Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Izbanotais
Posts: 276
Joined: 03 May 2010, 02:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Izbanotais »

nodod tolmetā to žiguli un nopērc e30 vai e36..
pirdiens
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Tad nu gan tev sapņi :D
Nu vispār tas ir garš stāsts, bet nu tas galvenais aspekts bija tāds, meklēju otru auto skrūvēšanai un gonkām tad sagadījās kad čoms bija Latvijā uz pāris nedēļām un viņam vajadzēja auto ar ko pārvietoties. Izdomājām apvienot vajadzīgo ar derīgo, steidzīgi meklējām auto, apskatījām vairākus e30 un dažus žiguļus. No esošās izvēles izdomājām, ka labāk vesels neizpuvis žigulis kā papuvis bembis, tieši parādījās šis eksemplārs un tika paņemts. Jā nu lielu lomu spēlēja tas, ka man pirms tam bija traoika un kaut kā vilka, gribēju realizēt iecerēto plānu kas jau bija domāts ar troiku un tagad tas lēnam notiek :)

Runājot par tavu bijušo e30 neko sliktu teikt nevaru, protams ir kasjaki, bet kopumā diezgan labi saglabājies un izpuvis nav, ir paskatīts uz pacēlāja un bez tiem trim caurumiem nekā jauna nav. Šobrīd uz vadītāja puses sliekšņa un durvīm ir parādījusies rūsa, gatavoju instrumentus un domāju nākam mēnes visu sakrāsot un braukt uz tehnisko, pēc tam tad būs jāpārlasa motors ja līdz tam neatradīšu nevienu ņemamu ISa motoru. Lietie diski arī ir citi iepirkti ar plauktu, kurš jāuzpulē. Tā kā nākotnē ar bembi braukāšu ikdienā.
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Foxijs »

nu ja bembis paliek tad tik traki nav, ciinies :cool: aa un tas VTFTS kits man cepii, galvenais labi viņu uzlikt :roll:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Kas jauns šeit?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Jauns nekas un iespējams arī nebūs :!: :(
Ehh, situācija ir visai sarežģīta man personīgi, no malas iespējams ir vienkārši :lol:

Lai lielāko darbu varētu darīt pats, ne tik vien konkrētam auto, būvēju jaudīgu kompresoru, lai varētu darbināt, paralēli topošo strūklojamo iekārtu, darbi ir ievilkušies pa diviem mēnešiem jo tas netiek būvēts pēc kāda gatava rasējuma, visi posmi ir jāpārdomā jāpielasa detaļas, lielākā daļa jāizgatavo no jauna, bet kopumā tas būs to vērts jo tik ražīgs kompresori ir retums.

Ja nebūtu šāda bremzēšanās tad par šiem diviem mēnešiem auto droši jau būtu braucams, projekts būtu izpildīts :hvz: bet varbūt ir labāk kā ir. Kamēr vācu detaļas ir sanācis daudz konsultēties ar vecmeistariem un ne tikai, tieši par žiguļa motora forsēšanu, visos gadījumos process ir dārgs, laikietilpīgs un galu galā diezgan neefektīvs!

Pāris teikumos par to ko no tā visa gribēju, vazu pamatā grasījos būvēt ne tik vien izskatam (tādu kā mūsdienīgu VFTS versiju), bet ar domu, ka ar to varētu piedalīties ar auto sportu saistītos pasākums, kādos sprintos un protams no paša sākuma bija naiva cerība ar to piedalīties kādā „street drift” pasākuma, par to gan skaļi nerunāju, lai nesmīdinātu cilvēkus :D

Bija vairāki varianti, ko darīt ar dzinēju, bet atfiltrējās tikai daži:
1.Dzinējs 1.5 vai 1.7l standarts ar Megasquirt vadību, jaudas ziņā maksimums uz ko varētu cerēt būtu 100Zs un tas jau būtu daudz, ar galvas kanālu palielināšanu varbūt nedaudz vairāk.
2.Dzinējs 1.5 vai 1.7l standarts turbinizēts ar Megasquirt vadību, jaudas ziņā maksimums uz ko varētu cerēt būtu 150Zs ar galvas kanālu palielināšanu varbūt nedaudz vairāk.
Tas viss ir teorētiski izanalizējot iegūto infu no mehiem, no internetā atrodamajiem gataviem projektiem! Reāli ar šādu setapu varētu vienīgi stilot, zīmēties pa ielām, pa reizei uzspolējot jo gonku režīmā motoram ilga dzīvošana nebūtu sevišķi turbo variantā, ir vēl 1001 nianse, bet tik smalki neaprakstīšu!
Žiguļa motoram lielākā problēma ir mazie vārsti un sliktā eļļošanas sistēma, slikto eļļošanu, abi mīnusi ir novēršami, eļļošanas problēmu var atrisināt viegli pārtaisot ražīgāku sūkni, bet ar lielajiem vārstiem jau ir problēma, cik noskaidroju lētākais variants ir uz 300Ls, kopumā motora sagatavošana, lai būtu jēga ar to darboties tālāk izmaksātu uz 2K/Ls un vismaz gads vajadzīgs, lai palēnam visus darbus izdarītu, rezultātā tam motoram vairāk par 200-250Zs nebūtu! Zinu cilvēku kurš no atmosfēriskā ir izdabūjis 200Zs bet tur ielikti 3K/Ls galva partaisīta līdz nepazīšanai, turbo variantā būtu vieglāk, bet tik un tā diez vai vairāk par 250Zs un tas motors būtu tikai uz neilgu laiku tādā kā drifta režīmā, vienkārši vizinoties gan ilgāk, par patēriņi nemaz neminēšu, šādiem dzinējiem tas ir virs 25Ls :D nu šis arī ir īsumā aprakstīts variants jo nianšu tur arī da figa, esmu to visu analizējis.
3.Tāpēc trešais variants ir viss vienkāršākais un reālākais, tas būtu taisīt oficiālu projektu ar kādu VW 2.0l 8V motoru, tāds ieteikums bija no cilvēka kurš visu mūžu būvē sporta dzinējus arī žiguļu un pašus žiguļus, tas pats kurš ir izdabūjis tos 200Zs no žiguļa motora! konkrētajam VW motoram vārsti jau ir pietiekoši lieli, arī citas tuninga daļas ir pieejamas un "bernu" kaites nav. Komplektā ar Megasquirt vadību varētu jau cerēt virs 150Zs, protams caur žiguļa transmisiju un reduktoru uz riteņiem būtu pavisam cita "bilde"!

BET diemžēl, ja arī motors būtu pietiekoši izturīgs un jaudīgs, piekare tik un tā paliks dinozauru laikmeta, jā ir iespējams iegādāties gliemežnieku bloķi, aizmugurējā tilta stabilizatoru, priekšā uzlikt dubulto stabilizatoru, pielasīt atsperes un amjus, ar atsperēm būtu grūti, un vēl liela problēma piekarē ir aizmugurējās bremzes, ir iespējams iegādāties komplektu priekš pārbūves uz disku bremzēm, bet ar to TA nedabūt. Lielāko daļu no problēmām kaut kā var atrisināt vai vismaz nedaudz uzlabot, bet tas tik un tā paliks žigulis ar savu konservbundžaisko virsbūvi :(

Tas viss protams ir izdarāms, bet diemžēl tas maksā ļoti daudz, līdz šim īpaši nebiju rēķinājis kopā, bet kad to izdarīju sāku pārdomāt vai man to vajag, reāli šobrīd izdevumi auto + visas sapirktās daļas ir sanācis uz 1400Ls un nekā vēl nav, ok auto ir tehniski labā stāvoklī, par šo laiku esmu vēl daudz ko samainījis jaunu, vienīgi vizuālais ir slikts.

Ja saskaita visu kopā un būvē pēc trešā varianta:
Auto + esošās daļas= 1400Ls
Golfa motors pilnā komplektā= 100Ls
Plancis motoram= 60Ls
Pārbūves projekts =200Ls
Bloķis= 200Ls
Aizmugurējā tilta atsaite= 45Ls
Auto nostrūklošana, grīdas nopiķošana, auto pārkrāsošana (paša spēkiem)~150Ls
Kopā =2155Ls un tas bez atsperēm un sporta amjiem!
Un tas vēl nav viss jo trūkt vēl sīkumi, kas tomēr salasa atkal kādu simtiņu!
Jā un arī stūres pastiprinātāja nav, ja liek elektrisko tas atkal uz 500ls
Tāpēc sāku domāt vai man vajag žiguli par 2K/Ls+ ar kuru tik zīmēties un stilot varēs, tāpat vēl tur 1001sīkums būs, šogad es to visu neizdarīšu!

Tāpēc nolēmu meklēt ko piemērotāku sportiskām aktivitātēm un sen pārbaudītu, auto kas man ļoti patīk, BMW-E30 tieši kupeju :)
Žigulī vismaz vēl tūkstoris ir jāieliek, tāpēc par to summu nopirkšu e30, pārdošu žiguli, iztirgošu lielāko daļu žiguļa projekta detaļu un par to naudu varēšu uztaisīt konču no e30 + paliks līdzekļi vēl instrumentiem :)
Vakar bija sarunāts pārrakstīt vienu E30 ISu, bet saimnieks pēdējā brīdī pārdomāja un nepārdeva :emo: :dusma:
Meklēju vai nu kādu 2.5L+ vai atkal 1.8L (M40) tad uz to varētu likt turbo ar visu Megasquirt vadību :)
Nu tas īsumā viss :D

P.S.
žiguli var nopirkt, man izmaksājis tas ir 550Ls, bet šejieniešiem cena 480Ls auto tehniski ir labā stāvoklī, ir tikai viens metināms caurums aizmugurē pie izpūtēja, pārējais viss ir vesels! Domāju cilvēks kurš zinās ko nozīmē pārmetināt sliekšņus, grīdu, lonžeronus! šim nekas nav jāpārmetina, vienīgais mīnuss ir vizuālais, bet tur visi kasjaki, visi rūsiņi ir izlīduši!
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by RL. »

Piedod Micuk, neko jaunu nepateici, ja nu vienīgi apstiprināji manas aizdomas, ka šis projekts izgāzīsies.

Lai neizgāstos arī nākamais projekts, labāk uzreiz aprēķini tik smalki kā šo Drifta žiguli ar turbo un MegaSpļaudekli, un varbūt piekrāj vēl naudiņas un nopērc jau gandrīz gatavu auto nissan 200sx un miers dievs āmen baznīcā! :emo:
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Žēl....
Ļoti jau nu gribējās redzēt iznākumu.
Protams, ka mūsdienās viss notiek tikai un vienīgi uz swapu principa, bet, manuprāt, Žigulis ar VW motoru vairs nav Žigulis.
Swapu var veikt salīdzinoši vienkārši, bet izspiest no Žiguļa katla ko konkurētspējīgu - lūk, tāds projekts jau manās acīs izpelnās lielāku cieņu. Tā pat ir ar E30. Mani tie V8 dzinēji garlaiko. Daudz interesantāks, manuprāt, ir savīlēts M20. ;)
Ok, saprotu, ka ir bezjēdzīgi tam pašam E30 oriģinālajā dzinējā iegrūst ap 1K ls, lai tikai kaut ko dabūtu klāt, ja par kkādiem 250ls var nopirkt M52B28, bet tas tomēr nav tas.
Labi, jābeidz sapņot...
Katrā ziņā, lai veicas ar E30 iegādi. ;)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

RL. wrote:Piedod Micuk, neko jaunu nepateici, ja nu vienīgi apstiprināji manas aizdomas, ka šis projekts izgāzīsies.

Lai neizgāstos arī nākamais projekts, labāk uzreiz aprēķini tik smalki kā šo Drifta žiguli ar turbo un MegaSpļaudekli, un varbūt piekrāj vēl naudiņas un nopērc jau gandrīz gatavu auto nissan 200sx un miers dievs āmen baznīcā! :emo:
No tavas puses aizdomas par izgāšanos ir tīrākais fufelis! uzreiz jautāšu, pamatojumu no kurienes to izzīdi!?

Pirmkārt vēl nekas tā īsti nav beidzies, tās ir pārdomas, līdz instrumentu gatavībai tāpat neko darīt vēl nevaru!
Paskaties pats cik cilvēku no mitsubishi kluba ir ko reāli saskrūvējuši par ko sapņo, es reāli esmu 3 auto saskrūvējis no nekā izcila par sakarīgiem, gan vizuāli, gan arī jaudas ziņā jo uz to vairāk bija uzsvars! Ok jā eclipses turbo neskrūvēju un tam arī bija savi iemesli, tā vietā labi uztaisīju atmosfērisko! No kluba liela daļa tikai sapņo par to ko gribētu, nespējot pat vizuālo sakopt vai dzinēju.
Tāpat arī vazos vazisti, bet tur tiešām ir rallisti, vecmeistari un daudz jauno censoņu, kuri arī izdara, bet lielums tomēr sapņotāju, es esmu savācis tādas vaz daļas par ko tik var pasapņot, tā pati iešprices sistēma, vienīgi kolektoru nedabūju, tas jauns ap 100Ls maksā, lietotu atrast ar uguni nevar! Līdz brīdim, pat pēc pirmām lielām pārdomām, vēl plānoju kā ko darīt, meklēju detaļas, līdz parādījās uz pārdošanu konkrētais e30 kaut gan sludinājumu tā starp citu biju ielicis forumā.

Redz RL kamēr tu pats to nēsi piedzīvojis tu nezini un no malas ir nereāli ko saprast ;)



Image

Man pašam arī gribās redzēt iznākimu, bet man tas ir bik vieglāk jo savā redzes atmiņā redzui kāds tas būtu vizuāli, visi sīkumiņi, kas bija plānots salonā utt.... joprojām dzīvojās pa smadzenēm :emo:

howitzer, varu tev daļēji piekrist par to dzinēju, bet no tā motora, lai izdabūtu tos 200Zs paliek tikai ārējais izskats, cilvēks aptuveni apstāstīja kas ir ticis darīts, reāli tas darbu un materiālu ziņā izmaksā ap 2K/ls+ daudzas daļas tiek izgatavotas individuāli un ne Latvījā, pašam to visu izdarīt ir neiespējami jo tādu zināšanu man nav, tur ir baigā "spēle" ar izmēriem, virzuļi tiek izgatavoti individuāli, jāzin ir konkrēts mērs uz simtdaļām, tāpat visas vārstu vadīklas, vārsti utt, baigā zinātne, finanšu ziņā kaut kā to pavilkt varētu, bet tas jau aiziet ārpus saprāta robežām!
Tāpēc žiguļa motoram ir zināma robeža lidz kurai tas viss ir daudz maz sakarīgi ja tā var izteikties, bet jaudas ieguvums ir mazs, darba daudz, izmaksas lielas un resurss arī nav liels.
Rekur var paskatīties aptuveni, lai būtu skaidrība: http://www.vazi.lv/forums/viewtopic.php?f=8&t=2998

Es vienkārši laikam palieku vecs :emo: gribās arī braukt ne tikai skrūvēt, ar žiguli ir viss jāsāk no nulles tur pat elementāro lietu nav, bet tam visam ir sava burvība tāpēc arī to sāku.

Par bembi, pirms laiciņa biju apskatīt vienu variantu, rīt no rīta brauksim pārrakstīt :naac: tur protams arī roka jāpieliek, bet ir jau daļēji gatavs slīdēšanai, un būs kur izpausties arī tūninga ziņā, megasquirtam pielietojums būs 8)
A bet žiguli varbūt saglabāšu bērniem vai mazbērniem :emo:
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by RL. »

Es to vnk padomāju, tikai tpc kā pats zini, VAZ'u ir grūti sabūvēt, plāns tev bija lielisks, bet nu tpt stūlbi tak vislaik atmest ar roku, ja var kko labāku uztaisīt...vismaz varēji uztaisīt VFTS ar tiem platajiem diskiem un nokrāsot, tad motoru lēnām varēji garāžā skrūvēt, ja nu tomēr izdodas, tas jau tikai tev par labu, ka būsi īpašs ar jaudīgu un skaistu VAZ'u...

trasei, lai vai kā, maniekas vazam tur nebūs ko darīt, kā teici vecmodīgās piekares...bet ielai šis projekts bija lielisks. Nekā no tevis es pats iedvesmojos, ka arī gribu 2105 VFTS ar platajiem diskiem, protams pagaidām sapnis, bet tomēr.

un vai tad tie 150zs, nav lopiski priekš tās vieglās skārdu bunžas?
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nē nu bankā es nedzīvoju, tāpēc labāk pārdodu arkas, diskus, jaunās riepas un citas jaunās daļas kamēr vēl tās ir jaunas, kamēr nav sabojātas, kamēr riepas nav nobrauktas un arkas saurbtas, piekniedētas!
Labāk taisu vienu auto kārtīgi nekā divus kaut kā :!: divus tomēr nepavilkšu! reāli ikdienas e30 arī gribu savest perfektā stāvoklī.

Bez tam tur vēl ir kādi 150L uz krāsošanu un pārējo, kopā tas sanāks ~1900Ls nu ok ar tiem 150Zs, kaste nemaz nav tik viegla un lai būtu laba vadība aizmugurē ir jāliek svars, ziemā liku 50kg cementa maisu.
Tāpat tos 150Zs standarta kārba turēs tikai īsu laiku, viss atkarīgs cik labā stāvoklī būs kārba, reduktors, jo vairāk dils jo ātrāk nobirs! Protams ar tiem 150Zs tas auto ietu lopā, bet problēma būtu bremzes un piekare kopumā!
Un cik ilgi es ar to braukšu? agri vai vēlu būs jāpārdod, vai kāds to pirks kaut par pašizmaksu?
Reāli būs tikai superīgs vizuālais!
Last edited by Micuks on 28 Jul 2011, 22:16, edited 1 time in total.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Nekad neesmu plosījies ar Žiguli, bet, vai vieglā aizmugure nepadara to labāk vadāmu sānslīdē? :hvz:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Saķere ir švaka, izslīd par daudz!
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais »

howitzer wrote:Žēl....
Ļoti jau nu gribējās redzēt iznākumu.
Protams, ka mūsdienās viss notiek tikai un vienīgi uz swapu principa, bet, manuprāt, Žigulis ar VW motoru vairs nav Žigulis.
Swapu var veikt salīdzinoši vienkārši, bet izspiest no Žiguļa katla ko konkurētspējīgu - lūk, tāds projekts jau manās acīs izpelnās lielāku cieņu. Tā pat ir ar E30. Mani tie V8 dzinēji garlaiko. Daudz interesantāks, manuprāt, ir savīlēts M20. ;)
Ok, saprotu, ka ir bezjēdzīgi tam pašam E30 oriģinālajā dzinējā iegrūst ap 1K ls, lai tikai kaut ko dabūtu klāt, ja par kkādiem 250ls var nopirkt M52B28, bet tas tomēr nav tas.
Labi, jābeidz sapņot...
Katrā ziņā, lai veicas ar E30 iegādi. ;)
Kaut kad baigi sen te biju iemetis salīdzinājumu ar žiguļa 1.5 vs hondas 1.6 motoru. Ļoti labs raksts bija, tur bija teicami izskaidrots, kāpēc honda sasniedza ar 1.6 tilpumu 100Zs uz litru, un kāpēc vaz sasniedza labi ja tos 50, 60 vai cik tur zs uz litru, + vēl tas, cik krietni lielāks bija vaza patēriņš. Pareiz Micuks saka, ka tur no oriģināla paliek pāri tikai korpuss... Krievi salaida dēlī tur visu jau uz rasējamā galda. Šo rakstu ir sarakstijuši RTU autobūves speci un profesori, pameklē gūglī, gan jau ka atradīsi.
Tāpēc tikpat labi es tev varu teikt, ja tu pārlēksi savai pakaļai un iepirski skyline, tad tavs pirkums būs izpelnijies manu cieņu. :) Ir auto priekš vīlēšanas un ir auto lai brauktu vai vispār iznīcinātu. Un vispār jau, lielākā daļa no auto, kas ir redzami ielās, no rūpnīcas nekad nav izripojuši ar domu, ka tos kāds vīlēs un ka tiem būs baigais potenciāls. Tādu ir ļoti maz. ;)
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Ehhh tiem kas nav to piedzīvojuši nebūs ne jausmas cik grūti ir "nolaist podā" to kas vairāk kā gadu ir plānots, biju kā apsēsts ar to visu, reizēm pat visu nakti nosēdēju pie datora internetā meklējot infu. Sazinājos ar kolēģiem no krievu forumiem, kur tas viss ir izzināts, zināmas problēmas kas rodas pie lielākiem apgriezieniem, lielākas slodzes, sazinoties ar vietējiem mehiem utt... Detaļām arī līdzekļus nežēloju ja tas bija to vērts, skrēju pakaļ kaut uz otru Latvijas malu, cik vien nav ceļā vien nobraukts, bet to nenožēloju, iepazinu daudzus cilvēkus uzzināju daudz ko interesantu :)

Tas, ka standarta dzinēju būvēt ielas vajadzībām nav prātīgi ir skaidrs, tas takā vairāk uz kādu krosu vai ralliju, kur ir sponsori, jo citādi man tas aizietu vismaz pāris gadu un motoru es tādā līmenī neuzbūvēt, tad būtu jāiet pa mācekli pie vecajiem bukiem. Tie motori tik un tā ilgi nedzīvo jo ir izslīpēti līdz nemaņai!

Zinu personīgi vairākus cilvēkus, kuri arī gadiem ir apsēsti ar žiguļiem tādā nopietnā līmenī, viens no viņiem aizvakar bija piebraucis pēc daļām, izrunājamies par šo tēmu, kaut gan cilvēks ir vairāk kā fanāts, bet piekrita, ka tieši vaza motoru nebūs jēgas būvēt, pats viņš arī jau pāris gadus skrūvē, ir uztaisījis lielos vārstus un iesēdinājis dziļāk galvā dēļ sporta sadalenes, uztaisījis ražīgāku eļļas sūkni un vēl tur ko, bet nu jau process ir apstājies un cik sapratu sāk pārdomāt vai turpināt. Žigulis gan viņam kā koņča uztaisīts!
Var jau likt vai nelikt arkas, pārkrāsot, uzlikt šprici ar vadības bloku no jaunā vaza uz 1.5 vai 1.7l motoru, sametināt reduktoru un braukājot pašļūks vienu ratu līdz uz līkumiem :D bet izdevīgāk būtu notirgot atsevišķi jo neviens negribēs par to pašu iešprices sistēmu piemaksāt :lol:

Nu bet, šodien tikšu pie auto ar kuru jau var braukt uz trasi un mācīties pa nopietno slīdēt, redzēs kādi būs iespaidi un vai būs vēl gribēšana turpināt šo projektu vai tas pieliks treknu punktu.
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Ch. »

o, e30 turbo projektu es gribētu redzēt. :yo:
lai izdodas.! :cool:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by RL. »

varbūt varu vēl paspēt pārliecināt, ka ir 2107 gatavs driftprojekts! links
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nesanāks pārliecināt, ja būtu lieki ~1.5K/Ls tad arī visu novestu līdz galam špāses pēc.........
Piektdien tika iepirkts, šāds aparāts:
Image
Roku tāpat ir kur pielikt, bet visumā komplekts ir labs 8)

Turbo, hmmm, principā pats svarīgākais ir, izņemot izplūdes kolektoru, blowu un IC :emo: bet pagaidām savedīšu kārtībā to kas manuprāt ir jāsaved.

Par tiem drifta žiguļiem, konkrēto zinu un vēl vismaz divi tajā lapā ir, bet paskaties kas tur ticis darīts un kas plānojās, tur jau tikai žiguļa izskats!
Jā nu pašam ir tāda nepatīkama sajūta, bet to kompensē iegūtās emocijas paslidinoties ar e30 :emo: 8)
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Jaunu tofiku studijā! :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Ch. »

oho! m50 turbo?
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Neņirgājies :lol:
Pagaidām vēl nekādi ļurbo nebūs, varbūt vispār nebūs, tas šobrīd nav aktuāli!
Un ir jāpierod pie patreizējās jaudas :naac: starp citu paātrinājums ir lielāks/jūtamāks nekā fwd ar lielāku jaudu :emo:
Motors ir 2.3L it kā vīlēts :hvz:
Post Reply