Abit e30 318

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by spainis666 »

VuskansDavis wrote:
Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītni
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

VuskansDavis wrote:
Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
es gan laikam gribētu teikt to pašu ko prezidents :roll:

man šķiet ka tas pievelkamais spēks veidojas kad skrūve ir savilkta līdz kkādai noteiktai robežai visā garumā (stiepe utt), nevis kad vītnē rodas berzes spēks un viņa līdz galam varbūt arī nenovilksies jo pašā vītnē ir pārāk liels pretspēks, tādēļ arī špilkas ir labākas kā skrūve :roll:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by howitzer »

Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu? :hvz:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu? :hvz:
tas absolūti nav izslēdzams, jo tāpat metāls nogurst un slodze uz to vītni ir gana pamatīga.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by -AF- »

Black President wrote:Ka vins argumenteja?
moš vnk patīk pa sauso bakstīt :susnaks:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by -AF- »

howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu? :hvz:
tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by -AF- »

spainis666 wrote:
VuskansDavis wrote:
Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītni
piemēram ARP špiļku manuālī minēts, ka ar ARP speciālo smēri, špiļkas var savilkt ar daudz mazāku spēku, nekā velkot to pašu bet izmantojot tikai eļļu
tā kā tur tika ņemts vērā to, kādu slodzi jāpievar savelkot, kur atupa pazūd dēļ berzes.



Taiksim tā, savu galvu ar ARP špiļkām un smēri vilku uz 110+ (precīzi neatklāšu)
bet pēc izjūtām gāja kā pa sviestu, attiecībā pret to, kad stock M50 vilkām uz 110Nm ar stock skrūvēm un eļļu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
O.z
Posts: 10684
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by O.z »

-AF- wrote:
howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu? :hvz:
tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv :cool:
lai vai kā, lai abitam izdodas salikt un iztīrīt rores tam m20 :yo:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by howitzer »

O.z wrote:
-AF- wrote:
howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu? :hvz:
tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv :cool:
+100.
Gandrīz katrs E30 ir ar kaut kādu plīti un vantūziem, ir daudz interesantāk lasīt/skatīties, kā kāds būvē vecos dzinējus. :)

Ehh, palieku vecs. Agrāk pats mīzu karstu par savu E30 ar 2.8 vantūzu, tagad liekas meh. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by Ch. »

A pag, tomēr atstāji savu veco bloku?
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by -AF- »

da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch :alkofest:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

Ch. wrote:A pag, tomēr atstāji savu veco bloku?
jā, varu piedāvāt jebko no viņa :-D
-AF- wrote:da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch :alkofest:
:-D
nu ar diuastoņ pret emmīti nebija variantu, tagad, redzēs :-D
User avatar
nitrous_oxide
Posts: 265
Joined: 14 May 2016, 23:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by nitrous_oxide »

Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
1970 Dodge Charger R/T
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
to lai vītnes būtu tīras es vienmēr ļoti skatos, bet nu par eļļošanu, hz..
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by -AF- »

nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu ;) nenoslēdz tur visu kā korkis
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
nitrous_oxide
Posts: 265
Joined: 14 May 2016, 23:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by nitrous_oxide »

-AF- wrote:
nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu ;) nenoslēdz tur visu kā korkis
Kāreiz lekcijās stāstija ka tur vītne ir smalka un noblīvējas ļoti labi.
1970 Dodge Charger R/T
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Abit e30 318

Post by Volfsburgs »

Jāsaeļļo tik skrūvei paplāksne un viss. Tas, ka aprāvas vītne, ir standarta alumīnija bloka problēma. :naac:


Edit: Oj, pārķeru, no 3.0d tik kloķeni izmantoja. :D
Last edited by Volfsburgs on 10 Apr 2017, 13:20, edited 1 time in total.
Image
User avatar
O.z
Posts: 10684
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by O.z »

Volfsburgs wrote:Jāsaeļļo tik skrūvei paplāksne un viss. Tas, ka aprāvas vītne, ir standarta alumīnija bloka problēma. :naac:
Bet m20
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Black President »

Čugunsil bloks
ZX
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Micuks »

Jāeļļo ir skrūves vītnes daļa ~5mm no gala. Ar katru reizi vītne tiek bojāta, blokam ir limits cik reizes ir paredzēts skrūvēt, to var noteikt arī pēc remonta skrūvju skaita.
Post Reply