Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Es daru kā labāk nevis kā gribu!
Ne pirmā galva kas tikusi šādi sagatavota, galu galā zināšanas ņemtas no vecmeistara, var teikt pat no vairākiem kas kad mēs vēl dzimuši nebijām šādi uzlaboja galvas!
Jo virsma gludāka jo vieglāk un vairāk degmaisījums nonāks cilindros!
Ne pirmā galva kas tikusi šādi sagatavota, galu galā zināšanas ņemtas no vecmeistara, var teikt pat no vairākiem kas kad mēs vēl dzimuši nebijām šādi uzlaboja galvas!
Jo virsma gludāka jo vieglāk un vairāk degmaisījums nonāks cilindros!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Poras vai shviikas ir vajadzigas lai gaiss plustot pa iepludes kolektoru saktu virpulot un turpina to darit cilindraa, tada veida labak sajaucoties ar izsmidzinato degvielu iegustot homogenu degmaisiju un degshana noritetu vienmerigak un kvalitativak.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Šobrīd nav laika, jābrauc prom, bet īsumā, nejauciet pirkstu ar ko citu!
Šis nav karborātor dzinējs, degviela tiek no sprauslas smidzināta virsū vārstam un virzulis to sūc iekšā, tā sajaucas pie iesūkšanas cilindrā.
Un arī karburator dzinējam visa tā jaukšana kur daži pat speciālus "virpuļātorus" taisījuši ir figņa kas tieši otrādi kaitē kavējot degvielas nonākšanu cilindros! Parunājiet ar vecajiem bukiem, kuri visu mūžu būvējuši rezultatīvus sporta dzinējus!
Mēs te bucim tēmu piespamosim
Šis nav karborātor dzinējs, degviela tiek no sprauslas smidzināta virsū vārstam un virzulis to sūc iekšā, tā sajaucas pie iesūkšanas cilindrā.
Un arī karburator dzinējam visa tā jaukšana kur daži pat speciālus "virpuļātorus" taisījuši ir figņa kas tieši otrādi kaitē kavējot degvielas nonākšanu cilindros! Parunājiet ar vecajiem bukiem, kuri visu mūžu būvējuši rezultatīvus sporta dzinējus!
Mēs te bucim tēmu piespamosim
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Tu esi pirmais kas tā saka. Citur ir lasits, dzirdets, redzets preteji.
Un man praksē pierādijies, ka tie vecie buki neko nešari. Viņiem savs ir savs un neparkadu cenu viņi nepienems jaunas tehnoloģijas, izgudrojumus (kaut tās ir labākas)
P.S nezinu par cik veciem bukiem tu runa.
Un man praksē pierādijies, ka tie vecie buki neko nešari. Viņiem savs ir savs un neparkadu cenu viņi nepienems jaunas tehnoloģijas, izgudrojumus (kaut tās ir labākas)
P.S nezinu par cik veciem bukiem tu runa.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Tas ka citi raksta, dara tā nenozīmē, ka tā ir pareizi...... apdomā loģizki procesus dzinējā!
Labi mēs ar agnismk parunāsim privāti un nepieķēzīsim šo tēmu!
Gaidu turpinājumu
P.S.
Ja tev kolektora frēzēšana likās grūta tad padomā kā ir to visu ko darīju izdarīt neko nesačakarējot, ceru, ka esi apmierināts ar darbu.....
Labi mēs ar agnismk parunāsim privāti un nepieķēzīsim šo tēmu!
Gaidu turpinājumu
P.S.
Ja tev kolektora frēzēšana likās grūta tad padomā kā ir to visu ko darīju izdarīt neko nesačakarējot, ceru, ka esi apmierināts ar darbu.....
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
"Poras un pulēšana" ir abstrakts jēdziens.
Ieplūdi ne smalkāku kā 40to smilšpapīru, izplūdi savam taisīju ar vispirms ar 120to un nobeidzu ar 180to,citi,kuri aiziet kosmosā mēģina pat virs trīssimtā smalkuma.
Poras ir lējuma neviendabīgums.Pulēšanu atkal var saprast katrs kam kā labpatīk.
Un iemesls,kāpēc iepūdi nevar ar pārāk smalku taisīt-pielīp degviela pie sieniņām,veidojas pilieni.Nevēlami.
Sarunas par karbīti vai iešprici-saistību ar kanāla pucēšanu neredzu,abos gadījumos pilieni ir nevēlami.Būs spogulis-pilieni,otra galējība neaiztikt vispār.Jāņem vērā,ka īstā smalkuma(rupjuma) izvēle dod salīdzinoši mazu rezultātu pret pareizi paplašinātiem kanāliem/sēžu/vārstu/fāzēm.
Kāds grib palasīt kko,pm uz epastu krievu vai angļu grāmatu pa šito varu atmest.
