mdz Audi B4 Pelikanblau
mdz Audi B4 Pelikanblau
Sveicināti
Gana lasīts, kaut kas arī jāieraksta un sākšu ar sava aparāta atrādīšanu. Saku uzreiz, ja cerējāt ieraudzīt R18 un sērkociņkastītes sēdinajumu, tad varu apbēdināt, šeit to neatradīsiet
Labi, ķeramies pie lietas.
Auto, kā jau virsrakstā minēts - Audi B4 sedana virsbūvē, izripojis no rūpnīcas 1994. gadā ar 2,0 motorīti, manuālo kārbu un baznīcas žurkas komplektāciju (vienīgās ekstras - elektriskā lūka un pakaļējās disku bremzes). Daudzi jautājuši, vai esmu viņu pārkrāsojis - nē, tas ir rūpnīcas krāsojums Pelikanblau LY5T. Pie manis nonāca 2010. gada 24. augustā.
Kādas cūcības tad esmu paspējis sastrādāt:
- salaboti iepriekšējo īpašnieku radītie vizuālie defekti
- uzlikta reste bez emblēmas
- ieinstalēti pilnie lukturi (te bija prikols ar iepirktiem UK lukturiem )
- ieinstalēti miglinieki un pavarotņiki buferī
- samainīti visi atļukušie moldingi uz durvīm
- uzlikti B4 OEM diski
- samainīts pakaļbuferis
- uzlikts OEM bagāžnieka spoilerītis
- banditizētas bagāžnieka vāka bļitkas
- notonēti pakaļējie logi
- ieinstalēti elektrologi priekšā
- samainīti visi durvju gala slēdži pret jauniem
- ieinstalēti apsildāmi spoguļi
- priekšējie Recaro beņķi no C4 100 quattro melna krāsā ar apsildi un izvelkamo atvilktnīti
- pakaļējais beņķis no B3 quattro melna krāsā (sis vel ir instalācijas procesā, t.b. ielikts bet neesmu nostiprinājis)
- S-line stūre no C4
- izmazgāts viss salons
- ielikts spidometrs ar tahometru
- saliktas griestu ručkas ar apgaismojumu
Ofic ir vel kaut kas, ko visa darbu jūrā esmu aizmirsis. Vispār par cik es dzīvojos pa audi-style, tad tur mana topikā ir daudz interesantas lasāmvielas ar daudz bildēm gan par to, ka jaucu, mazgāju, remontēju un transplantēju tos C4 beņķus uz B4 gan vel daudz kas cits, bet tā kā šeit noteikumi ļaujot 4 bildes viena postā, tad īsti cauri neies. Vienīgi ja apsolat neskriet man pakaļ ar grābekli vairāk kā 2 kvartālus, tad varu šo to pārcitēt arī šeit.
Tāds nu viņš izskatās pašlaik:
P.S. Besī, ka nevaru reizēm saspiest garumzīmes
Gana lasīts, kaut kas arī jāieraksta un sākšu ar sava aparāta atrādīšanu. Saku uzreiz, ja cerējāt ieraudzīt R18 un sērkociņkastītes sēdinajumu, tad varu apbēdināt, šeit to neatradīsiet
Labi, ķeramies pie lietas.
Auto, kā jau virsrakstā minēts - Audi B4 sedana virsbūvē, izripojis no rūpnīcas 1994. gadā ar 2,0 motorīti, manuālo kārbu un baznīcas žurkas komplektāciju (vienīgās ekstras - elektriskā lūka un pakaļējās disku bremzes). Daudzi jautājuši, vai esmu viņu pārkrāsojis - nē, tas ir rūpnīcas krāsojums Pelikanblau LY5T. Pie manis nonāca 2010. gada 24. augustā.
Kādas cūcības tad esmu paspējis sastrādāt:
- salaboti iepriekšējo īpašnieku radītie vizuālie defekti
- uzlikta reste bez emblēmas
- ieinstalēti pilnie lukturi (te bija prikols ar iepirktiem UK lukturiem )
- ieinstalēti miglinieki un pavarotņiki buferī
- samainīti visi atļukušie moldingi uz durvīm
- uzlikti B4 OEM diski
- samainīts pakaļbuferis
- uzlikts OEM bagāžnieka spoilerītis
- banditizētas bagāžnieka vāka bļitkas
- notonēti pakaļējie logi
- ieinstalēti elektrologi priekšā
- samainīti visi durvju gala slēdži pret jauniem
- ieinstalēti apsildāmi spoguļi
- priekšējie Recaro beņķi no C4 100 quattro melna krāsā ar apsildi un izvelkamo atvilktnīti
- pakaļējais beņķis no B3 quattro melna krāsā (sis vel ir instalācijas procesā, t.b. ielikts bet neesmu nostiprinājis)
- S-line stūre no C4
- izmazgāts viss salons
- ielikts spidometrs ar tahometru
- saliktas griestu ručkas ar apgaismojumu
Ofic ir vel kaut kas, ko visa darbu jūrā esmu aizmirsis. Vispār par cik es dzīvojos pa audi-style, tad tur mana topikā ir daudz interesantas lasāmvielas ar daudz bildēm gan par to, ka jaucu, mazgāju, remontēju un transplantēju tos C4 beņķus uz B4 gan vel daudz kas cits, bet tā kā šeit noteikumi ļaujot 4 bildes viena postā, tad īsti cauri neies. Vienīgi ja apsolat neskriet man pakaļ ar grābekli vairāk kā 2 kvartālus, tad varu šo to pārcitēt arī šeit.
