ER: Audi 200
-
- Audi 80 Quattro
- Posts: 665
- Joined: 11 Jan 2006, 23:17
- Location: Talsi
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: R_89 Audi 200
smuuks
nepardod pakaleejaas faaras ???
nepardod pakaleejaas faaras ???
Spoiler
Show
... Bija laiks kad mans sencītis ( brauc uz smagajiem) bija traks ar smagotuningu , tāpēc pieregojās šeit !!! Viņš jau kopš 2008.gada beigām neizmanto šo portālu , tāpēc es , lai nebūtu jāveido jauns Logins , izmantoju viņa Loginu !!! Kādam kas iebilstams ??? raksti eatshit@gofuc*yourself.pn
Re: R_89 Audi 200
Apsveicu... smuks 200tais
1.9 TDI QUATTRO GT-530
http://www.youtube.com/watch?v=0nSQjuKwovs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0nSQjuKwovs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: R_89 Audi 200
Un atkal pagājis laiks kopš atzimēšanās šeit, taču pa šo laiku ir arī šis tas izdarīts.
Vienā jaukā dienā, pirms apmēram 7 nedēļām tika izdomāts ka šis motors krīzei nepiestāv un ir jāmaina nost.
Paklīda ziņas ka Jelgavas šrotos ir uzpeldējis labs 2.5 tdi motors, protams rindinieks, tiesa 110hp versija.
Auto tika aizdzīts uz servisu un ātri vien notika šis...
Saucās, eļļu gribēju nomainīt...
Bet ar motoru viss nebeidzās, servisā čaļi teicās ka ir iespēja nopirkt ātrumkārbu prieks 2.5 tdi, ar 6 robiem! Jauns bloķis un 6. robs, kā arī fakts, ka labāk ar dīzelim paredzētu ātrumkārbu, kā arī tas ka manai esošajai benzīnnieka kārbai sinhronizātori atkal bija sākuši čakarēties. Biju gribējis pirkt IPod'u, bet beigās nopirku kārbu. Tad arī kompis tika iegādāts, tāds kāds nāk VW busos (LT un citi zvēri).
Manējā servisā man tika uztaisīti no 4iem divi kārbas kronšteini, par kuriem varēja :jack: jo no ārpuses skatoties nevarēja pamanīt ka tas bij samoģels, tā kā TA čaļi pat nepamanīs ka man tur cita kārba Diemžēl bildes neuztaisīju, vnk neiedomājos
Taču nav prieku vien, izrādījās ka sajūgs tak neder no benzīnnieka, nācās pirkt arī sajūga kompl.
Arī ar provotku iznāca cīņa. Viss itkā tika salikts, taču nerādīja apgriezienus, 1/2 no kompja fīčām, un kas pats traģiskākais - bākas dačiks ar nerādīja. Lai šo savestu kārtībā nācās dzīt pie elektriķa.
Tad arī auto pirmoreiz tika izmēģināts - taču nekas grandiozs netika sagaidīts, motors atsaucīgs, bet ne ātrāks kā vecais, bet tad sevi mierināju ka ne tur vakuumi šancē, ne tur čips ne sprauslas ieliktas.
Testējot motoru atklājās vēl kas nepatīkams - slīd sajūgs. Risinājums, jāpievirpo spararats, lai izspiedējgultnim mazliet lielāks gājiens un tas spēcīgāk sajūga disku piespiestu. Protams čaļi, kas ne vienu vien 2.5 likuši bija piemirsuši pateikt ka tas jāizdara, tāpēc bija vēlreiz jāņem kārba nost lai aizvestu spararatu pievirpot...
Projekts patreiz ir tik tālu novests, ka ir savilkti vakuumi, mazliet ieregulēts kompis un sadabūtas sprauslas ar lielāku ražību no Inta (Būs powered by Inc ), kuras pagaidām stāv atvilknē
Taču vēl jāpārbauda sajūga galvenais cilindrs, jo kkas nestrādā kā vajag, jāsaliek sprauslas, jāved beidzot kārtīgi čipot un protams jāsavāc salons, kurš izskatās kā gopņiku izrevidēts. |
P.S. Kamēr 200ais jau 6 nedēļas būvējas, ikdienā pārvietojos ar virtuvi...
Bildes bildētas ar lietotu kartupeli, tāpēc arī attiecīga kvalitāte.
Nākotnes plāni, pabeigt šo pasākumu ar motoru, izbaudīt ziemu, bet nākamvasar vajadzētu piekrāsot. + man pašam gribās sapārot savu 200to ar V8, respektīvi uzmest bamperus halbi, lukturus spārnus (lielās arkas).
Vienā jaukā dienā, pirms apmēram 7 nedēļām tika izdomāts ka šis motors krīzei nepiestāv un ir jāmaina nost.
