Page 27 of 29

Re: Abit e30 318

Posted: 08 Dec 2017, 20:36
by Abit e30
bet nu jāņem vērā, ka šeit kompresijas pakāpe bija ~9.7:1, nebij regulējā sadalenes zobrata(izplūde reāli bija par ilgu ciet), pati izplūde līdz y paipam ķip nebij tik pareiza utt.
Image

Re: Abit e30 318

Posted: 08 Dec 2017, 21:12
by -AF-
Nu griezes līkne dirsā apakšās. Bet kopumā ir labi

Re: Abit e30 318

Posted: 08 Dec 2017, 21:49
by Abit e30
nu jā, pēc šitā dyno tieši sāku komunicēt ar vienu amerikāni, kas būvē jaudīgus m20, un arī ir izmantojis catcams sadalenes, arī tieši šādu, un viņš tieši stāstīja, ka catcamam baigi patīkot būt agrākam, viņš man ieteica 4 grādus pagriezt agrāku.
un tad sanāk uz nākamo sezonu es iepirku regulējamo zobratu, jau kad sākām viņu ieregulēt, 0 pozīcija jau bija 2 grādus agrāk(nū vārstu pārsedze kur sanāk n šitc), un sanāk vēl tos grādus piegriezām, un auto sāka pavisam savādāk braukt, jau no apakšām. un nebij tā, ka tupa līkne pagāja uz sākumu, beigas arī bija, nu pēc žopometra protams, plus Atrūrs vēl šo to niknāku piegrieza, un likās viss kūl vienu sezonu. tā ka tas m20b28 pirms izjaukšanas bija es domāju nedaudz niknāks :naac:

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Dec 2017, 12:05
by Archuks
Jau teicu, ka tie bamperi :cool: Sliekšņi arī noskatīti?

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Dec 2017, 14:54
by Abit e30
Archuks wrote:Jau teicu, ka tie bamperi :cool: Sliekšņi arī noskatīti?
nēesmu pētījis neko pagaidām, bet vispār zemuma ziņā šie buferi nav zemāki kā stock, tikai platāki, tā ka jāskatās kā tas viss izskatīsies mož ar isa sliekšņiem :roll: ...vispār pašlaik tas auto vairs nešķiet aktuāls :emo:

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Dec 2017, 15:59
by -AF-
lox :?

Re: Abit e30 318

Posted: 11 Dec 2017, 19:48
by Abit e30
-AF- wrote:lox :?

oho!..




:reeka:

Re: Abit e30 318

Posted: 13 Dec 2017, 14:31
by petka17
pelnīti

Re: Abit e30 318

Posted: 15 Feb 2018, 13:52
by lesis
Cik metri izplūdes karstumizolācijas lentas Tev aizgāja uz kolektoru?

Re: Abit e30 318

Posted: 15 Feb 2018, 16:06
by Abit e30
lesis wrote:Cik metri izplūdes karstumizolācijas lentas Tev aizgāja uz kolektoru?
šķiet divi tie standarta iepakojumi aizgāja, nū nedaudz palika pāri. ķip apmēram 20 metri laikam?

Re: Abit e30 318

Posted: 04 Oct 2018, 13:49
by Abit e30
tā tā tā, praktiski gads pagājis kopš pēdējā posta saistībā ar auto... bet nekas nestāv uz vietas visu laiku auto tiek taisīts un uzlabots......phaha, nē :emo:

..bet nu tā kā aktīvā kompakta reising sezona ir cauri uz brīdi, notiek tikai miljons tūningi, jāsāk tomēr kkas darīt arī sarkanajam, plus atjauninājums cerams pašam liks saņemties :D

sezona iesākās vēlu...un ātri beidzās :D

kkad aprīļa vidū no ziemas migas tika izvilkts šāds brīnums
Image

pavasāāārs :oops:
Image

paspēju vien eļļu nomainīt...izdomāju pamēģināt LM, notestēt gan baigi arī nav sanācis :D
Image

plus vēl bija iemeties poltergeists, kas salīdzīnoši ātri tika atrasts, pie izslēgtas aizdedzes..aizdedze bija ieslēgta :-D
respektīvi drošinātāju kastē viens + vadiņs bija piespiedies pret citu, pārrīvējies nedaudz un padeva pa tāisno +.
(bildē to varēja redzēt, bet nu jau pats pats neredzu..nu vismaz ir random bilde :reeka: )
Image

ar Ch. jaunlaicēnu
Image

kkā baigi nevilka uz to auto, sanāca tā ka pārsvarā tas stāvēja, vasaras vidū skate, zināju ka aizmugurē ir jāmetina kabatas un arkas, kādu brīdi pirms skates beigām domāju ka jāsāk kkas darīt...un tā arī tas viss sākās :emo:

zināju jau ka nebūs tur tas viss tik vienkārši. sāku lēnām ar vienu arku.
Image

protams iekšējā arka, tad parāvu līdzi kabatu..... nū vēl bonusā tika pārmetināts viens ''grīdas korķis'' un sēdekļa stiprinājuma vieta, kas bija diezgan custom fabrication, jo vairāki bleķi viens virs otra, utt.
Image

un tad mašīna praktiski 3 mēnešus nostāvēja nekustināta... tik cik izdzinu lai kompaktam vietu atbrīvot uz pacēlāja....bija arī brīdis kad tie abi bija kopā :kiss: :emo: :emo:
Image

tad nu tagad sākās otrais cēliens :reeka:
tā kā aizmugurē fartuks apakšā bija tāds neapmierinošs un bagažnieka augšējo kanti gateriski jau bija labojuši Jelgavā pirms nopirku auto, nolēmu ka jāmaina viss panelis
Image

