Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Hello leidīz and džentelmens.
esmu ticis pie vēlviena e30 nu jau vecāka, 1983 gada vesal 27 gad vecs
Par auto, 1983 gada 318i (tomāts) Gaiši brūns jeb šampānietis.
Iegādāts tika no viena vecīša, kurš e30 visu laiku turējis bija garāžā, kad uz dēli tagad ir 94K noskrējiens īstais. Pats večuks auto ir piepucējis kur ir sabukējis, bet tas ir sīkums jo viss tiks labots. Rūsa ir dažās vietās, viss trakāk cietusi pakaļējā labā arka, bet tur arī nekas traks nav salīdzinoši kāds man bija melnais e30, šim slimās vietas sākušas rūsēt, tikai ne pakaļējās kabatas.
Plāni. Visu visu -- salōnu un to sīkumus pārkrāmēt no melnā uz jauno e30, visu ritošu ( disku bremzes amiņus visus plauktus balku ) pārkrāmēt no melnā uz jauno e30
Prasīsiet kāpēc tā daru ? tāpēc kad jaunajam e30 stipri labāka bundža un nav lēkāts pa trampalīniem utt, bet vienalga melnais tiks ķūnēts tālāk.
Par krāsas maiņu ir 2 varianti, vai cosmos schwarz metallic vai diamond schwartz metallic.
Default
Tātad uzsitot CSDD mesidžu uzināju cik īpašnieki ir bijuši manam e30 utt.
07.04.1998 Pirmā reģistrācija Latvijā -- Apsveicu
22.04.1999 Vesalus 10 gadus nobraukāja
23.12.2010 Nu tad pienākusi mana kārta braukt ar 27 gadus veco auto
Tagad Par TA.
Pirmā reize kad ieta TA un cik uz dēļa bija.
07.04.1998 (0) 48000km (daudz)
22.04.1999 (1) 64000km (pa gadu 16K nobraukājis)
20.04.2000 (1) 70000km (nu jau 4K nobraukājis)
12.04.2001 (1) 71411km (laikam sapratis kad degviela paliek dārgāka un nav ko lieki svilināt viņu)
19.04.2002 (1) 78288km (vajadzēja šur tur aižsaut)
25.04.2003 (1) 81887km (laikam bija nolikts ziemas miegā tāpēc maz km)
16.04.2004 (1) 86117km (Nu ko atkal tika braukts uz mītiem)
21.06.2005 (1) 88735km (pa garāžu stumdot salasījis km)
30.06.2006 (1) 91083km (aizšāva pie čomiem)
12.07.2007 (1) 93156km (pa ielām bišk pafrēzēja)
2008 gads man kkur pazūd
18.09.2009 (1) 94365km (vēl nav 10000)
pazudīs arī 2010 gads, bet būs 2011
Salōns pretīgs
Nokašāju piķi jo domāju kad zem viņa varētu būt rūsa bet nikujā nebija
Paneli noņēmu lai varētu iztīrīt tāpat kā melnajam, visas lūkas visu
Nu jau panelis atrodas tur kur tam ir jātrodas + ir ielikts saucamais mazais obc, un spidometrs ar tahometru nevis Tik tak
Tad cik es skatījos sanāk kad manam e30 var ielikt salōna filtru.. tā varētu būt ?
+ atklāju baigo ekstru kad pečka strādā nevis 4 ātrumos bet 3 Gaisu jau pūš akujeķ tik tas ka 3 ātrumi 2 ātrums ir tikpat skaļš kā man melnajam 3
Stūre pagaidām ir atstāta parastā jo stumdot pa angāru negribu novārtīt mtech stūri..
Sākotnēji uzliku resnās stoikas no melnā, tad nomainīju reiku no melnā, jo esošā kustējās.
tad noņēmu bāku lai varētu kārtīgi visu nopiķēt, tad noņēmu jeb vnk brutāli pārgriezu vecās bremžu trubas, jo tās bija galīgi sarūsējušas, tad noņēmu visu tiltu nost jo tilta bukses bija tādas 50/50.
Tad šodien noņēmu no melnā nost pakaļ plauktus jo tos likšu uz jauno e30 + pakaļ stabilizātoru, tas arī būs virsū jaunajam. Tad notīrīju, un nogruntēju pašu tiltu, jo bija krāsa jau atlipusi nost.
Un šodien ieraudzīju kad reduktora attiecība ir 3.64 tādu domāju pagaidām atstāšu nevis likšu 4.10 kā sākumā bija domāts.
Domāju kad 2 dien vajadzētu dabūt atpakaļ uz riteņiem jo esmu aizņēmis 2vus pacēlājus, ja kāds grib tikt virsū tad skuju netiek
Atsperes no jaunā e30 un melnā.
Un šeit rezūltāts, abi bez pakaļ kājām Bardaks ritīgs
Gribēj papētīt cik tīrs ir gaisa filtrs un atklājās kad vēl virsū stāv vismaz 20 + gadus vecs tāds pats arī ir degvielas filtrs :DD
Tātad sekojoša problēma, ieslēdzot aizdedzi deg bremžu uguņi, a bremzes man nav nospiestas, UN nevaru piedarbināt jo pēc manām domām tas ir dēļ automāta kad itkā atstāts ir ātrumā un nevar piedarbināt, kā to broblēmu atrisināt ja man tagad ir manuāls ?
Reku vadi no tomātam kloķi
Un šis arī bija pie kloķim vadiem tik kpc nekur nepiesprausts ?
Mēģināju tos vadus spraust krustām škērsām, bet kā nešķiļas tā nešķiļas.
esmu ticis pie vēlviena e30 nu jau vecāka, 1983 gada vesal 27 gad vecs
Par auto, 1983 gada 318i (tomāts) Gaiši brūns jeb šampānietis.
Iegādāts tika no viena vecīša, kurš e30 visu laiku turējis bija garāžā, kad uz dēli tagad ir 94K noskrējiens īstais. Pats večuks auto ir piepucējis kur ir sabukējis, bet tas ir sīkums jo viss tiks labots. Rūsa ir dažās vietās, viss trakāk cietusi pakaļējā labā arka, bet tur arī nekas traks nav salīdzinoši kāds man bija melnais e30, šim slimās vietas sākušas rūsēt, tikai ne pakaļējās kabatas.
Plāni. Visu visu -- salōnu un to sīkumus pārkrāmēt no melnā uz jauno e30, visu ritošu ( disku bremzes amiņus visus plauktus balku ) pārkrāmēt no melnā uz jauno e30
Prasīsiet kāpēc tā daru ? tāpēc kad jaunajam e30 stipri labāka bundža un nav lēkāts pa trampalīniem utt, bet vienalga melnais tiks ķūnēts tālāk.
Par krāsas maiņu ir 2 varianti, vai cosmos schwarz metallic vai diamond schwartz metallic.
Default
Tātad uzsitot CSDD mesidžu uzināju cik īpašnieki ir bijuši manam e30 utt.
07.04.1998 Pirmā reģistrācija Latvijā -- Apsveicu
22.04.1999 Vesalus 10 gadus nobraukāja
23.12.2010 Nu tad pienākusi mana kārta braukt ar 27 gadus veco auto
Tagad Par TA.
Pirmā reize kad ieta TA un cik uz dēļa bija.
07.04.1998 (0) 48000km (daudz)
22.04.1999 (1) 64000km (pa gadu 16K nobraukājis)
20.04.2000 (1) 70000km (nu jau 4K nobraukājis)
12.04.2001 (1) 71411km (laikam sapratis kad degviela paliek dārgāka un nav ko lieki svilināt viņu)
19.04.2002 (1) 78288km (vajadzēja šur tur aižsaut)
25.04.2003 (1) 81887km (laikam bija nolikts ziemas miegā tāpēc maz km)
16.04.2004 (1) 86117km (Nu ko atkal tika braukts uz mītiem)
21.06.2005 (1) 88735km (pa garāžu stumdot salasījis km)
30.06.2006 (1) 91083km (aizšāva pie čomiem)
12.07.2007 (1) 93156km (pa ielām bišk pafrēzēja)
2008 gads man kkur pazūd
18.09.2009 (1) 94365km (vēl nav 10000)
pazudīs arī 2010 gads, bet būs 2011
Salōns pretīgs
Nokašāju piķi jo domāju kad zem viņa varētu būt rūsa bet nikujā nebija
Paneli noņēmu lai varētu iztīrīt tāpat kā melnajam, visas lūkas visu
Nu jau panelis atrodas tur kur tam ir jātrodas + ir ielikts saucamais mazais obc, un spidometrs ar tahometru nevis Tik tak
Tad cik es skatījos sanāk kad manam e30 var ielikt salōna filtru.. tā varētu būt ?
