Šobrīd ir 20 Jūn 2018, 10:33

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 73 ziņas ]  Pāriet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 12:36 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
2001/09(FL) BMW e46 320d ///M
Komplektāciju nerakstīšu, tas būs gari un neinteresanti.
Ikdienas auto, bet kā jau saprotams stock is booring.
Attēls
Bildes autors: Didzis Ābele

-Remap+EGR off by Kaross(remapped by Turbochip)
-Eibach Sportline atsperes + priekšā OEM M amortiņi/aizmugurē V-Maxx Hilltrac
-Mayle HD priekšējie plaukti
-3b Motorsport bukses: priekš. plauktu gala bukses, pak. plauktu sliekšņu bukses, aizmugurējo amortizatoru atbalsti, reduktora bukses, pusrāmis, iekšējās augšējās un apakšējās sviras bukses.
-Priekš. stabilizatora stienis 23.5mm(stock) + StrongFlex bukses.
-Pak. stabilizatora stienis 20mm(resnākais oem no 330ix/330 mpack cabrio) ar poli buksēm.
-Taisnā izplūde
-Urgas.lv priekšējā glāžu atsaite special for diesel(motortelpā ļoti maz vietas, kur izpausties)

Attēls

-Aizmugurē glāžu pastiprinošie elementi
-M3 kārbas spilveni
-2.56(6speed ratio) 188mm LSD
-Brembo Max bremzu diski

Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 12:43 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Jūl 2006, 23:26
Atbildes: 8916
Atrašanās vieta: vismaz kautkas citādāks normāls kaplis ar pieduurienu nau kā visiem
Diski der. 8) Biezhi redzu Tevi kkur agenskalna apkārtnē. 8)

Kā tiki pie LSD? :)

_________________
e30 S50B30US
e28 M20B20
e46 M54B30


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 13:34 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 17 Jūl 2009, 14:07
Atbildes: 15235
Bieži redzēts Minišosejā :) Sveikts forumā!

_________________
Zems kā pisiens


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 13:42 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
Ch. rakstīja:
Diski der. 8) Biezhi redzu Tevi kkur agenskalna apkārtnē. 8)

Kā tiki pie LSD? :)


Sākumā bija cerība visu procesu veikt mājas apstākļos, bet protams, ka tas neizdevās. Pietrūka virpas priekš starplikas starp LSD elementu un vainaga, kā arī sprostgredzenu komplekts, lai saregulētu sazobi. Tad nu izmantoju Urgas.lv spējas to izdarīt, paldies viņiem par to. Noteikti rekomendēju Urgas.lv, jo ir ļoti atsaucīgi un konkurētspējīgi.
Šī procesa gaitā paspēju pārlasīt internetu un izpētīt vairākus šī procesa iespējamos variantus. Dīvaini bija lasīt ārzemju forumos, ka mēdz pat pārtaisīt LSD elementa vāku, lai kompensētu elementa platumu, bet reāli pietiek ar pareizo gultņu izmantošanu.

Pamatā ir četras modifikācijas, lai 188mm LSD ieliktu e46 reduktorā:
-Reduktora korpusa frēzēšana, lai būtu iespējams ievietot LSD elementu.

Attēls

-E46 reduktora gultņu uzlikšana uz LSD elementa, jo e34 gultņi ir zemāki kā rezultātā sākotnēji piefiksēju, ka trūkst 5mm.
-Vajadzīgā biezuma flanča izveide starp LSD elementu un vainagu, lai panāktu open diffa vainaga novietojumu.
-Sazobes regulēšana izmantojot sprostgredzenus.
Cik zināms ir vismaz divu veidu 188mm LSD elementi, attiecīgi neminu precīzus izmērus, jo tie var atšķirties atkarībā no LSD elementa varianta.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 13:47 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
Fretka rakstīja:
Bieži redzēts Minišosejā :) Sveikts forumā!


Yoo ;) burnout.lv forumam sekoju līdzi jau vismaz 8.gadus, bet bija slinkums reģistrēties :rofl:

Pamanīju, ka plānojas Rullīša apmeklējums nākamā weekenda pasākuma ietvaros, tad nu bija jāpiereģistrējas, lai pieteiktos :)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 17:34 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3051
Atrašanās vieta: Rīga
O čau :)

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 18:02 
Online
M30
Lietotāja avatars

Pievienojies: 18 Aug 2010, 15:02
Atbildes: 22253
Atrašanās vieta: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Forši. :cool:

Cik maksāja Urgās atsaiti uzbūvēt? :)

_________________
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

AttēlsAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 18:38 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 775
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
loooks goood! :cool:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 04 Sep 2016, 23:17 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 09 Nov 2008, 22:53
Atbildes: 1270
Atrašanās vieta: TASTE & TRUST
Nice, e46 ar lsd!

_________________
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe

Links: Pulēju diskus


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 07 Sep 2016, 12:56 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
-AF- rakstīja:
O čau :)


Yoo, bratan :beer:

howitzer rakstīja:
Forši. :cool:

Cik maksāja Urgās atsaiti uzbūvēt? :)


Aprox. 75-80eur.

ER. rakstīja:
Nice, e46 ar lsd!