ātrais test fit
Image

gribas nokasīt to melno sūdu, nopūst no abām pusēm ar skābo grunti, tad vārīšu klāt, tad jāpieaudzē atpakaļ sāna kabata, iekšas kabata, arka, tad otra, uttttttt. :emo:

kā saka lauku sētā darba daudz... pagaidām tikai labā puse ir iesākta un aizmugure, vēl jau otra puse...aiii :-|

ā emmīte arī prom, nebūs.

bet uz e36 labi skatās :]
Image

kkā tā pagaidām.

Re: Abit e30 318

Posted: 04 Oct 2018, 14:04
by Archuks
Atstājot emmīti, būtu varējis arī nemetināt, bet vnk uzmest pa virsu M3 arkas :] Bet nu, lai veicas, cerams uz izbraucienu paspēsi!

Re: Abit e30 318

Posted: 04 Oct 2018, 15:06
by Abit e30
Archuks wrote:Atstājot emmīti, būtu varējis arī nemetināt, bet vnk uzmest pa virsu M3 arkas :] Bet nu, lai veicas, cerams uz izbraucienu paspēsi!
haha
jā, bet piem. aizmugurē lai uzliktu emmīti tāpat būtu jāsafis bundža, beigās sapratu, ka tam auto vismaz kaut kāda vērtība paliks, ja tas vismaz izskatīsies kā stock.

ūn nezinu kā te visiem felonijiem iet, bet man skates cilvēki apstiprināja ka ar stiklašķiedras spārniem skati iziet nevar (priekša) un aizmugurē jāizgriež arkas lai uzliktu kautvai tikai kā uzlikas tos m3 spārnus, bēt arkas taču nedrīkst pārveidot tās nogriežot, un tad atkal tur sākas kkādas likumu pretrunas uttt. karoč nāāāfig man to.

jā, uz sezonas noslēgumu ceru paspēt....sagruntēt nopirktās detaļas :roll: :-D

Re: Abit e30 318

Posted: 16 Nov 2018, 10:46
by Abit e30
Labrīt kolēģi, sanāca paķimerēties ap sarkano bembīti...

no sākuma kkāds test fittings, pieķerta kabatai apakša, pa leilam izskatās ka +- rovna būs, varam turpināt :naac:
Image

Image

tad sākām ar patīkamāko :emo:
nokasīju visu transporta grunti no detaļām un samatēju detaļas ko krāsošu/metināšu.
Image

ūn sapūtu no iekšas ar skābo grunti
Image

kā arī sapūtu visas kontaktvirsmas, lai starp paneļiem nesāk rūsēt.....tāpat jau sāks, bet nu still :reeka:
Image

pirmo pierāvu velkamo cilpu, un aizmuguri.
kkur uz to pusi ir...
Image

tālāk jāsāk domāt par arku,
te gan bija miljons testa pielaikošanas, šķībi, greizi, tad labi, tad atkal slikti uttt :emo:
ķip šitā...davai poh, vāru klāt :reeka:
Image

gataUs
..tagad tikai vēl bagažnieka kabata, iekšējā arka..ai :emo:
Image

lāsīte :oops:
Image

kkā tā.

Re: Abit e30 318

Posted: 16 Nov 2018, 11:44
by Archuks
Bez sarkasma tiešām visu cieņu par šī dampja nepamešanu novārtā un turpināšanu ķimerēties :cool: Cik tev tur tie M20 zirdziņi bija?

Re: Abit e30 318

Posted: 16 Nov 2018, 11:48
by Fretka
Archuks wrote:Cik tev tur tie M20 zirdziņi bija?
Pirma pa isu otra griez ahujenicka tresa vispar sagrauj dirsu (c)

Re: Abit e30 318

Posted: 16 Nov 2018, 11:54
by Abit e30
Archuks wrote:Bez sarkasma tiešām visu cieņu par šī dampja nepamešanu novārtā un turpināšanu ķimerēties :cool: Cik tev tur tie M20 zirdziņi bija?
ir jau grūti saņemties, bet cenšos, cenšos :) :-D

tā kā Fretka saka. :naac:
šim setupam tā arī nav sanācis nomērīt, uz diu astoņi bija 210 un 280 nm, bet te vādzētu būt plus pārdesmit vairāk :roll:

Re: Abit e30 318

Posted: 17 Nov 2018, 22:31
by juris800
Vēl vajag sauso degvielu!

Re: Abit e30 318

Posted: 18 Nov 2018, 13:32
by Abit e30
juris800 wrote:Vēl vajag sauso degvielu!
baigi kaltēs cilindra sienas :(

Re: Abit e30 318

Posted: 14 Aug 2019, 22:49
by Abit e30
ledus ir sakustējies... :naac:
viss aprāvās jo bākaā tukšums pilnīgs :emo:
» Skatīties Youtube


karoč otra puse arī +- gatava, tagad tik apakšā vēl pāris ķap ļap, un tad var atkal nolikt papūt tālāk :naac:
Image