mdz Audi B4 Pelikanblau

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by mdz »

Sveicināti :naac:
Gana lasīts, kaut kas arī jāieraksta un sākšu ar sava aparāta atrādīšanu. Saku uzreiz, ja cerējāt ieraudzīt R18 un sērkociņkastītes sēdinajumu, tad varu apbēdināt, šeit to neatradīsiet :reeka:
Labi, ķeramies pie lietas.
Auto, kā jau virsrakstā minēts - Audi B4 sedana virsbūvē, izripojis no rūpnīcas 1994. gadā ar 2,0 motorīti, manuālo kārbu un baznīcas žurkas komplektāciju (vienīgās ekstras - elektriskā lūka un pakaļējās disku bremzes). Daudzi jautājuši, vai esmu viņu pārkrāsojis - nē, tas ir rūpnīcas krāsojums Pelikanblau LY5T. Pie manis nonāca 2010. gada 24. augustā.
Kādas cūcības tad esmu paspējis sastrādāt:

- salaboti iepriekšējo īpašnieku radītie vizuālie defekti
- uzlikta reste bez emblēmas
- ieinstalēti pilnie lukturi (te bija prikols ar iepirktiem UK lukturiem :rofl: )
- ieinstalēti miglinieki un pavarotņiki buferī
- samainīti visi atļukušie moldingi uz durvīm
- uzlikti B4 OEM diski
- samainīts pakaļbuferis
- uzlikts OEM bagāžnieka spoilerītis
- banditizētas bagāžnieka vāka bļitkas
- notonēti pakaļējie logi
- ieinstalēti elektrologi priekšā
- samainīti visi durvju gala slēdži pret jauniem
- ieinstalēti apsildāmi spoguļi
- priekšējie Recaro beņķi no C4 100 quattro melna krāsā ar apsildi un izvelkamo atvilktnīti
- pakaļējais beņķis no B3 quattro melna krāsā (sis vel ir instalācijas procesā, t.b. ielikts bet neesmu nostiprinājis)
- S-line stūre no C4
- izmazgāts viss salons
- ielikts spidometrs ar tahometru
- saliktas griestu ručkas ar apgaismojumu
Ofic ir vel kaut kas, ko visa darbu jūrā esmu aizmirsis. Vispār par cik es dzīvojos pa audi-style, tad tur mana topikā ir daudz interesantas lasāmvielas ar daudz bildēm gan par to, ka jaucu, mazgāju, remontēju un transplantēju tos C4 beņķus uz B4 gan vel daudz kas cits, bet tā kā šeit noteikumi ļaujot 4 bildes viena postā, tad īsti cauri neies. Vienīgi ja apsolat neskriet man pakaļ ar grābekli vairāk kā 2 kvartālus, tad varu šo to pārcitēt arī šeit.

Tāds nu viņš izskatās pašlaik:

Image

Image

Image

Image

P.S. Besī, ka nevaru reizēm saspiest garumzīmes :naac:
User avatar
Oss
Posts: 308
Joined: 06 Jun 2009, 20:34
Location: Šiauliai, LT
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Oss »

Ežul, lai tev ilgi nav jāgaida šāds koments :D

Jāsēdina :shura:
lm
ID 55
Posts: 2831
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by lm »

Izskatās tīri zolīds :cool:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
User avatar
Klavz
Posts: 894
Joined: 12 Aug 2010, 14:31
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Klavz »

Krāsa Image
Izskatās labi :cool:
Image
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Lambertino »

Besī, ka man rokas nolaidušās uz pilnveidošanu, bet nu auģila ir uz goda :cool:
ImageImage
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Juzix »

Davai, taisi garo, pilno aprakstu. Saliec bildes spoileros, lai nav zb rulēt un :cool:
Auto izskatās uz goda!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
BLINGZ
Posts: 307
Joined: 06 Apr 2009, 11:02
Location: Saulkrasti, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by BLINGZ »

Man patīk, kaut kas savādāks. Krāsa arī zaibisā. :cool:
Es tikai vienu nesaprotu, vaitad pelikāni ir zili? :hvz: :naac:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Juzix »

BLINGZ wrote:Es tikai vienu nesaprotu, vaitad pelikāni ir zili? :hvz: :naac:
Image
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by mdz »

BLINGZ wrote:Man patīk, kaut kas savādāks. Krāsa arī zaibisā. :cool:
Es tikai vienu nesaprotu, vaitad pelikāni ir zili? :hvz: :naac:
Vot man šitas pats jautājums radās, kad uzzinaju krāsas nosaukumu :wahwah:
Labs i, tad pamazām kaut ko pārkopēšu šeit.