Viennozīmīgi labākais/must have upgrade ko var izdarīt jebkuram E46 :yo:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 07 Sep 2016, 13:43 
Offline
BMW
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Sep 2004, 20:30
Atbildes: 12044
Atrašanās vieta: Centrs
Sveikts forumā! Jā, pirmajos minišosejas treniņos/posmos manīts, bet uz sezonas beigām kaut kur nozudi :D Modi der un pats auto tiek likts lietā :cool:

_________________
E46 320Ci DAILY / BMW E30 NACIONĀLĀ KLASE / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 WINTERBEATER
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 07 Sep 2016, 14:39 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
Archuks rakstīja:
Sveikts forumā! Jā, pirmajos minišosejas treniņos/posmos manīts, bet uz sezonas beigām kaut kur nozudi :D Modi der un pats auto tiek likts lietā :cool:


Sezonas otru pusi bija jāziedo jauna amata apguvei, tomēr prioritāri svarīgak kā dalība Minišosejā. Cerams nākamsezon sanāks aktīvak piedalīties :)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 20 Feb 2018, 17:43 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
Sen šeit nav sanācis neko rakstīt, bet parcik nesen atjaunoju info citos forumos, tad nu šeit arī veikšu brutālo copy-paste darbu.


2015.gads

2001/09(FL) BMW e46 320d ///M
Komplektāciju nerakstīšu, tas būs gari un neinteresanti.
Ikdienas auto, bet kā jau saprotams stock is booring.
Attēls
Bildes autors: Shamans

-Remap+EGR off by Kaross(remapped by Turbochip)
-Eibach Sportline atsperes + priekšā OEM M amortiņi/aizmugurē V-Maxx Hilltrac
-Mayle HD priekšējie plaukti
-3b Motorsport bukses: priekš. plauktu gala bukses, pak. plauktu sliekšņu bukses, aizmugurējo amortizatoru atbalsti, reduktora bukses, pusrāmis, iekšējās augšējās un apakšējās sviras bukses.
-Priekš. stabilizatora stienis 23.5mm(stock), bet ir jau iegādāts 24mm+poli bukses.
-Pak. stabilizatora stienis 20mm(resnākais oem no 330ix/330 mpack cabrio) ar poli buksēm.
Pēc 20mm+poli pak. stabilizatora uzlikšanas ievērojami samazinājās understeer.
-Taisnā izplūde
-Urgas.lv priekšējā glāžu atsaite special for diesel(motortelpā ļoti maz vietas, kur izpausties)
-Aizmugurē glāžu pastiprinošie elementi
-M3 kārbas spilveni
-2.56(6speed ratio) 188mm LSD
-Brembo Max bremzu diski


Šogad izmēģināju savus spēkus SABI Streetstock treniņos. Maucu ar 7er r16(et20 7.5j) diskiem un pavecu 205/45(priekšā) un 215/40 riepām pakaļā. Protams rezultāti nebija nekādi spožie, bet gluži pēdējais arī nebiju. Izdevās nobraukt labāk kā dažiem e46 330d. Ja interesē, tad pāris bildes un rezultātus ir iespējams apskatīt http://www.SABI.lv. Uz nākamo sezonu jau iegādāti e60 R16 style 134(ar ET viss ok) un plānā 205/55 mīkstāka sastāva gumija, lai dārgāks sekundes tik traki neslīd līkumos prom. Pamatā doma ir pataisnot rokas.

Attēls

Neliels update.
Esmu pārlasījis internetu un aprunājies ar dažiem cilvēkiem, kā rezultātā izskatās, ka pats saviem spēkiem mēģināšu dabūt lsd elementu iekš e46 diffa. Vai sanāks? Nezinu, tad redzēs :aiwa:
Pašlaik priekš lsd projekts trūkst jaunas šaibas(tās medīšu tik tad kad samērīšu bloķējošo elementu) un daži instrumenti priekš salikšanas procesa.

No idejas par 3.0(325mm) bremžu upgrade atteicos, jo tur nedaudz sabiedēja process ar aizmugurējo aizsargu/rumbu darbiem. Bet domāju, ka ar 300/297mm, jeb stock komplektu ar labiem bremžu diskiem/klučiem pietiks.

Sanāca ieķert mazlietotus Brembo Max priekšējos bremžu diskus un klučus. Par to paldies lietotājam Jenchs ;)
Attēls

Diemžēl glāžu atsaites tuvums motoram liek par sevi manīt un sāku domāt par motora spilvenu un kārbas stiprinājumu maiņu. Īsti neizdodas atrast labākus/stingrākus oem motora spilvenus kā stock variantu, kas derētu 2.0d(un poly nav vajadzīgs/par cietu), tad izskatās, ka būs jāņem oem stock motora spilveni un e46 m3 kārbas stiprinājumi.

Palēnām, bet ir kāds progress.

Ar AF'a palīdzību tiku pie Turbochip regulējuma. Kopumā gaita manāmi ir uzlabojusies(salīdzinu ar iepriekšējā čipotāja veikumu) :)

Ir manāms progress ar ziemas galveno uzlabojumu - LSD.

Attēls
Attēls

Elements tika izņemts no e34 korpusa. Samērīti dilumi, uzlikts vajadzīgais zobrats(vainags, lielais zobrats) ar 2.56 attiecību un salikts atpakaļ ar esošajām šaibām, jo tās ir bijušas kādreiz mainītas un ir vel pietiekami biezas.
Izjaukšanas/salikšanas procesā pašlaik ļoti palīdzējuši draugi - Ojcis(tehniskās zināšanas/spējas un man neesošie instrumenti), Nauris, Jurģis un mans Sencis :gay:

Līdz gatavam LSD uz auto vel ir atlicis izfrēzēt reduktora bloku, uztaisīt vāka blīvi un cerēt, ka nebūs problēmas ar sazobi(ja būs, tad būs jāuztic to veikt kādam speciālistam). Protams vel saliet eļļu, salikt jaunos saļņikus un pievilkt skrūves reduktora vākam :lol:

Attēls

Priekšējie bremžu diski/kluči gaida vasaru un lēmumu kas notiks ar aizmugurējām bremzēm.

Krājumos atradu pašpielāgotu aizmugurējo glāžu atsaiti no e36 318is laikiem. Ir nedaudz šķība, bet ganjau pārmetināt šo būs price/performance variants :mhihi:

Un beidzot ieķēru Swirl flap blanks, lai nākamreiz pieķeroties motoram tās klapes varētu smuki amputēt.

2016.gads

Veiksmīgi pabeigts ziemas galvenais projekts - 188mm e46 LSD. Long story short: Tika ņemts e34 188mm LSD reduktors, e46 2.56(2.0d 6sp manual) open diffs un darīts nepieciešamais, lai to saliktu kopā.

Attēls

Sākumā bija cerība visu procesu veikt mājas apstākļos, bet protams, ka tas neizdevās. Pietrūka virpas priekš starplikas starp LSD elementu un vainaga, kā arī sprostgredzenu komplekts, lai saregulētu sazobi. Tad nu izmantoju Urgas.lv spējas to izdarīt, paldies viņiem par to. Noteikti rekomendēju Urgas.lv, jo ir ļoti atsaucīgi un konkurētspējīgi.
Šī procesa gaitā paspēju pārlasīt internetu un izpētīt vairākus šī procesa iespējamos variantus. Dīvaini bija lasīt ārzemju forumos, ka mēdz pat pārtaisīt LSD elementa vāku, lai kompensētu elementa platumu, bet reāli pietiek ar pareizo gultņu izmantošanu.

Pamatā ir četras modifikācijas, lai 188mm LSD ieliktu e46 reduktorā:
-Reduktora korpusa frēzēšana, lai būtu iespējams ievietot LSD elementu.

Attēls

-E46 reduktora gultņu uzlikšana uz LSD elementa, jo e34 gultņi ir zemāki kā rezultātā sākotnēji piefiksēju, ka trūkst 5mm.
-Vajadzīgā biezuma flanča izveide starp LSD elementu un vainagu, lai panāktu open diffa vainaga novietojumu.
-Sazobes regulēšana izmantojot sprostgredzenus.
Cik zināms ir vismaz divu veidu 188mm LSD elementi, attiecīgi neminu precīzus izmērus, jo tie var atšķirties atkarībā no LSD elementa varianta.
Uzstādot LSD reduktoru tika arī nomainītas reduktora bukses uz 3B Motorsport poli buksēm.

Attēls

Tika samainīti ari beigtie motora spilveni uz Corteco. Viens spilvens bija galīgi sadalījies. Kā arī samainīti kārbas spilveni uz M3, kuri ir manāmi cietāki.
Rezultātā vairs nav liekas vibrācijas un ātrumkloķis ir palicis precīzāks.

Attēls

Tika samainīta arī kārbas eļļa - nebija ne jausmas, kad pēdējo reizi tā ir mainīta.

Drīz Swirl flaps aizbāžņiem pievienosies EGR aizvietotājs un tad jāpieķerās pie to amputēšanas.

Neplānoti, bet tika iegādāti citi R18 vasaras diski un notirgoti standarta Style 72. Būs vieglāki un agresīvāki :)

Aizmugure bremzes ari savestas kartiba. Tagad ir pilns Brembo Max bremzu disku un Brembo klucu komplekts. Pie viena rokasbremzei jauni loki un sareguleta - nav vairs lidz roku balstam japacel, lai turetu :D

Attēls
BBS RK002 ar Falken 595 evo gumiju.

Samainītas pāris atlikušās stock gumijas bukses uz 3b motorsport ražotajām:
Pusrāmis, iekšējās augšējās un apakšējās sviras bukses.

Kā arī ārējās sviru bukses. Realoem atradu, ka M3 abas šīs bukses nāk cietās. Nebija ilgi jāmeklē, lai taptu skaidrs, ka to ir iespējams veikt arī non-M modeļiem, tad nu tas arī tika darīts.
Attēls

Minišoseja ir ok, pilnīgi cits līmenis priekš manis. Salīdzinoši ar Streetstock ir šeit ir pavisam cits ātrums un pasākuma līmenis.
Godīgi sakot pēc Minišosejas pirmā posma treniņa un sacensībām ir tā, ka veiktos uzlabojumus nejūt :lol: Ar katru nākamo poli bukses uz cita veida uzlabojumu veikšanu šķita, ka paliek manāmi cietāks/precīzāks - tas braucot satiksmē pa koplietošanas ceļiem, bet pēc izbraukšanas pa trasi skaidrs, ka tas auto nav tik ciets kā gribētos. Eibach sport ir ok priekš ielas, bet pie slodzes prasās ko stipri niknāku un aizmugurē arī prasās cietākus amortizatorus.
Kopumā biju viens no tiem, kuriem auto ir ar salona apdari(bez nekādām atvieglināšanas pazīmēm) un patiešām braucamu ielas auto :gay:
Ņemot vērā savas braukt prasmes un auto svara/jaudas attiecību esmu apmierināts ar pirmā posma rezultātiem.

Ir pāris iespējamie uzlabojumi, kuri vēl varētu dot kādu guvumu priekš auto stabilitātes un jaudas šajā sezonā, bet par tiem šeit būs zināms tik tad, kad būs bijis laiks un iedvesma tos realizēt. Galvenais uzdevums ir iemacīties labāk vadīt auto.

Attēls

Samainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs un kartera ventilācija.

Kā arī sen nepieciešamie darbiņi:
-Uzliktas sen plauktā stāvošās priekšējā stabilizatora poli bukses.