Tāds nu viņš izskatās pašlaik:
P.S. Besī, ka nevaru reizēm saspiest garumzīmes
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Besī, ka man rokas nolaidušās uz pilnveidošanu, bet nu auģila ir uz goda
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Davai, taisi garo, pilno aprakstu. Saliec bildes spoileros, lai nav zb rulēt un
Auto izskatās uz goda!
Auto izskatās uz goda!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
BLINGZ wrote:Es tikai vienu nesaprotu, vaitad pelikāni ir zili?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Vot man šitas pats jautājums radās, kad uzzinaju krāsas nosaukumuBLINGZ wrote:Man patīk, kaut kas savādāks. Krāsa arī zaibisā.
Es tikai vienu nesaprotu, vaitad pelikāni ir zili?
Labs i, tad pamazām kaut ko pārkopēšu šeit.
Reku iesākumam bilde no pirmās dienas (no priekšas nav, bet skāde bija sabukteti abi spārni un kapots)
Priekša mazliet vēlāk
Un nedaudz lasāmvielas pie pusdienu tējas - ko darīt, kad nav ko darīt, jebsu sēdekļu pornogrāfija (kopēts pa taisno no A|S)
1
Spoiler
Show
Tā, solītais how-to par beņķu transplantāciju no C4 uz B4 (vai otrādak) bez darbībām ap "melno caurumu" :crazy: un metināmo aparātu.
Iesākumam vajadzīgie instrumenti:
- Skrūvgriezis krustiņš
- Skrūvgriezis parastais (vēlams 2, viens mazāks ar ko noņemt tapas, otrs vulgārāks, kas nesalūztu lokot bleķi)
- Plakanknaibles
- Āmurs
- Atslēga uz 17
- Torx T30 atslēdziņa otrajam variantam
- Nedaudz brīva laika.
Tātad, pirmais kas jādara, jalikvidē plastmasas vāks malā, kuru gan aizmirsu nofočēt. Ņemās nost vienkārši - ar skrūvgriezi jaizkasa laukā apaļais vāciņš sānā, zem tā ir viena skrūve, apakšā zem beņķa ir otra. Plastmasa ņemas nost raujot uz augšu. Talāk daļēji japaņem nost paklāja gabals. Tas ņemās nost no āķīšiem pie trubas un pa vienam malās.
Nākamais, ar parasto skrūvgriezi janoņem sprosti un jaizsit tapas. Sprosti kopā 6, tapas 4. Sprosti/tapas atzīmēti bildēs ar sarkanām bultiņām:
Pēdējajā bildē atzīmētās tapiņas nav izsitamas, viņas ir viena vesela un piemetināta. Tāpēc jāņem talkā vulgārais skrūvgriezis un jāatloka ausis, kurās tās tapas ir iekšā.
Tad ņemam atslēgu uz 17 un noskrūvējam drošības jostas ligzdu. Te iespējams būs ko pacīnīties, bet tas ir vieglākais ceļš, kā no viņas atbrīvoties. Šī pati ligzda pārceļo un "jauno beņķi" kopā ar rāmi, jo C4 un B4 beņķiem viņas ir dažāda garuma un formas.
Pēc šīm darbībām vajadzētu varēt noņemt apakšējo rāmi. Ja nesanāk, tad visticamak to vietā vel notur augstuma regulācijas fiksators. Lai to atbrīvotu, it jāpaloka nost pirmajā bildē ar zaļu apvilkta mēlīte. TIKAI UZMANĪGI, atkarībā no iepriekš noregulētā augstuma, pēc mēlītes paraušanas rāmis var atlekt un trapīt pa tauri :crazy:
Tagad gan rāmim jābūt noceļamam. Principā vienam krēslam tas ir viss. Šī pati operācija jaatkārto ar visiem pārējajiem benķiem, kas būs tieši tāda pati. Manā gadijumā, lai netraucētu, noņēmu arī to plastmasas gabalu, kas Recaro beņķiem ar atvilktni, nāk priekšā.
Noliekam abus rāmjus blakam. Kas tad tas, stiprinājuma vietas identiskas :crazy: Rāmji ir savstarpēji maināmi 1:1.
Neliels fitting-test - der ideāli
Tagad palikusi tikai salikšana - izjaukšanas process reversā secībā - salikt vietās rāmi, sadzīt tapiņas, saspraust sprostiņus, saāķēt atsperes, pieskrūvēt drošības jostas ligzdu, uzvilkt atpakaļ paklaja gabalu un saskrūvēt klāt plastmasas.