Reku iesākumam bilde no pirmās dienas (no priekšas nav, bet skāde bija sabukteti abi spārni un kapots)
Image

Priekša mazliet vēlāk

Image

Un nedaudz lasāmvielas pie pusdienu tējas - ko darīt, kad nav ko darīt, jebsu sēdekļu pornogrāfija (kopēts pa taisno no A|S)

1
Spoiler
Show
Tā, solītais how-to par beņķu transplantāciju no C4 uz B4 (vai otrādak) bez darbībām ap "melno caurumu" :crazy: un metināmo aparātu.

Iesākumam vajadzīgie instrumenti:

- Skrūvgriezis krustiņš
- Skrūvgriezis parastais (vēlams 2, viens mazāks ar ko noņemt tapas, otrs vulgārāks, kas nesalūztu lokot bleķi)
- Plakanknaibles
- Āmurs
- Atslēga uz 17
- Torx T30 atslēdziņa otrajam variantam
- Nedaudz brīva laika.

Tātad, pirmais kas jādara, jalikvidē plastmasas vāks malā, kuru gan aizmirsu nofočēt. Ņemās nost vienkārši - ar skrūvgriezi jaizkasa laukā apaļais vāciņš sānā, zem tā ir viena skrūve, apakšā zem beņķa ir otra. Plastmasa ņemas nost raujot uz augšu. Talāk daļēji japaņem nost paklāja gabals. Tas ņemās nost no āķīšiem pie trubas un pa vienam malās.
Nākamais, ar parasto skrūvgriezi janoņem sprosti un jaizsit tapas. Sprosti kopā 6, tapas 4. Sprosti/tapas atzīmēti bildēs ar sarkanām bultiņām:

Image

Image

Image

Image

Pēdējajā bildē atzīmētās tapiņas nav izsitamas, viņas ir viena vesela un piemetināta. Tāpēc jāņem talkā vulgārais skrūvgriezis un jāatloka ausis, kurās tās tapas ir iekšā.
Tad ņemam atslēgu uz 17 un noskrūvējam drošības jostas ligzdu. Te iespējams būs ko pacīnīties, bet tas ir vieglākais ceļš, kā no viņas atbrīvoties. Šī pati ligzda pārceļo un "jauno beņķi" kopā ar rāmi, jo C4 un B4 beņķiem viņas ir dažāda garuma un formas.
Pēc šīm darbībām vajadzētu varēt noņemt apakšējo rāmi. Ja nesanāk, tad visticamak to vietā vel notur augstuma regulācijas fiksators. Lai to atbrīvotu, it jāpaloka nost pirmajā bildē ar zaļu apvilkta mēlīte. TIKAI UZMANĪGI, atkarībā no iepriekš noregulētā augstuma, pēc mēlītes paraušanas rāmis var atlekt un trapīt pa tauri :crazy:
Tagad gan rāmim jābūt noceļamam. Principā vienam krēslam tas ir viss. Šī pati operācija jaatkārto ar visiem pārējajiem benķiem, kas būs tieši tāda pati. Manā gadijumā, lai netraucētu, noņēmu arī to plastmasas gabalu, kas Recaro beņķiem ar atvilktni, nāk priekšā.

Noliekam abus rāmjus blakam. Kas tad tas, stiprinājuma vietas identiskas :crazy: Rāmji ir savstarpēji maināmi 1:1.

Image

Neliels fitting-test - der ideāli

Image

Tagad palikusi tikai salikšana - izjaukšanas process reversā secībā - salikt vietās rāmi, sadzīt tapiņas, saspraust sprostiņus, saāķēt atsperes, pieskrūvēt drošības jostas ligzdu, uzvilkt atpakaļ paklaja gabalu un saskrūvēt klāt plastmasas.

Beņķis gatavs ielikšanai

Image

Un ir iekšā :yahoo:

Image

P.S. Mašīnas netīrību neņemt vērā, ceļa īpašību dēļ, viņa ilgāk par stundu tīra nestāv :crazy:

hmmm... sen jau gribu sev ari tadas ruckas :( tikai visur jebajaa ir peleekas vai melnas. nja, jasakontakte tas centrs, man ari sledzi ir uz izbeigshanaas robezhas
Lampiņas ir brīvi pārliekamas uz ručkām, kurās tādas nav bijušas - jāizņem laukā vāciņš un ieliekās lampiņa. Tikai mainās kopa ar slēdzi un attiecīgi slēdzis būs tādā krāsā, kādā "donora ručka". Pietam B4 un C4 viņas ir identiskas (un gan jau vel kādiem).

