Artis Gaz
Re: Artis Gaz
Paldies par ieteikumu.
Varbūt midi ir variants. pagaidām tiek vākta tikai informācija. Līdz maijam vēl ir ko apdomāt.
Ja variants būtu tikai midi + atsevišķi pīkstuļi + sub bagāžniekā, tad cik daudz vajadzētu mid'us? Šobrīd tāds filosofisks jautājums, kad būs pie aršanas, tad domās padziļināti. Tomēr plaukts jātaisa priekš noteikta skaita tumbām un veida [mid vai elpises ].
Man, piemēram, riebjās ja augšas griež ausīs aizmugurē sēžot. Tad laikam risinājums būs midi pakaļējā plauktā.
Lai nu kā, darbi, kaut mazi, turpinās.
Līdz vasarai gribētu nomainīt visu optiku volgai, kaut esošā izskatās labā stāvoklī, tomēr, kad pieliek, jaunu, tikko izsaiņotu, tad ir manāma atšķirība
Iedomājos kāda būs atšķirība pakaļējām un priekšējām lampām, dēļ reflektoriem. Atjaunot man negribas, jo tomēr, jauns ir jauns un nemaksā neko.
Ārā vēl redzēju sniegu. Jābrauc ar ziemenēm.
Kā arī garāžā jau labu laiku stāv šāds un gaida atjaunošanu. Rs tikai uzfrašināšu līdz smukam stāvoklim, īpašnieks mopēdam - labs draugs. [datums nav īsti pareizs ]
Varbūt midi ir variants. pagaidām tiek vākta tikai informācija. Līdz maijam vēl ir ko apdomāt.
Ja variants būtu tikai midi + atsevišķi pīkstuļi + sub bagāžniekā, tad cik daudz vajadzētu mid'us? Šobrīd tāds filosofisks jautājums, kad būs pie aršanas, tad domās padziļināti. Tomēr plaukts jātaisa priekš noteikta skaita tumbām un veida [mid vai elpises ].
Man, piemēram, riebjās ja augšas griež ausīs aizmugurē sēžot. Tad laikam risinājums būs midi pakaļējā plauktā.
Lai nu kā, darbi, kaut mazi, turpinās.
Līdz vasarai gribētu nomainīt visu optiku volgai, kaut esošā izskatās labā stāvoklī, tomēr, kad pieliek, jaunu, tikko izsaiņotu, tad ir manāma atšķirība
Iedomājos kāda būs atšķirība pakaļējām un priekšējām lampām, dēļ reflektoriem. Atjaunot man negribas, jo tomēr, jauns ir jauns un nemaksā neko.
Ārā vēl redzēju sniegu. Jābrauc ar ziemenēm.
Kā arī garāžā jau labu laiku stāv šāds un gaida atjaunošanu. Rs tikai uzfrašināšu līdz smukam stāvoklim, īpašnieks mopēdam - labs draugs. [datums nav īsti pareizs ]
Re: Artis Gaz
Šodien tika realizēts neizslimots bērnības sapnis par neonu.
Oriģinalitāte netiks bojāta jo lieki caurumi netiks taisīti, tāpēc jebkurā laikā varēs noņemt un neviens neko nezinās.
uzinstalēju arī zem autiņa, bet telefons izlādējās, lai varētu ko sabildēt.
bildes būs.
Oriģinalitāte netiks bojāta jo lieki caurumi netiks taisīti, tāpēc jebkurā laikā varēs noņemt un neviens neko nezinās.
uzinstalēju arī zem autiņa, bet telefons izlādējās, lai varētu ko sabildēt.
bildes būs.
- NabagsBezVento
- Spam addicted
- Posts: 2063
- Joined: 03 Oct 2011, 21:27
- Location: Jūrmala
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Artis Gaz
cūka, es gandrīz sirdstrieku dabūjuArtis12 wrote:Klavz wrote:1. aprīļa joks?
bet loģiski.
*Sicram wrote: izdomā parakstu..
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Artis Gaz
Vajadzēja tikai rīt atzīties, normāli saceptos visi
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Artis Gaz
Šeit tiek ieņemts zemais starts.
Šonedēļ beidzu swapot m50 dzienēju iekš e30 un tāpēc jaunnedēļ jāmetās pilnu sparu volgai.
Diski uz pulverkrāsošanu, spārni ar fartuku uz krāsošanu, kā arī pulēšana. Tad ir gatavs sertifikātam un TA. Uz TA būs mazliet jāpiekārto izpūtējs, jo laiž garām, bet tie ir sīkumi.
Vakar, pateicoties lietotājam Rich, tika aplūkots brālis GAZ-24. Paldies par koordinātēm.
Par cik nevienu dzīvu cilvēku nemanīju sētā un uz durvju klauvēšanu neviens neatbildēja, tad gāju pie volgas un aizliku aiz stikla lapiņu ar telefona nr. Cerēsim ka atzvanīs.
P.S
Ja kādam ir zināms par kāda gaz-21 vai gaz-24 atrašanos, tad lūdzu PM. Nav svarīgi kur atrodās, Rīga, pieRīga etc.
Šonedēļ beidzu swapot m50 dzienēju iekš e30 un tāpēc jaunnedēļ jāmetās pilnu sparu volgai.
Diski uz pulverkrāsošanu, spārni ar fartuku uz krāsošanu, kā arī pulēšana. Tad ir gatavs sertifikātam un TA. Uz TA būs mazliet jāpiekārto izpūtējs, jo laiž garām, bet tie ir sīkumi.
Vakar, pateicoties lietotājam Rich, tika aplūkots brālis GAZ-24. Paldies par koordinātēm.
Par cik nevienu dzīvu cilvēku nemanīju sētā un uz durvju klauvēšanu neviens neatbildēja, tad gāju pie volgas un aizliku aiz stikla lapiņu ar telefona nr. Cerēsim ka atzvanīs.
P.S
Ja kādam ir zināms par kāda gaz-21 vai gaz-24 atrašanos, tad lūdzu PM. Nav svarīgi kur atrodās, Rīga, pieRīga etc.
Re: Artis Gaz
kolekciju netaisīšu, bet brālēns parakstījās uz gaz21 projektu. piekritu veikt atjaunošanas darbu, tik jāmeklē +/- sakarīgs eksemplārs.Reinis_m wrote:Kam tev tas vajadzīgs? Kolekcionēsi šrotus? Viena zaļa 21. Volga pūst tajā iestādījumā ar nosaukumu "AUTOSALONS" Krasta ielā (braucot ārpilsētas virzienā, labajā pusē uzreiz pirms Salu tilta), vēl vienu, šķiet, esmu manījis K. Ulmaņa gatvē vienā stāvvietā, labajā pusē (braucot iekšpilsētas virzienā) kaut kur starp Rīgas robežu un Lidostas viaduktu (precīzi diemžēl neatceros).
24tās meklēju priekš detaļām.
Paldies par atsaucību.
Re: Artis Gaz
Tuvākajās dienās taps zināms kurš GAZ-21 ieripos blakus garāžā.
Padomā ir trīs autiņi.
Viena no volgām ir saucamā "zvaigzne", bet pie viņas arī visvairāk darba. Šobrīd gan labāku baltijā neatrast. RUS viņas maksā kosmosu. Par cik jebkura no trijām virsbūvēm būs uz pārkrāsošanu un salons uz pāršūšanu, tad vairāk vai mazāk - vienalga, kura tiek ņemta. Vienīgais kas uztrauc no pirmās volgas ir hromi un atsevišķas virsbūves daļas. Priekšējā reste, jauna maksā ~ 500ls. Virsbūves daļas vēl var sametināt, bet ar hromu ir kā ir. Personīgi mans favorīts, jo zināms ka viņas pasaulē tika izlaistas tikai 30' 000 eksemplāros un vairāk nepaliek.
Otrs un trešais variants ir parastās volgas ar 58 un 65 gadu. Tās praktiski priekš VS der jau tagad. Līdz mūsu mērķiem gan vēl tāls ceļš ejams.
Biju arī paciemojies pie paziņas. Viņam gan viss tas lielākā mērā nekā man un pirms ieiešanas garāžā nobrīnījos ka neprasa biļeti.
Manu vislielāko uzmanību pievērsa - tikko atrestaurēta Pobeda - gaz 20. šādi tādi sīkumi vēl palikuši un būs
Garāžā bija 7 padomju auto, kuri stāvēja rindā + pobeda kura ir gandrīz finišējusi ar restaurāciju un vēl viens kurš bija krāsotavā - melna gaz 21 volga ar lux komplektāciju.
Otrā garāžā bija pirmais žigulis kurš bija no krāsotavas tikko pārradies un tad man palika interesanti jo ieraudzīju šo -
vēl gan nav VS, gads jāpaciešās. Ideālā stāvoklī ar TIK svaigu salonu, ka mani nevarēja dabūt ārā no viņa.
Šo volgu var izīrēt un daudzas no citām minētajām automašīnām arī mājaslapā retroautonoma.lv.
Padomā ir trīs autiņi.
Viena no volgām ir saucamā "zvaigzne", bet pie viņas arī visvairāk darba. Šobrīd gan labāku baltijā neatrast. RUS viņas maksā kosmosu. Par cik jebkura no trijām virsbūvēm būs uz pārkrāsošanu un salons uz pāršūšanu, tad vairāk vai mazāk - vienalga, kura tiek ņemta. Vienīgais kas uztrauc no pirmās volgas ir hromi un atsevišķas virsbūves daļas. Priekšējā reste, jauna maksā ~ 500ls. Virsbūves daļas vēl var sametināt, bet ar hromu ir kā ir. Personīgi mans favorīts, jo zināms ka viņas pasaulē tika izlaistas tikai 30' 000 eksemplāros un vairāk nepaliek.
Otrs un trešais variants ir parastās volgas ar 58 un 65 gadu. Tās praktiski priekš VS der jau tagad. Līdz mūsu mērķiem gan vēl tāls ceļš ejams.
Biju arī paciemojies pie paziņas. Viņam gan viss tas lielākā mērā nekā man un pirms ieiešanas garāžā nobrīnījos ka neprasa biļeti.
Manu vislielāko uzmanību pievērsa - tikko atrestaurēta Pobeda - gaz 20. šādi tādi sīkumi vēl palikuši un būs
Garāžā bija 7 padomju auto, kuri stāvēja rindā + pobeda kura ir gandrīz finišējusi ar restaurāciju un vēl viens kurš bija krāsotavā - melna gaz 21 volga ar lux komplektāciju.
Otrā garāžā bija pirmais žigulis kurš bija no krāsotavas tikko pārradies un tad man palika interesanti jo ieraudzīju šo -
vēl gan nav VS, gads jāpaciešās. Ideālā stāvoklī ar TIK svaigu salonu, ka mani nevarēja dabūt ārā no viņa.
Šo volgu var izīrēt un daudzas no citām minētajām automašīnām arī mājaslapā retroautonoma.lv.
Re: Artis Gaz
Vakar ar lielu, lietotāja binladens, palīdzību tiku pie sen kārotā un nekur neatrodamā ford weber DGAV karburatora.
Nedaudz pavarots ir, bet priekš atspēriena derēs. Gribētos, lai kāds karbiņu eksperts uzmet aci, vai ir ceļams, pēc tam jāuzsūta repair kits no ebay un var likt uz galda.
Kaut kāda burvība ir tajos karbiņos un man sāk tā nedaudz pārņemt.
Tiks sūtīta augšā weber grāmata nu tad jau redzēs kas tiks izvīlēts no tā gaļas kluča.
http://www.amazon.com/Weber-Carburetors ... 069&sr=8-1
Kā arī dabūju apskrūvēt vienu, priekš manis, ideālu volgu.
spārni cinkoti un vēl šādi tādi knibuļi, kuri man bija vajadzīgi, bija veseli - fits with me.
Te jau uzlikti piemērīšanai. Pēc tam tā sprauga tika uzlabota, pārurbjot vienu skrūves vietu uz nedaudz lielāku.
