mdz Audi B4 Pelikanblau
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Atkal ceturtā lapa
Oke, ieliku telefona setupu no C4. Pilnība bezjēdzīgs, jo mūsdienu frekvencēs un ar tagadējam SIM kartēm nestrādā, bet B4 tādas opcijas nebija, tādēļ kā e-peen ekstenderis saies
Baltās bultas instrumentu panelim un papildpulksteņiem. Konkrētā laika Audi tādas bija tikai S6+, tātad ļoti retas - 952 eksemplāri.
Ļoti nospīdēja - principā nahaļavu dabūtas OEM melnās griestu ručkas. Nāca tādas tikai RS2, S6+, pedejā gada RHD C4S6 un ka dārgs papildaprīkojums pedejā gada kupejām.
Ok, bulšitu pie malas, tehniskais tūnings.
Labu laiku vācu daļas 5x112 swapam. Līdz šim vienīgais tautās zināmais veids bija ņemt rumbas ar attiecīgajiem loriņiem no S2, kas sedana un avanta adijumā ir reta parādība Latvijā (uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi avanti, sedanu nav vispār). Tapēc veltiju nedaudz brīvā laika, parakājos pa daļu katalogiem, salīdzināju parametrus, aizņēmos samērīt daļas un nonācu pie slēdziena - C4 A6 setups aizmugurē, B5 A4 quattro aizmugurējās rumbas un S2 bremzes priekšai.
Rezultātā:
- Zimmermann diski priekšai un aizmugurei
- SKF gultņi priekšāi un aizmugurei
- Strūklotas un krāsotas rumbas/gultņumājas
- Strūkloti, pulverkrāsoti un pilnībā pārlasīti Girling 60 suporti priekšai
- Ferodo FDB kluči priekšai, FSL aizmugurei
- 4x20mm 5x112 flanči
Tad pienāca pedopilātu gadalaiks, jebšu ziema
Uzkāpām atpakaļ uz R15. Izvēle krita uz C5 A6 kaltajiem diskiem. Izskatās gay, toties izturīgāki un pats labākais - svara viņiem praktiski nav Vairs arī nav kauns likt diskus bez vāciņiem
Tad radās izdevība tikt pie A4 B6 aizmugures suportiem. 10 gadus jaunāki un krietni vieglāki, jo no alumīnija. Paņēmu, samēriju, der. Vajadzēja tikai iegādāt bremžu šļaukas ar bandžo savienojumu un klučus no B6, jo esošie ir par garu. Vopšim iespēja iepirkt labākus klučus aizmugurei.
Suportus pilnība pārlasiju, notīriju un gatavi uzlikšanai, ja viss saies, tad weekendā būs virsū.
Tā uz ātro sametu ciparus, sanāca, ka pa bremzēs ieguldīto ciparu būtu varējis brīvi ieswapot 1.8T. Bet laikam nebūšu vidējais aritmētiskais audi tūneris, jo negribu jaudīgu kasti, kuru nevar adekvāti nomest mierā
Anyways, konkrētais dzinējs būs un būs kas interesantāks, kā citiem, tapēc, kā sak' stay tuned.
Oke, ieliku telefona setupu no C4. Pilnība bezjēdzīgs, jo mūsdienu frekvencēs un ar tagadējam SIM kartēm nestrādā, bet B4 tādas opcijas nebija, tādēļ kā e-peen ekstenderis saies
Baltās bultas instrumentu panelim un papildpulksteņiem. Konkrētā laika Audi tādas bija tikai S6+, tātad ļoti retas - 952 eksemplāri.
Ļoti nospīdēja - principā nahaļavu dabūtas OEM melnās griestu ručkas. Nāca tādas tikai RS2, S6+, pedejā gada RHD C4S6 un ka dārgs papildaprīkojums pedejā gada kupejām.
Ok, bulšitu pie malas, tehniskais tūnings.
Labu laiku vācu daļas 5x112 swapam. Līdz šim vienīgais tautās zināmais veids bija ņemt rumbas ar attiecīgajiem loriņiem no S2, kas sedana un avanta adijumā ir reta parādība Latvijā (uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi avanti, sedanu nav vispār). Tapēc veltiju nedaudz brīvā laika, parakājos pa daļu katalogiem, salīdzināju parametrus, aizņēmos samērīt daļas un nonācu pie slēdziena - C4 A6 setups aizmugurē, B5 A4 quattro aizmugurējās rumbas un S2 bremzes priekšai.