Paklīda ziņas ka Jelgavas šrotos ir uzpeldējis labs 2.5 tdi motors, protams rindinieks, tiesa 110hp versija.
Auto tika aizdzīts uz servisu un ātri vien notika šis...
Saucās, eļļu gribēju nomainīt...
Bet ar motoru viss nebeidzās, servisā čaļi teicās ka ir iespēja nopirkt ātrumkārbu prieks 2.5 tdi, ar 6 robiem! Jauns bloķis un 6. robs, kā arī fakts, ka labāk ar dīzelim paredzētu ātrumkārbu, kā arī tas ka manai esošajai benzīnnieka kārbai sinhronizātori atkal bija sākuši čakarēties. Biju gribējis pirkt IPod'u, bet beigās nopirku kārbu. Tad arī kompis tika iegādāts, tāds kāds nāk VW busos (LT un citi zvēri).
Manējā servisā man tika uztaisīti no 4iem divi kārbas kronšteini, par kuriem varēja :jack: jo no ārpuses skatoties nevarēja pamanīt ka tas bij samoģels, tā kā TA čaļi pat nepamanīs ka man tur cita kārba Diemžēl bildes neuztaisīju, vnk neiedomājos
Taču nav prieku vien, izrādījās ka sajūgs tak neder no benzīnnieka, nācās pirkt arī sajūga kompl.
Arī ar provotku iznāca cīņa. Viss itkā tika salikts, taču nerādīja apgriezienus, 1/2 no kompja fīčām, un kas pats traģiskākais - bākas dačiks ar nerādīja. Lai šo savestu kārtībā nācās dzīt pie elektriķa.
Tad arī auto pirmoreiz tika izmēģināts - taču nekas grandiozs netika sagaidīts, motors atsaucīgs, bet ne ātrāks kā vecais, bet tad sevi mierināju ka ne tur vakuumi šancē, ne tur čips ne sprauslas ieliktas.
Testējot motoru atklājās vēl kas nepatīkams - slīd sajūgs. Risinājums, jāpievirpo spararats, lai izspiedējgultnim mazliet lielāks gājiens un tas spēcīgāk sajūga disku piespiestu. Protams čaļi, kas ne vienu vien 2.5 likuši bija piemirsuši pateikt ka tas jāizdara, tāpēc bija vēlreiz jāņem kārba nost lai aizvestu spararatu pievirpot...
Projekts patreiz ir tik tālu novests, ka ir savilkti vakuumi, mazliet ieregulēts kompis un sadabūtas sprauslas ar lielāku ražību no Inta (Būs powered by Inc ), kuras pagaidām stāv atvilknē
Taču vēl jāpārbauda sajūga galvenais cilindrs, jo kkas nestrādā kā vajag, jāsaliek sprauslas, jāved beidzot kārtīgi čipot un protams jāsavāc salons, kurš izskatās kā gopņiku izrevidēts. |
P.S. Kamēr 200ais jau 6 nedēļas būvējas, ikdienā pārvietojos ar virtuvi...
Bildes bildētas ar lietotu kartupeli, tāpēc arī attiecīga kvalitāte.
Nākotnes plāni, pabeigt šo pasākumu ar motoru, izbaudīt ziemu, bet nākamvasar vajadzētu piekrāsot. + man pašam gribās sapārot savu 200to ar V8, respektīvi uzmest bamperus halbi, lukturus spārnus (lielās arkas).
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: R_89 Audi 200
Juzix wrote:200tais
nāk atmiņā ~ 8 gadus veci dragreislaiki, kad tu devi startus un e30 likās etalons, bet 200'tie pārākās raķetes
Re: R_89 Audi 200
arī es nevaru sagaidīt kāds būs rezultāts.. Katrā ziņā ņemot vērā to, ka kvēpos ir spēks un pats kvēpu guru aktīvi piedalās auto tapšanā, pieļauju, ka daudzi, kuriem 2.2t nebija šķērslis, tagad varēs ēst zemi..
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: R_89 Audi 200
Ch. wrote:arī es nevaru sagaidīt kāds būs rezultāts.. Katrā ziņā ņemot vērā to, ka kvēpos ir spēks un pats kvēpu guru aktīvi piedalās auto tapšanā, pieļauju, ka daudzi, kuriem 2.2t nebija šķērslis, tagad varēs ēst zemi..
Thats teh plan!
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: R_89 Audi 200
motora kods vairāk interesē, ja nu pagadījies no AHY, tad var uztaisīt par normālu 300Zs spridzekli
Re: R_89 Audi 200
Nu kompis tāds pats kāds Šalderim, ja tas tev ko izsaka viņam sataisīts ceškas "dīzeļesinieks" ar 300 zs un 600nm.spainis666 wrote:motora kods vairāk interesē, ja nu pagadījies no AHY, tad var uztaisīt par normālu 300Zs spridzekli
Bet kodu nezinu no galvas
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0