Nedaudz pavarots ir, bet priekš atspēriena derēs. Gribētos, lai kāds karbiņu eksperts uzmet aci, vai ir ceļams, pēc tam jāuzsūta repair kits no ebay un var likt uz galda.
Kaut kāda burvība ir tajos karbiņos un man sāk tā nedaudz pārņemt.
Tiks sūtīta augšā weber grāmata nu tad jau redzēs kas tiks izvīlēts no tā gaļas kluča.
http://www.amazon.com/Weber-Carburetors ... 069&sr=8-1
Kā arī dabūju apskrūvēt vienu, priekš manis, ideālu volgu.
spārni cinkoti un vēl šādi tādi knibuļi, kuri man bija vajadzīgi, bija veseli - fits with me.
Te jau uzlikti piemērīšanai. Pēc tam tā sprauga tika uzlabota, pārurbjot vienu skrūves vietu uz nedaudz lielāku.
Re: Artis Gaz
Tāā, mazliet ielaidu topiku līdz piektajai lapaspusei.
Būtībā autiņš ir gandrīz pabeigts.
bet par visu pēc kārtas.
Maija vidū nokrāsoju arkas ar uretopu, lai būtu pabeidzis pretrūsas epopeju priekšējās arkās.
Aizbraucu uz Rīgas laku un krāsu rupnīcas veikalu un pēc kataloga pasūtiju, lai uzjauc toni. Žēl ka pēc mana parauga vajadzēja piemeklēt toni uretop katalogā, jo custom toni netaisa, tāpēc nesanāca ideāli, bet "pa boļšomu" apmierināts esmu ar rezultātu. [fotografēts ar telefonu + zibspuldzi, tāpēc izksatās nenormāli grubuļains ]
Spārnus atdevu krāsot salīdzinoši nesen ~ mēnesi atpakaļ. Beigās sanāca ne tikai spārni, bet arī fartuks un pie fartuka skrūvējamie bleķi. Pēc trīs dienām bjia zvans ka ir gatavs un atvedīs lidz durvīm.
Sakrāsotie spārni bildē izskatās ideāli, bet dzīvē, ar rezultātu, stāvā sajūsmā neesmu, redzēs kas būs pēc pulēšanas.
Sākās patīkamākais process - kopā likšana.
Nenoturējos un piemēriju spārnus tikko viņus biju dabūjis. Sķībi, greizi, šķirbas pofig, turās uz četrām skrūvēm visa priekša, ļoti gribēju redzēt kā izskatās ilgi neredzētais kopskats.
Tad sākās lielo spraugu likvidēšana un beigās sanāca kaut kā tā. [ kapots nav ciet ]
Padomju tehnikai tas ir īpaši grūti izdarāms, jo spārni savā starpā no citas, pat tā paša gada mašīnas, var nederēt, dēļ lielajām pielaidēm.
Kad biju saregulējis visu kā nākas, bija jāņem viss nost, jo beizot biju sagatavojis sliekšņus krāsot. Braucu uz vienības gatves RADEX ar paraugu padusē. Dabūju šādu lietiņu.
Samaksāju 7ls par baloniņu + smilšpapīri + vēl sīkumi un braucu krāsot, jo krāsa jāizlieto 48 stundu laikā [ kas praksē nekad nav pierādījies, reāli tur nedēļu, bet cik labi klājās tas ir cits jautājums ]
Ar rezultātu esmu apmierināts.
pret slieksni atspīd akmeņi tāpēc izskatās pilnīgi nekā, bet ticiet man, dzīvē ir daudz labāk.
Par cik krāsa nedaudz palika pāri, nokrāsoju arī migliniekiem aizmugures.
Bildē apaļie miglinieki, neesmu vēl izdomājis, likt apaļos vai kantainos. Ja liek apaļos, tad jāmeklē vienam migliniekam lukturis, jo viņiem izdegot lampiņai jāmaina ar visu reflektoru.
Pēc dažām dienām, kad krāsa nokalta un parādījās brīvs laiks, sāku komplektēt priekšu, šoreiz uz palikšanu. Uzliku spārnus, fartuku un pirmo hromēto elementu. Ar katru pievienoto detaļu, izskats uzlabojās.
Ne mazgāts, ne pulēts, bet var jau sākt minēt kas tas par izstrādājumu.
Gaisma tuneļa galā.
Lai darbus turpinātu jāiegādājās jauni priekšējie pagriezieni [ gan apaļie, gan kantainie ] un blakussēdētāja lukturis, jo demontējot šīs detaļas viņas neizdzīvoja.
Tad intereses pēc aizbraucu pēc pulēšanas pastām un ierāvu āķi lūpā. Nedaudz papulējot sapratu kas ir iespējams, bet tikai ar pastu, ideālu rezultātu nesasniegtu. Šeit bildes pēc pulēšanas tikai ar pastu.
Šobrīd procesā ir pulēšana, jo rupnieciski krāsa ir uzklāta so-so, bet par cik tas ir akrils - tiek ņemts talkā 1000 un 2500 smilšpapīri, lai novērstu šo defektu.
Sapucējam un ir gatavs pulēšanai.
Te jau kaut kāds miglains rezultāts.
Vēl jāpulē ar smalkāko pastu, bet to weekndos nevar dabūt, tagad gaidu kad vērsies vaļā veikals, jo priekšējais kapots, krāsotie spārni ir jau samatēti un gatavi pulēšanai. Vēl priekšā abi sāni un bagāžnieks.
Tuvākajā laikā zvanīšu motormuzejam, lai brauc apskatīties un izskata pieteikumu uz VS. Bija izdevība atrādīt pusizjauktā stāvkli volgu viņiem. Izstāstiju visu ko zinu, vēsturi, parādīju visu literatūru kas ir saistīta ar gaz 24, oriģinālais dzinējs, salons, krāsa utt, pat talonu, čeku, sauc kā gribi, ar ko onkulis stāvēja rindā pēc viņas. Nemaz nerunājot par visām atslēgām, domkratiem, lāpstām, pumpjiem utt. Viņi piedāvājās jau sabildēt visus numurus [ dzinēja, šasijas, virsbūves ] un nedaudz aplūkot, lai 3/4 procesa jau būtu izieti un atliktu tikai formālais - paraksti, papīri. Tad nu jaunnedēļ jāzvana, cerams nebūs aizmirsuši.
Pēc pulēšanas rindā diski uz krāsošanu + white walli jāpasūta.
Tad jau vizuāli būs gatavs izbraukt no garāžas.
Pēc tam skate.
Mērķis ir vēljoprojām nemainīgs - aizbraukt uz positivus un atpakaļ.
Būtībā autiņš ir gandrīz pabeigts.
bet par visu pēc kārtas.
Maija vidū nokrāsoju arkas ar uretopu, lai būtu pabeidzis pretrūsas epopeju priekšējās arkās.
Aizbraucu uz Rīgas laku un krāsu rupnīcas veikalu un pēc kataloga pasūtiju, lai uzjauc toni. Žēl ka pēc mana parauga vajadzēja piemeklēt toni uretop katalogā, jo custom toni netaisa, tāpēc nesanāca ideāli, bet "pa boļšomu" apmierināts esmu ar rezultātu. [fotografēts ar telefonu + zibspuldzi, tāpēc izksatās nenormāli grubuļains ]
Spārnus atdevu krāsot salīdzinoši nesen ~ mēnesi atpakaļ. Beigās sanāca ne tikai spārni, bet arī fartuks un pie fartuka skrūvējamie bleķi. Pēc trīs dienām bjia zvans ka ir gatavs un atvedīs lidz durvīm.
Sakrāsotie spārni bildē izskatās ideāli, bet dzīvē, ar rezultātu, stāvā sajūsmā neesmu, redzēs kas būs pēc pulēšanas.
Sākās patīkamākais process - kopā likšana.
Nenoturējos un piemēriju spārnus tikko viņus biju dabūjis. Sķībi, greizi, šķirbas pofig, turās uz četrām skrūvēm visa priekša, ļoti gribēju redzēt kā izskatās ilgi neredzētais kopskats.
Tad sākās lielo spraugu likvidēšana un beigās sanāca kaut kā tā. [ kapots nav ciet ]
Padomju tehnikai tas ir īpaši grūti izdarāms, jo spārni savā starpā no citas, pat tā paša gada mašīnas, var nederēt, dēļ lielajām pielaidēm.
Kad biju saregulējis visu kā nākas, bija jāņem viss nost, jo beizot biju sagatavojis sliekšņus krāsot. Braucu uz vienības gatves RADEX ar paraugu padusē. Dabūju šādu lietiņu.
Samaksāju 7ls par baloniņu + smilšpapīri + vēl sīkumi un braucu krāsot, jo krāsa jāizlieto 48 stundu laikā [ kas praksē nekad nav pierādījies, reāli tur nedēļu, bet cik labi klājās tas ir cits jautājums ]
Ar rezultātu esmu apmierināts.
pret slieksni atspīd akmeņi tāpēc izskatās pilnīgi nekā, bet ticiet man, dzīvē ir daudz labāk.
Par cik krāsa nedaudz palika pāri, nokrāsoju arī migliniekiem aizmugures.
Bildē apaļie miglinieki, neesmu vēl izdomājis, likt apaļos vai kantainos. Ja liek apaļos, tad jāmeklē vienam migliniekam lukturis, jo viņiem izdegot lampiņai jāmaina ar visu reflektoru.
Pēc dažām dienām, kad krāsa nokalta un parādījās brīvs laiks, sāku komplektēt priekšu, šoreiz uz palikšanu. Uzliku spārnus, fartuku un pirmo hromēto elementu. Ar katru pievienoto detaļu, izskats uzlabojās.
Ne mazgāts, ne pulēts, bet var jau sākt minēt kas tas par izstrādājumu.
Gaisma tuneļa galā.
Lai darbus turpinātu jāiegādājās jauni priekšējie pagriezieni [ gan apaļie, gan kantainie ] un blakussēdētāja lukturis, jo demontējot šīs detaļas viņas neizdzīvoja.
Tad intereses pēc aizbraucu pēc pulēšanas pastām un ierāvu āķi lūpā. Nedaudz papulējot sapratu kas ir iespējams, bet tikai ar pastu, ideālu rezultātu nesasniegtu. Šeit bildes pēc pulēšanas tikai ar pastu.
Šobrīd procesā ir pulēšana, jo rupnieciski krāsa ir uzklāta so-so, bet par cik tas ir akrils - tiek ņemts talkā 1000 un 2500 smilšpapīri, lai novērstu šo defektu.
Sapucējam un ir gatavs pulēšanai.
Te jau kaut kāds miglains rezultāts.
Vēl jāpulē ar smalkāko pastu, bet to weekndos nevar dabūt, tagad gaidu kad vērsies vaļā veikals, jo priekšējais kapots, krāsotie spārni ir jau samatēti un gatavi pulēšanai. Vēl priekšā abi sāni un bagāžnieks.
Tuvākajā laikā zvanīšu motormuzejam, lai brauc apskatīties un izskata pieteikumu uz VS. Bija izdevība atrādīt pusizjauktā stāvkli volgu viņiem. Izstāstiju visu ko zinu, vēsturi, parādīju visu literatūru kas ir saistīta ar gaz 24, oriģinālais dzinējs, salons, krāsa utt, pat talonu, čeku, sauc kā gribi, ar ko onkulis stāvēja rindā pēc viņas. Nemaz nerunājot par visām atslēgām, domkratiem, lāpstām, pumpjiem utt. Viņi piedāvājās jau sabildēt visus numurus [ dzinēja, šasijas, virsbūves ] un nedaudz aplūkot, lai 3/4 procesa jau būtu izieti un atliktu tikai formālais - paraksti, papīri. Tad nu jaunnedēļ jāzvana, cerams nebūs aizmirsuši.
Pēc pulēšanas rindā diski uz krāsošanu + white walli jāpasūta.
Tad jau vizuāli būs gatavs izbraukt no garāžas.
Pēc tam skate.
Mērķis ir vēljoprojām nemainīgs - aizbraukt uz positivus un atpakaļ.