Rezultātā:
- Zimmermann diski priekšai un aizmugurei
- SKF gultņi priekšāi un aizmugurei
- Strūklotas un krāsotas rumbas/gultņumājas
- Strūkloti, pulverkrāsoti un pilnībā pārlasīti Girling 60 suporti priekšai
- Ferodo FDB kluči priekšai, FSL aizmugurei
- 4x20mm 5x112 flanči
Tad pienāca pedopilātu gadalaiks, jebšu ziema
Uzkāpām atpakaļ uz R15. Izvēle krita uz C5 A6 kaltajiem diskiem. Izskatās gay, toties izturīgāki un pats labākais - svara viņiem praktiski nav Vairs arī nav kauns likt diskus bez vāciņiem
Tad radās izdevība tikt pie A4 B6 aizmugures suportiem. 10 gadus jaunāki un krietni vieglāki, jo no alumīnija. Paņēmu, samēriju, der. Vajadzēja tikai iegādāt bremžu šļaukas ar bandžo savienojumu un klučus no B6, jo esošie ir par garu. Vopšim iespēja iepirkt labākus klučus aizmugurei.
Suportus pilnība pārlasiju, notīriju un gatavi uzlikšanai, ja viss saies, tad weekendā būs virsū.
Tā uz ātro sametu ciparus, sanāca, ka pa bremzēs ieguldīto ciparu būtu varējis brīvi ieswapot 1.8T. Bet laikam nebūšu vidējais aritmētiskais audi tūneris, jo negribu jaudīgu kasti, kuru nevar adekvāti nomest mierā
Anyways, konkrētais dzinējs būs un būs kas interesantāks, kā citiem, tapēc, kā sak' stay tuned.
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
+1 par bremzēm, arī sanāca visu salikt ziemas miskastes cenā, bet vismaz kā stājās un trasē nepazūd vispār.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Klimatu arī esi jau ielicis?
Tagad krietni lielāka pieejamo disku izvēle būs, jo uz 4x108 vispār pēdējā laikā grūti ko labu ieraudzīt.
Bet ar aizmugurējām tumšajām lampām labāk izskatījās.
Tagad krietni lielāka pieejamo disku izvēle būs, jo uz 4x108 vispār pēdējā laikā grūti ko labu ieraudzīt.
Bet ar aizmugurējām tumšajām lampām labāk izskatījās.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Klimatam salona puse man ir jau sen. Motortelpas saldējošā nav un nezinu vai vispār likšu.
Jā, ar melnajām bij labāk, bet viena izbeidzās tāpēc lai nebūtu raiba pakaļa, pagaidām saliku sarkanās. Esmu kreisā stūra luktura meklējumos.
Jā, ar melnajām bij labāk, bet viena izbeidzās tāpēc lai nebūtu raiba pakaļa, pagaidām saliku sarkanās. Esmu kreisā stūra luktura meklējumos.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Zinu, ka esmu no Tartu, bet tas Cabrio FL buferis būtu
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Jāpaceļ topiks, savādak pats sāku aizmirst ko esmu sadarijis.
No garlaicīgās šņagas:
Ielikts pašaptumšojošais salona spogulis no, hvz, laikam A6 un nedaudz pietūnēts - salikts ambient apgaismojums no E39.
Šķiet, ka sanāca ideāli, jo pašas diodes neredz kamēr neskatās tieši no apakšas, bet viņas izstaro neitrālu oranžu gaismu. Bildēts gan ar aizsvīdušu jenota ānusu, tāpēc no tumsas bildes baigās jēgas nav, jo dzīvē savadāk (tm)
Vidējo stoiku uzlikas ar infrasaranajiem uztvērējiem. Tādi nāca ļerkatām, kam bija centrala atslēga ar talvadību. Man tas viss ir salikts no cita, jaunāka modeļa, tāpēc uzlikts tika tikai tā, ķeksīša pēc.
Neliels papildinājums audio:
OEM metala skaļruņu sieti panelim. Just for info gandrīz visam šīm lamatām tie sieti bija no plastmasas, kas ļoti jūtami slapē skaņas augšējās frekvences. Noņemot sietus labi vareja dzirdēt starpību. Kautkādiem random B3 bija šie metāla sieti, kas skaņu laiž cauri pilnībā.
Un nedaudz želejas - pietūnēta lūpa priekšējam buferim no E36 pačkas Atradu mētajamies pārlauztu, nedaudz saīsināju un piefrēzēju galus.
Iepirkts komplekts kaltie, ķipa pulētie (mhm, zem lakas kārta hroma, pydari ) A8 R17 diski 5 gabali. Sākumā bija doma pulēt līdz spogulim ,bet nu pizdu, nebūs man tās pacietības pulēt un pēctam uzturēt tādus. Laku un hromu jau paspēju noškurīt. Doma ir krāsot oem pelēkus vai mazliet tumšākus.
Tehniskā šņaga.
Custom made short-shifts. Gājiens uz pusi īsāks kā standartam, slēdzās ļoti patīkami
Uuuun beidzot esmu nonācis līdz dzinējam.
Skaidrs bija, ka būs 1.8T, jo IMHO tas ir labākais pice/performace dzinējs, ko B4 kastē var ielikt. V8 arī bij ka variants, bet te ir nedaudz sarežģijumi ar stiprinājumiem un rasešana man nepatika, bet kas zin, varbūt vēlāk.
Kādu dienu uzpeldēja piedāvajums pa sviestmaizi, principā pat lētāk kā metāla cena, savākt 1.8 20v atmosfēras kluci (bloks, galva, sajūgs), kas noskrējis vien ~100k (nopogājot vārstu vāku uzdegumu nebija, viss smuks, gaiši brūns, tā kā tālu no patiesības nav). Nu i hui s ņim, savākšu lai mētajās stūrī, gan noderēs daļām.
Salasīta kopa vadība - Bosch Motronic ME7.5. Šajās kastēs benzīndzinējs ar elektrisko droseli nav nācis, pedāļa potenciometrs no dīzeļa neder un man saiģot tikai OEM-like fitment, tapēc nekādu gateru ar potenciometru motortelpā un tamlīdzīgas huiņas. Nācās nedaudz parakāties pa daļu katalogiem, aizņemties daļas pārbaudei un tika atrasts potenciometrs, kas der B4 dīzeļa pedāļu blokā. Setupu pārbaudijām uz biedra Oss auto, viss strādā, zajebis
Tālāk bij doma ielikt to dzinēju as is, braukt, pa to laiku dabūt turbo versiju un pārpogāt pāri.
Spoiler
Show
Blokam un galvai lējumi gan atmo gan turbo versijām ir identiski. Blokā trūkst caurums turbīnas dzesēšanas atplūdei. Vieta ir, atlika tikai izurbt caurumu. Tu bļeģ, urbumu , iegriezt vītni un ieskrūvēt štuceri.
Blokā vel atšķiras klaņi un virzuļi. Tie tika iegādāti no 1.8T. Ja jau tad jau - jaunas klaņu šāles, pamata šāles, aksiālās šāles, bloks satīrīts, nokrāsots melns. Tā kā pašam honējamās birstes nav un pirkt īsti jēgas nav, aizvedu bloku tepat kaimiņos pie Susurs Racing izhonēt.
Nakamnedēļ jāaizved noslīpēt virsma, jāsapērk vagons visādām blīvēm, citiem sūdiem un jāsāk likt kopā.
Tālāk galva. Pašas galvas ir vienādas, atšķiras sadalenes, izplūdes vārsti (atmo - pilnie, turbo - pildīti ar sodu), vārstu vāks. Iekš golfkluba sazīmēta 1.8T donorgalva. Topošais puris samazgāts, kanāli izfrēzēti, vārsti sapucēti, pieslīpēti, jaunas blīvgumijas, virsma nofrēzēta.
Kanāli frēzēti ar cheap-ass instrumentiem un pirmo reizi. Baigi nepārcentos, jo pirmā reize un neviens īsti mazo portu galvas netūnē, nebija ne jausmas cik vispār viņai var grauzt neieraujot kur nevajag. Šķiet, ka sanāca ļoti labi.
Galva šobrīd salikta ar jaunu ķēdi un jaunu ķēdes spriegotāju.
Un noglušīts EGR
Plauktā jau stāv ļoti laba K03 turbīna un kaudze citu parpalu. Plāns ir sabūvēt dzinēju pēc standarta specenes, piebraukt un tikai tad ķerties klāt uzlabojumiem. Un runājot par uzlabojumiem, tas plaukta stūrītis arī jau pildās
S3 sprauslas, Volvo 71mm MAF korpuss, wideband ME7.5 vadības bloks un izplūdes flancis kādai spēcīgakai turbīnai nākotnē
Pagaidām laikam viss, vismaz no tā, ko pats atceros. Pa ziemu darba gan pie dzinēja, gan salona, gan ekstrām netrūks.
Tā starp citu, visus dzinēja darbus izņemot virsmu slīpēšanu, honēšanu un metināšanu daru pats un lielākoties pirmo reizi, ta teikt, mācos darot.
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Emo.
Tas auto, man liekas, drīz būs pilnāks par kkādu A8.
Btw, piedziņa būs, vai arī turpināsi maigoties ar māsu?
Tas auto, man liekas, drīz būs pilnāks par kkādu A8.
Btw, piedziņa būs, vai arī turpināsi maigoties ar māsu?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Ar piedziņu baigi nesteidzos, jo prioritāte ir dzinējs un pret fwd nav iebildumu. Bet anyway ir jau aizrunāts viss B5q tilts sborā, der 1:1 uz B4, reģis un bāka jau mētajās majās.howitzer wrote:Emo.
Btw, piedziņa būs, vai arī turpināsi maigoties ar māsu?
Ne visiem. No taisnajiem uz sitiena zinu tikai AWT, kam ta regulācija ir. Konkrētajam ECU nav.Kaross wrote:Wideband vadības blokam nāk sadaleņu regulācija.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Neesmu pētījis. Cik atceros no prakses kaut ko. Pareizāk arī - vienas sadalenes regulācija. Ja saki, ka nav, tad jau o.k. Virziens citādi pareizais vadības ziņā.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times