Šobrīd ir 24 Sep 2018, 11:24

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 530 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 10 Apr 2017, 22:42 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 798
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
Pray for m20 :naac:

tā, ka blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
Attēls

un pat izdevās savilkt :naac:
Attēls

zinu, ka tas vispār nekādās normās nesaiet, bet nu, its strōker. ja ies, būs labi, ja nē, celsim galvu nōōst.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 10 Apr 2017, 23:06 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 08 Mai 2013, 23:05
Atbildes: 8938
Atrašanās vieta: Lauki
8)

_________________
Attēls


Zems notiek


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 19:25 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 03 Apr 2015, 13:53
Atbildes: 2170
Atrašanās vieta: Ozo
Gateris the best. Pats savam pumpedūzem sprauslas fiksatoru pārurbu m6 uz m8, skaidas sakaloju eļļpannā un gerai. Tev te viss vēl civilizēti izskatās. :D

_________________
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 22:22 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 279
Abit e30 rakstīja:
Black President rakstīja:
Muzdien pisaks ar tiem luzniem

[img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/005/393/i-know-that-feel.jpg[/mg]

yyep

-AF- rakstīja:
Vnk tas ir kārtējs mājiens lai tu pisies dirst un beidz mocīt to nabaga vecmammu m20 un ieliec kaut ko ar 24 vārstiem

P.s špiłkas rulz :yo:


nē, tas ir tikai kārtējais dzīves izaicinājums labākai nākotnei :reeka: :reeka: :reeka:

nu nevajag te 24v..

špilkas.. #daudznaudas, aftermarkets piedāvā tikai ARP cik meklēts, varbūt ir kkāds lētais variants uz m10, nēesmu baigi meklējis, jo ar šīm skrūvēm tepat Latvijā Bricis uz turbo m20 brīvi brauc ar daudz zirgiem pajūgā... te vnk sūds ka vītne pazuda..

bet nu ir plānā viens gatera plāns, ja tas sanāks, būs ļoti labi.. nē, tas nav plāns ielīmēt vnk šo pašu skrūvi :reeka:



1) špiļkas var uztaisit pats, ja normāls virpotājs ir un tai lietai pieiet adekvāti viss ir kārtībā..
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 22:52 
Offline

Pievienojies: 30 Okt 2011, 23:05
Atbildes: 12741
Atrašanās vieta: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS
kalns rakstīja:
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu


ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.

_________________
500eur alpians


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 22:54 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 17 Jūl 2009, 14:07
Atbildes: 15531
GG. rakstīja:
kalns rakstīja:
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu


ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.


+1

Par tēmu - ne velti tūneri liek špiļkas, lai tik ļoti nenoslogotu vītni, reizi mēnesī raujot pauri nost :abit_parastaa_sveetdiena_garazaa: :emo:

_________________
Zems kā pisiens


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 23:22 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 798
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
nu kko domāsim ja nesaies.
nu noraut galvu, nomainīt blīvi ir pāris stundas, plus vēl pusstunda atgaisot :justm20things: :rofl:

šodien samainīju termostatu, bij aizdomas ka nestrādā, kā vienmēr taisīju termostatā urbumus ..arī m20 things :D
šoreiz gan gribēju būt gudrāks, uztaisīju 6 nevis 2vus vai 1nu urbumu kā parasti, spiediena sistēmā vairs nav./...... bet silt arī īsti negrib :reeka: :reeka: :reeka:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 11 Apr 2017, 23:32 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 29 Jūn 2015, 13:01
Atbildes: 716
Atrašanās vieta: Madona
Never ending story


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
1993 VW Golf MK3 1.9TD FH-1553 (ex)
1988 Mercedes-Benz E-class W124 2.0 DIESEL EM-6986(ex)
1986 VW Golf MK2 1.6D DP-712 (ex)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2017, 00:25 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 23 Feb 2009, 22:15
Atbildes: 482
GG. rakstīja:
kalns rakstīja:
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu


ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.