-Oem/Beru kvēlsveces
Attēls

-Izņemti swirl flaps. Auto ir noripojis 311k+ un swirl flaps ir bez defektīvām pazīmēm. Bet drošības pēc tos ņemam ārā.
Attēls

-Bardačokā pulkstenis, lai ātrāk sevi piespiestu saregulēt turbo(tomēr pūš par daudz :() Pēc pirmajiem test drive likās, ka 1.5bar, bet nākamreiz kad pats sēdēju blakus un pētīju pulksteni darbībā, tad izrādījās 1.6bar.
Attēls

Pēc nelielas pauzes izdevās apmeklēt Minišosejas gonku :)

Laika prognozes teica, ka būs lietus. Devos uzlikt pusslikus.

Attēls

Samainīju ratus, novācu intrumentus un sākās gāziens. Tad sapratu, ka šādi apstākļi priekš manis trasē būs pavisam neierasti un interesanti.

Attēls

Pāris foto darbībā:

Peļķe katlos
Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Nomainīts kardāns. Vecajam krustiņš pie reduktora krakšķēja. No Maxixt dabūts mazlietots kardāns. Oem nāca kardāns ar diviem krustiņiem, bet tagad ir ar krustiņu centrā un granātu pie reduktora.

Izpūtējs atbrīvots no liekā bunduļa.
Attēls

Uzstādīta aizmugurējā glāžu atsaite. Apšuvumi vēl procesā. Tagad, kad caurumi jau izgriesti un uzlikti, ir skaidrs, ka varēja smukāk, bet par to spriedīšu, kad apšuvumi būs pabeigti.
Attēls
Pagaidām plānots, ka gabažnieka piepīpētāju izdosies saglabāt tam paredzētajā vietā.
Attēls
Cheap diski priekš potenciālajām ziemas izklaidēm.
Attēls

Ziemas stretch ezis :D 145/85 7J. Cerams, ka būs ziema un sanāks izmantot :)
Attēls

Ikdienai paredzētās ziemas riepas. Šoziem testēšu ko spēj chaina Sanfull riepas. Vienai sezonai vajadzētu būt ok.
Attēls

Un tālāk! Tālāk ir tā, ka nākamais piekares upgrade saglabājot stock statnes būtu Bilstein B6/B8 amortizatori, bet tas man vairs nešķiet interesanti.
Priekš nākošās vasaras sezonas ir iegādāti priekšējie coiloveri ar četru pozīciju cietības regulēšanu. Un top Land Cruiser(312461) aizmugurējie amortizatori. Līdz vasarai taps poli bukses priekš tiem un custom amortizatoru atbalsti, lai palielinātu šo īso amortizatoru gājienu(lai nebūtu tā, ka līkumā ceļās pakaļējais rats gaisā un lieki nedauza glāzi un pašu amortizatoru). Iegādātas arī īsās stabilizatora atsaites, 180mm no Alfa Romeo.
Attēls
Štoka izmērs ir 11mm. E46 stock ir 10mm.
Attēls
Diametrs apakšējai čaurai prieš bukses ir 32mm
Attēls
Platums 30mm
Attēls

Teaser! To be continued... :)
Attēls
Attēls

Neliels UPDATE.

Iepirkts cits dzinējs. M47TU2D20, tātad 2.0d ar 163hp/340nm :hourra:

Plauktā stāv:
-Restaurēta Gerret GT2260V
-Pārjauktas un saregulētas 200kw 3.5d sprauslas
-Sachs Performance kurvis
:gay:

Plāns ir izjaukt, salikt un tad uzkrāmēt sagādatos labumus uz šī motora un tad swapot ar iekšā esošo standarta motoru. Kas galā sanāks, :hvz:, bet bez steigas un palēnām kkam ņiprākam vajadzētu tapt :emo:

2017.gads

Neliels refresh.

Izbeidzās viena stock sprausla. Tās remontēt negribēju, tad nu tika ieliktas plauktā savu kārtu gaidošās 3.5d sprauslas. Šīs sprauslas smidzina tādu apjomu, ka planotā 3.0d 150kw turbīna ir must have, lai sapūstu pietiekami daudz gaisa.

Sākotnējā doma par viena dzinēja iegādi pārvērtās par diviem dzinējiem :lol: viens kā pamats, otrs rezerves daļām.

Uz stenda E60 120kw bloks. Uz grīdas E46 110kw.
Attēls
Bloki atsķiras ar to, ka E60 ir par diviem skrūvju caurumiem vairāk, pārējais ir vienāds. Attiecīgi E46 apskares gadijumā abi bloki ir derīgi.

E60 120kw bloka iekšas.
Attēls

Bloks, kloķvārpsta, klaņi un virzuļi ir atdoti uz samērīšanu, lai noskaidrotu kas tur notiek un ir reāli izmantojams.

Bet pagaidām spriežot pēc vizuāla stāvokļa tiks izmantots E46 bloks, E60 120kw kloķvārpsta(atjaunotā tipa), E46 virzuļi ar E60 klaņiem. E60 galva ar tajā origināli esošajam sadales vārpstam.

Protams, ka savstarpēji līdzšim izskatās, ka detaļas ir savietojamas, bet ir nianses kas atškiras:
-Sadales vārpstas(nezinu par raksturlielumiem, E46 zobrati tiek pieskrūvēti, bet E60 zobrati ir klāt pie sadalenēm, tik cik uz ieplūdes sadalenes pieskrūvējas atseviški zobrats, kuram ir regulēšanas iespēja) Kloķvārpstas atsvaru forma
-Elļas uztvērejs(E46 metāla, bet nāk arī plastmasas, E60 plastmasas)
-Karteris(E60 ir citādaks attiecīgi elļas uztvērejs nedaudz atškiras. E60 plastmasa uztvēreju ir iespējams modificēt, lai der E46 karterim
-Klani - E60 ir lauztie, E46 parastie(palabojiet ar atbilstošu terminu :))
-Klaņu pirksti - pirksta iekļejie diametri atskiras, attiecīgi viens no variantiem varētu būtu vieglāks.
-Virzuļi - E46 83.950mm, E60 83.945mm. Nelielas atškiribas virzuļa degkameras formai un elļas gredzenu biezumam.
-Abiem motoriem ir kloķvarpstas vibrāciju kompensējosie balansieri, tos neesmu salīdzinājis, bet ganjau pienaks arī to kārta.


Apskatot salidzinošus piemērus un aprunājoties ar zinošākiem cilvēkiem ir skaidrs, ka ir divi manāmi jaudu ierobežojoši faktori, kas ietekmē galvas gāzu caurplūdi.
-Dzinēja galvas ieplūdes un izplūdes kanāli ir ļoti mazi. Ieplūdes kanali ir salīdzinoši labaki kā izplūdes. Ieplūdes un izplūdes varsti ir tādi kā tie ir stock un tie arī paliks, bet izplūdes kanāli ir manāms ierobežojošais faktors.
-Izplūdes kolektora izmērs/cauplūde ir vel šaurāka kā galvas izplūdes kanāli.

Pirmais dzinējs ko esmu izjaucis, precīzak sakot divi dzinēji. Izjaukt easy :lol: Kā būs ar salikšanu, tad redzēs :D noteikti, ka saukšu palīga draugus un paziņas, kas to ir darijuši, lai mazāka iespēja, ka kkas netiek pareizi saskrūvēts :D

Kad sāksies salikšanas process, tad centīšos vairāk foto uzņemt, lai ir ko šeit ielikt :jack:

Atjaunots honējums
Attēls

Pamatšāles sapulētas, klaņu šālēm pirmais remontizmērs.
Attēls

Topošais klaņu, pirkstu un virzuļu kombo.
Attēls

Kvēps notīrīts.
Attēls

Palēnām šis tas sāk likties kopā.
Attēls

Bramanis pastāstija, ka 150kw 3.0d augstspiediena sūknis nāk ar lielāku plunžeri un varēja man tādu notirgot. Tad nu tas tika iegādāts, lai samazinātu iespēju, ka sūknis kautkad varētu izrādīties par švaku. Par sliktu noteikti nenāks papildus augstspiediena sūkņa spējas, ņemot vērā, ka, lai uzliktu 3.0d 150kw sūkni uz 2.0d ir nepieciešams vienu trubu pievienot citādāk.
Attēls

Saistībā ar degvielas sistēmu vel ir plānots palielināt stock maģistrālā sūkņa ražību, bet tas notiks tikai tad, kad reāli sāksies dzinēja maiņa. Paātrināties tas varētu tikai tad, ja kāds par sviestmaizi piedāvātu lietotu vai beigtu sūkni, kuru restaurēt un palielināt tā ražību :alco:

Vasaras sezona ir sākusies, piekare ir salikta.
Attēls
Priekša:
-Glāžu pastiprinošie elementi
-Coiloveri
-Regulējamie atbalsti
Aizmugure:
-LC amortizatori
-Apakšejās regulējamās ķegas

Savirze uztaisita, par to paldies I.N. SPIRNGS. Pagaidām šķiet, ka vadāmībā ir uzlabojusies un likumos stabilāks, bet adekvatu spriedumu varēs teikt tik pēc pirmajām reizēm trasē ar šo regulējumu.

Attēls
Bronzas trubiņas un mazas atsperītes :gay:

Galva salikta :)

Attēls

Pavasaris palēnām nāk, tātad ledus ir sakustējies. Gliemeža tempos ir sācies dzinēja salikšanas process.

Attēls

Attēls

Varat sākt likt likmes par to vai šis dzinējs tiks salikts, kad tiks ieswapots mašīnā un kādus raksturlielumus tas būs spējīgs attīstīt :emo:

MSR Camber Platēm bija izbeigušies gultņi - lietoti divus mēnešus. Garantijas ceļā dabūju citus gultņus. Mainot tos izrādijās, ka kreisās puses gultnis bija ļoti saguris, bet labās puses gultnis bija bez liekām brivkustibām. Abus uzliku jaunus, jāskatās cik ilgi šoreiz izturēs.

Sanāca pieķerties pie darbiņa, kas gaidija ilgi - rapsējumi ap aizmugurējo glāzu atsaiti. Paverot bagažnieku nu jau ir patikamāks skats.
Attēls

Ir jaunas mantiņas priekš jaunā dzinēja. Sākotnēji bija plānots izmantot standarta 2.0/3.0d intercooleri, bet tad pāris apstakļu sakritības rezultatā tika iegādāts Evo 9 intercoolers.
Attēls

Kā arī iegādāts EGT(izplūdes gāzu temperatura) rādītājs.

Ar šiem mazulīšiem dzesēsim dīzeļdegvielas atplūdi. Weekendā plānots tos uzlikt un tad nākamnedēl Minišosejā ceru, ka tie radīs izmaiņas. Radiatori ir ņemti no 100/135kw dīzeliem, pielāgoti novietošanai automašīnas priekšā.
Attēls

Jaunā dzinēja salikšanas process ir nonācis tik tālu, ka līdzšim saliktais mazumiņš tiks izjaukts, jo apstiprinājās tas, ka 3.5d virzuļiem ir citas formas degkamera. Nepieciešams, lai korekti noritētu 3.5d sprauslu iesmidze, jo tām ir cits iesmidzes leņkis.

Neparedzētajai virzuļu maiņai uz 3.5d virzuļiem ir bonuss, ka lielāka degkamera nozīmē mazaku kompresijas pakāpi, tātad potenciāli vairāk var iepūst. Standartā kompresijas pakāpe ir 17:1, bet spriežot pēc 3.5d dzinēja specifikas izskatās, ka tā rezultātā būs 16.5;1.

Kad satīrīšu jauniegādātos 3.5d virzuļus, tad uztaisīšu nelielu aprakstu/salīdzinājumu starp divu variantu 2.0/3.0d virzuļiem un 200kw 3.5d virzuļiem.

Dzinēja salikšanas pabeigšanas termiņš ir aizpeldējis kosmosā, bet jo dziļak rok, jo interesantāk paliek un atklājas visādas nianses.

Tā, kādu brīdi šeit nekas nav ierakstīts, bet šis tas ir noticis, šis tas atrisināts un šis tas jaus risināms ir nācis klāt.
Sākšu kautcik hronoloģiskā secībā.
Vasaras laikā sanāca iepazities ar TDR.lv. Cenšos smelties dīzeļzināšanas un izmantot izdevības.
Tad nu pabiju TDR.lv dyno day.
Attēls

Tad tika samīzēti R17 semi-slick priekš nākamās sezonas. Lietoti, bet testam un manām spējām būt pilnīgi pietiekami. No 205 sekcijas jāpāriet uz 225. Vēl tik nepieciešami R17 diski, kuri nesver un nemaksā kosmosu. Pagaidām price/performance ir R17 oem 7er 9kg diski.
Kumho Ku36
Attēls

Maxspeedingrods ķegām standarta bukses izbeidzās pēc 1/2 sezonas, liekam poli.
Attēls

Glāžu atsaite tika nedaudz pielocīta, jeb uztaisīta nedaudz augstāka, lai motors itnemaz neskartot tai klāt.
Attēls

Ar topošo dzinēju joprojām lēnām, bet notiek.
Tātad, 3.5d virzuļi. Kompresijas pakāpa aptuveni 16,5:1(2.0d stock ir 17:1). Degkameras tilpums 24ml.
Attēls

Ar rezervīti tiek sagatavots 4bar MAP sensors, tagad tik to kkā jāiemāna 2.0d kolektorā.
Attēls

Tad bija tāds pasākums kā Burnout.lv Izdedzes vīrs, jeb izbrauciens. Šeit tika nedaudz pataisnotas rokas. Protams, ka bez riskantiem momentiem netika iztikts, toties pieredzīte. Uzmanību japievērš Noras sejai :thumbsdown:
Attēls
Attēls

Un šīs reizes nobeigumam pagaidām sāpīgakais, kas ar šo auto ir noticis, tas tā, lai šķiet reālāk kā tas tiek izmantots :emo:
Pāris nedēļas atpakaļ bariņš ar aktīvistiem bijām aizbraukuši uz Rullīti pataisnot rokas. Pēc stundas pazuda jauda, parādijās zils dūms un maloša skaņa no motortelpas.
Attēls
Paldies Japiņam, kurs aizvilka līdz garažai. Rezultātā turbo vidus daļa salūzusi, pilns IC ar eļļu un skaidām. Visam komplektā auto vairs nav jauda kāda tika samērīta dyno dienā, pie vainas visticamāk, ka VNT sēnes regulācija, bet parcik auto ziemas sezonā plānots nekustināt, tad netaisos to regulēt.

Plāni uz nākamo sezonu ir, bet tie atkarīgi no daudz un dažādiem aspektiem. Jaunais dzinējs, piekares uzlabošana(bet parcik būs cita izmēra riepas, tad ar to nesteidzos, jo kad tik iebraukt trasē ar R18 ielas riepu nevis R16 pussliku, tad vadāmības īpašības manāmi uzlabojās, attiecīgi iespējams, ka R17 kopā ar platāku riepu dos uzlabojumu), cerība vēl nomest svaru. Nāks nākama sezona, tad redzēs kas būs realizējies un kas tur rezultāta sanāks.

:lv:

Joprojām lēni, bet notiek.
Bija man te eļļas sukņa epopeja. Drošības pēc čomam ar pieredzi iedevu elļas sūkni, lai pārbauda to, jo pārgribēju stadiju to nevērt vaļā un cerēt, ka viss būs ok :D
Skaidrs, ka sūknis vinkāršs un tam noņemot korpusu uzreiz vari ieraudzīt zobratu darba virsmas un vizuāli to novērtēt.
Mans sākotnēji paredzētais eļļas sūknis izrādijās, ka ir dabujis pagrauzt ko abrazīvu, dilums normas robežās - tikpat labi varētu to likt atpakaļ un braukt, bet gribējās tomēr atrast, ko labāku. Nespēju izskaidrot, bet dažreiz aizrautīgākais tajā procesā tieši liekās detaļu meklēšanas process :faceoff:
Kopumā apskatīju aptuveni astoņus eļļas sūkņus no kuriem divi bija manējie(viens iepriekšminētais, bet otrs, kuru pat neesmu atvēris, jo aprauta šāle un ganjau, ka ir metams). Rezultātā no astoņiem apskatītiem sūkņiem tikai viens bija labāks kā mans sākotnēji paredzētais, tad nu to arī lietošu. Lai vai kāds stāsts nāktu līdzi konkrētajam sūknim, kopumā to darba zobrati ir ļoti bēdīgi un vienam pat stipri apšaubiju, ka tas rada pietiekamu spiedienu. Bet tas viss ir sīkums, mana pirmā pieredze ar to un pārdomas.

Pielikts elļas sūknis un balansieri. Bonusā svaigs eļļas uztvērējs/filtriņš. Sākotnēji pat elļas sūkni klāt balansieriem biju pielicis nepareizi. Kad sāku pētīt TIS, tad sapratu, ka elļas sūkni pie balansieriem jāpieliek konkrētā pozīcijā. Tad motors tika nocelts nost no statīva, lai uzliktu spararatu un pēc metkām pareizi blokam pieliktu elļas sūkni/balansierus.
Interesanti, ka elļas sūknis smukā alumīnija krāsā, bet balansieri brūni, kas visticamāk liecina tikai par to, ka dzinējam reti mainīta elļa. Brūnumu īsti nost dabūt nekādigi neizdevās.
Attēls

Maz gan var redzēt, bet šādi izskatās 200kw 3.5d virzuļi iekš 2.0d, kas nozīmē, ka kompresijas pakāpe būs 16.5:1
Attēls

Nākamajā skrūvēšanas reizē ir paredzēts likt virsū ķēdes.
Attēls

Iegadājoties tās ari notika interesantas lietas, kuras biju dzirdējis, bet ar kurām saskāros pirmo reizi.
Febi bilstein komplekts ar OEM BMW kodiem.
Attēls

Papildus vēl laicīgi tiek uzmontētas svaigas vasaras gumijas, lai mazāk nieki par kuriem domāt, kad būs jākoncentrējas uz lietām, kas saistītas ar jauno dzinēju.
Attēls

Šeit neliela jautrība, jeb ielas riepas nemīl Minišosejais paredzētu savirzes regulējumu :D
Attēls

Pēc TA iziešanas auto vēl nav atguvis iepriekšejo izskatu, jab mazie spogulīsi vēl nav atlikti atpakaļ. Tur tāds nieks kā janopērk atbilstošākas skrūves kā ķīnieši tiem dod līdzi.
Attēls

Sanāca ieķert svaigākos diskus kādus jebkad esmu nopircis.
R17, 8J, ET24, svars 9kg. Price/performance no OEM R17 diskiem, neskaitot BBS un citus foršos diskus.

Attēls
Attēls

2018.gads

Attēls

Attēls

Dzelži priekš stūres sitēmas upgrade.
E36 stūres stienis + E34 krustiņš.

Attēls
Palēnām, bet sezonas sākums negaida.
Attēls
R90

Ķēžu vāks virsū. Iepriekšejā reizē to neizdevās izdarīt, jo liekot virsū sabojājām kloķenes blīvslēgu.
Attēls

Turpinājumā dzinējs noņemts no statīva, lai uzliktu spararatu, attiecīgi varētu nobloķēt kloķeni.
Attēls

Galva gaida sestdienu, kad tiks likta virsū
Attēls

Kādu brīdi atpakaļ sagādātas mantas, tik biju piemirsis šeit to pierakstīt.

Pagājušās sezonas otrajā pusē biju uzlicis šādus klučus priekšai, ļoti patika. Bremzēja labi un nedila(nesadega un nesadrupa) kā parastie/lētie kluči. Cena gan ir jūtami lielākā kā parastajiem, bet bremzes ir vajadzīgas, attiecīgi šie šobrīd ir lētākie kluči, kuri spēj turēt pietiekamu slodzi.
Attēls

Klāt vēl nāks trīs VDO oldschool rādītaji priekš eļļas un voltometrs. Jeb auto tiek papildināts ar VAG mantiņām :D
Attēls

Šodien produktīvi padarbojāmies. Paldies reinis28 par palīdzīgu roku.

Jaunais dzinējs ir gandrīz gatavs, lai varētu sākt krāmēt laukā veco dzelzi un ņemt no tā apkari.

Attēls

Nedaudz nācās pačakarēties ar vārstu vāka ieplūdes portu iztīrīšanu, bet salīdzinot ar ieplūdes kolektora tīrīšanu tas aizņēma stipri mazāk laika. EGR radītās drazas nav cool.

Chaina genuine high flow Boschs 0580254044 feul pump locins

Attēls

Visticamāk, ka šeit atradīsies papildus rāditaji. Nepieciešams tur ievietot 4gab(EGT, oil tepm, oil pressure un voltometru), bet ja smuki nesaies visi, tad voltometrs netiks likts.
Attēls

Sāku apkopt bremzes, un apstājot pret to, ka prieksējais cilindrs negrib pilnībā iet atpakaļ. Sagādāšu rem komplektu un priekšas suportiem būs jauni virzuļi.
Brembo max bremžu diskiem nākamā sezona šķiet, ka būs pēdejā, it īpaši, kad sāks tos darbinās ar uz abiem tiltiem esošiem Ferodo Racing klučiem.
Attēls

Šorīt atnāca kārtējā paciņa. Dzesēsim eļļu.
Attēls

Bremžu sistēma atsvaidzināta - jauni kluči, priekšas suportiem rem komplekts. Pirmo reizi mūžā saskāros ar suportu remkomplekta pielietošanu, šķita, ka tas ir grūtāk kā patiesībā izrādijās.

Kā arī tika ieķerts jauns 6gang M ātrumpārslēga uzgalis, pa taisno no chaina preču izplatītāja AFa :D
Kvalitāte, protams, ka ir manāmi atšķirīga, bet zinot cenas starpību chaina vs OEM, kvalitāte ir pat vairāk kā var vēlēties.

Attēls

Šie spīdīgie riņķīši gan nav priekš mana auto, bet draudzenes. Tam auto topics nav, tad nu, lai foto ir šeit.
Turpinājums sekos.
Attēls

Chaina racing style mirrors is back-on.
Attēls

Kopumā ir iestājusies grandiozu darbu pauze līdz februāra beigām/marta sākumam, bet šādi tādi procesi turpina savu ritējumu - pāris detaļas ceļo uz LV, info ievākšana un precizēšana nekad nebeidzas.

Rezervēts/apmaksāts svarīgs posms dzinējam - spararats. Sachs spararats. Pierādīt nevaru, bet tantes runā, ka Sachs ir izturīgāks kā Valeo un Luk nedaudz lētākās alternatīvas. Līdz pat naudas pārskaitīšanai bija žēl maksāt par to dzelzsgabalu, jo man divi ''vēl'' dzīvi ir :D
Bet negribās, lai kloķvārpsta dabūn liekas vibrācijas, kuras tā jau tiks nodrošinātas ar jaudas pieaugumu :D
Pietam svaiga sajūga darbavirsma par ļaunu nenāks.

Spy photo
Attēls

Sencim vajadzēja infrasarkano termometru, tad nu sagādāju tādu ar -50 līdz 900(celsija skala), lai varu pamērīt arī karstus dzelžus.
Attēls

Racing mode. Jo vairāk gaisa, jo labāk. Vēl balku jāpagraiza, bet to pie viena, kad dzinējs tiks mainīts.
Attēls

Street mode.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 20 Feb 2018, 19:21 
Online
M30
Lietotāja avatars

Pievienojies: 18 Aug 2010, 15:02
Atbildes: 22253
Atrašanās vieta: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Paldies par foršu lasāmvielu. :cool:
Man vienmēr ir interesanti palasīt par cīņu un centieniem būvēt un skrūvēt ielas auto, jo nevienam jau nav noslēpums, ka tas tak nav efektīvi, ir bezjēdzīgi, utt, bet ir forši paskatīties, kā kungi ņemas un mēģina par spīti dažādiem, loģiskiem apsvērumiem - visu cieņu!
Daudz interesantāk par želejnieku topikiem. :perku_piano_black_salona_apdari: :cik_maksa_letakie_koili:

_________________
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

AttēlsAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 20 Feb 2018, 22:45 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 84
Atvaino visu neizlasiju, bet jautājums kāpēc netika iets uz standarta risinājumu ar 3.0d swap ?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 21 Feb 2018, 00:26 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 775
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
edgars106 rakstīja:
Atvaino visu neizlasiju, bet jautājums kāpēc netika iets uz standarta risinājumu ar 3.0d swap ?


lai iekļautos kādā autosporta disciplīnā, noteiktā klasē.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 21 Feb 2018, 00:41 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 10 Jan 2010, 00:24
Atbildes: 1822
Tagad var braukt 3000cm klasē?
Ja būtu 3.0d tad tikai open?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 21 Feb 2018, 08:35 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3051
Atrašanās vieta: Rīga
3.0d ir super smags?
Pietam, ja visu sadara pareizi, no 2.0d var dabut ļoti iespaidīgus ciparus.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 21 Feb 2018, 09:42 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 47
Standarta risinājums pāriet uz 3.0d nekad nav apsvērts, jo ir vēl smagāks(kas tā jau smagajam e46(1580kg) ir lieki) un papildus jauda tiek iegūta tikai uz papildus divu cilindru skaitu.

Manā skatijumā:
320d - 1580kg ar iespējamiem 200hp(stock dzinējs ar chipu) - 126hp/1000kg
330d - 1690kg ar iepspējamiem 280hp(stock ar chipu) - 165hp/1000kg

Jā, ir manāma jaudas atškirība, bet praktiski līdzšim to esmu manijis tikai braucot taisni.

Sākotnēji, protams, ka auto tika iegādāts bez nekāda pamata, lai spiestu no tā laukā visu sulu, bet laika gaitā tas ir palicis interesanti.

Jā, tilpums, kas ir pāri 2.0d(ar turbo, dīzelis) nekādīgi neiekļaujas 3000 Minišosejas klasē, attiecīgi man pietiek ar 2.0d. Pietam, lai ar 3.0d konkurētu OPEN klasē ir nepieciešams tāds aparāts kā ir Flash Racing, jeb trases auto ar dīzeļdzinēju, kas man pavisam noteikti nav pa spēkam.


Par cipariem pagaidām ir mistērija un ta nerimsies līdz pat jaudas stendam. Pirmkārt, jo praktiski šādus dzinējus uzlabo ļoti reti un manā dzinējā esmu apvienojis vairāku cilvēku zināšanas, paša papētītas lietas un nepārbaudītus teorētiskus uzlabojumus. Otrkārt šo dzinēju esmu salicis pats, kas ir mans pirmais saliktais dzinējs.

Prakstiski sekoju līdzi diviem ārzemju projektiem, vienam jaudas parametri ir 285hp/550nm, otram 360hp/610nm. Pirmais variants panākts neatverot dzinēju, otrais gan ar diezgan nopietnu pieeju visām dzinēja komponentēm.

Manā gadijumā ir kkas starp šiem abiem variantiem. 300+hp vajadzētu salasīt ar iespēju to dzinēju iegriezt līdz 6k rpm, bet to manīs kas un kā.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 21 Feb 2018, 09:48 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 04 Mai 2008, 00:29
Atbildes: 25099
Atrašanās vieta: Latvija, Rīga
Kāpēc negāji ceļu ar jaunākas paaudzes 2.0dīzelīti ? Tas uz papīra izskatās stiprāks ?
Kāpēc negāji 123d ? tur divi turbiki n shit ?

Vai arī šis ir vienkāršāks un izturīgāks sākumpunkts ?
Es atvainojos par daudzajiem kāpēc, bet jā :D

_________________
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007

Nominācijā nākamie izbrauciena rīkotāji iekrita: Blondaizzz un Lambertino (c) GG., Howijs, Petka, ATMO


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 73 ziņas ]  Pāriet uz lapu 1, 2, 3, 4  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 15 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv