Leons_ Volvo 940

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Kaspars
Posts: 3508
Joined: 07 Jan 2014, 23:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Kaspars »

Melnais wrote:Atkarigais tilts aizmugure? Kuriem tad bija neatkarigais aizmugure?
960, S90, dažiem 760,ASV 940SE un laikam visiem 780 ir neatkarīgais tilts.
Braucu ar MK5 GTI
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Fretka »

Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi 8)
User avatar
sirmais
Posts: 232
Joined: 20 Oct 2004, 16:08
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by sirmais »

Nestāsti cilvēkiem blēņas! Lock notiek uz abām pusēm. Tikai nejau 100% kā šaibiniekam. Tas pārbīda slodzi uz riteni kuram lielāka saķere! Bilde parodija. Normāli izmanot 4 vai 5 pārus zobratu, nevis 3. Šis ir domāts auto šosejai un rallijam. Driftam lietojat šaibiniekus un "svarku"!
-AF- wrote:Jeb scroll veidīgais, vai makaroška kā citi sauc. Bet tas nav jēdzīgākais , tas ir stulbākais , jo bloķē kad ir izgriezies jau gandrīz viens apgrieziens ratam, un kad tu atmeties , tad atbloķējas un tev ieslēdaz vienritenis un tu ievelc apmalē vai kokā ;) jo tas ir one way locking diff's, tādus tagad masā ražo quaif
Image
Honda Shuttle RA3 | 933
User avatar
Leons_
Posts: 107
Joined: 10 Apr 2007, 09:08
Location: Pāķis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Leons_ »

Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi 8)
Standartā ir 0.5.
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Fretka »

Leons_ wrote:
Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi 8)
Standartā ir 0.5.
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Man ir FT un bija 0.3
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Leons_ Volvo 940

Post by -AF- »

sirmais wrote:Nestāsti cilvēkiem blēņas! Lock notiek uz abām pusēm. Tikai nejau 100% kā šaibiniekam. Tas pārbīda slodzi uz riteni kuram lielāka saķere! Bilde parodija. Normāli izmanot 4 vai 5 pārus zobratu, nevis 3. Šis ir domāts auto šosejai un rallijam. Driftam lietojat šaibiniekus un "svarku"!
-AF- wrote:Jeb scroll veidīgais, vai makaroška kā citi sauc. Bet tas nav jēdzīgākais , tas ir stulbākais , jo bloķē kad ir izgriezies jau gandrīz viens apgrieziens ratam, un kad tu atmeties , tad atbloķējas un tev ieslēdaz vienritenis un tu ievelc apmalē vai kokā ;) jo tas ir one way locking diff's, tādus tagad masā ražo quaif
Image
piekrītu tev tikai daļēji, jo pastāstīju pavirši savu domu.
Jā ir tādi arī abpusējie un ir ar vairākiem zobratiem, un tomēr to galvenā izmantošana ir braukšanā taisni, nevis sporta trasei ar pagriezieniem ;)

un neesmu dzirdējis ka ar tādiem rallijā brauc


p.s un vispār kļūdījāmies, šim volvo tāds nemaz nenāk, viņam ir savejādi šaibinieku reduktori :D

http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... o_dana.htm redz kur info par 3 tipiem kādi mēdza būt LSD tajās mašīnās

diesgan interesanti izveidoti.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Kaspars
Posts: 3508
Joined: 07 Jan 2014, 23:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Kaspars »

Leons_ wrote:
Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi 8)
Standartā ir 0.5.
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Cik zinu, tad tu nekļūdīes.
Braucu ar MK5 GTI
User avatar
Leons_
Posts: 107
Joined: 10 Apr 2007, 09:08
Location: Pāķis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Leons_ »

Pāris dienu atpakaļ samainītas vakuuma trubas uz BP vārstu. Bet poitīvas izmaiņas neparādījās. Tā pat turbo spiediens biku staigā. Ieberot pedal to de metal spiediens īslaicīgi uzkāpj līdz 0.8 bar un pēc pavisam maza mirkļa nokrīt uz apmēram 0.65 bar. Nez, braukt jau var, bet gribētos lai tur viss tā kārtīgi šancē. Uzliku ziemas mizas uz ļitakiem. Reku ir pāris bilžu ar kopskatu.

Image

Image

Image

Image
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
User avatar
zzhurka
Posts: 62
Joined: 26 Feb 2015, 20:33
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by zzhurka »

:cool: melnumu logos prasās. :yo:
User avatar
ganga
Posts: 311
Joined: 21 Sep 2011, 19:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by ganga »

šis te ir redzēts valmierā, man prasītos kaut ko ar resti izdarīt, kvai stock paskatā atgriezt un krāsu uzpulēt, lai spīd kā ferrari ledusskapis :]
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Edmunds »

zzhurka wrote::cool: melnumu logos prasās. :yo:
Nē.
User avatar
Leons_
Posts: 107
Joined: 10 Apr 2007, 09:08
Location: Pāķis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by Leons_ »

ganga wrote:šis te ir redzēts valmierā, man prasītos kaut ko ar resti izdarīt, kvai stock paskatā atgriezt un krāsu uzpulēt, lai spīd kā ferrari ledusskapis :]
Ir, ir pa Valmieru. Bet drīz jau taisos prom.
Nez, šobrīd tā reste ir maz pamanāma. Oriģinālā pārāk spīdīga. Tāpēc paliks melna.
Logus netonēšu. Man tur nav, ko slēpt. Lai paliek akvārijs, kā reiz tumšajā periodā vēl kaut ko var redzēt uz visām pusēm.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Leons_ Volvo 940

Post by nakurilijs »

Rests vietā vēl vienu lukturi!
:dj:
Post Reply