Papildināts

Izrādās, ka beņķiem bez augstuma regulācijas mana metode cauri neiet. Bet nekas, tāda gadijumā jādara nedaudz savādāk. Par šo metodi sakam paldies lietotājam andzha :hi: :

Beņķiem bez augstuma regulācijas rāmis ir piemetināts un vaļā nejaucās, tādēļ ir mazliet vairāk japajauc beņķis un jamaina nost rāmis ar visu pannu. Notiekšas sekojoši:

Jānoem nost malās esosās plastmasas, kuru bildes man veljoprojām nav (ka noņemt ir minēts augstāk, tikai šoreiz apakšā ir divas skrūves, viena no tām pie kājas).

Otras puses plastmasa ņemās nost izspiežot tapiņas ar bultām norādītajās vietās

Image

Tālāk jāņem nost atzveltne. Tas darās ar Torx atslēdziņu katrā pusē atskrūvējot divas skrūves

Image

Jāņem nost audums. Ar sarkanām bultiņām atzīmētajās vietās japaloka vaļa āķīši, dzelteno bultiņu vietās japārkniebj gredzeni un ar zaļo atzīmēta vieta vienkārsi jaizrauj.

Image

Tas pats jāizdara ar otru beņķi. Tad savstarpēji jāsamaina pamatņu poroloni un jaliek beņķi kopā.
Bilzu ar rezultātu nav, jo realitātē tas process nemaz netika veikts, tikai parādiju ka tas darāms.
2.
Spoiler
Show
Nav man miera, jauna diena jauni darbiņi :mjau:
Tā ka man riebjās braukāt netīros sēdekļos, kaut kas lietas labā jādara - japaņem un jāizmazgā. Doma it kā bija mazgāt ka parasti - Kastanis, birstīte un daudz ūdens. Bet kaut kas man aizgāja ciet un izārdiju visu sēdekli pa daļām.
Jaukšana procesā
Image

Pati mazgāšana pavisam vienkārši - katru lupatu izberzu ar Kastani un bristīti, divas reizes kārtīgi izskaloju un pakāru veļas auklā lai žūst.
Tikmēr:
Kas tad te, peles izgrauzušas caurumu :crazy:

Image

Un te arī

Image

Nekas, salabosim :aggressive:

Piegriežam caurumam kantainu formu

Image

Ielīmējam vietā porolona gabalu, kas pēc blīvuma ir maksimāli līdzīgs oriģinālam

Image

Image

Un piedzenam formu

Image

Image

Image

Image

Tagad uzvelkot virsū lupatu, vairs nevar just pēcpuses sastrādātos nedarbus šo 18 krēsla dzīves gadu laikā. :ok:

Principā labāk būtu ēdis :kasp: Izjaukt un izmazgāt to krēslu vienkārši, toties salikt... :pohas: Čakarējos kādas 7 stundas kamēr tās šausmas saliku kopā un tagad nejūtu pirkstus no stieplīšu locīšanas :crazy:
Otrreiz uz šitā grābekļa nekāpšu un otru beņķi mazgāšu saliktā veidā. Gan tādēļ, ka pagaidām nestāv tam visam velreiz iet cauri, gan arī nav īsti jēgas jaukt, jo otram polsterējumi ir ideāli. Bet vispār bija ta vērts, pat pustumsā var labi redzēt atšķirību starp mazgāto un nemazgāto beņķi :good:
3.
Spoiler
Show
Solītās bildes :yahoo:

Netīrs vs tīrs (pagalvji izmazgāti ir abiem)

Image

tuvplanā :crazy:

Image

Vajadzēja atzveltnes kreisās malas lupatai pāriet ar gludekli, bet žēl, ka es to iedomājos tikai šodien pa dienu :rofl:
4.
Spoiler
Show
Pacūkājos te pa brīvdienām :crazy:

Jaucam laukā uz mazgāšanu

Image

Nav slikti priekš 20+ gadus veca un daudz pakaļu pieredzējuša krēsla

Image

Tālāk jau darbība parastā - izberžam, izskalojam, izžāvējam

Image

Liekam kopā

Image

Lupatai pa perimetru esošās drātis arī savilku jaunas. Šo neiesaku darīt, ja vecajām viss ok :crazy:

Image

Apakša

Image

I gatof

Image

Image

Un ielikts iekš auto

Image

Tad vel beidzot saņēmos, izķidāju lukturus un samainiju reflektorus.

Šeku reku arī vienīgā atšķirība starp eu un uk lukturiem - pa labi eu, pa kreisi uk

Image

Īpaši acīgiem - eu reflektoram spuldzes ligzda stāv taisni, uk lukturim viņa ir leņķī

Un labais lukturis tika pie jaunas blīves

Image


:hi:
tā stūre izskatās baigi masīva,iekš b4 :svilpo:
Varbūt masīva, toties ļoti ērta. Ar šito stūri un tiem Recaro beņķiem ir pilnīgi cita braukšana, kā diena pret nakti ar to kas bija oriģināli. :roll:
Pēdējajā spoilerī ir pieminēti arī tie pilnie lukturi. Vopšim tur stāsts bija tāds, ka iepirku pa labu ciparu pilnos lukturus, ieliku, aizbraucu noregulēt un opapā, stars uz pilnīgi otru pusi. :reeka: Stikli bija īstie EU, toties paši lukturi UK, bet vienīgā atšķirība tur ir pats reflektors. :emo:
User avatar
BlondaiZ
Posts: 1090
Joined: 28 Jan 2006, 16:38
Location: vangazhi.lv
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by BlondaiZ »

prieks redzeet, ka A/S litotaaji paraadaas arii sheit ;)

Sveikts, barinjaa un audi labs :cool:
Image Image
User avatar
jūdass
Posts: 305
Joined: 24 Feb 2006, 13:04
Location: Galvenā pilsētas nomale
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by jūdass »

Patīk krāsa :cool:
Patīk Tavas neuzkrītošās modifikācijas. Esi labi pastrādājis! :beer:
- А по нормальному ты умеешь говорить?
- Ответ, к сожалехию, не да.
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by mdz »

Paldies, prieks, ka patīk :cool:

Reku vel nedaudz lasāmviela:

Sevice day un šādi tādi uzlabojumi, ko piemirsu ielikt sarakstā:
Spoiler
Show
Tā, šodien pelikanam service day. Par cik mājās nav nedz pacēlaja, nedz preses, tad tika aizbraukts pie sencīša uz autoservisu, kur ir viss nepieciešamais un šis tas samainīts.

Ziliem auto zilus pacēlājus :crazy:

Image

Maināmās šņagas saraksta ietilpa bremžu diski un kluči priekšā abās pusēs, labais priekšejais atbalsts un kreisais priekšējais gultnis.

Kreisās puses vecās šausmas:

Image

Jau samainīts labaja pusē viss kas maināms:

Image

Uzinstalēta panna, kuras iepriekš nebija:

Image

Tad vel pa šo laiku uzlikti veseli priekšējie paspārņi:

Image

Un samainīts pēdējais no atļukušajiem moldingiem:

Image

Pie viena iepirkti spoguļu stikliņi, jo esošie jau apdeguši, bet uzinstalēti vel nav, jo šie ir apsildāmi, bet origināli manam apsildes nav, jāsavelk vadi, kas tuvakajās dienās tiks izdarīts.

Image

Un vel šitāda cūcība izdarīta :crazy:

Image

Dabūti arī EU reflektori priekšējajiem lukturiem, bet nav vel samainīti, jo jāiepērk labajam lukturim blīve un laikam japameklē vel kāds labās puses reflektors - tīrot putekļus diezgan sabojājās tālās daļas pamatne, bet nu redzēs, ieliks un ta skatīsies kas ar staru.
Laikam pagaidam viss. Nu vel ir sabīdīta C4 S-Line stūre, bet tas uz nākamnedeļu kaut kad.

Tāds nu mums viņš tagad izskatās :roll:

Image

Image
Spoguļu apsildes instalācija:
Spoiler
Show
"Tuvākajās dienās", kātad :crazy: nepagāja ne pāris stundas, kā spoguļiem tika uztaisīta pravodka un viss salikts.

Liekot apsildāmos spoguļus mašīnā, kurā tādi nav bijuši, attiecīgi nav pravodkas, ir viens sīkums - apsildes pogas štekerī trūkst viens vadiņš:

pa kreisi štekeris bez spoguļu apsildes, pa labi ar apsildi. paši slēdži ir vienādi.

