Artis Gaz

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 16 Oct 2013, 12:55

Ar magnusu esmu jau visu noskaidrojis. Tur viss ir labi, tikai noturība nav īpaši laba. Cena ir limonāds, salīdzinājumā ar hromēšanu, bet tad katru sezonu būtu jāpārkrāso hromi.

User avatar
Puperdupers
Posts: 3208
Joined: 03 Jan 2010, 20:54
Location: Cēsu pusē

Re: Artis Gaz

Post by Puperdupers » 16 Oct 2013, 13:00

Hromu ar kokakōlu var spīdīgu dabūt :emo:
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38

User avatar
GG.
Posts: 13535
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: Artis Gaz

Post by GG. » 17 Oct 2013, 01:41

A kāpēc jāpārhromē? Kas par defektiem? Ja sit rūsu ārā pa porām, tad ir līdzekļi, kas ar to ir spējīgi cīnīties. :hvz:
500eur alpians

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 17 Oct 2013, 09:57

No attāluma izskatās ok. bet pienākot klāt un nedaudz papētot var redzēt šaizes. Rūsa nav, ir tikai ne pārāk kvalitatīvs rūpnieciskais izpildījums + vēl tie hromi ir 36 gadus veci un vajadzīgs nedaudz refresh. Es vēl šoziem mēģināšu papulēt, bet atceros kā pirmajā ziemā pulēju kalpakus, lai dabūtu kaut cik normālu spīdumu :emo:
Žikiem kalpaki atspīd tā kā kalpakam ir jāspīd. Volgai jau no rupnīcas nāk nedaudz matēti un izskatās nolietoti, tāpat kā bleķi ap priekšējām lampām. Vajag tā, lai var spoguļoties. :naac:

User avatar
Vāveris
Posts: 1586
Joined: 16 May 2008, 09:55
Location: S-pils

Re: Artis Gaz

Post by Vāveris » 17 Oct 2013, 10:05

Artis12 wrote:Ar magnusu esmu jau visu noskaidrojis. Tur viss ir labi, tikai noturība nav īpaši laba. Cena ir limonāds, salīdzinājumā ar hromēšanu, bet tad katru sezonu būtu jāpārkrāso hromi.
Apjautajies šeit par hroma efektu: http://www.sdt.lv/page/lv/services/
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 17 Oct 2013, 14:29

Paldies, painteresēšos. :cool:

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 23 Oct 2013, 10:57

Beidzot sanāca pieķerties un nomainīt difam eļļu. Esošā eļļa jau bija sagājusi bez maz vai sviestā. :emo:
Tagad viss kluss zem aizmugurējā benķa. Salēju iekšā šo -
Image
skatīsies kas būs. Ja sāks tecēt tad būs labs iemesls pārlasīt difu + samainīt blīves.
Iepirktas komponentes bremžu atsvaidzināšanai. Loki + izspiedēja cilindrs + atsperes un knibuļi uz vienu ratu maksā +/- 4Ls, skatoties vai ņem dārgos vai lētos lokus ( atšķirība ir viens lats ). :naac:
Drīzumā aizdedzei ķersies klāt ar stroboskopu. Kaut kas sāk virzīties audio lietās. Aprēķini, tilpumi utt.

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 02 Nov 2013, 16:28

Sezona beigusies.
Jādzen garāžā un jāskrūvē tālāk. :cool:
Image

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 30 May 2014, 19:40

Atklāju sezonu izbraucot no garāžas. :lol:
Putekļu kārta ir :emo:
Image

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis Gaz

Post by Artis12 » 26 Mar 2017, 15:20

Image
Baigi aizlaists topiks. :roll:

Pēdējos divus gadus ( pēdējā TA 2014 :naac: ), Volga stāvēja un krāja putekļus. Kapitāls laika trūkums.
Tuvāko divu nedēļu laikā, auto tiks pārvests, kur arī nopietni pievērsīsies tā sezonas gatavošanai. Standarta mezgli - bremzes, aizdedze, karburators un uz skati.
Pagājušo gadu karburatoram tika veikts kapitālais remonts. Visām kustīgajām asīm tika novērstas luftes ( abām ieplūdes lūkām un pie reizes arī čokam ), kur primārajai ieplūdes lūkai lufte bija uz aci manāma ( K126G karburatoram ir divas ieplūdes lūkas kuras neverās sinhroni ), kā arī samērītas dīzes un pats karburators sakopts ar lielo remkomplektu. Uzstādot karburatoru, tāpat parādījās problēmas ar degvielas līmeni kamerā - vislaik pārlējās. Problēma bija tajā, ka saliekot karburatoru, tas tika pārbaudīts "stendā" ar pārāk vāju degvielas spiedienu. Tas tika novērsts veicot karburatora degvielas pludiņam nepieciešamās modifikācijas.
Bremžu pastiprinātājs tika pārlasīts vēlreiz !!, jo no ilgas stāvēšanas, visas manžetes un blīvslēgi piebrieda no DOT'a. Pērkot manžetes bremzēm ir jāsakrīt pareizajām zvaigznēm, jo ir komplekti kuri ir paredzēti Ņeva bremžu šķidrumam un ir komplekti priekš DOT'a, tikai tie nav marķēti un atšķirt nevar. :emo: Vienīgais labums tajā ka cena remkomplektam 10>eur, līdz ar to tika iepirkti pieci komplekti un visi samesti DOT'ā. Tie kas izdzīvoja pēc pāris dienām, tika arī uzstādīti.
Padomju tehnika visā savā burvībā. :naac:

Post Reply