un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņu


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2017, 10:16 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 279
spainis666 rakstīja:
GG. rakstīja:
kalns rakstīja:
2) vītnes vajag eļļot, lasam arp skrūvju / špiļku montāžu


ARP skrūvju / špiļku montāžas instrukcijā ir runāts par ARP skrūvju / špiļku montāžu. Un tajās paciņās nav random nezināma eļļa bet bieza molibdēna smērviela ļoti mazā daudzumā.


un visu galvas skrūvju ražotāju pamācībās ir rakstīts, ka vītni vajaga pārklāt ar nelielu ēļļas kārtiņu


Tieši tā. Tā teikt, neko nevajag darīt pa sauso.. Vītnes caurumu blokā var sanākt izmazgāt dažādi + ja neiziet cauri ar vītņu urbi un neiztīra vītni, var būt dažādi sīki gruži un skrambas pašā vītnē, kas izmaina pievilkšanas spēku, uzpilinot eļļu mēs nodrošinam +/- vienādu frikciju visās vietās, tai skaitā, eļļa ir jāuzlaiž uz skrūvēs / uzgriežņa šaibas daļas galvas augšpusē kur tu liec virsū atslēgu..


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2017, 10:35 
Offline

Pievienojies: 30 Okt 2011, 23:05
Atbildes: 12741
Atrašanās vieta: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS
Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.

_________________
500eur alpians


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2017, 12:38 
GG. rakstīja:
Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.

:cool:
Citādi vēl kāds umniks salies blokā eļļu un pat nepievelkot galvu, nolauzīs skrūvi.


Uz augšu
  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2017, 13:43 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 279
GG. rakstīja:
Iepilināt / uzpilināt ir neprecīzs un bezjēdzīgs raksturojums. Vienam tas būs uzpilināt uz vītnes ar pipeti vienu lāsi, citam tas būs iepilināt piecus pilienus no kannas bloka vītnē. Vajag pieturēties pie ražotāja rekomendācijām un viss. Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.


tiem kas neatšķir uzpilināt pāris pilienus no spaiņa, vispār nevajadzētu ar to nodarboties..


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 13 Apr 2017, 12:21 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 525
GG. rakstīja:
Vītne blokā - tīra un sausa. Skrūves - jaunas un vītne akurāti iesmērēta ar eļļainu salveti tā, ka nekas nekur nepil. Ja ir paplāksne, tad lāse eļļas abās pusēs paplāksnei. Un tas arī viss.


Zis :cool:

Galvas skrūves nekad nav paticis vilkt, bet šis jau vairākus gadus strādā praksē "n" motoriem. Uzlabotiem un neuzlabotiem.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 13 Apr 2017, 17:07 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3432
Atrašanās vieta: Rīga
Es jau iedomājos jaunā spama topika virsrakstu "špiłka galvā, jeb lubrikantu eksperti"

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 13 Apr 2017, 20:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 24 Feb 2010, 22:46
Atbildes: 154
Īsa instrukcija = noliekam skrūvi uz galda (tālāk no motora), uzlejam ne vairāk kā 5L motora vai kārbas eļļas (dabas draugiem pēc vairāk kā 5L uzliešanas iestājās sirds aritmija), pagaidām 5min, lai liekais notek -> varam skrūvēt blokā.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 21 Sep 2017, 11:24 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 798
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
tāāā, konstatēju, ka pēc diskusijas par eļļas pilēm uz vītnēm un skrūvju pievilkšanu, nav bijis apdeic :susnaks:
jāizstāsta, vai varbūt jāapbēdina, ka auto brauc, un arī strōkeris brauc, tiesa, sezona gan vēl nav galā, bet ir aizdomas ka motors izturēs :rofl:

...pēc kkādas kārtas

pēc kārtējās motora salikšanas, protams, sākām kko pamazām braukāt, bija problēmas ar auto silšanu, jo termostatā saurbu, par daudz caurumus utt, mainīju pret citu, kurā joproijām saurbu par daudz..... long story, visādi citādi, auto nekādi fail nebija :shock:

ar iepriekšējo regulēujumu auto slodzē reāli nevarēja iegriezt tālāk par kādiem 3.5k jo sāka detonēt

tātad jābrauc pie Artūra uz turbochip, satiekam arī AF un protams... :susnaks:
bet nu nē, iztiksim ar atmosfēras spiedienu :(
Attēls

pieslēdzam motoram austiņas, vēl šo to un pavirinam :]
Attēls

saregulējām, viss čotka, braucam mājup
Attēls

braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg :emo: un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās un atmeties aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas :roll:

pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
Attēls

plus pārgāju spolēm/pīpēm, rezultātā nomainīju vienu spoli un vienu pīpīti
gatavs
Attēls

tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens :-D , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam :]

mazliet puteklītis :-D
Attēls

race stail-žigulis stail
Attēls

mmmmmm :]
Attēls

turpinam gatavoties...vajadzēs taču arī riepas
Attēls

tātad pirmie testi notika Kandavas kartōdrōmā, jāteic motors darbojās ļoti patīkami, greizās šķietami jau no apakšas un viss ļoti baudāmi
Attēls

pēc taimataka bija jāpamēģina nākamais tests..doriftō, bija ļoti pamatotas bažas par auto sajūgu, jo zināju ka pirmstam 3. pārnesums slīdēja mēģinot samest saules ar 3., un zināju, ka gribu ar 3šo mēģināt kko pafrēēēzēt, bet beigās slīpējot nemaz sajūgs neslīdēja, tiesa riepas arī bija kkādas parastās :D
Attēls

no doriftō pa lielam nekas gan nesanāca līkrocības dēļ, bet nu tomēr, protektors no riepām pazuda :emo:
Attēls

tālāk protams nedaudz atpūta
sēž zālē :alkofest:
Attēls

atā Kandava :naac:
Attēls

Burnaut izbraucienā tika konstatēts, ka salīdzinoši jaunās motora bukses ir par mīkstu, un tām ir pienācis laiks,
tad nu papētīju internetu, kur neko neviens īsti nepiedāvāja
un beigās iepirku tip lēto poly, motora, un e21 oem bukses kārbai, lielākas-stingrākas.
Attēls

sēž uz jaunajām buksēm...jā kardāna mufta jāmaina...jauda :-|
Attēls

mators arī
Attēls

ir labāk/labi, redzēs cik ilgi turēs, bet nu nav jau nekāds turrbiķis, domāju būs ok.

tād beidzot saņēmos nomainīt vējstiklu, labākais updeits ever :cool:
svejki
Attēls

Attēls

tālāk...Kandavā sanāca noraut, salauzt vēl vairāk lūpu, skaidrs, ka jāmaina nost, uzliku veco lūpu un sāku pieaugt... ieliku arī tālo atpakaļ :( :-D

Attēls

plus noņēmu reliņus
Attēls

un pēc tam uzliku :emo:
Attēls

Attēls

sapratu ka sezona iet uz beigām, tātad jāpaspēj iefilmēt ikgadējais akselereišan video :-D
2., 3., 4. rōbs
» Skatīties Youtube



pa lielam nekas interesants nav, jo nekas nelūzt :reeka: bet nu arī braukts ir salīdzinoši maz :)
kkā tā pagaidām, cik atceros :beer:
:spēks:
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 21 Sep 2017, 11:43 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 17 Jūl 2009, 14:07
Atbildes: 15531
Attēls

this nice

_________________
Zems kā pisiens


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 21 Sep 2017, 12:00 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3432
Atrašanās vieta: Rīga
Minēšu Turbochipa komentārus par šo mataru

"Blin- baigi labi strādā un iet ;)"

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Abit e30 318
AtbildētIerakstīts: 21 Sep 2017, 12:11 
Offline
BMW
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Sep 2004, 20:30
Atbildes: 12284
Atrašanās vieta: Centrs
Pokemonu stils sāk pazust, tās pāris atlikušās lietas šobrīd jau izskatās naiss :cool: Kas vēl līdz izbraucienam jāpaspēj? :D

_________________
BMW E30 RACE YOUNGTIMER / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 EUROPEBEATER
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 530 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 5 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv