Janx B4 un e36
Re: Janx B4
Bleķi lietos jebkurā gadījumā neaizstās.
Tie vairāk tā, kur izpausties radošam stulbumam. Bet tas nenotiks ne šodien, ne rīt, ne visticamāk arī šogad. Kas zin, domas varbūt vēl mainīsies pavisam uz citu pusi.
Tie vairāk tā, kur izpausties radošam stulbumam. Bet tas nenotiks ne šodien, ne rīt, ne visticamāk arī šogad. Kas zin, domas varbūt vēl mainīsies pavisam uz citu pusi.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Janx B4
savirzi jebkurā gadījumā jāregulē
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Janx B4
Paldies.Prototype wrote:Viss ir nereāli skaisti
Plānos arī ir manējo b4 sēdināt, bet vēlējos pa priekšu tev pajautāt kā ir ar savirzi sēdinot? Ir kkas jāpārregulē vai nav? Un 60/45 nosēdinot palika krietni cietāks braucamais?
Pēc sēdināšanas savirzi aizvedu noregulēt. Vienīgi plauktos balstu šarnīriem gan skrūvju vietas prasījās pa 1mm prasījās izvīlēt dziļākas, lai dabūtu labu sagāzumu.
Cietāks ir, vairāk jūt visus mazos nelīdzenumus, bet nu ar to ir jārēķinās. Vēl vajag amortizatorus ar īsajiem štokiem, vai arī esošiem tos saīsināt.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Pagaidām labākais ar ko esmu mazgājis ir Vanish, uzreiz atšķirību var redzēt.Prototype wrote:un paliek vēlviens jautājums ar kādu līdzekli tik efektīvi tev izdevās izmazgāt sēdekļus? Arī man ir gaišais salons, izmēģinājis esmu viskko, bet rezultāts vēl joprojām neapmierina..
No kaut kāda peugeot.Baudi200 wrote:No kā tie r17 bleķinieki?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Iznesums ir lielāks kā lietajiem, ja nekļūdos, tad et29 bija.Edmunds wrote:Peugeot 1**, 2** un peugeot 3** ir 4 skrūves, skrūvju attālums 4x108, centra diametrs parasti 65,1. Tik jāskatās uz iznesumu, pažām viņi tādi jocīgi mēdz būt..
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Topiks galīgi nogrimis, tāpēc jāpaceļ uz augšu.
Tāpat šis tas sadarīts ir, saliktas poliuretāna bukses pusrāmim, par buksēm paldies Wu-Ryder. Tagad visa piekare no poliuretāna. Samainīti kluči, ieteica trw, ka esot labi, bet nu bremzējas tāpat kā vecie ferodo, vienīgais, ka vairs nečīkst. Visas pusasu putekļu gumijas, jo 3 no tām pēc ziemas bija izbeigušās un ceturtai arī vairs nebija ilgs mūžs atlicis, to arī pie viena.
Gāju skati, izbrāķēja, ka aizmugurē atsperei gals bija nolūzis un mazliet šķībi stāvēja, nācās likt otras virsū, kas ir nedaudz augstākas. Pēc tam saņēmu patīkamo ierakstu, ka mašīna ir teicamā tehniskā stāvoklī. Lai gan pats zinu, kur vēl ir kur piekasīties.
Par cik vecās atsperes negribēju likt atpakaļ, tad nu apzāģēju šīs, daudz nē, pusotru vijumu noņēmu, jo pakaļa par 1cm bija augstāk kā priekša. Rezultātu ieguvu tādu pašu kā ar iepriekšējām.
Kaut ko pa starpu arī pabildēja.
Iedvesmojos no mdz un domāju, jāizjauc tie beņķi un jāizmazgā, rezultāts jau protams ir labs, pat salīdzināt nevar.
Kopumā pa vakariem pēc darba tas prasīja kādu nedēļu, jo pa atvaļinājumu vispār neko negribējās darīt ar mašīnu.
Vienīgais durvju apšuvumus mazgājot paralonu tā nesmuki sadzina pa līnijām, bet nu būs jāmēģina kaut kā izlidzināt.
Gan jau, ka vēl kaut kas ir noticis pa šo laiku, ko nevaru tagad atcerēties.
Tāpat šis tas sadarīts ir, saliktas poliuretāna bukses pusrāmim, par buksēm paldies Wu-Ryder. Tagad visa piekare no poliuretāna. Samainīti kluči, ieteica trw, ka esot labi, bet nu bremzējas tāpat kā vecie ferodo, vienīgais, ka vairs nečīkst. Visas pusasu putekļu gumijas, jo 3 no tām pēc ziemas bija izbeigušās un ceturtai arī vairs nebija ilgs mūžs atlicis, to arī pie viena.
Gāju skati, izbrāķēja, ka aizmugurē atsperei gals bija nolūzis un mazliet šķībi stāvēja, nācās likt otras virsū, kas ir nedaudz augstākas. Pēc tam saņēmu patīkamo ierakstu, ka mašīna ir teicamā tehniskā stāvoklī. Lai gan pats zinu, kur vēl ir kur piekasīties.
Par cik vecās atsperes negribēju likt atpakaļ, tad nu apzāģēju šīs, daudz nē, pusotru vijumu noņēmu, jo pakaļa par 1cm bija augstāk kā priekša. Rezultātu ieguvu tādu pašu kā ar iepriekšējām.
Kaut ko pa starpu arī pabildēja.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Gan jau, ka vēl kaut kas ir noticis pa šo laiku, ko nevaru tagad atcerēties.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Skatos, sen nekas nav rakstīts, bet nu daudz nekas nav mainījies. Pa lielam tik cik rūsa palikusi vairāk Rudenī bija plāns sakopt visu rūsu un aizbraukt uz burnouta END OF SUMMER izbraucienu, bet kā jau mēs zinām plāni mēdz mainīties, ļoti neplānoti beidzot iegādājos moto.
Pa vasaru vēl tiku pie sen kārotajiem Brock B1 diskiem, pie reizes arī nostrūkloju un sakrāsoju, jo diezgan bija apbružāti , vienīgi pietrūkst vāciņu. Ja kāds zina kur dabūt šādus, dodat ziņu:
Tad tagad rudens plānus ar rūsas apkarošanu un vizuālu sakopšanu atlieku uz pavasari, kas cerams beidzot izdosies.
Pa vasaru vēl tiku pie sen kārotajiem Brock B1 diskiem, pie reizes arī nostrūkloju un sakrāsoju, jo diezgan bija apbružāti , vienīgi pietrūkst vāciņu. Ja kāds zina kur dabūt šādus, dodat ziņu:
Spoiler
Show
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Vēl pie šī paša topika pievienošu vēl vienu transportlīdzekli, ko arī sanāca neplānoti un par saldu ciparu iegādāties, ka grēks bija neņemt.
Tātad, nākotnes klasika:
BMW e36, 320i, sedans, 1996. gadā noripojis no konveijera, Arctic Silver krāsā.
No ekstrām ir:
Elektriskie logi priekšā, elektriskā lūka, elektriskie spoguļi, pašaptumšojošais spogulis, digitālā, dalītā klima ar nestrādājošu kondicionieri (it kā kompresors laižot garām), 7 pogu OBC, ASC, Air bag priekšā, regulējamās lampas, miglas, imobilaizers un tālvadība atslēgā.
Iegādājos šādā paskatā:
Ruslans arī bija mazliet pagrauzis.
Pirmo reizi metināju mašīnu, bet domāju, ka diezgan ok sanāca
Pa lielam šī bija vienīgā vieta pagaidām, kas prasījās pēc lielākas metināšanas, vēl arī vienam slieksnim vajadzēja aizlāpīt vienu mazu caurumiņu.
Vēl tāpat dabūju samainīt kloķenes devēju, vārstu vāka blīvi, jo eļļa burtiski gāzās garām, eļļu, filtrus, cik varēju, saregulēju priekšu, lai izskatās taisnāka un ar vienādām atstarpēm un vēl tāpat kādus sīkumus, ko tagad tā neatceros un varēja doties uz TA, jo nebija ieta pusotru gadu.
TA izgāju ar pāris vieniniekiem un varēja izdarīt vēl dažus uzlabojumus, ko biju ieplānojis.
Pārtaisīju izpūtējam galu uz diviem un uzliku citu difuzoru, nolīmēju pagriezienus un atpakaļgaitu ar tumšāku plēvi.
Pasūtīju jaunus numurus, jo iepriekšējie bija cietuši, skrūvēti pie mašīnas ar skrūvēm bez rāmīsā, un priekšējais arī bija kaut kur palocīts. Tāpat arī nolīmēju mazliet tumšākas miglas.
Tāpat arī ieliku labākas tumbas, pīkstuļus oriģinālajās vietās un pieslēdzu pastiprinātāju, izmazgāju, iztīrīju salonu.
Jaunākais bračka.
Tagad jau abi auto sagatavoti ziemai.
Tātad, nākotnes klasika:
BMW e36, 320i, sedans, 1996. gadā noripojis no konveijera, Arctic Silver krāsā.
No ekstrām ir:
Elektriskie logi priekšā, elektriskā lūka, elektriskie spoguļi, pašaptumšojošais spogulis, digitālā, dalītā klima ar nestrādājošu kondicionieri (it kā kompresors laižot garām), 7 pogu OBC, ASC, Air bag priekšā, regulējamās lampas, miglas, imobilaizers un tālvadība atslēgā.
Iegādājos šādā paskatā:
Ruslans arī bija mazliet pagrauzis.
Pirmo reizi metināju mašīnu, bet domāju, ka diezgan ok sanāca
Pa lielam šī bija vienīgā vieta pagaidām, kas prasījās pēc lielākas metināšanas, vēl arī vienam slieksnim vajadzēja aizlāpīt vienu mazu caurumiņu.
Vēl tāpat dabūju samainīt kloķenes devēju, vārstu vāka blīvi, jo eļļa burtiski gāzās garām, eļļu, filtrus, cik varēju, saregulēju priekšu, lai izskatās taisnāka un ar vienādām atstarpēm un vēl tāpat kādus sīkumus, ko tagad tā neatceros un varēja doties uz TA, jo nebija ieta pusotru gadu.
TA izgāju ar pāris vieniniekiem un varēja izdarīt vēl dažus uzlabojumus, ko biju ieplānojis.
Pārtaisīju izpūtējam galu uz diviem un uzliku citu difuzoru, nolīmēju pagriezienus un atpakaļgaitu ar tumšāku plēvi.
Pasūtīju jaunus numurus, jo iepriekšējie bija cietuši, skrūvēti pie mašīnas ar skrūvēm bez rāmīsā, un priekšējais arī bija kaut kur palocīts. Tāpat arī nolīmēju mazliet tumšākas miglas.
Tāpat arī ieliku labākas tumbas, pīkstuļus oriģinālajās vietās un pieslēdzu pastiprinātāju, izmazgāju, iztīrīju salonu.
Jaunākais bračka.
Tagad jau abi auto sagatavoti ziemai.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Vēl tik jāizvēlās pareizās riepas, pagaidām sliecos uz 195/50.Fretka wrote:Prieks, ka izvēlējies klasiskus diskus, ar kuriem reti kad var nošaut greizi
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Re: Janx B4
Jā, J9, et gan neatceros.Martinss wrote:Brocki R16?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Janx B4 un e36
E30 šie diski piestāv krietni vairāk kā audi.kristaps.sh wrote:diski nice, arī gribu tādus priekš e30. E36 arī sterils izskatās.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...