Page 23 of 29

Re: Abit e30 318

Posted: 30 Mar 2017, 08:51
by Martinss
Abit e30 wrote: ...M57D30TU2 90mm kloķvārpsta...

:miiila: :miiila: :miiila: 8)

Re: Abit e30 318

Posted: 30 Mar 2017, 09:18
by Black President
Triple six

Re: Abit e30 318

Posted: 07 Apr 2017, 15:31
by Abit e30
Image

sakrāsoju bloku, un sāku kraut visu kopā
Image

uzliku eļļas skrāpi, nēdaudz gan nācās pielāgot
sākumā..jau biš sākts graizīt..
Image

beigu rezultāts :DD
Image

salikām sajūgu..
ja iepriekš likās, ka man ir ''vieglais'' m20 spararats, tad laikam es biju kļūdījies :D
uzliku citu spararatu, no e28 m20b20
Image

un iemetām iekšā motoru
Image

un tad sākās kārtējās epopejas..
ielikām, viss čotka, savelku ar kārbu, ielecu mašīnā, pārbaudīt vai sajūgs, viss šancē.. jā, viss iedeal, izkāpju, izgriezt motoru....ķīlis :DD
kaut nēēdaudz atvelkot uzreiz motors giezās, bez nekādām liekām skaņām..
domājam domājam, skaidrs, ka jārauj motors ārā
kārbas primārā ass iespiedās kloķenē un pabīdīja to uz priekšu, līdz atdūrās aksiālajās šālēs..
nedaudz custom fabrication..saliekam, un ir tēma
paldies Kretīnam par palīdzību bloka stutēšanā iekšā-ārā :-D
Image

tālāk jāskrūvē tik
Image

e30 forumā gāja runā par ieplūdes kolektoru salāgošanu un lējumu nofrēzēšanu, tā izskatās man kolektors, cik vien dziļi varēju, tik izslīpēju, visā garumā protams nelielīst..
Image

spōrt
Image

šādi izskatās kloķenes gals.
savilku pēc m57 specenes, 40 nm + 60 +60grādi, bet čot liekas ka tās veikala cietās skrūves stiepjas. tā ka iemaukšu tur vecās galvas skrūves, nedaudz tik jānoīsina.
Image

fīrst starts
laikam no stāvēšanas vienā pozīcijā, kur vaļā varsts, sākumā pēc skaņas liekas nebij kompresijas, bet jau pēc pirmās iedarbināšanas viss čotka.
plus spoles nebija kārtīgi uzlikušās, gribēja rīstīties tip. bet jau likās interesanti..
» Skatīties Youtube

bet nu tur arī sākās customs, jo kloķenes skriemelis pa kādu milimetru, vai mazāk ir uz priekšu, nācās apvīlēt skriemelim malu, kkā brīžiem ar izspiestu sajūgu piedzindzināja prēt ūdenssūkņa skriemeli

tika arī veikts testdraivs, nu ar vieglo sparatu, plus vēl -600g uz pašiem virzuļiem, nu baigi ass liekas, labs.
džazu baigi gan iedot nevar, jo laikam sāk detonēt ja tā smagāk iedod slodzīti, tā ka ātri jāsaregulē.

vīīīenīgi, kad jau auto stāvēja, bija tāds metālisks tinkšķis :naac:
izgriezu motoru viss labi, iedarbināju, arī..
vēlāk kad sāku sāku skatīties likās, ka starp bloku un galvu ir nēdaudz slapjš kā ar eļļu, varbūt vēl no salikšanas, vāāārbūt notrūka galvas skrūve? kkas šķiet man stāstīja šādu joku uz m20, tagad ir tik tās ''cietās'' skrūves, uz 90nm novilktas. Jāskatās.

Re: Abit e30 318

Posted: 07 Apr 2017, 19:29
by Black President
Next update vajaga itb vai ari karbo (weberi vai single 4 barel) :emo: :naac:


P.S Akseleratora atsauciba paliek jebak asa :]

Re: Abit e30 318

Posted: 07 Apr 2017, 20:14
by Janx
Ir kāda statistika cik reizes jau šis motors ir bijis izjaukts? :emo:

Re: Abit e30 318

Posted: 07 Apr 2017, 22:38
by Abit e30
Janx wrote:Ir kāda statistika cik reizes jau šis motors ir bijis izjaukts? :emo:
plus vēl viena, vai 2vas :naac:
Image

Re: Abit e30 318

Posted: 08 Apr 2017, 10:22
by -AF-
Jums tur madonā šmiga ir dārga, ka nav ko darīt?

