Leons_ Volvo 940
Leons_ Volvo 940
Sveiki. Beidzot arī es vēlos atrādīt savu "jauno" auto. Jauns tas vairs sen nav, apmēram 15 gadu. Bet par visu pēc kārtas.
Līdz 2010. gada 25. novembrim pārvietojos ar šādu auto:
Nelaimīgajā datumā notika skāde, mans auto sadūrās ar Mazda 6. Ripoju pa galveno ceļu, kad pēkšņi no kreisās puses spaiņa krāsas Mazda škērsoja brauktuvi. Nepaguvu ne sabremzēties, ne malā paraut. Vadītājs raustīja plecus un sacīja, ka mani nav pamanījis. Zaļas krāsas mašīna ar iedagtām lampām uz balta fona...
26. novembrī (5diena) uzzināju, ka jau nākošajā 5dienā man jābūt Holandē. Bet auto, ar ko būtu braucis, nu ir nebraucams un atvēlētajā laikā neremontējams.
Īsumā stāsts, kā tiku pie sarkanā skandināvu skapja:
5dien uzzinu, ka nākošā trešdienā jāizbrauc no LV. Tās pašas dienas vakarā ss.lv tiek sameklēti kandidāti uz pirkšanu. Budžets - 1000 eur. Prasības pret auto - skatīt tālāk. 6dien devos uz Rīgu apskatīt divus pretendentus. Kopā ar mani pieredzējis šāda auto lietotājs un arī skrūvētājs. Apskatījām un nolēmām, ka sarkanais pikaps ir jāņēm. Otram pretendetam pavisam drīz beidzās TA. Tas nederēja. 7dien padzīvoju ar domu, ka nu tik tikšu pie jauna auto. 1dien auto tika nopirkts un pārrakstīts. Atbraucu līdz Valmierai un aizdzinu uz servi. 2dien saņēmu auto no servisa. Vakarā sakrāvu visas mantas. 3dien no rīta devos 2000 km garā un 37 braukšanas stundas garā piedzīvojumā virzienā uz Holandi. 5dien biju darbā NL.
Un lūk mans šībrīža pakaļas pārvietotājs:
Šīs trīs bildes ir tapušas Holandē, kur sniegs kopā kopumā ir ļoti reta parādība.
Tātad, beidzot par auto.
Pirmā reģistrācija tālajā 1996. gadā. Odometrā saskrējuši apmēram 249 tūkstoši. Tie ir tikai cipari... Motors ir 2.3i turbo. Simtu sešdesmit pieci zirgspēki. Cik no tā pūļa ir saglabājušies līdz mūsdienām, nav ne jausmas, bet uz mitra asfalta var dabūt "kašiņu" pārslēdzoties no pirmā pārnesuma otrajā. Ak jā, šim auto ir trīs pedāļi. Un četri airi, pa vienam katrās durvīs. Kondiškas nav. Toties pečka silda pavisam labi, arī pamatīgā aukstumā. Lūkas arī nav. Ir mafons ar spējām nolasīt disku, ir divi apsildāmi sēdekļi (abi strādā), stūres pastiprinātājs un ABS. Vēl jāpiemetina, ka panelī nedeg pilnīgi neviena lampiņa, viss tumšs. Vispār tur ir lampiņas, pie iekurbuilēšanas iedegās, bet braucot nekā, viss tam auto ir kārtībā. Cik nu tas tā var būt tik senam spēkratam. Ak jā, auto ieguvu par Ls 700 kopā ar gluži pasvaigām ziemas riepām. Pēc tam servisā vēl samaksāju 93 latus. Un viss. Pārējie izdevumi ir degviela, kura šim agregātam garšo.
Kāpēc Volvo 940? Būtībā jau viss bija vienkārši. Man patika BMW, tā ir lieliska mašīna, bet man šķiet, ka man tā nepiestāv. Gribējās kaut kādu dinamiku, četras durvis, pakaļpiedziņu, trīs pedāļus un <1000 eur. Un ne BMW. Nekas cits jau īsti neatlika. Ieskatījos sludinājumos un viss bija skaidrs, sarkanais vagons ar turbo dzinuli būs mans. Pakaļpiedziņas izvēle tikai tāpēc, ka ar priekšpiedziņu man nepiedur braukt, ar to var tikai pārvietoties. A man gribas vēl patrakot. Un pilnpiedziņai man maciņš pa plānu, pa tādu naudu varēja paķert tikai kaut ko smagi nojātu.
Nākotnes plāni man vareni:
Iesākumā to auto nosēdināt, cik tik zemu vien var. Pārsvarā pārvietojos pa NL, te ceļi ir kvalitatīvi. Plus gribas to kartinga sajūtu. Un piedūrīgāku skatu.
Kaut ko izdomāt ar diskiem. Vienbrīd iedomājos par 15 collām un paplatinātajiem bleķiniekiem. Varētu vienk baltus, parastus 15 collu bleķa diskus un miers.
Iestutēt kaut kādu mūziku. Tagad skan, bet gribas labāk.
Un viss. Tālāk jāskatās, ko dzīve rādīs. Plāni ir dažādi, viens bija auto pārbūvēt, pārsvarā tikai tehniski, vizuālais nedaudz po. Otrs plāns bija ar to auto vizināties līdz nākošajai ziemai un cerēt, ka tad būšu LV. Lai šo auto nokautu kādā ziemas autotrasē. Un tad uz tolmets.lv...
Tas arī par auto īsumā viss.
Hmm, varbūt kāds var padalīties ar viedokli, kur meklēt sēdinātās atsperes un amīšus šādam drapakam. Esmu nolēmis, ka kaut kas ar to auto ir jādara, lai padarītu to nedaudz savādāku. Nosēdināt, man šķiet, tas ir pirmais solis.
P.S. Atvainojos, ka vairāk kā četras bildes.
Līdz 2010. gada 25. novembrim pārvietojos ar šādu auto:
Nelaimīgajā datumā notika skāde, mans auto sadūrās ar Mazda 6. Ripoju pa galveno ceļu, kad pēkšņi no kreisās puses spaiņa krāsas Mazda škērsoja brauktuvi. Nepaguvu ne sabremzēties, ne malā paraut. Vadītājs raustīja plecus un sacīja, ka mani nav pamanījis. Zaļas krāsas mašīna ar iedagtām lampām uz balta fona...
26. novembrī (5diena) uzzināju, ka jau nākošajā 5dienā man jābūt Holandē. Bet auto, ar ko būtu braucis, nu ir nebraucams un atvēlētajā laikā neremontējams.
Īsumā stāsts, kā tiku pie sarkanā skandināvu skapja:
5dien uzzinu, ka nākošā trešdienā jāizbrauc no LV. Tās pašas dienas vakarā ss.lv tiek sameklēti kandidāti uz pirkšanu. Budžets - 1000 eur. Prasības pret auto - skatīt tālāk. 6dien devos uz Rīgu apskatīt divus pretendentus. Kopā ar mani pieredzējis šāda auto lietotājs un arī skrūvētājs. Apskatījām un nolēmām, ka sarkanais pikaps ir jāņēm. Otram pretendetam pavisam drīz beidzās TA. Tas nederēja. 7dien padzīvoju ar domu, ka nu tik tikšu pie jauna auto. 1dien auto tika nopirkts un pārrakstīts. Atbraucu līdz Valmierai un aizdzinu uz servi. 2dien saņēmu auto no servisa. Vakarā sakrāvu visas mantas. 3dien no rīta devos 2000 km garā un 37 braukšanas stundas garā piedzīvojumā virzienā uz Holandi. 5dien biju darbā NL.
Un lūk mans šībrīža pakaļas pārvietotājs:
Šīs trīs bildes ir tapušas Holandē, kur sniegs kopā kopumā ir ļoti reta parādība.
Tātad, beidzot par auto.
Pirmā reģistrācija tālajā 1996. gadā. Odometrā saskrējuši apmēram 249 tūkstoši. Tie ir tikai cipari... Motors ir 2.3i turbo. Simtu sešdesmit pieci zirgspēki. Cik no tā pūļa ir saglabājušies līdz mūsdienām, nav ne jausmas, bet uz mitra asfalta var dabūt "kašiņu" pārslēdzoties no pirmā pārnesuma otrajā. Ak jā, šim auto ir trīs pedāļi. Un četri airi, pa vienam katrās durvīs. Kondiškas nav. Toties pečka silda pavisam labi, arī pamatīgā aukstumā. Lūkas arī nav. Ir mafons ar spējām nolasīt disku, ir divi apsildāmi sēdekļi (abi strādā), stūres pastiprinātājs un ABS. Vēl jāpiemetina, ka panelī nedeg pilnīgi neviena lampiņa, viss tumšs. Vispār tur ir lampiņas, pie iekurbuilēšanas iedegās, bet braucot nekā, viss tam auto ir kārtībā. Cik nu tas tā var būt tik senam spēkratam. Ak jā, auto ieguvu par Ls 700 kopā ar gluži pasvaigām ziemas riepām. Pēc tam servisā vēl samaksāju 93 latus. Un viss. Pārējie izdevumi ir degviela, kura šim agregātam garšo.
Kāpēc Volvo 940? Būtībā jau viss bija vienkārši. Man patika BMW, tā ir lieliska mašīna, bet man šķiet, ka man tā nepiestāv. Gribējās kaut kādu dinamiku, četras durvis, pakaļpiedziņu, trīs pedāļus un <1000 eur. Un ne BMW. Nekas cits jau īsti neatlika. Ieskatījos sludinājumos un viss bija skaidrs, sarkanais vagons ar turbo dzinuli būs mans. Pakaļpiedziņas izvēle tikai tāpēc, ka ar priekšpiedziņu man nepiedur braukt, ar to var tikai pārvietoties. A man gribas vēl patrakot. Un pilnpiedziņai man maciņš pa plānu, pa tādu naudu varēja paķert tikai kaut ko smagi nojātu.
Nākotnes plāni man vareni:
Iesākumā to auto nosēdināt, cik tik zemu vien var. Pārsvarā pārvietojos pa NL, te ceļi ir kvalitatīvi. Plus gribas to kartinga sajūtu. Un piedūrīgāku skatu.
Kaut ko izdomāt ar diskiem. Vienbrīd iedomājos par 15 collām un paplatinātajiem bleķiniekiem. Varētu vienk baltus, parastus 15 collu bleķa diskus un miers.
Iestutēt kaut kādu mūziku. Tagad skan, bet gribas labāk.
Un viss. Tālāk jāskatās, ko dzīve rādīs. Plāni ir dažādi, viens bija auto pārbūvēt, pārsvarā tikai tehniski, vizuālais nedaudz po. Otrs plāns bija ar to auto vizināties līdz nākošajai ziemai un cerēt, ka tad būšu LV. Lai šo auto nokautu kādā ziemas autotrasē. Un tad uz tolmets.lv...
Tas arī par auto īsumā viss.
Hmm, varbūt kāds var padalīties ar viedokli, kur meklēt sēdinātās atsperes un amīšus šādam drapakam. Esmu nolēmis, ka kaut kas ar to auto ir jādara, lai padarītu to nedaudz savādāku. Nosēdināt, man šķiet, tas ir pirmais solis.
P.S. Atvainojos, ka vairāk kā četras bildes.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Leons_ Volvo 940
žēl bmw, bet sveikts ar auto.
planu istenošanai iesaku pasmelties idejas stanceworks.com forumā, jo izklausās ka šis būs tā tipa materiāls, yur bija topiks par tieši tadu ķieģeli, kurš tagad izskatās ahūūūni.
planu istenošanai iesaku pasmelties idejas stanceworks.com forumā, jo izklausās ka šis būs tā tipa materiāls, yur bija topiks par tieši tadu ķieģeli, kurš tagad izskatās ahūūūni.
- Rii
- Posts: 7572
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Leons_ Volvo 940
940 - super autiņš
lai veicas
lai veicas
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Leons_ Volvo 940
nu apsveicu!
kad buus briivaaks, noteikti palozhnjaa pa shrotiem, sameklee klimu un elektriskos logus.
peectam -
BSR chips motoram
amji - Bilstein B6 sport 2x P36-0292 un 2x B36-1274
visaadas citas smukas lietas - SAM (zviedriski). ja kauko tur ar google translate nesaproti, uzraxti vinjiem mailu, atbildees.
varu arii iesveert VADIS - detalju katalogu uz dvd.
kad buus briivaaks, noteikti palozhnjaa pa shrotiem, sameklee klimu un elektriskos logus.
peectam -
BSR chips motoram
amji - Bilstein B6 sport 2x P36-0292 un 2x B36-1274
visaadas citas smukas lietas - SAM (zviedriski). ja kauko tur ar google translate nesaproti, uzraxti vinjiem mailu, atbildees.
varu arii iesveert VADIS - detalju katalogu uz dvd.
- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- Rekords
- Posts: 3100
- Joined: 19 Oct 2009, 09:54
- Location: KOCCMOC
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Leons_ Volvo 940
Piedur šie volviķi.
cerams izdosies visi plāni.
manuprāt šādi diski ļoti piestāv. un labāk par parastajiem platajiem bleķiem.
diamond racing
Lai labi ripo!
cerams izdosies visi plāni.
manuprāt šādi diski ļoti piestāv. un labāk par parastajiem platajiem bleķiem.
diamond racing
Lai labi ripo!
Es te neesmu
Re: Leons_ Volvo 940
Kāds iemetat pilno topiku par šito no StanceWorks foruma, tur ir interesanti sīkumi ko šitajiem voļvikiem darīt.Rekords wrote:Piedur šie volviķi.
cerams izdosies visi plāni.
manuprāt šādi diski ļoti piestāv. un labāk par parastajiem platajiem bleķiem.
diamond racing
Lai labi ripo!
Re: Leons_ Volvo 940
Klima un elektriskie logi manā auto nebūs. Klima, jo veselība neļauj, un logi, jo ar airiem arī ir gana labi. Tad jau drīzāk kādu sportiskāku tebureti sameklēt un mazāku klinģeri uzinstalēt. Ar ekstrām aizrauties negribas, lai paliek vienkāršs kā krievu gludeklis.
Paratrūpa ieteiktais sēdināšanas pasākums ar Bilstein produktiem sanāk padārgs. Gribētos kaut ko lētāku, jo "k***e" visiem.
Vēl viena lieta: ja motoram uzliek čipu un iegūst vairāk zs/nm, kurš mezgls pirmais noklāsies no pārslodzes? Sajūgs? Kārba?
Jā, jā, jā, bildē redzamie baltie diski ir pavisam okei, pats biju iedomājies, ka varētu vienk 15" bleķus baltā krāsā. Meklēju, bet slikti sanāca: skrūvju attālums ir 5x108? ET?
Auto turpina ripot. Vienīgi sācis niķoties bagāžnieka vāka aizdarīšanas mehānisms. Un sniegs jau kādu laiku kā nokusis, pārvietojos kā mietpilsonis...
Paratrūpa ieteiktais sēdināšanas pasākums ar Bilstein produktiem sanāk padārgs. Gribētos kaut ko lētāku, jo "k***e" visiem.
Vēl viena lieta: ja motoram uzliek čipu un iegūst vairāk zs/nm, kurš mezgls pirmais noklāsies no pārslodzes? Sajūgs? Kārba?
Jā, jā, jā, bildē redzamie baltie diski ir pavisam okei, pats biju iedomājies, ka varētu vienk 15" bleķus baltā krāsā. Meklēju, bet slikti sanāca: skrūvju attālums ir 5x108? ET?