Ieplūdi ne smalkāku kā 40to smilšpapīru, izplūdi savam taisīju ar vispirms ar 120to un nobeidzu ar 180to,citi,kuri aiziet kosmosā mēģina pat virs trīssimtā smalkuma.
Poras ir lējuma neviendabīgums.Pulēšanu atkal var saprast katrs kam kā labpatīk.
Un iemesls,kāpēc iepūdi nevar ar pārāk smalku taisīt-pielīp degviela pie sieniņām,veidojas pilieni.Nevēlami.
Sarunas par karbīti vai iešprici-saistību ar kanāla pucēšanu neredzu,abos gadījumos pilieni ir nevēlami.Būs spogulis-pilieni,otra galējība neaiztikt vispār.Jāņem vērā,ka īstā smalkuma(rupjuma) izvēle dod salīdzinoši mazu rezultātu pret pareizi paplašinātiem kanāliem/sēžu/vārstu/fāzēm.
Kāds grib palasīt kko,pm uz epastu krievu vai angļu grāmatu pa šito varu atmest.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Tad nu tā, kā jau solīju pēc krievisjas tiks pielaists! Pagaišo nedēļ salēju kārbā eļļu:
Un šodien pielaists ar kontaktkīner palīdzību, jo bija apsūbējuši, bet pirms tam pamērīts cik tad liela ir kompresija un izrādās pa 14 atmosfērām uz katru stobru:
Te būs video:
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... V09021.mp4
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... eo0007.mp4
Super tas vis ar izplūdes kolektoru un biksēm vien, bet pirms pielaišanas prasījās sapūst ar kontaktklīneru, jo bija apsūbējuši kontakti!
P.s. Varbūt manu topiku kāds var pārcelt uz pārbūves sadaļu - Paldies!
Un šodien pielaists ar kontaktkīner palīdzību, jo bija apsūbējuši, bet pirms tam pamērīts cik tad liela ir kompresija un izrādās pa 14 atmosfērām uz katru stobru:
Te būs video:
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... V09021.mp4
http://s480.photobucket.com/albums/rr16 ... eo0007.mp4
Super tas vis ar izplūdes kolektoru un biksēm vien, bet pirms pielaišanas prasījās sapūst ar kontaktklīneru, jo bija apsūbējuši kontakti!
P.s. Varbūt manu topiku kāds var pārcelt uz pārbūves sadaļu - Paldies!
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ō super vārsti labi pieslīpējušies
Tagad tik jāgaida jaudas stenda izdruka
Tagad tik jāgaida jaudas stenda izdruka
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ne vienmēr, līmēnis ir aptuveni centimetru zem skrūves.bucis wrote:Paldies!Jā ielīda visi 3l, bet pēc papīriem 2,7l. lēju tā, lai pa skrūvi sulo ārā un domāju,ka tas arī ir līmenis!!!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ar kārbas eļļu esmu guvis mācību. Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks. Ieleju XADO ražojumu, tā ražotāja eļļa man ir arī motoram.
Morāle kāpēc rakstīju šo: Redzu ka MANNOL ielēji.. Zemas kvalitātes eļļa, bet ceru, ka viss būs ok tev ar to.
P.S. Ļoti patīk sekot līdz topikiem, kur augšām ceļas fordi
Morāle kāpēc rakstīju šo: Redzu ka MANNOL ielēji.. Zemas kvalitātes eļļa, bet ceru, ka viss būs ok tev ar to.
P.S. Ļoti patīk sekot līdz topikiem, kur augšām ceļas fordi
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Paldies par interesi par topiku un projekta nākotni!Vents S wrote:Ar kārbas eļļu esmu guvis mācību. Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks. Ieleju XADO ražojumu, tā ražotāja eļļa man ir arī motoram.
Morāle kāpēc rakstīju šo: Redzu ka MANNOL ielēji.. Zemas kvalitātes eļļa, bet ceru, ka viss būs ok tev ar to.
P.S. Ļoti patīk sekot līdz topikiem, kur augšām ceļas fordi
P.s. ne vienmēr tā labākā eļļa ir tā labākā. citiem "Mottul" citiem kaut kāda fraņču no lētā gala, bet starpības nekādas, jo viskozitāte viena un paredzēta 10k km.!
- GG.
- Posts: 15716
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nebija vnk tā, ka viņa atjaucās ar to 75w90 un tāpēc taisīja pigorus, vai kārtīgi iztecināji ārā?Vents S wrote:Man arī ir fords, bet manuālā kārbā ir paredzēts ATF II. Sākumā iegāzu 75w90, bija vel sliktāk kā iepriekš ar slēgšanos. Tad parakos katalogos, uzzināju kādai eļļai tu ir jābūt, ielēju lētāko ATF. Nebija vēlamais rezultāts. Beigās ielēju eļļu no augstiem plauktiem un tagad slēdzās kā prieks.