+ atklāju baigo ekstru kad pečka strādā nevis 4 ātrumos bet 3 Gaisu jau pūš akujeķ tik tas ka 3 ātrumi 2 ātrums ir tikpat skaļš kā man melnajam 3
Stūre pagaidām ir atstāta parastā jo stumdot pa angāru negribu novārtīt mtech stūri..
Sākotnēji uzliku resnās stoikas no melnā, tad nomainīju reiku no melnā, jo esošā kustējās.
tad noņēmu bāku lai varētu kārtīgi visu nopiķēt, tad noņēmu jeb vnk brutāli pārgriezu vecās bremžu trubas, jo tās bija galīgi sarūsējušas, tad noņēmu visu tiltu nost jo tilta bukses bija tādas 50/50.
Tad šodien noņēmu no melnā nost pakaļ plauktus jo tos likšu uz jauno e30 + pakaļ stabilizātoru, tas arī būs virsū jaunajam. Tad notīrīju, un nogruntēju pašu tiltu, jo bija krāsa jau atlipusi nost.
Un šodien ieraudzīju kad reduktora attiecība ir 3.64 tādu domāju pagaidām atstāšu nevis likšu 4.10 kā sākumā bija domāts.
Domāju kad 2 dien vajadzētu dabūt atpakaļ uz riteņiem jo esmu aizņēmis 2vus pacēlājus, ja kāds grib tikt virsū tad skuju netiek
Atsperes no jaunā e30 un melnā.
Un šeit rezūltāts, abi bez pakaļ kājām Bardaks ritīgs
Gribēj papētīt cik tīrs ir gaisa filtrs un atklājās kad vēl virsū stāv vismaz 20 + gadus vecs tāds pats arī ir degvielas filtrs :DD
Tātad sekojoša problēma, ieslēdzot aizdedzi deg bremžu uguņi, a bremzes man nav nospiestas, UN nevaru piedarbināt jo pēc manām domām tas ir dēļ automāta kad itkā atstāts ir ātrumā un nevar piedarbināt, kā to broblēmu atrisināt ja man tagad ir manuāls ?
Reku vadi no tomātam kloķi
Un šis arī bija pie kloķim vadiem tik kpc nekur nepiesprausts ?
Mēģināju tos vadus spraust krustām škērsām, bet kā nešķiļas tā nešķiļas.
- spogulis86
- Posts: 950
- Joined: 31 Mar 2010, 19:42
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
lai veicas darbos, šis tiešām labs patrāpījies
Par laimi modē ir nācis drifts, tapēc nav nevienam vairs jāskaidro, kapēc priekšpiedziņa ir tizla / P.Timrots /
- family guy
- Posts: 447
- Joined: 07 Mar 2010, 13:19
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Rom4iks_328
- Posts: 91
- Joined: 31 Jan 2009, 17:32
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Paveicās konkrēti tādi drīz būs retums, pašam zināms viens pavecāks onka kam garāžā stāv 8x gadu 7 sērija koka apdare n stuff praktiski vispār nav brautks gadus 10+ stāv uz klučiem garāžā , moš pēc kāda gada sakrāšu pats paņemšu
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Kur atrodas, stāstibinladens wrote:Paveicās konkrēti tādi drīz būs retums, pašam zināms viens pavecāks onka kam garāžā stāv 8x gadu 7 sērija koka apdare n stuff praktiski vispār nav brautks gadus 10+ stāv uz klučiem garāžā , moš pēc kāda gada sakrāšu pats paņemšu
- RiCh
- Spam addicted
- Posts: 1991
- Joined: 04 Jul 2008, 21:56
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
ss.lv pat stāvēja.Ūtutututū wrote:Kur atrodas, stāstibinladens wrote:Paveicās konkrēti tādi drīz būs retums, pašam zināms viens pavecāks onka kam garāžā stāv 8x gadu 7 sērija koka apdare n stuff praktiski vispār nav brautks gadus 10+ stāv uz klučiem garāžā , moš pēc kāda gada sakrāšu pats paņemšu
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Tākā ilgi nekas nav rakstīts, jo nav sanacis ar laiku tad nu šodien sabildēju kkādas bildes.
Kas tad nu ir padarīts.
Veiksmīgi samainīta ritošā no melnā e30, veiksmīgi sametināti sīkie coberi, veiksmīgi izmazgāta motortelpa lai krāsojot nav jāpūš krāsa smiltīm virsū, un veiksmīgi izgruntēts bagažnieks, jo to nekrāsošu auto krāsā, tāpat man nāk visi plastmasi virsū, un vēl veiksmīgi ieinstalēti elektro logi.
Pirms
Pēc
Nav neko diži tīrāka, bet nav smilšu.
Tāds viņš izskatās uz doto brīdi tik nu jau kreisajā pusē ir sarkans spārns.
Visa ritošā tika pārkrāsota melna, tik ne reduktors. Arī priekšā ritošā tika pārkrāsota
Tākā onka nav bijis smēķētājs griezti ir smuki tīri, tpc tos atstāšu.
Veiksmīgi tika ielikts tepiķis.
Auto vēl nav gatavs ka jau esmu sūcis 2 vas reizes salōnu
Līdz galam vēl nav salikti mūzikas vadi.
Un ši ekstra man baigi patīk, Amerikāņu versijai šis nav baigais retums, bet LV kuram katram nav.
Jaunās vasarenes.
Nu ir tikai atlicis sašpaktelēt, nokrāsot, pāršūt salōnu, iziet skati, un sākt sezōnu
Kas tad nu ir padarīts.
Veiksmīgi samainīta ritošā no melnā e30, veiksmīgi sametināti sīkie coberi, veiksmīgi izmazgāta motortelpa lai krāsojot nav jāpūš krāsa smiltīm virsū, un veiksmīgi izgruntēts bagažnieks, jo to nekrāsošu auto krāsā, tāpat man nāk visi plastmasi virsū, un vēl veiksmīgi ieinstalēti elektro logi.
Pirms
Pēc
Nav neko diži tīrāka, bet nav smilšu.
Tāds viņš izskatās uz doto brīdi tik nu jau kreisajā pusē ir sarkans spārns.
Visa ritošā tika pārkrāsota melna, tik ne reduktors. Arī priekšā ritošā tika pārkrāsota
Tākā onka nav bijis smēķētājs griezti ir smuki tīri, tpc tos atstāšu.
Veiksmīgi tika ielikts tepiķis.
Auto vēl nav gatavs ka jau esmu sūcis 2 vas reizes salōnu
Līdz galam vēl nav salikti mūzikas vadi.
Un ši ekstra man baigi patīk, Amerikāņu versijai šis nav baigais retums, bet LV kuram katram nav.
Jaunās vasarenes.
Nu ir tikai atlicis sašpaktelēt, nokrāsot, pāršūt salōnu, iziet skati, un sākt sezōnu
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Elektro logiNixon wrote:Good work!
Bet kas tur ar to ekstru?
paskaties LV kuram katram nav tie elektro logi, ieej r3limitedā, tur katram otram ir elektro logi un kondiška
UK versijas nāca daudz daudz aprīkotākas kā ēropas versijas.
Re: Ūtututū jeb Ralfa otrais e30 coupe.
Tākā nav kādu laiku nekas rakstīts/atrādīts, tad nu lūdzu
Arkas Gatof
Sliekšņi Gatof
Uzlikta uzlika un + - nolīmeņots pakaļ buferis, bet vienalga šur tur ir šķirbas
Un tika dabūts vēlviens ček panelis ar nogrieztiem vadiem, bet uz e30 nelikšu jo kā jau redzat vadi nogriezti, negribas neko ķīmoķot ar viņiem
Un pa šo nedēļu dabūju dažas vajadzīgas lietas kā, priekšējo buferi labā stāvoklī, delfīn krāsā, tad priekšējos pagriezienus ar visu korpusu + priekšējā bufera kronšteinus.
Fartuks šķībs zinu, bet to centīšos labot.
Domāju kad 2 nedēļu laikā vajadzētu auto būt nokrāsotam
Arkas Gatof
Sliekšņi Gatof
Uzlikta uzlika un + - nolīmeņots pakaļ buferis, bet vienalga šur tur ir šķirbas
Un tika dabūts vēlviens ček panelis ar nogrieztiem vadiem, bet uz e30 nelikšu jo kā jau redzat vadi nogriezti, negribas neko ķīmoķot ar viņiem
Un pa šo nedēļu dabūju dažas vajadzīgas lietas kā, priekšējo buferi labā stāvoklī, delfīn krāsā, tad priekšējos pagriezienus ar visu korpusu + priekšējā bufera kronšteinus.
Fartuks šķībs zinu, bet to centīšos labot.
Domāju kad 2 nedēļu laikā vajadzētu auto būt nokrāsotam
- Rom4iks_328
- Posts: 91
- Joined: 31 Jan 2009, 17:32
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0