Page 29 of 34

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 01 Sep 2016, 19:16
by Puperdupers
Ko izmaina tas koeficients? Es zinu, kur tas ir nolasāms, bet nekad neesmu iedziļinājies :oops:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 01 Sep 2016, 19:26
by GG.
Kā kuram ražotājam. Konkrēti NGK jo lielāks cipars, jo "aukstākam" motoram svece paredzēta. Temperatūras amplitūda kurā svece pareizi strādā.

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 01 Sep 2016, 23:31
by Micuks
Puperdupers wrote:
Tilts wrote:NGK vietā labāk izvēlēties DENSO!
Tādu info dzirdu pirmo reizi :hvz: Visi no aizdedzes svecēm parasti iesaka NGK un no pāris cilvēkiem ir dzirdēts "tikai nevaig nekādus Denso vai tam līdzīgus sū..." :hvz:
No pieredzes, NGK nobraukti 100km un vienai svecei neiet dzirkstele vairs cauri, citam auto NGK nokalpojušas ap 3000km un cilindrā iebirst keramikas gabali, sabirst izolators. Visumā daudz sliktas atsauksmes par NGK pēdējo gadu laikā dzirdētas. Laba reklāma nenozīmē labu preci, iespējams ražošanas procesā sāk ietaupīt uz materiāliem, iespējams tirgū ienākušas padjobkas :hvz: vispār salīdzinot vecās NGK pirms 3-5+ gadiem un tās ko var nopirkt šodien, ir atšķirība kaut vai vizuāli!

Pagaidām NGK vairs nepērku, pērku BERU, BOSCH, DENSO.

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 02 Sep 2016, 07:08
by bucis
Puperdupers wrote:Ko izmaina tas koeficients? Es zinu, kur tas ir nolasāms, bet nekad neesmu iedziļinājies :oops:
Starpība ir tajā, ka ar vienām tu vari braukt un zāģēt pie augsta dzinēja ar citām pie silta. Vispār jau šīs saucamās sporta sveces ir domātas siltiem dzinējiem, jo tad tikai viņām dzirkstele sāk parādīties kādai tai ir jābūt! Lielie vīri iesilda dzinēju ar vienām svecēm un tad pārskrūvē citas - bet tie ir LIELIE VĪRI!!!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 07 Sep 2016, 18:49
by kalns
Par sveču temperatūrām - tiem pašiem koeficentiem..

Pirmkārt, tas apzīmē sveces siltumvadīt spēju, no elektroda uz korpusu. Pie lielākas jaudas liek vēsākas sveces, lai tā nepārvērstos par kvēlsveci un neaizdedzinātu degmaisījumu pirms laika..
Otrs būtu - katrs ražotājs to siltuma ciparu raksta pa savam, vienam lielāks nozīmē siltāks, citam otrādi (piemēram bosch7 un ngk7 nav viens un tas pats)
Treškārt - tas laiks kad cilvēki sportā izmantoja divus vai vairāk sveču komplektus ir sen pagājis, tā darīja pirms gadiem 15.. Sveču tehnoloģija arī ir advancējusies un nav vairs tā problēma kad ar vēsajām svecēm nevar pielaist autiņu, kad dabuja speciāli skrūvēt iekšā "siltās" sveces lai pielaistu / uzsildītu dzinēju un tad pirms starta mainīt tās uz vēsajām..

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 07 Sep 2016, 21:48
by bucis
Pagaišo nedēļ parādijās paliela dūmošana un šonedēļ nedēļas nogalē 10.09.2016 Venspilī norisināsies 4.posms Latvijas drag race čempionāts. Bet fiestiņai vēl jo projām nelielas tehniskas problēmas. Secinātds,ka pēc 3.posma ir problēmas ar galvas blīvi - jo parādījusies paliela dūmošana un dzesēšanas šķidruma zudums ik pa laiciņam. Tad nu nolēmu novērst to visu un vakar ķēros klāt ,lai būtu sestdien uz starta Venspilī. Kur patreiz streetA klasē ieņemu kopvērtējumā 1.vietu par nieka 2.punktiem apsteidzot Klāvu Laiviņu.
Kas sadarīts:
Noslīpēta galva
Iepirktas jaunas blīvas
Jaunas skrūves galvai
Jauni svečvadi
Jauns radiātors
Un izmazgāta viena sprausla - kas iespējams jau Venspilī niķojās

Šodien aizvesta - noslīpēta galva un nomazgāta, kā arī uzlikta.Saliktas sadalenes un iestatītas! Rīt turpināšu un doma, ka rītvakar arī rūks!
Bildes:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 07 Sep 2016, 21:54
by bucis
Vēl:
Un ja kāds teiks ,ka varēji vārstus pieslīpēt vai satīrīt!!!! - Dzirdi nav laika un manuprāt tur viss ok - ar iegriestām sadalenēm katrā podā pa 13bar kompresijas!!!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 07 Sep 2016, 22:00
by semigallss
Veiksmi! Prieks skatīties ka viss notiek!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 08 Sep 2016, 08:33
by -AF-
kalns wrote:Par sveču temperatūrām - tiem pašiem koeficentiem..

Pirmkārt, tas apzīmē sveces siltumvadīt spēju, no elektroda uz korpusu. Pie lielākas jaudas liek vēsākas sveces, lai tā nepārvērstos par kvēlsveci un neaizdedzinātu degmaisījumu pirms laika..
Otrs būtu - katrs ražotājs to siltuma ciparu raksta pa savam, vienam lielāks nozīmē siltāks, citam otrādi (piemēram bosch7 un ngk7 nav viens un tas pats)
Treškārt - tas laiks kad cilvēki sportā izmantoja divus vai vairāk sveču komplektus ir sen pagājis, tā darīja pirms gadiem 15.. Sveču tehnoloģija arī ir advancējusies un nav vairs tā problēma kad ar vēsajām svecēm nevar pielaist autiņu, kad dabuja speciāli skrūvēt iekšā "siltās" sveces lai pielaistu / uzsildītu dzinēju un tad pirms starta mainīt tās uz vēsajām..
Vēl labu lomu spēlē kā noregulēta auto vadība, uz cik milisekundēm ir spoles strāvas akumulācija -jeb uzkrāšanās. (Tumblertipam tāda nav)
Unvēl attālums no degła līdz kepai

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 08 Sep 2016, 12:33
by Tilts
Mani "pāris" cilvēki, ar lielu pieredzi, gan sportam, gan ielai izvēlās un iesaka tikai DENSO! pats savam subāram arī no svaigām irīdija NGK pārgāju uz DENSO. Atšķirība jūtama!!!
Puperdupers wrote:
Tilts wrote:NGK vietā labāk izvēlēties DENSO!
Tādu info dzirdu pirmo reizi :hvz: Visi no aizdedzes svecēm parasti iesaka NGK un no pāris cilvēkiem ir dzirdēts "tikai nevaig nekādus Denso vai tam līdzīgus sū..." :hvz:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 09 Sep 2016, 07:19
by bucis
Vakar Viss salikts līdz galam un pielaists, rūc labi nevar sūdzēties. šodien japavizinās un jāpasilda, lai izlec kam vēl jālec. Un tad rīt no rīta ceļā uz Venspili!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 12 Sep 2016, 10:46
by bucis
10.09.2016 Aizvadīts Venstpilī 4. Un pēdējais šī gada posms Latvijas Drag race čempionāts. Kur Street A klasē ar laika limitu 13,5 sek izcīnīju 2.vietu un LVČ kopvērtējumā līdz ar to nosargāju 1.vietu. Sezona izdevusies un fiestiņa izturēja godam apliecinot sevi,kā labi konkurēt spējīgu pret Honda civic TypeR; BMW M3; BMW M5; BMW M6 un citiem jaudīgiem spēkratiem.
Sezonā uzstādīti jauni personiskie 1/8 mile un 1/4mile ET (Trases Laiki) 8.75sek un 13.49sek.
Paldies ģimenei: #ElīnaNolle ar dēlu, Bračkam #ZigmārsNolle
Paldies atbalstītājiem: #Xadobaltic, #Bikertoyz,#rubbers,#Vējstikli,#ADparts
Kā arī #SandijsPlaudis,#HelvijsPlaudis,#ErvīnsKlāsups,#GatisTabūns,#RaitisAgars,#GintsK u.c

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 12 Sep 2016, 11:11
by bucis
Kā arī 11.09.2016 Jelgavā sporta kompleksā "Rullītis" Inžinieru dienas 2016 mini Drag race līdz 2.0 litri klasē un līdz 3.0 litri klasē sīvā,bet pārliecinošā cīņā izcīnītas divas 1.vietas
Paldies līdzjutējiem kā draugiem par labi pavadītu dienu!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 12 Sep 2016, 17:33
by J.K.jr.bad.
:cool:

Laba sezona!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 12 Sep 2016, 18:42
by bucis
J.K.jr.bad. wrote::cool:

Laba sezona!
Paldies tev arī par atbalstu!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 12 Sep 2016, 22:56
by AtmoBenzin
Ļoti interesanti lasīt un skatīties!

:cool:

Lai veiksme seko arī turpmākās sezonas!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 13 Sep 2016, 02:15
by ER.
Malacis!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 13 Sep 2016, 02:22
by howitzer
AtmoBenzin wrote:Ļoti interesanti lasīt un skatīties!

:cool:

Lai veiksme seko arī turpmākās sezonas!
Pievienojos - ļoti labs topiks! Lai labi gāžas! :yo:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 13 Sep 2016, 07:11
by bucis
Paldies. Visiem Jums. Par nākamo sezonu plāniem ir tā, ka jauzmet tas viss uz papīra, bet doma ir no esošiem 13.5sek uz 12.7 - 12.8sek. Kur paņemt jaudu un ko darīt -es zinu, bet tas viss japaskaitļo! Katrā ziņā turbīnas nebūs!

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Posted: 13 Sep 2016, 19:18
by U_V6er
transmisija?