Re: Abit e30 318

Posted: 08 Apr 2017, 14:38
by Abit e30
-AF- wrote:Jums tur madonā šmiga ir dārga, ka nav ko darīt?
tak vnk līdz 18mit nedod... :cry:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 02:13
by THIRTEEN
-AF- wrote:Jums tur madonā šmiga ir dārga, ka nav ko darīt?
Tur ar šmigu nav problēmu, netālu ir kalsnava. :naac:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:08
by Abit e30
labdien komandieris..galvas skrūve.
Image
sūds, besī :-D

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:12
by howitzer
Atmobenzīns mītā teica, ka neesot LV neviens strokeris, kas būtu nobraucis ilgāk par sezonu, bez jaukšanas vaļā. :aiwa: :pielej_eļļu: :m20_stragls:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:17
by Abit e30
howitzer wrote:Atmobenzīns mītā teica, ka neesot LV neviens strokeris, kas būtu nobraucis ilgāk par sezonu, bez jaukšanas vaļā. :aiwa: :pielej_eļļu: :m20_stragls:
mmm, m20b28 nobrauca 2 sezonas, un tad tika izjaukts uz šo.
un šis var notik kaut pilnīgam stock motoram :hvz:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:19
by howitzer
Abit e30 wrote:
howitzer wrote:Atmobenzīns mītā teica, ka neesot LV neviens strokeris, kas būtu nobraucis ilgāk par sezonu, bez jaukšanas vaļā. :aiwa: :pielej_eļļu: :m20_stragls:
mmm, m20b28 nobrauca 2 sezonas, un tad tika izjaukts uz šo.
un šis var notik kaut pilnīgam stock motoram :hvz:
Es tikai ākstos. :aiwa:
Tās galvas skrūves Tev bija oem, vai jaunas/citas?
Mums te bija karsta diskusija par to, ka galvas skrūves vajag likt jaunas, vai arī izmantot vecās.

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:31
by Abit e30
howitzer wrote:
Abit e30 wrote:
howitzer wrote:Atmobenzīns mītā teica, ka neesot LV neviens strokeris, kas būtu nobraucis ilgāk par sezonu, bez jaukšanas vaļā. :aiwa: :pielej_eļļu: :m20_stragls:
mmm, m20b28 nobrauca 2 sezonas, un tad tika izjaukts uz šo.
un šis var notik kaut pilnīgam stock motoram :hvz:
Es tikai ākstos. :aiwa:
Tās galvas skrūves Tev bija oem, vai jaunas/citas?
Mums te bija karsta diskusija par to, ka galvas skrūves vajag likt jaunas, vai arī izmantot vecās.
šīs bija oem ''cietās'' m20 skrūves, protams, ne jaunas.
bet te jau vītni izrāva blokam, ne skrūves izstiepās utt :)
vilktas tāpat itkā kā iepriekš, pēdējais solis 90nm
ir zināms vēl vismaz viens motors ar šādi pievilktām šīm skrūvēm LV, un arī āmerikā šīs skrūves velk ar šādu spēku, hz kāpēc tā, vītnes blokā bija izpūstas, iztīrītas, pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 18:58
by Black President
Muzdien pisaks ar tiem luzniem

Image

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 19:34
by -AF-
Abit e30 wrote:labdien komandieris..galvas skrūve.
Image
sūds, besī :-D
Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem

P.s špiłkas rulz :yo:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 20:01
by Abit e30
Black President wrote:Muzdien pisaks ar tiem luzniem

[img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/fac ... t-feel.jpg[/mg]
yyep
-AF- wrote:Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem

P.s špiłkas rulz :yo:
nē, tas ir tikai kārtējais dzīves izaicinājums labākai nākotnei :reeka: :reeka: :reeka:

nu nevajag te 24v..

špilkas.. #daudznaudas, aftermarkets piedāvā tikai ARP cik meklēts, varbūt ir kkāds lētais variants uz m10, nēesmu baigi meklējis, jo ar šīm skrūvēm tepat Latvijā Bricis uz turbo m20 brīvi brauc ar daudz zirgiem pajūgā... te vnk sūds ka vītne pazuda..

bet nu ir plānā viens gatera plāns, ja tas sanāks, būs ļoti labi.. nē, tas nav plāns ielīmēt vnk šo pašu skrūvi :reeka:

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 20:29
by VuskansDavis
Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 21:09
by Black President
Ka vins argumenteja?

Re: Abit e30 318

Posted: 09 Apr 2017, 21:16
by *Sicram
Black President wrote:Ka vins argumenteja?
a kā mamma tev argumentēja nebāzt pirkstus elektrības kontaktā ?