mdz Audi B4 Pelikanblau
- AtmoBenzin
- Posts: 11921
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Vot tā, aizslīdējis topiks jau līdz 4. lapai.
Turpinam piekares/vadāmības tūningu. Iepriekš minētās poliuretāna bukses plauktiem un pusrāmim, kā arī 26mm stienis uzinstalēti. šoreiz kārta stūres stieņu iekšējajām gala buksēm pie reikas. Original savu jau nokalpojušas (neviens gan parasti viņas nemaina kamēr neizjūk pavisam), atsevišķi dabūt jaunas nevar nedz oem, nedz aftermarketu, tikai kopā ar stūres stieni, tāpēc poliuretāns it is.
OEM glāžu savilcējs priekšai. Bildē apakšējais sastopams visos B4 ar V6 dzinējiem, RS2 un S2 ar ABY dzinēju. Augšējais no S2 ar 3B dzinēju.
Pagaidām uzliku V6 kantaino savilcēju. Konstrukcija viņam gan ir bet dēļ tā, ka apaļais montējās ~centimetru zemāk, viņš nelien virs akumulatora (ar savilcēju aprīkotajiem modeļiem aķis bija vai nu priekšā aiz luktua, vai aizmugurē zem beņķa/bagāžniekā).
Nedaudz gan pieķēru ar fleksi un konstrukciju uzlaboju, tagad viņu var adekvāti pievilkt, iepriekš velkot viņš vienkārsi placinājās kopā
Palaists vel nedaudz uz leju. Priekšai -75mm, aizmugurei -HVZmm + flexpower
Izmests fekalizators, tobiš, katalizators un pagaidām uzsēdināts uz Ronal Bolero 17x8j +20mm flančiem ar 205/45 riepām.
Pa vidam pabūts VW Weekend festā Pērnavā un Audistyle Megameetā tepat Biķerniekos. Atgriezos arī pie pārbaudītām vērtībām - hromētie riņķi un baltie pagriezieni. Pārītis ne manis bildētu biwzhuku
Next step, beidzot jāpieķerās 5 skrūvju swapam kopā ar bremžu upgreidu un jāmēģina uzkonstruēt "glāžu" savilcējs aizmugurei. Te gan nelielu problēmu rada tas, ka B4 glāzes kā tādas aizmugurē nav, stoika ar visiem libriņiem skrūvējās arkā. Bet nu, kautko izdomās.
Turpinam piekares/vadāmības tūningu. Iepriekš minētās poliuretāna bukses plauktiem un pusrāmim, kā arī 26mm stienis uzinstalēti. šoreiz kārta stūres stieņu iekšējajām gala buksēm pie reikas. Original savu jau nokalpojušas (neviens gan parasti viņas nemaina kamēr neizjūk pavisam), atsevišķi dabūt jaunas nevar nedz oem, nedz aftermarketu, tikai kopā ar stūres stieni, tāpēc poliuretāns it is.
OEM glāžu savilcējs priekšai. Bildē apakšējais sastopams visos B4 ar V6 dzinējiem, RS2 un S2 ar ABY dzinēju. Augšējais no S2 ar 3B dzinēju.
Pagaidām uzliku V6 kantaino savilcēju. Konstrukcija viņam gan ir bet dēļ tā, ka apaļais montējās ~centimetru zemāk, viņš nelien virs akumulatora (ar savilcēju aprīkotajiem modeļiem aķis bija vai nu priekšā aiz luktua, vai aizmugurē zem beņķa/bagāžniekā).
Nedaudz gan pieķēru ar fleksi un konstrukciju uzlaboju, tagad viņu var adekvāti pievilkt, iepriekš velkot viņš vienkārsi placinājās kopā
Palaists vel nedaudz uz leju. Priekšai -75mm, aizmugurei -HVZmm + flexpower
Izmests fekalizators, tobiš, katalizators un pagaidām uzsēdināts uz Ronal Bolero 17x8j +20mm flančiem ar 205/45 riepām.
Pa vidam pabūts VW Weekend festā Pērnavā un Audistyle Megameetā tepat Biķerniekos. Atgriezos arī pie pārbaudītām vērtībām - hromētie riņķi un baltie pagriezieni. Pārītis ne manis bildētu biwzhuku
Next step, beidzot jāpieķerās 5 skrūvju swapam kopā ar bremžu upgreidu un jāmēģina uzkonstruēt "glāžu" savilcējs aizmugurei. Te gan nelielu problēmu rada tas, ka B4 glāzes kā tādas aizmugurē nav, stoika ar visiem libriņiem skrūvējās arkā. Bet nu, kautko izdomās.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Syper. Hroma riņķi der, bet prasās atpakaļ organžos pavarotus.
P.s. - vajadzēja vnk uztaisīt no mazām caurulītēm starplikas tam glāžu savilcējam. Tas ir viens no daudzajiem variantiem. Bet nu es jau te piekasos par traku, jo tāpat tu jau netaisi auto trasei.
Aizmugurei es domāju, ka pareizi(pāris izurbti caurumi plāksnē, kurus piemetināt(doma tāda, kā punktmetinājumam), un pēctam vēl visam apkārt nepilnas šuves) pievārot pie arkas(bagažniekā) klāt metāla plāksni, pie kuras piemetināts kronšteins, kuram virsū tad skrūvētos biezsienu kvatrātcaurule/apaļcaurule(vai pat apaļdzelzis ;o). Tāds būtu mans domu gājiens.
P.s. - vajadzēja vnk uztaisīt no mazām caurulītēm starplikas tam glāžu savilcējam. Tas ir viens no daudzajiem variantiem. Bet nu es jau te piekasos par traku, jo tāpat tu jau netaisi auto trasei.
Aizmugurei es domāju, ka pareizi(pāris izurbti caurumi plāksnē, kurus piemetināt(doma tāda, kā punktmetinājumam), un pēctam vēl visam apkārt nepilnas šuves) pievārot pie arkas(bagažniekā) klāt metāla plāksni, pie kuras piemetināts kronšteins, kuram virsū tad skrūvētos biezsienu kvatrātcaurule/apaļcaurule(vai pat apaļdzelzis ;o). Tāds būtu mans domu gājiens.
Last edited by ttd on 12 Aug 2014, 22:18, edited 1 time in total.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Es arī par hroma riņķiem, ir pačotīgi!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Jā pastrādāts ne pa velti, bet nevajag arī pārspīlēt ja! Tā kā turi buras un lai lai ripo!GG. wrote:Man 99% gadījumu Audi riebj visos iespējamajos veidos. Bet man patīk šis Audi un tava pieeja tam ko Tu ar viņu dari.
Ar Ronaliem izskatās ļooooti labi
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Un baltie pagriezieni skatu ļooooooti uzlabo, un apakšu bamperim nekrāso.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
šis jautājums bija aktuāls, kad buferi tikko dabūju un izlēmu par labu melnām apakšām, kā tas arī paliks. Lai arī izskatās vizuāli augstāks, tomēr cenšos pieturēties pie OEM un sakrāsots izskatās pēc krāsas kluča uz riteņiem, esmu bildēs redzējis konkrētajā krāsa nokrāsotas apakšas, galīgi nav labi.Kaspars wrote:Neesi domājis par priekšējā bufera melnās daļas pārkrāsošanu mašīnas krāsā?
Tā paša iemesla kādēļ jebkuram citam dzinējam. Tas mēsls jau sen ir savu nokalpojis, atgāzes saiet arī bez viņa un tagad dzinējs 3-5 robā virs 2,5k elpo jūtami brīvāk.dzejnieks wrote:Jā nav noslēpums, kādēļ atmosfērbeņai jāņem kaķis ārā?
Tāda ideja nomētajās, bet tas kantainais dizains jau pašā saknē ir pilnīgs fail, tā kantainā zaraza ļoti elpo un slodzes sadale pa stieni arī ir nevienmērīga. Nezinu kas Ingolštates alkoholiķiem aizgāja ciet, ka apaļā stieņa vietā sāka likt kantainos. Anyways, kad aķis aizceļos uz bagāžnieku, tad likšu apaļo stieni. Tīri trases gāšanai, protams, netaisu, jo tad svars tiktu nevis likts klāt, bet ņemts nost, bet patīk ātri līkumi un tādēļ arī būvēju piekari un bremzes pirms ķerties pie dzinējattd wrote:
P.s. - vajadzēja vnk uztaisīt no mazām caurulītēm starplikas tam glāžu savilcējam. Tas ir viens no daudzajiem variantiem. Bet nu es jau te piekasos par traku, jo tāpat tu jau netaisi auto trasei.
Aizmugurē kādu dienu paraušu nost apšuvumus un paskatīšos kas tur labs sanak, jo B4 kā sugai bundža ir ļoti šķidra.
Par diskiem, šie nemazam nav mani, aizņēmos palietot, jo R16 ar baloniem ir gay, savukārt, kad nāks swaps, tad arī skatīsimies, kas no prasībām atbilstošajiem diskiem sanāks - 17x8J, ET>35, ļoti vēlams kalti un 5x112 vai 5x120
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Yap, ir doma par Cabrio facelift buferi. Ir tikai neliela problēma - viņi ir ļoti reti, pa visu LV ir kautkādi 5 fl Cabrio un vel ~3 buferi uz citiem auto. To V6/S2/Competition buferi hvz, nav tā ka nepatīk, vienkārši viņu negribu, baigi daudziem viņš ir :eerenpreiss: :shalle: Ā un prasa par tādu, pat sašķaidītu bez restēm, pilnīgu kosmosu.
Izskatās tas krabja buferis šitā
Porsche 993 miglas un pagriezieni
Izskatās tas krabja buferis šitā
Porsche 993 miglas un pagriezieni
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Vienmēr licies amazing ņemšanās ar B4 buferiem, viņi tak visi ir neglīti.mdz wrote:Yap, ir doma par Cabrio facelift buferi. Ir tikai neliela problēma - viņi ir ļoti reti, pa visu LV ir kautkādi 5 fl Cabrio un vel ~3 buferi uz citiem auto. To V6/S2/Competition buferi hvz, nav tā ka nepatīk, vienkārši viņu negribu, baigi daudziem viņš ir :eerenpreiss: :shalle: Ā un prasa par tādu, pat sašķaidītu bez restēm, pilnīgu kosmosu.
Izskatās tas krabja buferis šitā
Porsche 993 miglas un pagriezieni
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times