Beņķis gatavs ielikšanai
Un ir iekšā :yahoo:
P.S. Mašīnas netīrību neņemt vērā, ceļa īpašību dēļ, viņa ilgāk par stundu tīra nestāv :crazy:
Papildināts
Izrādās, ka beņķiem bez augstuma regulācijas mana metode cauri neiet. Bet nekas, tāda gadijumā jādara nedaudz savādāk. Par šo metodi sakam paldies lietotājam andzha :hi: :
Beņķiem bez augstuma regulācijas rāmis ir piemetināts un vaļā nejaucās, tādēļ ir mazliet vairāk japajauc beņķis un jamaina nost rāmis ar visu pannu. Notiekšas sekojoši:
Jānoem nost malās esosās plastmasas, kuru bildes man veljoprojām nav (ka noņemt ir minēts augstāk, tikai šoreiz apakšā ir divas skrūves, viena no tām pie kājas).
Otras puses plastmasa ņemās nost izspiežot tapiņas ar bultām norādītajās vietās
Tālāk jāņem nost atzveltne. Tas darās ar Torx atslēdziņu katrā pusē atskrūvējot divas skrūves
Jāņem nost audums. Ar sarkanām bultiņām atzīmētajās vietās japaloka vaļa āķīši, dzelteno bultiņu vietās japārkniebj gredzeni un ar zaļo atzīmēta vieta vienkārsi jaizrauj.
Tas pats jāizdara ar otru beņķi. Tad savstarpēji jāsamaina pamatņu poroloni un jaliek beņķi kopā.
Bilzu ar rezultātu nav, jo realitātē tas process nemaz netika veikts, tikai parādiju ka tas darāms.
Iesākumam vajadzīgie instrumenti:
- Skrūvgriezis krustiņš
- Skrūvgriezis parastais (vēlams 2, viens mazāks ar ko noņemt tapas, otrs vulgārāks, kas nesalūztu lokot bleķi)
- Plakanknaibles
- Āmurs
- Atslēga uz 17
- Torx T30 atslēdziņa otrajam variantam
- Nedaudz brīva laika.
Tātad, pirmais kas jādara, jalikvidē plastmasas vāks malā, kuru gan aizmirsu nofočēt. Ņemās nost vienkārši - ar skrūvgriezi jaizkasa laukā apaļais vāciņš sānā, zem tā ir viena skrūve, apakšā zem beņķa ir otra. Plastmasa ņemas nost raujot uz augšu. Talāk daļēji japaņem nost paklāja gabals. Tas ņemās nost no āķīšiem pie trubas un pa vienam malās.
Nākamais, ar parasto skrūvgriezi janoņem sprosti un jaizsit tapas. Sprosti kopā 6, tapas 4. Sprosti/tapas atzīmēti bildēs ar sarkanām bultiņām:
Pēdējajā bildē atzīmētās tapiņas nav izsitamas, viņas ir viena vesela un piemetināta. Tāpēc jāņem talkā vulgārais skrūvgriezis un jāatloka ausis, kurās tās tapas ir iekšā.
Tad ņemam atslēgu uz 17 un noskrūvējam drošības jostas ligzdu. Te iespējams būs ko pacīnīties, bet tas ir vieglākais ceļš, kā no viņas atbrīvoties. Šī pati ligzda pārceļo un "jauno beņķi" kopā ar rāmi, jo C4 un B4 beņķiem viņas ir dažāda garuma un formas.
Pēc šīm darbībām vajadzētu varēt noņemt apakšējo rāmi. Ja nesanāk, tad visticamak to vietā vel notur augstuma regulācijas fiksators. Lai to atbrīvotu, it jāpaloka nost pirmajā bildē ar zaļu apvilkta mēlīte. TIKAI UZMANĪGI, atkarībā no iepriekš noregulētā augstuma, pēc mēlītes paraušanas rāmis var atlekt un trapīt pa tauri :crazy:
Tagad gan rāmim jābūt noceļamam. Principā vienam krēslam tas ir viss. Šī pati operācija jaatkārto ar visiem pārējajiem benķiem, kas būs tieši tāda pati. Manā gadijumā, lai netraucētu, noņēmu arī to plastmasas gabalu, kas Recaro beņķiem ar atvilktni, nāk priekšā.
Noliekam abus rāmjus blakam. Kas tad tas, stiprinājuma vietas identiskas :crazy: Rāmji ir savstarpēji maināmi 1:1.
Neliels fitting-test - der ideāli
Tagad palikusi tikai salikšana - izjaukšanas process reversā secībā - salikt vietās rāmi, sadzīt tapiņas, saspraust sprostiņus, saāķēt atsperes, pieskrūvēt drošības jostas ligzdu, uzvilkt atpakaļ paklaja gabalu un saskrūvēt klāt plastmasas.
Beņķis gatavs ielikšanai
Un ir iekšā :yahoo:
P.S. Mašīnas netīrību neņemt vērā, ceļa īpašību dēļ, viņa ilgāk par stundu tīra nestāv :crazy:
Lampiņas ir brīvi pārliekamas uz ručkām, kurās tādas nav bijušas - jāizņem laukā vāciņš un ieliekās lampiņa. Tikai mainās kopa ar slēdzi un attiecīgi slēdzis būs tādā krāsā, kādā "donora ručka". Pietam B4 un C4 viņas ir identiskas (un gan jau vel kādiem).hmmm... sen jau gribu sev ari tadas ruckas tikai visur jebajaa ir peleekas vai melnas. nja, jasakontakte tas centrs, man ari sledzi ir uz izbeigshanaas robezhas
Papildināts
Izrādās, ka beņķiem bez augstuma regulācijas mana metode cauri neiet. Bet nekas, tāda gadijumā jādara nedaudz savādāk. Par šo metodi sakam paldies lietotājam andzha :hi: :
Beņķiem bez augstuma regulācijas rāmis ir piemetināts un vaļā nejaucās, tādēļ ir mazliet vairāk japajauc beņķis un jamaina nost rāmis ar visu pannu. Notiekšas sekojoši:
Jānoem nost malās esosās plastmasas, kuru bildes man veljoprojām nav (ka noņemt ir minēts augstāk, tikai šoreiz apakšā ir divas skrūves, viena no tām pie kājas).
Otras puses plastmasa ņemās nost izspiežot tapiņas ar bultām norādītajās vietās
Tālāk jāņem nost atzveltne. Tas darās ar Torx atslēdziņu katrā pusē atskrūvējot divas skrūves
Jāņem nost audums. Ar sarkanām bultiņām atzīmētajās vietās japaloka vaļa āķīši, dzelteno bultiņu vietās japārkniebj gredzeni un ar zaļo atzīmēta vieta vienkārsi jaizrauj.
Tas pats jāizdara ar otru beņķi. Tad savstarpēji jāsamaina pamatņu poroloni un jaliek beņķi kopā.
Bilzu ar rezultātu nav, jo realitātē tas process nemaz netika veikts, tikai parādiju ka tas darāms.
Spoiler
Show
Nav man miera, jauna diena jauni darbiņi :mjau:
Tā ka man riebjās braukāt netīros sēdekļos, kaut kas lietas labā jādara - japaņem un jāizmazgā. Doma it kā bija mazgāt ka parasti - Kastanis, birstīte un daudz ūdens. Bet kaut kas man aizgāja ciet un izārdiju visu sēdekli pa daļām.
Jaukšana procesā
Pati mazgāšana pavisam vienkārši - katru lupatu izberzu ar Kastani un bristīti, divas reizes kārtīgi izskaloju un pakāru veļas auklā lai žūst.
Tikmēr:
Kas tad te, peles izgrauzušas caurumu :crazy:
Un te arī
Nekas, salabosim :aggressive:
Piegriežam caurumam kantainu formu
Ielīmējam vietā porolona gabalu, kas pēc blīvuma ir maksimāli līdzīgs oriģinālam
Un piedzenam formu
Tagad uzvelkot virsū lupatu, vairs nevar just pēcpuses sastrādātos nedarbus šo 18 krēsla dzīves gadu laikā.
Principā labāk būtu ēdis :kasp: Izjaukt un izmazgāt to krēslu vienkārši, toties salikt... :pohas: Čakarējos kādas 7 stundas kamēr tās šausmas saliku kopā un tagad nejūtu pirkstus no stieplīšu locīšanas :crazy:
Otrreiz uz šitā grābekļa nekāpšu un otru beņķi mazgāšu saliktā veidā. Gan tādēļ, ka pagaidām nestāv tam visam velreiz iet cauri, gan arī nav īsti jēgas jaukt, jo otram polsterējumi ir ideāli. Bet vispār bija ta vērts, pat pustumsā var labi redzēt atšķirību starp mazgāto un nemazgāto beņķi :good:
Tā ka man riebjās braukāt netīros sēdekļos, kaut kas lietas labā jādara - japaņem un jāizmazgā. Doma it kā bija mazgāt ka parasti - Kastanis, birstīte un daudz ūdens. Bet kaut kas man aizgāja ciet un izārdiju visu sēdekli pa daļām.
Jaukšana procesā
Pati mazgāšana pavisam vienkārši - katru lupatu izberzu ar Kastani un bristīti, divas reizes kārtīgi izskaloju un pakāru veļas auklā lai žūst.
Tikmēr:
Kas tad te, peles izgrauzušas caurumu :crazy:
Un te arī
Nekas, salabosim :aggressive:
Piegriežam caurumam kantainu formu
Ielīmējam vietā porolona gabalu, kas pēc blīvuma ir maksimāli līdzīgs oriģinālam
Un piedzenam formu
Tagad uzvelkot virsū lupatu, vairs nevar just pēcpuses sastrādātos nedarbus šo 18 krēsla dzīves gadu laikā.
Principā labāk būtu ēdis :kasp: Izjaukt un izmazgāt to krēslu vienkārši, toties salikt... :pohas: Čakarējos kādas 7 stundas kamēr tās šausmas saliku kopā un tagad nejūtu pirkstus no stieplīšu locīšanas :crazy:
Otrreiz uz šitā grābekļa nekāpšu un otru beņķi mazgāšu saliktā veidā. Gan tādēļ, ka pagaidām nestāv tam visam velreiz iet cauri, gan arī nav īsti jēgas jaukt, jo otram polsterējumi ir ideāli. Bet vispār bija ta vērts, pat pustumsā var labi redzēt atšķirību starp mazgāto un nemazgāto beņķi :good:
Spoiler
Show
Solītās bildes :yahoo:
Netīrs vs tīrs (pagalvji izmazgāti ir abiem)
tuvplanā :crazy:
Vajadzēja atzveltnes kreisās malas lupatai pāriet ar gludekli, bet žēl, ka es to iedomājos tikai šodien pa dienu
Netīrs vs tīrs (pagalvji izmazgāti ir abiem)
tuvplanā :crazy:
Vajadzēja atzveltnes kreisās malas lupatai pāriet ar gludekli, bet žēl, ka es to iedomājos tikai šodien pa dienu
Spoiler
Show
Pacūkājos te pa brīvdienām :crazy:
Jaucam laukā uz mazgāšanu
Nav slikti priekš 20+ gadus veca un daudz pakaļu pieredzējuša krēsla
Tālāk jau darbība parastā - izberžam, izskalojam, izžāvējam
Liekam kopā
Lupatai pa perimetru esošās drātis arī savilku jaunas. Šo neiesaku darīt, ja vecajām viss ok :crazy:
Apakša
I gatof
Un ielikts iekš auto
Tad vel beidzot saņēmos, izķidāju lukturus un samainiju reflektorus.
Šeku reku arī vienīgā atšķirība starp eu un uk lukturiem - pa labi eu, pa kreisi uk
Īpaši acīgiem - eu reflektoram spuldzes ligzda stāv taisni, uk lukturim viņa ir leņķī
Un labais lukturis tika pie jaunas blīves
:hi:
Jaucam laukā uz mazgāšanu
Nav slikti priekš 20+ gadus veca un daudz pakaļu pieredzējuša krēsla
Tālāk jau darbība parastā - izberžam, izskalojam, izžāvējam
Liekam kopā
Lupatai pa perimetru esošās drātis arī savilku jaunas. Šo neiesaku darīt, ja vecajām viss ok :crazy:
Apakša
I gatof
Un ielikts iekš auto
Tad vel beidzot saņēmos, izķidāju lukturus un samainiju reflektorus.
Šeku reku arī vienīgā atšķirība starp eu un uk lukturiem - pa labi eu, pa kreisi uk
Īpaši acīgiem - eu reflektoram spuldzes ligzda stāv taisni, uk lukturim viņa ir leņķī
Un labais lukturis tika pie jaunas blīves
:hi:
Varbūt masīva, toties ļoti ērta. Ar šito stūri un tiem Recaro beņķiem ir pilnīgi cita braukšana, kā diena pret nakti ar to kas bija oriģināli.tā stūre izskatās baigi masīva,iekš b4 :svilpo:
- jūdass
- Posts: 305
- Joined: 24 Feb 2006, 13:04
- Location: Galvenā pilsētas nomale
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Patīk krāsa
Patīk Tavas neuzkrītošās modifikācijas. Esi labi pastrādājis!
Patīk Tavas neuzkrītošās modifikācijas. Esi labi pastrādājis!
- А по нормальному ты умеешь говорить?
- Ответ, к сожалехию, не да.
- Ответ, к сожалехию, не да.
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Paldies, prieks, ka patīk
Reku vel nedaudz lasāmviela:
Sevice day un šādi tādi uzlabojumi, ko piemirsu ielikt sarakstā:
Spoguļu apsildes instalācija:
Atļukušo moldingu maiņa
S-Line stūres instalācija:
Iemesls, kāpēc B3 beņķa atzvelnte pa taisno neder iekš B4 (atskaitot faktu, ka nav kur nostiprināt, jo nav starpsienas:
Rīts tomēr izrādijās gudrāks par vakaru un atzveltne tika dabūta iekšā pret celīti salokot armatūras stieņus uz otru pusi. Izskatās pagaidām šitā
Atzveltne tur ir tikai ielikta un nav nostiprināta. Kādu dienu kad būs brīvāks laiks, jāuztaisa starpsiena, kamā viņu ieāķēt, jāizmazgā pati atzveltne un jānostiprina iekšā.
No interesantākā tas laikam pagaidām viss. Aplauzienu ar B5 stūri, lamāšanos par atzveltni, kas neder u.c. muļķības ,domāju, nebūs interesanti lasīt. Aktuālos jaunums tad jau postēšu pa normālam bez spoileriem un ar pāris bildēm
Reku vel nedaudz lasāmviela:
Sevice day un šādi tādi uzlabojumi, ko piemirsu ielikt sarakstā:
Spoiler
Show
Tā, šodien pelikanam service day. Par cik mājās nav nedz pacēlaja, nedz preses, tad tika aizbraukts pie sencīša uz autoservisu, kur ir viss nepieciešamais un šis tas samainīts.
Ziliem auto zilus pacēlājus :crazy:
Maināmās šņagas saraksta ietilpa bremžu diski un kluči priekšā abās pusēs, labais priekšejais atbalsts un kreisais priekšējais gultnis.
Kreisās puses vecās šausmas:
Jau samainīts labaja pusē viss kas maināms:
Uzinstalēta panna, kuras iepriekš nebija:
Tad vel pa šo laiku uzlikti veseli priekšējie paspārņi:
Un samainīts pēdējais no atļukušajiem moldingiem:
Pie viena iepirkti spoguļu stikliņi, jo esošie jau apdeguši, bet uzinstalēti vel nav, jo šie ir apsildāmi, bet origināli manam apsildes nav, jāsavelk vadi, kas tuvakajās dienās tiks izdarīts.
Un vel šitāda cūcība izdarīta :crazy:
Dabūti arī EU reflektori priekšējajiem lukturiem, bet nav vel samainīti, jo jāiepērk labajam lukturim blīve un laikam japameklē vel kāds labās puses reflektors - tīrot putekļus diezgan sabojājās tālās daļas pamatne, bet nu redzēs, ieliks un ta skatīsies kas ar staru.
Laikam pagaidam viss. Nu vel ir sabīdīta C4 S-Line stūre, bet tas uz nākamnedeļu kaut kad.
Tāds nu mums viņš tagad izskatās
Ziliem auto zilus pacēlājus :crazy:
Maināmās šņagas saraksta ietilpa bremžu diski un kluči priekšā abās pusēs, labais priekšejais atbalsts un kreisais priekšējais gultnis.
Kreisās puses vecās šausmas:
Jau samainīts labaja pusē viss kas maināms:
Uzinstalēta panna, kuras iepriekš nebija:
Tad vel pa šo laiku uzlikti veseli priekšējie paspārņi:
Un samainīts pēdējais no atļukušajiem moldingiem:
Pie viena iepirkti spoguļu stikliņi, jo esošie jau apdeguši, bet uzinstalēti vel nav, jo šie ir apsildāmi, bet origināli manam apsildes nav, jāsavelk vadi, kas tuvakajās dienās tiks izdarīts.
Un vel šitāda cūcība izdarīta :crazy:
Dabūti arī EU reflektori priekšējajiem lukturiem, bet nav vel samainīti, jo jāiepērk labajam lukturim blīve un laikam japameklē vel kāds labās puses reflektors - tīrot putekļus diezgan sabojājās tālās daļas pamatne, bet nu redzēs, ieliks un ta skatīsies kas ar staru.
Laikam pagaidam viss. Nu vel ir sabīdīta C4 S-Line stūre, bet tas uz nākamnedeļu kaut kad.
Tāds nu mums viņš tagad izskatās
Spoiler
Show
"Tuvākajās dienās", kātad :crazy: nepagāja ne pāris stundas, kā spoguļiem tika uztaisīta pravodka un viss salikts.
Liekot apsildāmos spoguļus mašīnā, kurā tādi nav bijuši, attiecīgi nav pravodkas, ir viens sīkums - apsildes pogas štekerī trūkst viens vadiņš:
pa kreisi štekeris bez spoguļu apsildes, pa labi ar apsildi. paši slēdži ir vienādi.
Par cik krājumos bija štekeris ar vajadzīgo vadiņu, tas tika izoperets un transplantēts uz mašīnā esošo.
Vieglākas piekļūšanas labad vajadzēja krietni pajaukties, bet kas ta man jaunam, neprecētam kārtējo reizi neizārdīt pusi salona kaut kādu sīkumu dēļ :crazy:
Izvilkti vadi vienā pusē
un otrā
To, kas darās pa vidu nesabildēju, biju pārāk aizņemts, bet viss ir pa kārtīgo, vadi notīti ar auduma lentu, kā no rūpnīcas :good:
Gatavs
Tā nu Audis neplānoti tika pie vel vienas ekstras - apsildāmajiem spoguļiem. Sākotnējā doma bija paņemt līmejamos stikliņus un uzlīmēt pa virsu esošajiem, bet iekš Divi auto bija tikai kopā ar pamatni un apsildi. Bet nu ko vajag, to vajag. :good:
Vel tāds sīkums - B4, vismaz ar jaunajām durvju apšifkām, nepastāv tāds savienojums kā elektriskie logi ar manuālajiem spoguļiem, jo
1) pasažiera pusē logu poga vai spoguļu kloķis ir vienā un tajā pašā vietā (vai nu viens, vai otrs)
2) šofera durvju ručkā logu pogu panelītis neiet kopā ar spoguļa kloķi.
Bet esmu pamanijies šīs divas lietas apvienot. Pirmo diemžel novērst nevar, pasažiera logs virināms tikai no šofera durvīm, bet otro pavisam vienkārši - spoguļu kloķa rāmītim ir jānogriež nost apakšējā "ķepa", jānovīlē plakana un japielīmē atpakaļ horizontalā virzienā un tā, lai kādi 2mm ietu pāri malai. Tad varēs zolīdi savienot spoguļu kloķi ar pogu panelīti bez kaut kādam spraugām vai cita kolhoza.
Besī, ka reizēm nevaru saspiest garumzīmes kad tās vajag.
Liekot apsildāmos spoguļus mašīnā, kurā tādi nav bijuši, attiecīgi nav pravodkas, ir viens sīkums - apsildes pogas štekerī trūkst viens vadiņš:
pa kreisi štekeris bez spoguļu apsildes, pa labi ar apsildi. paši slēdži ir vienādi.
Par cik krājumos bija štekeris ar vajadzīgo vadiņu, tas tika izoperets un transplantēts uz mašīnā esošo.
Vieglākas piekļūšanas labad vajadzēja krietni pajaukties, bet kas ta man jaunam, neprecētam kārtējo reizi neizārdīt pusi salona kaut kādu sīkumu dēļ :crazy:
Izvilkti vadi vienā pusē
un otrā
To, kas darās pa vidu nesabildēju, biju pārāk aizņemts, bet viss ir pa kārtīgo, vadi notīti ar auduma lentu, kā no rūpnīcas :good:
Gatavs
Tā nu Audis neplānoti tika pie vel vienas ekstras - apsildāmajiem spoguļiem. Sākotnējā doma bija paņemt līmejamos stikliņus un uzlīmēt pa virsu esošajiem, bet iekš Divi auto bija tikai kopā ar pamatni un apsildi. Bet nu ko vajag, to vajag. :good:
Vel tāds sīkums - B4, vismaz ar jaunajām durvju apšifkām, nepastāv tāds savienojums kā elektriskie logi ar manuālajiem spoguļiem, jo
1) pasažiera pusē logu poga vai spoguļu kloķis ir vienā un tajā pašā vietā (vai nu viens, vai otrs)
2) šofera durvju ručkā logu pogu panelītis neiet kopā ar spoguļa kloķi.
Bet esmu pamanijies šīs divas lietas apvienot. Pirmo diemžel novērst nevar, pasažiera logs virināms tikai no šofera durvīm, bet otro pavisam vienkārši - spoguļu kloķa rāmītim ir jānogriež nost apakšējā "ķepa", jānovīlē plakana un japielīmē atpakaļ horizontalā virzienā un tā, lai kādi 2mm ietu pāri malai. Tad varēs zolīdi savienot spoguļu kloķi ar pogu panelīti bez kaut kādam spraugām vai cita kolhoza.
Besī, ka reizēm nevaru saspiest garumzīmes kad tās vajag.
Spoiler
Show
Nav jau tā, ka nekas nenotiek. Pēc lampu pirkuma makā parādijās vakuums, tapēc līdz algai biki jāpiebremzē :crazy:
Nospīdēja dabūt 2 labus pakaļējo durvju apakšējos moldingus un tā kā man visi izņemot labo priekšējo ir saslimuši ar standarta kaiti, abi tika nomainīti.
Oriģinālšausmas:
šeit īsti nevar manīt, bet moldingam izpuvusi abi gali, viens no tiem 15cm garumā :crazy:
Ņemam nost. Ņemās vienkārši - katram moldingam vienā galā ir tapiņa, kas jāizrauj un pats moldings vienvārsi jānovelk nost virzienā uz aizmuguri (ja vien viņš nav tik traki izpuvis, ka var nomaukt uz abām pusēm :crazy:
bilde jau ar jauno moldingu, bet lai parādītu otra moldinga tapiņas atrašanās vietu:
Kultūrslānis :crazy:
Notīram
Uzlikšana reversā secībā noņemšanai - uzbīdam virsū un saspraužam tapiņas.
viena puse
un otra
tā lūk...
Nospīdēja dabūt 2 labus pakaļējo durvju apakšējos moldingus un tā kā man visi izņemot labo priekšējo ir saslimuši ar standarta kaiti, abi tika nomainīti.
Oriģinālšausmas:
šeit īsti nevar manīt, bet moldingam izpuvusi abi gali, viens no tiem 15cm garumā :crazy:
Ņemam nost. Ņemās vienkārši - katram moldingam vienā galā ir tapiņa, kas jāizrauj un pats moldings vienvārsi jānovelk nost virzienā uz aizmuguri (ja vien viņš nav tik traki izpuvis, ka var nomaukt uz abām pusēm :crazy:
bilde jau ar jauno moldingu, bet lai parādītu otra moldinga tapiņas atrašanās vietu:
Kultūrslānis :crazy:
Notīram
Uzlikšana reversā secībā noņemšanai - uzbīdam virsū un saspraužam tapiņas.
viena puse
un otra
tā lūk...
Spoiler
Show
Tā :crazy:
Šodien dabūta koka apdare panelim, nolīmēta ar karbonādes imitācijas plēvi un uzinstalēta :crazy:
Vel pāris vārdos razklads kā tad es to stūri dabūju virsū. Pati stūre ir no C4 A6, ka arī kloķi un plastmasas ap tiem no tā paša A6. Kloķi nav plug&play - jāpārtaisa. Kreisās puses štekeris dēļ atšķirīga resnuma adatām bija jāmaina nost pret A6 štekeri, labās puses štekerim jāsamaina vietām 4 vadi. Un vel taj vietā kur kloķi stiprinās pie stūres, ap stieni jāuztaisa starplika, jo A6 ir resnāks tas stienis un līdz ar to arī kloķiem caurums ir lielāks. Vajadzēja vel pārlodēt taures štekeri, bet ta pati stūre iet virsū bez problēmām un viss darbojās. Plastmasas, kā var redzēt bildē arī nav 1:1, bet tur viss ir izdomāts ka sataisīt, vajag tik pieķerties :crazy:
Uz doto brīdi salons priekšpusē mums izskatās šitā:
Šodien dabūta koka apdare panelim, nolīmēta ar karbonādes imitācijas plēvi un uzinstalēta :crazy:
Vel pāris vārdos razklads kā tad es to stūri dabūju virsū. Pati stūre ir no C4 A6, ka arī kloķi un plastmasas ap tiem no tā paša A6. Kloķi nav plug&play - jāpārtaisa. Kreisās puses štekeris dēļ atšķirīga resnuma adatām bija jāmaina nost pret A6 štekeri, labās puses štekerim jāsamaina vietām 4 vadi. Un vel taj vietā kur kloķi stiprinās pie stūres, ap stieni jāuztaisa starplika, jo A6 ir resnāks tas stienis un līdz ar to arī kloķiem caurums ir lielāks. Vajadzēja vel pārlodēt taures štekeri, bet ta pati stūre iet virsū bez problēmām un viss darbojās. Plastmasas, kā var redzēt bildē arī nav 1:1, bet tur viss ir izdomāts ka sataisīt, vajag tik pieķerties :crazy:
Uz doto brīdi salons priekšpusē mums izskatās šitā:
Spoiler
Show
Fiška ir tāda, ka b4 bundžai, atšķirībā no B3 nāk papildus bleķa "detaļas" (nezinu ka nosaukt savādāk :crazy: ) kurās skrūvējas atmetamās atzveltnes tas fiksējošais pipuks. B4 atzveltnes mala tajā vietā ir plānāka, attiecīgi iet tai detaļai pāri, bet B3 biezāka un tieši tajā vietā nāk 2 stieņi atzveltnes armatūras. Platumā un augstumā viss der, bet atzveltne vienkārši neieiet līdz galam iekšā, jo armatūra atdurās pret tām detaļām. Nezinu, rīts gudrāks par vakaru, moš tos stieņus var vienkārši salocīt :crazy:
Atzveltne tur ir tikai ielikta un nav nostiprināta. Kādu dienu kad būs brīvāks laiks, jāuztaisa starpsiena, kamā viņu ieāķēt, jāizmazgā pati atzveltne un jānostiprina iekšā.
No interesantākā tas laikam pagaidām viss. Aplauzienu ar B5 stūri, lamāšanos par atzveltni, kas neder u.c. muļķības ,domāju, nebūs interesanti lasīt. Aktuālos jaunums tad jau postēšu pa normālam bez spoileriem un ar pāris bildēm
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Malacis!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
malacis !
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Krāsa varētu saukties arī "Audi Estoril blue" Lai arī man 'burbuļi' nav topā, šitais ir ok, vienīgi jānovēl standarta komplekts - R16/R17 un sēdināt
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: mdz Audi B4 Pelikanblau
Starp citu, jā, ļoti līdzīgs tonis Estorilam un par diskiem - uz pavasari gribu sadabūt kompetīcijas OEM R16
Eku vel bilde kaut kur no vasaras sākuma vienā no slavenākajiem fotospotiem - Salaspils angāros, kur, starp citu, ir uzņemta daļa Dona videoklipa
Kas vel tāds? Ā nu komplektā ar roku balstu iepirkās arī velviens tāds pat Recaro šofera krēsls no avarējuša C4, kam pēc sīkākas inspekcijas izrādijas, ka ir pilnībā savērpta pamatne un neliels izdilums pamatnes sāna porolonā. Pārējais viss, ieskaitot visus pārējos porolonus ir ideāls bez diluma pazīmēm, tādēļ nolēmu nelaist beņķi zudumā, bet reanimēt, jo šitās taburetes, itsevišķi melnas ir vakuums un deficīts. Porolonu jau esmu salabojis, bet pamatne gan jēmklē cita, pašlaik beņķis izjaukta stāvoklī gaida lupatu mazgāšanu.
Taburetkins:
Jau salabots porolons
Tā lūk. Drīz laikam kļūšu par cilvēku-krēslu un izskatās, ka jāsāk pieņemt haltūriņas šajā sakarā.
Dzejniekam, iekš A|S apsolītās bildes būs tiklīdz kā atradīšu metramēru, kuru esmu veiksmīgi patirsis
Eku vel bilde kaut kur no vasaras sākuma vienā no slavenākajiem fotospotiem - Salaspils angāros, kur, starp citu, ir uzņemta daļa Dona videoklipa
Kas vel tāds? Ā nu komplektā ar roku balstu iepirkās arī velviens tāds pat Recaro šofera krēsls no avarējuša C4, kam pēc sīkākas inspekcijas izrādijas, ka ir pilnībā savērpta pamatne un neliels izdilums pamatnes sāna porolonā. Pārējais viss, ieskaitot visus pārējos porolonus ir ideāls bez diluma pazīmēm, tādēļ nolēmu nelaist beņķi zudumā, bet reanimēt, jo šitās taburetes, itsevišķi melnas ir vakuums un deficīts. Porolonu jau esmu salabojis, bet pamatne gan jēmklē cita, pašlaik beņķis izjaukta stāvoklī gaida lupatu mazgāšanu.
Taburetkins:
Jau salabots porolons
Tā lūk. Drīz laikam kļūšu par cilvēku-krēslu un izskatās, ka jāsāk pieņemt haltūriņas šajā sakarā.
Dzejniekam, iekš A|S apsolītās bildes būs tiklīdz kā atradīšu metramēru, kuru esmu veiksmīgi patirsis