Image

Par cik krājumos bija štekeris ar vajadzīgo vadiņu, tas tika izoperets un transplantēts uz mašīnā esošo.
Vieglākas piekļūšanas labad vajadzēja krietni pajaukties, bet kas ta man jaunam, neprecētam kārtējo reizi neizārdīt pusi salona kaut kādu sīkumu dēļ :crazy:

Image

Izvilkti vadi vienā pusē

Image

un otrā

Image

To, kas darās pa vidu nesabildēju, biju pārāk aizņemts, bet viss ir pa kārtīgo, vadi notīti ar auduma lentu, kā no rūpnīcas :good:

Gatavs

Image

Tā nu Audis neplānoti tika pie vel vienas ekstras - apsildāmajiem spoguļiem. Sākotnējā doma bija paņemt līmejamos stikliņus un uzlīmēt pa virsu esošajiem, bet iekš Divi auto bija tikai kopā ar pamatni un apsildi. Bet nu ko vajag, to vajag. :good:

Vel tāds sīkums - B4, vismaz ar jaunajām durvju apšifkām, nepastāv tāds savienojums kā elektriskie logi ar manuālajiem spoguļiem, jo
1) pasažiera pusē logu poga vai spoguļu kloķis ir vienā un tajā pašā vietā (vai nu viens, vai otrs)
2) šofera durvju ručkā logu pogu panelītis neiet kopā ar spoguļa kloķi.

Bet esmu pamanijies šīs divas lietas apvienot. Pirmo diemžel novērst nevar, pasažiera logs virināms tikai no šofera durvīm, bet otro pavisam vienkārši - spoguļu kloķa rāmītim ir jānogriež nost apakšējā "ķepa", jānovīlē plakana un japielīmē atpakaļ horizontalā virzienā un tā, lai kādi 2mm ietu pāri malai. Tad varēs zolīdi savienot spoguļu kloķi ar pogu panelīti bez kaut kādam spraugām vai cita kolhoza.

Image

Besī, ka reizēm nevaru saspiest garumzīmes kad tās vajag.
Atļukušo moldingu maiņa
Spoiler
Show
Nav jau tā, ka nekas nenotiek. Pēc lampu pirkuma makā parādijās vakuums, tapēc līdz algai biki jāpiebremzē :crazy:

Nospīdēja dabūt 2 labus pakaļējo durvju apakšējos moldingus un tā kā man visi izņemot labo priekšējo ir saslimuši ar standarta kaiti, abi tika nomainīti.

Oriģinālšausmas:

Image

šeit īsti nevar manīt, bet moldingam izpuvusi abi gali, viens no tiem 15cm garumā :crazy:

Image

Ņemam nost. Ņemās vienkārši - katram moldingam vienā galā ir tapiņa, kas jāizrauj un pats moldings vienvārsi jānovelk nost virzienā uz aizmuguri (ja vien viņš nav tik traki izpuvis, ka var nomaukt uz abām pusēm :crazy:

Image

bilde jau ar jauno moldingu, bet lai parādītu otra moldinga tapiņas atrašanās vietu:

Image

Kultūrslānis :crazy:

Image

Notīram

Image

Uzlikšana reversā secībā noņemšanai - uzbīdam virsū un saspraužam tapiņas.

viena puse

Image

un otra

Image

tā lūk...
S-Line stūres instalācija:
Spoiler
Show
Tā :crazy:
Šodien dabūta koka apdare panelim, nolīmēta ar karbonādes imitācijas plēvi un uzinstalēta :crazy:

Vel pāris vārdos razklads kā tad es to stūri dabūju virsū. Pati stūre ir no C4 A6, ka arī kloķi un plastmasas ap tiem no tā paša A6. Kloķi nav plug&play - jāpārtaisa. Kreisās puses štekeris dēļ atšķirīga resnuma adatām bija jāmaina nost pret A6 štekeri, labās puses štekerim jāsamaina vietām 4 vadi. Un vel taj vietā kur kloķi stiprinās pie stūres, ap stieni jāuztaisa starplika, jo A6 ir resnāks tas stienis un līdz ar to arī kloķiem caurums ir lielāks. Vajadzēja vel pārlodēt taures štekeri, bet ta pati stūre iet virsū bez problēmām un viss darbojās. Plastmasas, kā var redzēt bildē arī nav 1:1, bet tur viss ir izdomāts ka sataisīt, vajag tik pieķerties :crazy:

Image

Uz doto brīdi salons priekšpusē mums izskatās šitā:

Image
Iemesls, kāpēc B3 beņķa atzvelnte pa taisno neder iekš B4 (atskaitot faktu, ka nav kur nostiprināt, jo nav starpsienas:
Spoiler
Show
Fiška ir tāda, ka b4 bundžai, atšķirībā no B3 nāk papildus bleķa "detaļas" (nezinu ka nosaukt savādāk :crazy: ) kurās skrūvējas atmetamās atzveltnes tas fiksējošais pipuks. B4 atzveltnes mala tajā vietā ir plānāka, attiecīgi iet tai detaļai pāri, bet B3 biezāka un tieši tajā vietā nāk 2 stieņi atzveltnes armatūras. Platumā un augstumā viss der, bet atzveltne vienkārši neieiet līdz galam iekšā, jo armatūra atdurās pret tām detaļām. Nezinu, rīts gudrāks par vakaru, moš tos stieņus var vienkārši salocīt :crazy:
Rīts tomēr izrādijās gudrāks par vakaru un atzveltne tika dabūta iekšā pret celīti salokot armatūras stieņus uz otru pusi. Izskatās pagaidām šitā

Image

Atzveltne tur ir tikai ielikta un nav nostiprināta. Kādu dienu kad būs brīvāks laiks, jāuztaisa starpsiena, kamā viņu ieāķēt, jāizmazgā pati atzveltne un jānostiprina iekšā.

No interesantākā tas laikam pagaidām viss. Aplauzienu ar B5 stūri, lamāšanos par atzveltni, kas neder u.c. muļķības ,domāju, nebūs interesanti lasīt. Aktuālos jaunums tad jau postēšu pa normālam bez spoileriem un ar pāris bildēm
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Juzix »

:cool:
Malacis!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by *Sicram »

malacis ! :yo:
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Archuks »

Krāsa varētu saukties arī "Audi Estoril blue" :D Lai arī man 'burbuļi' nav topā, šitais ir ok, vienīgi jānovēl standarta komplekts - R16/R17 un sēdināt :shura:
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by mdz »

Starp citu, jā, ļoti līdzīgs tonis Estorilam un par diskiem - uz pavasari gribu sadabūt kompetīcijas OEM R16

Eku vel bilde kaut kur no vasaras sākuma vienā no slavenākajiem fotospotiem - Salaspils angāros, kur, starp citu, ir uzņemta daļa Dona videoklipa :bling:

Image

Kas vel tāds? Ā nu komplektā ar roku balstu iepirkās arī velviens tāds pat Recaro šofera krēsls no avarējuša C4, kam pēc sīkākas inspekcijas izrādijas, ka ir pilnībā savērpta pamatne un neliels izdilums pamatnes sāna porolonā. Pārējais viss, ieskaitot visus pārējos porolonus ir ideāls bez diluma pazīmēm, tādēļ nolēmu nelaist beņķi zudumā, bet reanimēt, jo šitās taburetes, itsevišķi melnas ir vakuums un deficīts. Porolonu jau esmu salabojis, bet pamatne gan jēmklē cita, pašlaik beņķis izjaukta stāvoklī gaida lupatu mazgāšanu.

Taburetkins:

Image

Image

Jau salabots porolons

Image

Tā lūk. Drīz laikam kļūšu par cilvēku-krēslu un izskatās, ka jāsāk pieņemt haltūriņas šajā sakarā. :naac:
Dzejniekam, iekš A|S apsolītās bildes būs tiklīdz kā atradīšu metramēru, kuru esmu veiksmīgi patirsis :emo:
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by dzejnieks »

Sveicināts arī šeit, malacis, ka atrādījies... :cool:
B4 TDi
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Briedis »

kur pirki un kādu porolonu izmantoji? Ar kādu līmi līmēji kopā?
User avatar
mdz
Posts: 3957
Joined: 17 Dec 2010, 03:14
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by mdz »

Porolonu atradu bēniņos, nācis no kaut kādām iepakojumu kastēm. Līmeju ar 88. līmi. Principā der jebkurš porolons, kas pēc blīvuma ir ~līdzīgs oriģinālam.
User avatar
Leons_
Posts: 107
Joined: 10 Apr 2007, 09:08
Location: Pāķis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: mdz Audi B4 Pelikanblau

Post by Leons_ »

Kādu laiku pats vizinājos ar B4 avantu un 2.0 motoru. Ēda daudz un gāja švaki.
Lai veicās!
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Post Reply