošajam gultnim ir jāder orig. vietā bez pārbūves.
BMW kods 26121226723
SWAG kods 20 87 0002
Atšķirība ir tikai pašos caurumos, Vienam regulējas uz sāniem, otram uz priekšu/atpakaļu.
Jāder bez pārbūvēm.
Mans pagaidām vel kastītē.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: R_89 Audi 200
Ir šādi tādi jaunumi, auto nokrāsots un saņemts atpakaļ, pagaidām gan tikai nelieli "spoileri"
un
un
Last edited by ER. on 10 Apr 2019, 22:46, edited 1 time in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe