Ecort RS Turbo
Re: Ecort RS Turbo
Man te draugam Liepājā ar 88 g. melns rst.Atradām caur ss.lv gadus divus atpakaļ ,šamajam bija divi ,viens nokāuts viens nograuts savācām visu ko varējām pa 350 ls,tagad jau braukā(visu pārvācām,un tūnējam vēl vienu ).
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Ecort RS Turbo
nez, man 2 rst s2 bija, bez shiis probleemas. bet nu anyway, probleema viegli diagnosticeejama un ne paaraak gruuti noveershama, imho.
a vot probleemas ar degvielas sadaliitaaju - dozatoru ( mehaaniskas ) ieksh K un KE - jetronic - vot tas jau nau jautri. un ar divaam taadaam, peec visa spriezhot esmu pats saskaaries - uz granadas un rst s2. un veel par vienu taadu lasiiju - saraksytiijos ar vienu rst owneri norveegijaa, liekas, jamam taada pat probleema bij - rezultaataa nomaioniija visu mezglu...
Kas tad tev bija par problēmu? ,esmu dzirdējis bet pašam nekad nav bijušu problēmu K jet,meh šprici!Uz tehnisko apskati gan nākas regulēt CO jo ir par treknu priekšs LV standartiem,un pēc tam regulēju atpakaļ ,jo ar to lieso nav tas kampiens,kā ar treknāku zupu IFYWIM!Turpretī Aldis savam rst(tavam bijušam )saka ka nekādu izmaiņu nejūt,regulējot !
Vēl zinu ka pēc 200 bhp sāk pietrūkt zupenieks,un nākas iet 5 injectora ceļu,vai nu cosie menagment(Vems,etc...)!
a vot probleemas ar degvielas sadaliitaaju - dozatoru ( mehaaniskas ) ieksh K un KE - jetronic - vot tas jau nau jautri. un ar divaam taadaam, peec visa spriezhot esmu pats saskaaries - uz granadas un rst s2. un veel par vienu taadu lasiiju - saraksytiijos ar vienu rst owneri norveegijaa, liekas, jamam taada pat probleema bij - rezultaataa nomaioniija visu mezglu...
Kas tad tev bija par problēmu? ,esmu dzirdējis bet pašam nekad nav bijušu problēmu K jet,meh šprici!Uz tehnisko apskati gan nākas regulēt CO jo ir par treknu priekšs LV standartiem,un pēc tam regulēju atpakaļ ,jo ar to lieso nav tas kampiens,kā ar treknāku zupu IFYWIM!Turpretī Aldis savam rst(tavam bijušam )saka ka nekādu izmaiņu nejūt,regulējot !
Vēl zinu ka pēc 200 bhp sāk pietrūkt zupenieks,un nākas iet 5 injectora ceļu,vai nu cosie menagment(Vems,etc...)!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Ecort RS Turbo
liess maisiijums, aciimredzot. visos mineetajos gadiijumos izpaudaas kaa peeksnja "neieshana", tb spied pedaali, a jams paatrinaas kuutri, galiigi ne taa kaa vajadzeetu. gadaas ka pees kaadaam reizeem, jebshu peec filtra iznjemshanas un mehaanisma padrocuushanas uz augshu \ uz leju aiz gaisa meeriitaaja laapstas uz kaadu briidi "atiet", bet kopumaa taada bilde. granadai saakaas peec atvilkshanas pa melluzu trasi - atpakalcelaa ar 2.8i maksimaalais uz juurmalenes ko izspiedu bija apm 140 kmh, tai laikaa, kad "normaalaa staavoklii" 160 - 170 kmh tika uznjemti diezgan strauji. koroch kljuva pa pilniigu bezmotoru. peec tam riigaa uz briidi "atgaaja" - vareeja diezgan viegli dabuut riepu izsliideeshanu starteejot no krusta.
tika mainiits vadiibas spiediena regulators ar domu ka jams chakareejas - nekaa.
eskortam ( ke-jet) tika meeriiti spriegumi uz degvielas aktuatoru - itkaa viss raadiijaas ok. bija doma ka vainu aktuatoram pasham kkaads kaput staajas, vai nu tas pat dozators. anyway vienkaarshaak taadaa gadiijumaa ir mainiit visu mezglu kopumaa.
sarakstee ar norveegiu, kaa jau teicu, pie taadiem pat simptomiem jams visu dozatoru / sadaliitaaju pamainiija un probleema pazuda. filtri, degvielas suuknja raziiba un spiedieni, un citi aciimredzami siikumi, protams, tika paarbaudiiti / notesteeti pirmaam kaartaam.
vot taada vot fignja. jaasaka, eskortam man tas tik tragiskaa jaudas zudumaa, kaa aprakstiitajaa gadiijumaa ar gra , neizveertaas, bet tomeer zudums bija pietiekams, lai justu atskiriibu intensiivi ieskrienoties, un garanteeti pakaastu kozhoties ar kautko +/-....
nu a runaajot par Aldi - pie jamaa eskorts nonaaca ne pa taisno no manis. iespeejams ka starpiipashnieks sho probleemu tapa uzvareejis.
par reguleeshanu runaajot - ja jams pareizo skruuvi groza, izmainjas ir. es reguleeju, paarbaudot kaa tuksgaitaa jams "celj " neaiztiekot gaazes pedaali liekam 1 robaa, un laizam valjaa sajuugu - starpiiba griezes momentaa, reguleejot padevi, ir visai sajuutama shaadaa veidaa. ir poziicijas, kur mashiina nemaz nav iekustinaama shaadaa veidaa, bez gaazes piedoshanas - tendence uz slaapshanu, ir momenti kuros gandriiz kaa diizelis - ar nelielu apgriezienu "noseesshanos" un saliidzinoshi aatri atlaizot sajuugu, saak kusteeties. sev taisiiju, lai buutu max griezes moments tuxgaitaa.
tika mainiits vadiibas spiediena regulators ar domu ka jams chakareejas - nekaa.
eskortam ( ke-jet) tika meeriiti spriegumi uz degvielas aktuatoru - itkaa viss raadiijaas ok. bija doma ka vainu aktuatoram pasham kkaads kaput staajas, vai nu tas pat dozators. anyway vienkaarshaak taadaa gadiijumaa ir mainiit visu mezglu kopumaa.
sarakstee ar norveegiu, kaa jau teicu, pie taadiem pat simptomiem jams visu dozatoru / sadaliitaaju pamainiija un probleema pazuda. filtri, degvielas suuknja raziiba un spiedieni, un citi aciimredzami siikumi, protams, tika paarbaudiiti / notesteeti pirmaam kaartaam.
vot taada vot fignja. jaasaka, eskortam man tas tik tragiskaa jaudas zudumaa, kaa aprakstiitajaa gadiijumaa ar gra , neizveertaas, bet tomeer zudums bija pietiekams, lai justu atskiriibu intensiivi ieskrienoties, un garanteeti pakaastu kozhoties ar kautko +/-....
nu a runaajot par Aldi - pie jamaa eskorts nonaaca ne pa taisno no manis. iespeejams ka starpiipashnieks sho probleemu tapa uzvareejis.
par reguleeshanu runaajot - ja jams pareizo skruuvi groza, izmainjas ir. es reguleeju, paarbaudot kaa tuksgaitaa jams "celj " neaiztiekot gaazes pedaali liekam 1 robaa, un laizam valjaa sajuugu - starpiiba griezes momentaa, reguleejot padevi, ir visai sajuutama shaadaa veidaa. ir poziicijas, kur mashiina nemaz nav iekustinaama shaadaa veidaa, bez gaazes piedoshanas - tendence uz slaapshanu, ir momenti kuros gandriiz kaa diizelis - ar nelielu apgriezienu "noseesshanos" un saliidzinoshi aatri atlaizot sajuugu, saak kusteeties. sev taisiiju, lai buutu max griezes moments tuxgaitaa.
Re: Ecort RS Turbo
par reguleeshanu runaajot - ja jams pareizo skruuvi groza, izmainjas ir. es reguleeju, paarbaudot kaa tuksgaitaa jams "celj " neaiztiekot gaazes pedaali liekam 1 robaa, un laizam valjaa sajuugu - starpiiba griezes momentaa, reguleejot padevi, ir visai sajuutama shaadaa veidaa. ir poziicijas, kur mashiina nemaz nav iekustinaama shaadaa veidaa, bez gaazes piedoshanas - tendence uz slaapshanu, ir momenti kuros gandriiz kaa diizelis - ar nelielu apgriezienu "noseesshanos" un saliidzinoshi aatri atlaizot sajuugu, saak kusteeties. sev taisiiju, lai buutu max griezes moments tuxgaitaa
Par šo triku gan neko nezināju,būs uz Aldīša rst jāizmēģina !
Vienīgais ka to tukšgaitu jau arī var regulēt ar to skrūvi ar atsperi zem droseles!Vai nevar būt tā ka ja tukšgaita ir noregulēta teiksim uz 1200 rpm.kas ir daudz un jamais sāks kustēties šā vai tā ,pat bez zupas padeves regulēšanas? Ok normāli pie 1000 rpm toč jau vajadzētu slāpt.
Karoč paeksperimentēsim .
Par šo triku gan neko nezināju,būs uz Aldīša rst jāizmēģina !
Vienīgais ka to tukšgaitu jau arī var regulēt ar to skrūvi ar atsperi zem droseles!Vai nevar būt tā ka ja tukšgaita ir noregulēta teiksim uz 1200 rpm.kas ir daudz un jamais sāks kustēties šā vai tā ,pat bez zupas padeves regulēšanas? Ok normāli pie 1000 rpm toč jau vajadzētu slāpt.
Karoč paeksperimentēsim .
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Ecort RS Turbo
normaalie rpm rst bija, ja nemaldos 850.
ke-jetam degvielas ¨kvalitaates¨ reguleeshanas sktuuve ir no augshas sadaliitaajaa - dozatoraa ar seshtuura atsleegu, ja nemaldos - no apakshas itkaa neviens neiesaka liist, jo tur jau mainaas raksturlielumi nevienliidziigi pa droseles atveeruma staavokljiem - vienvaardsakot, ja augsheejaa reguleeshanas skruuve ir kaa ¨kvalitaates skruuve¨ karbuuzii, tad graabstoties gar sviru sisteemu meeriitaaja ¨laapstai¨ ir kkas analogisks degv liimenja mainjai pludinkameraa - ja nav pilniigas sajeegas, ko un kaapeec tur dari, tad labaaku a taadu graabstiishanu neko neuztaisiisi. a vot sliktaak - gandriiz garanteeti. un ne fakts, ka peec tam atpakalj ¨kaa bija¨ speesi uztaisiit, as so, es neieteiktu liist tur, kur razotaajs nav paredzeejis
ke-jetam degvielas ¨kvalitaates¨ reguleeshanas sktuuve ir no augshas sadaliitaajaa - dozatoraa ar seshtuura atsleegu, ja nemaldos - no apakshas itkaa neviens neiesaka liist, jo tur jau mainaas raksturlielumi nevienliidziigi pa droseles atveeruma staavokljiem - vienvaardsakot, ja augsheejaa reguleeshanas skruuve ir kaa ¨kvalitaates skruuve¨ karbuuzii, tad graabstoties gar sviru sisteemu meeriitaaja ¨laapstai¨ ir kkas analogisks degv liimenja mainjai pludinkameraa - ja nav pilniigas sajeegas, ko un kaapeec tur dari, tad labaaku a taadu graabstiishanu neko neuztaisiisi. a vot sliktaak - gandriiz garanteeti. un ne fakts, ka peec tam atpakalj ¨kaa bija¨ speesi uztaisiit, as so, es neieteiktu liist tur, kur razotaajs nav paredzeejis
Re: Ecort RS Turbo
Pasākums izvērtās ļoti interesants.Intriga par pirmo 5ieku A klasē(līdz 2.9litriem) saglabājās lidzpat pat pedējai minūtei!(Tiek dotas 2vas stundas kura intervālā, var izaicināt sev tabulā tuvāk stāvošos dalībniekus un pamazām cīnīties uz augšu līdz pat 1jai vietai.)rufix wrote:Un kā gāja? Kā tehniskā daļa? Viss čikiniekā?
Beigās biju tīri vai noguris,jo tik daudz sen nebiju skrējies .
Pats izcīnīju 3šo vietu otro pasākumu pēc kārtas.
No tehniskās puses,neiztika arī bez ķibelēm.Bija problēma ar motora elpošanu ,kas gan perfomance sevišķi neietekmēja.
Vēl viena ķibele bija uzkarsušais sajūgs precīzāk kurvis,kurš pašos svarīgākajos braucienos neļāva man normāli saslēgties no pimā uz otro ātrumu,zaudējot vismaz sekundi! Pirms gonkas gan tika nomainīts,viss sajūga komplekts un kārba.Ar jauno uprated sajūgu viss čiki ,tur lielo boostu tieši kā vajag,protams ir daudz cietāks,bet bija maza problēma trosītē,kas izpaudās kurvim uzkarsot .Tika arī uzlikta parastā XR kārba bez bloķa,lai veiktu remontu RS kārbai,secinājums -viss 2ais ātrums visu laiku spolē ,nebija tik traki ar bloķi.
Kaut kā tā !
Rīt tiks saremontēts gļuks ar sajūga trosi,un motora elpošanu,un tad jau Esīts būs gatavs Sestdienas pedējai gada gonkai.
Rs kārba gan vēl nebūs gatava.
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Ecort RS Turbo
RSkopi wrote:Pasākums izvērtās ļoti interesants.Intriga par pirmo 5ieku A klasē(līdz 2.9litriem) saglabājās lidzpat pat pedējai minūtei!(Tiek dotas 2vas stundas kura intervālā, var izaicināt sev tabulā tuvāk stāvošos dalībniekus un pamazām cīnīties uz augšu līdz pat 1jai vietai.)rufix wrote:Un kā gāja? Kā tehniskā daļa? Viss čikiniekā?
Beigās biju tīri vai noguris,jo tik daudz sen nebiju skrējies .
Pats izcīnīju 3šo vietu otro pasākumu pēc kārtas.
No tehniskās puses,neiztika arī bez ķibelēm.Bija problēma ar motora elpošanu ,kas gan perfomance sevišķi neietekmēja.
Vēl viena ķibele bija uzkarsušais sajūgs precīzāk kurvis,kurš pašos svarīgākajos braucienos neļāva man normāli saslēgties no pimā uz otro ātrumu,zaudējot vismaz sekundi! Pirms gonkas gan tika nomainīts,viss sajūga komplekts un kārba.Ar jauno uprated sajūgu viss čiki ,tur lielo boostu tieši kā vajag,protams ir daudz cietāks,bet bija maza problēma trosītē,kas izpaudās kurvim uzkarsot .Tika arī uzlikta parastā XR kārba bez bloķa,lai veiktu remontu RS kārbai,secinājums -viss 2ais ātrums visu laiku spolē ,nebija tik traki ar bloķi.
Kaut kā tā !
Rīt tiks saremontēts gļuks ar sajūga trosi,un motora elpošanu,un tad jau Esīts būs gatavs Sestdienas pedējai gada gonkai.
Rs kārba gan vēl nebūs gatava.
Super! Arī gribas arī tādu mazu raķeti.
Nu lai izdodas iecerētais un pat vairāk! Pēc tam uzraksti,kā gāja.
Re: Ecort RS Turbo
Sveikiņi !Nu kur tad mēs te palikām.
Tātad gļuks ar sajūga trosi nebija īstā vaina,kā izrādās lietotā xr3 kārba, rst kārbas vietā neizturēja pat vienu gonku .
Tad nu pedējo 3šo posmu startēju ar to pašu beigto kārbu,laimīgu sakritību un mazliet veiksmes pēc izdevās nosargāt 3šo vietu kopvērtējumā !Mērķis gan bija otrā ,bet nu ar tādu kārbu ,kad no pirmā uz otro nevar normāli parslēgties neko vairāk nevarēja gaidīt!
Šodien tika savākta RS kārba no vietējā kārbu guru.Te dažas bildītes no tā kas tik nomainīts,pret pilnīgi jaunām detaļām
Tika samainīti visi gultņi,sinhronizātori,dakšas,blīvslēgi,gultņi bloķim īsāk runājot pilnīgs kapitālais remonts.
Nākoš nedēļ liksim virsū ,šo kārbu un tad jau matīsim kas un kā!.Vēl pie reizes tiks uzlikts sajūga pedālis no jaunākiem brāļiem,lai varētu pilnībā izspiest.Jo bija maza aizdoma ,ka šo cieto sajūga kurvi mk4 pedālis nespēj pilnvērtīgi izdarīt.Tas ir standart mods visiem RST kam ir after market sajūg komlekti!Man prieks ,ka laikā noņēmu un nenokāvu ,izdevēs visu savākt,jo kā zināms šis apkārt nemētājas
Tātad gļuks ar sajūga trosi nebija īstā vaina,kā izrādās lietotā xr3 kārba, rst kārbas vietā neizturēja pat vienu gonku .
Tad nu pedējo 3šo posmu startēju ar to pašu beigto kārbu,laimīgu sakritību un mazliet veiksmes pēc izdevās nosargāt 3šo vietu kopvērtējumā !Mērķis gan bija otrā ,bet nu ar tādu kārbu ,kad no pirmā uz otro nevar normāli parslēgties neko vairāk nevarēja gaidīt!
Šodien tika savākta RS kārba no vietējā kārbu guru.Te dažas bildītes no tā kas tik nomainīts,pret pilnīgi jaunām detaļām
Tika samainīti visi gultņi,sinhronizātori,dakšas,blīvslēgi,gultņi bloķim īsāk runājot pilnīgs kapitālais remonts.
Nākoš nedēļ liksim virsū ,šo kārbu un tad jau matīsim kas un kā!.Vēl pie reizes tiks uzlikts sajūga pedālis no jaunākiem brāļiem,lai varētu pilnībā izspiest.Jo bija maza aizdoma ,ka šo cieto sajūga kurvi mk4 pedālis nespēj pilnvērtīgi izdarīt.Tas ir standart mods visiem RST kam ir after market sajūg komlekti!Man prieks ,ka laikā noņēmu un nenokāvu ,izdevēs visu savākt,jo kā zināms šis apkārt nemētājas
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ecort RS Turbo
sen nekādi jaunumi nav bijuši
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Ecort RS Turbo
Jaunumi ir,sory nekādi nevaru apsēsties un uzrakstīt !semigallss wrote:sen nekādi jaunumi nav bijuši
Pirms iestājās ziema tika uzlikta restaurētā rst kārba,taču īsti negribējās slēgties robos kad uzsila.Tika secināts ka oem sajūga pedālis nespēj izspiest kurvi.Ziemā Esīts nebija kustināts.Pavasarim nākot, tika uzlikts sajūga pedāļa upgrades no mk6 esc,kas spēj kurvi pilnībā izspiest un ar to viss kārtībā.Tālāk sāku gatavot uz teh. ap.un vasaras sezonai,kā arī burnout pasākumam !
Apskatē mani protams paņēma par pilnu programu,jo sagadījās tā ka tur dzhekiem nebija ko darīt un pavisiem mani tur d...za.
Decibeli,viens šarnīrs,lukturis nenoregulēts,rūslaniņs arī bija pastrādājis,HCC par augstu,neatļautas gumijas starp atsperēm lai nesistu cauri,un vēl šis tas.
Dabūjām mēs slimības lapu.
Visu laiku man likās ka kaut kas, nav īsti tā kā vajadzētu būtu ar motoru !Pāris dienas pirms Burnout pasākuma sāku problēmu pētīt dziļāk,problēma-visu laiku met vienu sveci ciet,uz maziem rpm 3 stobri,kā uzdod tā 4i.Braucot, kā kārtīgi uzdod tā aiziet taču pēc tam kādas minūtes 15 atkal 3 stobri !Mainu sveces ,aizdedzi,vadus,indukcijas spoli,regulēju CO nekas nemainās.Nu tad pedējais solis mēru kompresiju ,1jā stobrā 6 ,nu ko skaidrs laikam tomēr es atkal esmu noliecis to vārstu pedējā gonkā,pārslēdzoties no 3 uz 4o tika ierauts 2ā kaut tikai uz simtdaļu bet ar to pietika.
Tika pieņemts lēmums vairāk nemocīt to motoru,neraut galvu nost ,bet vienkārši ielikt citu,kas man garāžā stāvēja gadus 5us.
Tā ,pa vakariem nedēļu pirms apakates tika samainīts motors,un salaboti visi kasjaki!Oi tā tik bij nedēļa,pēc darba uz servisu līdz naktij tur, atkal uz darbu,servisā protams bez viena nekas nenotiek, bija grūti.
Rezultāts ,Esīts atkal ielās,skate uz gadu,ar motoru esmu apmierināts,kompenātori mazliet pagrabēja kā nekā 5us gadus nostāvēja,bet nu pēc 30 min vis bija oki doki!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ecort RS Turbo
un kā ar jaudām šim dzinējam? neliekas kā pārkāpis vecā žigulī? vai ir kādi uzlabojumi arī šim?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Re: Ecort RS Turbo
[quote="semigallss"]un kā ar jaudām šim dzinējam? neliekas kā pārkāpis vecā žigulī? vai ir kādi uzlabojumi arī šim?[/quote
UZ apskati nācās saregulēt CO ,un protams pagaidām vēl neiet ,kā gribētos jāregulē atpakaļ CO!Tā īsti nav sanācis patestēt ,visu laiku darbs mājas,party!Vienu zinu ka kaut kādā brīdī mainīšu galvu pret izportēto ,izpulēto !Lai vai kā mazliet atšķirību var just!
UZ apskati nācās saregulēt CO ,un protams pagaidām vēl neiet ,kā gribētos jāregulē atpakaļ CO!Tā īsti nav sanācis patestēt ,visu laiku darbs mājas,party!Vienu zinu ka kaut kādā brīdī mainīšu galvu pret izportēto ,izpulēto !Lai vai kā mazliet atšķirību var just!
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar