Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
kuu_haa
Posts: 1278
Joined: 08 Aug 2005, 11:30
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by kuu_haa »

Tad Tev jālasa, jālasa un vēlreiz jālasa.

Katrs dara kā uzskata ir labāk.
Lai veicās ;)
Audi V8 92. 4.2 q
Audi A200 88. 2.2 10VT q
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Es daru kā labāk nevis kā gribu!
Ne pirmā galva kas tikusi šādi sagatavota, galu galā zināšanas ņemtas no vecmeistara, var teikt pat no vairākiem kas kad mēs vēl dzimuši nebijām šādi uzlaboja galvas!
Jo virsma gludāka jo vieglāk un vairāk degmaisījums nonāks cilindros!
agnismk
Spam addicted
Posts: 655
Joined: 10 May 2011, 18:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by agnismk »

Kkur bija radits kada pretestiba rodas ja ieplude ir glanceta. ar poram ta pretestiba esot mazaka
User avatar
Wcoast
Posts: 157
Joined: 24 Feb 2010, 22:46
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Wcoast »

Poras vai shviikas ir vajadzigas lai gaiss plustot pa iepludes kolektoru saktu virpulot un turpina to darit cilindraa, tada veida labak sajaucoties ar izsmidzinato degvielu iegustot homogenu degmaisiju un degshana noritetu vienmerigak un kvalitativak.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Šobrīd nav laika, jābrauc prom, bet īsumā, nejauciet pirkstu ar ko citu!
Šis nav karborātor dzinējs, degviela tiek no sprauslas smidzināta virsū vārstam un virzulis to sūc iekšā, tā sajaucas pie iesūkšanas cilindrā.
Un arī karburator dzinējam visa tā jaukšana kur daži pat speciālus "virpuļātorus" taisījuši ir figņa kas tieši otrādi kaitē kavējot degvielas nonākšanu cilindros! Parunājiet ar vecajiem bukiem, kuri visu mūžu būvējuši rezultatīvus sporta dzinējus!
Mēs te bucim tēmu piespamosim :?
agnismk
Spam addicted
Posts: 655
Joined: 10 May 2011, 18:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by agnismk »

Tu esi pirmais kas tā saka. Citur ir lasits, dzirdets, redzets preteji.
Un man praksē pierādijies, ka tie vecie buki neko nešari. Viņiem savs ir savs un neparkadu cenu viņi nepienems jaunas tehnoloģijas, izgudrojumus (kaut tās ir labākas)
P.S nezinu par cik veciem bukiem tu runa. :D
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Labi miers. rezultātu redzēsim pēc jaudas standa!Ar praktiski glancētu ieplūdi galvā un porainu ieplūdes kolektoru!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Tas ka citi raksta, dara tā nenozīmē, ka tā ir pareizi...... apdomā loģizki procesus dzinējā!
Labi mēs ar agnismk parunāsim privāti un nepieķēzīsim šo tēmu!
Gaidu turpinājumu :)
P.S.
Ja tev kolektora frēzēšana likās grūta tad padomā kā ir to visu ko darīju izdarīt neko nesačakarējot, ceru, ka esi apmierināts ar darbu.....
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by lesis »

"Poras un pulēšana" ir abstrakts jēdziens.
Ieplūdi ne smalkāku kā 40to smilšpapīru, izplūdi savam taisīju ar vispirms ar 120to un nobeidzu ar 180to,citi,kuri aiziet kosmosā mēģina pat virs trīssimtā smalkuma.

Poras ir lējuma neviendabīgums.Pulēšanu atkal var saprast katrs kam kā labpatīk.
Un iemesls,kāpēc iepūdi nevar ar pārāk smalku taisīt-pielīp degviela pie sieniņām,veidojas pilieni.Nevēlami.
Sarunas par karbīti vai iešprici-saistību ar kanāla pucēšanu neredzu,abos gadījumos pilieni ir nevēlami.Būs spogulis-pilieni,otra galējība neaiztikt vispār.Jāņem vērā,ka īstā smalkuma(rupjuma) izvēle dod salīdzinoši mazu rezultātu pret pareizi paplašinātiem kanāliem/sēžu/vārstu/fāzēm.

Kāds grib palasīt kko,pm uz epastu krievu vai angļu grāmatu pa šito varu atmest.
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Labi pietiks te būt vienam gudrākam par otru! Jaunu riteni jau neizgudrosim!
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Tad nu tā, kā jau solīju pēc krievisjas tiks pielaists! Pagaišo nedēļ salēju kārbā eļļu:
Image
Un šodien pielaists ar kontaktkīner palīdzību, jo bija apsūbējuši, bet pirms tam pamērīts cik tad liela ir kompresija un izrādās pa 14 atmosfērām uz katru stobru:
Te būs video:
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... V09021.mp4
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... eo0007.mp4
Super tas vis ar izplūdes kolektoru un biksēm vien, bet pirms pielaišanas prasījās sapūst ar kontaktklīneru, jo bija apsūbējuši kontakti!

P.s. Varbūt manu topiku kāds var pārcelt uz pārbūves sadaļu - Paldies!
User avatar
GG.
Posts: 15716
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by GG. »

Sveikts ar rūcienu! 3l eļļas kārbā ielien? :o
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Briedis »

2.6L vai tuvu tam, atkarībā, kura kārba :) Lai labi rūc.
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Paldies!Jā ielīda visi 3l, bet pēc papīriem 2,7l. lēju tā, lai pa skrūvi sulo ārā un domāju,ka tas arī ir līmenis!!!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Ō super :cool: vārsti labi pieslīpējušies :-D
Tagad tik jāgaida jaudas stenda izdruka :roll:
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Briedis »

bucis wrote:Paldies!Jā ielīda visi 3l, bet pēc papīriem 2,7l. lēju tā, lai pa skrūvi sulo ārā un domāju,ka tas arī ir līmenis!!!
Ne vienmēr, līmēnis ir aptuveni centimetru zem skrūves.
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Vents S »

Ar kārbas eļļu esmu guvis mācību. Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks. Ieleju XADO ražojumu, tā ražotāja eļļa man ir arī motoram.
Morāle kāpēc rakstīju šo: Redzu ka MANNOL ielēji.. Zemas kvalitātes eļļa, bet ceru, ka viss būs ok tev ar to.
P.S. Ļoti patīk sekot līdz topikiem, kur augšām ceļas fordi :)
User avatar
RSkopi
Posts: 210
Joined: 25 Nov 2010, 19:13
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by RSkopi »

Nu super!Labi pastrādāts :cool: .Vēl viens Fords būs atkal ielās.
Ahead while im driving...


Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Vents S wrote:Ar kārbas eļļu esmu guvis mācību. Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks. Ieleju XADO ražojumu, tā ražotāja eļļa man ir arī motoram.
Morāle kāpēc rakstīju šo: Redzu ka MANNOL ielēji.. Zemas kvalitātes eļļa, bet ceru, ka viss būs ok tev ar to.
P.S. Ļoti patīk sekot līdz topikiem, kur augšām ceļas fordi :)
Paldies par interesi par topiku un projekta nākotni!
P.s. ne vienmēr tā labākā eļļa ir tā labākā. citiem "Mottul" citiem kaut kāda fraņču no lētā gala, bet starpības nekādas, jo viskozitāte viena un paredzēta 10k km.!
User avatar
GG.
Posts: 15716
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by GG. »

Vents S wrote:Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks.
Nebija vnk tā, ka viņa atjaucās ar to 75w90 un tāpēc taisīja pigorus, vai kārtīgi iztecināji ārā?
Post Reply