Auto turpina ripot. Vienīgi sācis niķoties bagāžnieka vāka aizdarīšanas mehānisms. Un sniegs jau kādu laiku kā nokusis, pārvietojos kā mietpilsonis...
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Leons_ Volvo 940
ja tas ir `96. gada, tad ar M90 kaarbu - tai liidz kaadiem 400Nm buus pilniigi po. sajuugu gan pie izdeviibas driixt nomainiit, uz 250kkm tur visdriizaakais veel ir no ruupniicasLeons_ wrote:Klima un elektriskie logi manā auto nebūs. Klima, jo veselība neļauj, un logi, jo ar airiem arī ir gana labi. Tad jau drīzāk kādu sportiskāku tebureti sameklēt un mazāku klinģeri uzinstalēt. Ar ekstrām aizrauties negribas, lai paliek vienkāršs kā krievu gludeklis.
Paratrūpa ieteiktais sēdināšanas pasākums ar Bilstein produktiem sanāk padārgs. Gribētos kaut ko lētāku, jo "k***e" visiem.
Vēl viena lieta: ja motoram uzliek čipu un iegūst vairāk zs/nm, kurš mezgls pirmais noklāsies no pārslodzes? Sajūgs? Kārba?
Jā, jā, jā, bildē redzamie baltie diski ir pavisam okei, pats biju iedomājies, ka varētu vienk 15" bleķus baltā krāsā. Meklēju, bet slikti sanāca: skrūvju attālums ir 5x108? ET?
Auto turpina ripot. Vienīgi sācis niķoties bagāžnieka vāka aizdarīšanas mehānisms. Un sniegs jau kādu laiku kā nokusis, pārvietojos kā mietpilsonis...
diski vinjam ir no 200/700/900 volvo, 5x108 ET apmeeram 20.
ar bilstein auto netiks seedinaats, augstums nemainiisies. toties auto tureesies pie celja kaa pieliimeets. jebkas *normaals* seedinaams buus daargaaks kaa bilshtuki.
un par klimu velti tu taa - vasaraa tieshi ruupeejoties par veseliibu ir nepiecieshams bishkji uzdzeseet turklaat, ja nu galiigi kondikji negribas, to var arii nesleegt iekshaa, klima arii bez kondikja centiisies uztureet tev patiikamo temperatuuru salonaa.
Re: Leons_ Volvo 940
Iepriekšējais saimnieks sacīja, ka kaut kādu daļu no sajūga ir mainījis. Jāatzīst, ka pedālis ir jutīgs jau pašā sākumā.
Pētīju tīmeklī tos Bilsteinus, lasīju aprakstu un sapratu, ka tie ir vienk labi amīši. Vēl kaut kur jāmeklē atsperes. Jo sēdināt vajag pilnīgi noteikti. Iepriekš, kad bija sēdināts rAudi, tad tam bija standarta amīši un cietas, sēdinātas atsperes. Iedomājos, ka arī Volvo vajag apgādāt ar jauniem amjiem un atsperēm. Tīmeklī atradu vienu variantu ar 40 mm sēdinājumu. Iesākumā tas varētu derēt. Jautājums, vai tie Bilstein amīši spēlēs kopā ar sēdinātām atsperēm?
Prātā sēž doma, ka auto pārbūve ir jāsāk tieši ar sēdināšanu.
Pētīju tīmeklī tos Bilsteinus, lasīju aprakstu un sapratu, ka tie ir vienk labi amīši. Vēl kaut kur jāmeklē atsperes. Jo sēdināt vajag pilnīgi noteikti. Iepriekš, kad bija sēdināts rAudi, tad tam bija standarta amīši un cietas, sēdinātas atsperes. Iedomājos, ka arī Volvo vajag apgādāt ar jauniem amjiem un atsperēm. Tīmeklī atradu vienu variantu ar 40 mm sēdinājumu. Iesākumā tas varētu derēt. Jautājums, vai tie Bilstein amīši spēlēs kopā ar sēdinātām atsperēm?
Prātā sēž doma, ka auto pārbūve ir jāsāk tieši ar sēdināšanu.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...