Micuks E30
Re: Micuks E30
Jebāaaaķ...pirmo reizi dzirdu ka swapo no m50 uz m40 Kur tad M50 ies? uz kompotu vai kompresoru?
Tagad taisot pilno krāsošanu vienam ķipa sterilam e30 tauringam...pēc dziļas apskates tagad auto ir uz grilla! jo sliekšni vēl OK, bet aizm. arkas augšējas kabatas zem tiem plastmasies ir pīīīzģeeets!
Tagad taisot pilno krāsošanu vienam ķipa sterilam e30 tauringam...pēc dziļas apskates tagad auto ir uz grilla! jo sliekšni vēl OK, bet aizm. arkas augšējas kabatas zem tiem plastmasies ir pīīīzģeeets!
Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Micuks E30
Reversais tjuuuuunings. Izmetam m50 miskastee un uzliekam visnegliitaako stuuri bmw veesturee.
Sent from Latvijas Pasts
Sent from Latvijas Pasts
Vecs Sūds
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Kāds sakars ar tjūningu?
Ja Tu man vari par saprātīgu cenu piedāvāt MT1 stūri tad es būšu laimīgs jo tieši tā man visvairāk patīk, bet kamēr man tādas nav vetā tgriezīsies oriģinālā stūre šī tržisžuburu nodilušā briesmoņa veita
Kapēc izmetam M50 miskastē? nekas nekur netiks mests, tuvākajā nākotnē tam produktīvāk atrasties kompotā. Tricās netiks izmantots jāšanai, vienkāršai braukšani pilnīgi pietiks ar M40 prioritāte ir virsbūvri.
Ja Tu man vari par saprātīgu cenu piedāvāt MT1 stūri tad es būšu laimīgs jo tieši tā man visvairāk patīk, bet kamēr man tādas nav vetā tgriezīsies oriģinālā stūre šī tržisžuburu nodilušā briesmoņa veita
Kapēc izmetam M50 miskastē? nekas nekur netiks mests, tuvākajā nākotnē tam produktīvāk atrasties kompotā. Tricās netiks izmantots jāšanai, vienkāršai braukšani pilnīgi pietiks ar M40 prioritāte ir virsbūvri.
- Rii
- Posts: 7572
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Micuks E30
Ja jau kompaktā iet m50, kāpēc kompakta m42 nepārsvapot uz tricāru
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Kompaktā ir M43B16 buja arī doma viņu swapot tāpēc meklēju eļļas karteri no M40 par kuru prasīja 30Eiro, bet par visu pilnu swapu 50Eiro tāpēc paņēmu visu. Samērīs kompresiju M43 un M40 tad arī nolems kuru likt, bet pamatdoma ir likt dzinēju kāds oriģināli ir bijis.
- atkarigais
- Posts: 163
- Joined: 01 Jan 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Pirms ziemas
Sanāk deforsāža, bet vajadzīga!
Milzīga vajadzība pēc šādas motora maiņas gan nebija, bet gribējās paskrūvēt un galvenais ierūcināt un izmest kādu līkumu ar touringu un tas noderēs, lai pats saviem spēkiem tiek uz ziemas mītni
Jebkurā gadījumā motora izņemšana bija vajadzīga jo apskatot vizuāli acīs krita daudz kasjaku, labojami, bet tomēr, mazākie:
Jāpiebilst, ka iepriekšējais saimnieks pie vairuma kasjaku vainīgs nav, vainīgs ir cilvēks kurš swapoja.....
Motora izņemšana nesanāca kā plānots, bija neiespējami noskrūvēt starteri, kad motoru pārvietoju uz priekšu ar grūtībām tas tika izdarīts jo skrūvju galvas apjātas, ja starteri vajadzētu mainīt tad bez motora izcelšanas neiztikt.
Atdalīt kārbu no dzinēja nekādi neizdevās tādēļ nācās izvērt ārā kā diegu caur adatas aci ar visu kārbu
Pēc motora izņemšanas kārbu nost normāli dabūt nevarēja tik un tā, "meistars" kurš to swapu veicis pilnīgi neko nav sasmērējis, gultnis motora kloķenes galā likts jauns jo tomātam tāda nav, tas nav iesmērēts arī kārbas ass šlices, tā kā auto ilgāk stāvējis tas viss uzrūsējis un gultnis kalpoja kā uzgrieznis var teikt. Daudzas skrūves vai nu pārvilktas vai vispār nebija pieskrūvētas, sajūga darba cilindrs uz vienas pārvilktas špiļkas un otra bez uzgriežņa utt......
M40B18 vizuāli labi izskatījās bez eļļas noplūdēm un citiem redzamiem defektiem, samērīju kompresiju, visos cilindros samērā vienādi 13 atmosfēras, sadalenes kulaciņi gan padiluši vidēji par 0,4mm.
Pērkot dzinēju pārdevējs teica, ka viens cilindrs labi nestrādājot, izrādījās, ka viens tikai strādā un strādā tāpēc, ka nestrādā
Vienkārši bija kidrikt degvielas spiediena regulators, tāpēc pamatīgi pārlēja, bet viena sprausla tieši pirmajam cilindram bija aizsērējusi tāpēc tas cilindrs strādāja
Sanāk deforsāža, bet vajadzīga!
Milzīga vajadzība pēc šādas motora maiņas gan nebija, bet gribējās paskrūvēt un galvenais ierūcināt un izmest kādu līkumu ar touringu un tas noderēs, lai pats saviem spēkiem tiek uz ziemas mītni
Jebkurā gadījumā motora izņemšana bija vajadzīga jo apskatot vizuāli acīs krita daudz kasjaku, labojami, bet tomēr, mazākie:
Jāpiebilst, ka iepriekšējais saimnieks pie vairuma kasjaku vainīgs nav, vainīgs ir cilvēks kurš swapoja.....
Motora izņemšana nesanāca kā plānots, bija neiespējami noskrūvēt starteri, kad motoru pārvietoju uz priekšu ar grūtībām tas tika izdarīts jo skrūvju galvas apjātas, ja starteri vajadzētu mainīt tad bez motora izcelšanas neiztikt.
Atdalīt kārbu no dzinēja nekādi neizdevās tādēļ nācās izvērt ārā kā diegu caur adatas aci ar visu kārbu
Pēc motora izņemšanas kārbu nost normāli dabūt nevarēja tik un tā, "meistars" kurš to swapu veicis pilnīgi neko nav sasmērējis, gultnis motora kloķenes galā likts jauns jo tomātam tāda nav, tas nav iesmērēts arī kārbas ass šlices, tā kā auto ilgāk stāvējis tas viss uzrūsējis un gultnis kalpoja kā uzgrieznis var teikt. Daudzas skrūves vai nu pārvilktas vai vispār nebija pieskrūvētas, sajūga darba cilindrs uz vienas pārvilktas špiļkas un otra bez uzgriežņa utt......
M40B18 vizuāli labi izskatījās bez eļļas noplūdēm un citiem redzamiem defektiem, samērīju kompresiju, visos cilindros samērā vienādi 13 atmosfēras, sadalenes kulaciņi gan padiluši vidēji par 0,4mm.
Pērkot dzinēju pārdevējs teica, ka viens cilindrs labi nestrādājot, izrādījās, ka viens tikai strādā un strādā tāpēc, ka nestrādā
Vienkārši bija kidrikt degvielas spiediena regulators, tāpēc pamatīgi pārlēja, bet viena sprausla tieši pirmajam cilindram bija aizsērējusi tāpēc tas cilindrs strādāja
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Tika izpūsta ar kompresoru un apslaucīta kā arī brille daļēji nokrāsota, kā minēju auto pavasari tiks likts uz "grila" motors tiks celts ārā, būs pilna pārkrāsošana no visām pusēm.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Tu vienkārši ienāci, lai nodirstu un ienestu te spamu?Edmunds wrote:Es būtu normāli iemaucis karcheri iekšā. Šitā krāmēšanās pa netīrām motortelpām atgādina kādu kkādu ļevu "vasju" rukažopu, kurš dara visu, bet nemāk neko.
Nav tur nekas tik netīrs, ugunssiena ir ar speciālu materiālu, kurš ir pelēks, pārējais ir izslaucīts, nebija tur ne eļļas ne kādu citu netīrumu, tikai putekļi.
Vieta, kur auto atrodas, kur tika mainīts dzinējs ūdensvada nav, kur tur vēl karčers motors tika ielikts tikai, lai aiztransportētu auto uz ziemas garāžu un m50 varētu sākt jaukt
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Micuks E30
Viss ir jādara ar prātu, ar karčeri pielej vietas, kur dabīgos apstākļos ūdens netiek
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15200
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0