omulis: BMW e46 M-Sport Touring
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Jovzz.
Lielākā daļa noteikti jau zina/ pamanīja/ ievēroja, ka ienācās jauns e46 vagons. Tā tik tiešām ir. Kad tapa zaļais vagons klusībā tā pat gribēju automātu, tāpēc tika šķirstītas sludinājuma lapas meklējot kādu labu automātu vai automātiskās kārbas komplektu. Arī pabraukājot ar Reiņa auto, ļoti iepatikās gaišas salons. Pirms tam, tas tā ne īsti labi patika. Izņemot kombināciju, ka bēši ir tikai sēdekļi un vidējā daļa durvju apšuvumiem. Nu lūk tā nu es kādā svētdienas rītā pamodos, ielīdu netā- un ir! Pirmdien tas tika jau braukts skatīt un paņemts, kad tika jau kārtoti dokumenti ieradās nākamais pircējs Tā nu es laimīgs braucu mājās.
Būs gari, varat aiziet uztaisīt dzērienu
Tad nu sīkāk par auto:
Marka: BMW
Modelis: 320D M-Sport
Gads: 2003
Dzinējs: 2.0D 150hp
Kārba: Automātiska
Virsbūves tips: Vagons
Krāsa: Melna metālika vai pērle ar brūnu piedevu (kodsjāskatās)
Salons: Bēšas ādas recaro
Aprīkojums: Cd mainītājs, multisūre, kuīzkontrole, el logi, klimatkontrole, brīvo roku sistēma, M-pakete ( bamperi, sliekšņi, stūre, melni griesti un sīkumi), MV1 18' collu diski.. Aprīkojums pamainījās ar laiku
Nobraukums: 180 000 km
Divas bildes no sludinājuma.
Zaļajam pa pus gadu biju salasījis labas lietas, tās automātiski pārcēlās uz šo vagonu. Sākšu pamazām
Liekas, ka sāku ar beremzēm.
Remontdarbi notika duškabīnē
Nav bildes ar visiem četriem kopā jo taisīju viņus pa vienam.
Tālāk izdomāju pārlikt xenona lukturus ar visiem pričendāļiem.
Ar apmazgātājiem.
Tiem vajadzēja samainīt krāsas
Te jau ielikti un saslēgti. Pie viena nopulēju. Bildē viens pulēts.
Arī pagriezienus un aizmugurējās lampas sapulēju.
Viens lukutirs bija ieplīsis, bet zaļajam nebija
Pārliku arī logu šķidruma tvertni ar motoriņiem, visas trubas apmazgātājiem utt.
Jāpārliek bija arī slēdzis un līmeņotāji pie priekšējā plaukta un aizmugurējās daļas. Attiecīgi jāpievelk vadi pie slēdža.
Pēc skata abi vienādi bija, tik atšķīrās stiprinājumi. Aizmugurējam vajadzēja mainīt stiprinājumus, jo bija diezgan sapuvuši. Tos pasūtīju pie dīlera.
Visu sabildēt nebija iespējams, no priekšējiem nav bildes, kā izskatās uz mašīnas ar nav utt.
Sākam aizpildīt tukšās vietas
Šis slēdzis ir pilnīgi automātisks.
Vadus smuki vislku kā tiem jābūt, nevis ķep- ļep
Nebija arī plastmasiņi miglām, bet zaļajam bija jauni. Tādi visādi sīkumi tika pārlikti diezgan daudz
Tālāk kārta bija pienākusi sēdināšanai Jau labu laiku mājās mētājās šāds komplekts.
Tad vienā vakarā ar draugu uzlikām.
Pie viena ar Reini pamainījāmies diskiem- paskatījāmies kā izskatās manējie uz viņa un otrādi. Man viņa piestāvēja, viņam mani gan nē.
Pie viena kad aizmugurējie durvju apšuvumi bija noņemti izdomāju ielikt jaudīgākas tumbas. Nopirku kkādas, bet ļoti klusu skanēja. Sapratu, ka vajag arī pastirpinātāju. Tad sākās jautrība
Pirmais samainīju kasešu maģi pret CD maģi no zaļā.
Es savam uztaīju šādu pāreju, lai var pieslēgt pastiprinātāju.
Vēl aizvilku arī impulsa vadu pastiprinātājam ( dvēselīti)- baltais vads no oem štekera.
Manā gadījumā štekeris nebija iesprausts maģī, bet gan bija likta iepriekš pāreja nokia hands free. Līdz ar to oe štekeris atradās nedaudz tālāk.
Parasti tas ir pie maģa, un ja nav kā man- tad ir jāpārtaisa, lai būtu savādāk ir čarkstoņa hands frē sistēmai, jo viņa ir savienota pie visām tumbām un nav domāta laist caur pastiprinātāju. Rezultātā uzstādīju atsevišķu tumbiņu.
Ja ir oem pastiprinātājs, tad jāslēdzas klāt pirms oem pastiprinātāja. Atiecīgi pēctam var no pastiprinātja laist pa jau vecajiem vadiem atpakaļ uz tumbām. es līdzīgi izdarīju priekšējām tumbām
Tālāk jau viss noteik kā ar parastajiem maģiem. Kādas tumbas labāk, likt vai nelikt nemācēšu teikt, bet varu pateikt ko es ieliku.
Priekšā ievietoju Edge ED306
Aizmugurē ievietoju Vibe BlackAir69 6x9" 3 Way
Pastiprinātāju Edge ED7800
To paslēpu, tur kur nāk HK oem pastirpinātājs. pa vidu bagažniekam. Nedaudz par lielu ir. Nāksies pagraizīt apšuvumus, bet visu saliekot neko nevarēs redzēt! Varēja likt zem lielā paceļamā vāka, bet tur to neliku, jo vairāk traucētu un liekš čakars, kad to vajadzētu noskrūvēt utt. tur kur tagad viņš var stāvēt 100 gadi un netraucēs
Ja jau iesāgts ir, tad jāsataisa līdz galam. Sen dzimusī ideja
Iegādājos vēlvienu pastirpinātāju Orion CO300.2 + Orion 10' subwoferi
Pastiprinātāju paslēpu blakus lielajam. Tos varēja vēl likt zem paceļamā vāka. Neliku tur, jo tur tie varētu reizēm traucēt, tagad diez vai viņi kādreiz traucēs.
Un tumbu iemontēju sānu apšuvumā Nevēlējos ne kādas kastes utt.
Gandrīz aizmirsu manus labākos palīgus.
Kad auto iegādājos, tam bija veikta kkāda tīrīšana, bet vietām, kas mazāk redzamas vai grūti tik klāt bija tā pat netīras, tad pie viena visu bagažnieku izmazgāju vanā ar vaniš.
Kopskats pēctam.
Tālāk tika salikti/ pārlikti visādi sīkumi.
Gabarītos un miglās šādas diodes.
Tālajās Osram Night Bracekr.
Logu slotiņas.
Šie paspārni tika pirkti zaļajam, bet tā kā melnajam nebija pirmā svaiguma, tad paspārni samainījās vietām
Trūka daži plasmasiņi, kkas tika pašutīts, kkas noņemts no zaļā.
Ā, no tehniskā stāvokļa. Nedaudz pabraukāju, it kā nekas negrabēja un viss bija labi. Vienīgi neilgi pēc iegādāšanās nedaudz ierāvu mērcīti biksēs, jo pārplūdes traukā bija normāla zupa. Spiediens nebija sistēmā. Servisā konstatēja, ka tas ir eļļas dzesetājs. Tam bija pienācis gals. To noņēma no trešā dzinēja, kas bija sākumā zaļajam, nomainīja to, nomainīja dzesēšanas šķidrumu kā arī iztīrīja pārplūdes trauku.
Pie viena izņēma no ieplūdes kolektora klapītes ārā.
Aizmugurē vajadzēja nomainīt divas bukses. Augšējā plaukta ārējās.
Samainīju filtrus, eļļu.
Kad auksta eļļa kārbā, auto slēdzās zemākos ātrumos ar nelieliem sitieniem. Nomainīju filtru un eļļu kārbā- tā pat ir. Pa lielam moš iet uz galu, jo eļļa bija melna. Nomainīju divreiz.
Dažreiz ir gļuks, ka nelec. Kad nelec nestrādā sūknis. Cik pa interesējos, tas arī ir pie vainas. Sūknis jau pie Emsiņa
Uztaisīju savirzi pēc bukšu maiņas.
Āā, arī tubīnas samainīju vietām, jo zaļajam bija labāka
Jau no iegādes zināju, ka šie diski nepaliks un gribu citus. Meklēju kko no labiem oem, vai BBS CH replikas. Repliku cena bja ļoti pievilcīga + oem te nebija. Tikai tādi kas man ne īpaši- MV2 utt.
Arī riepas bija uz diskiem katastrofālas.
Rezultātā uzliku jaunus BBS CH.
Priekšā 18x8 ET38 ( lielāks iznesums kā oem) + Kumho KU739 225/40 riepas
Aizmugurē 18x9 ET40 ( Platāki un ar lielāku iznesumu kā oem) + Kumho KU739 255/35 riepas
Priekšā uzliku arī papildus 5mm flanci + garākas skrūves, kā arī sikretkas.
Aizmugurē jau ir pārāk plati
Nācās atvadīties no oem bampera stiprinājuma stūros.
Kā arī nedaudz ivalcēt arkas.
Tas īsumā viss. Gan jau vēl visādus sīkumus un lielumus piemirsu.
Šobrīd izskatās šāds.
Lielākā daļa noteikti jau zina/ pamanīja/ ievēroja, ka ienācās jauns e46 vagons. Tā tik tiešām ir. Kad tapa zaļais vagons klusībā tā pat gribēju automātu, tāpēc tika šķirstītas sludinājuma lapas meklējot kādu labu automātu vai automātiskās kārbas komplektu. Arī pabraukājot ar Reiņa auto, ļoti iepatikās gaišas salons. Pirms tam, tas tā ne īsti labi patika. Izņemot kombināciju, ka bēši ir tikai sēdekļi un vidējā daļa durvju apšuvumiem. Nu lūk tā nu es kādā svētdienas rītā pamodos, ielīdu netā- un ir! Pirmdien tas tika jau braukts skatīt un paņemts, kad tika jau kārtoti dokumenti ieradās nākamais pircējs Tā nu es laimīgs braucu mājās.
Būs gari, varat aiziet uztaisīt dzērienu
Tad nu sīkāk par auto:
Marka: BMW
Modelis: 320D M-Sport
Gads: 2003
Dzinējs: 2.0D 150hp
Kārba: Automātiska
Virsbūves tips: Vagons
Krāsa: Melna metālika vai pērle ar brūnu piedevu (kodsjāskatās)
Salons: Bēšas ādas recaro
Aprīkojums: Cd mainītājs, multisūre, kuīzkontrole, el logi, klimatkontrole, brīvo roku sistēma, M-pakete ( bamperi, sliekšņi, stūre, melni griesti un sīkumi), MV1 18' collu diski.. Aprīkojums pamainījās ar laiku
Nobraukums: 180 000 km
Divas bildes no sludinājuma.
Zaļajam pa pus gadu biju salasījis labas lietas, tās automātiski pārcēlās uz šo vagonu. Sākšu pamazām
Liekas, ka sāku ar beremzēm.
Remontdarbi notika duškabīnē
Nav bildes ar visiem četriem kopā jo taisīju viņus pa vienam.
Tālāk izdomāju pārlikt xenona lukturus ar visiem pričendāļiem.
Ar apmazgātājiem.
Tiem vajadzēja samainīt krāsas
Te jau ielikti un saslēgti. Pie viena nopulēju. Bildē viens pulēts.
Arī pagriezienus un aizmugurējās lampas sapulēju.
Viens lukutirs bija ieplīsis, bet zaļajam nebija
Pārliku arī logu šķidruma tvertni ar motoriņiem, visas trubas apmazgātājiem utt.
Jāpārliek bija arī slēdzis un līmeņotāji pie priekšējā plaukta un aizmugurējās daļas. Attiecīgi jāpievelk vadi pie slēdža.
Pēc skata abi vienādi bija, tik atšķīrās stiprinājumi. Aizmugurējam vajadzēja mainīt stiprinājumus, jo bija diezgan sapuvuši. Tos pasūtīju pie dīlera.
Visu sabildēt nebija iespējams, no priekšējiem nav bildes, kā izskatās uz mašīnas ar nav utt.
Sākam aizpildīt tukšās vietas
Šis slēdzis ir pilnīgi automātisks.
Vadus smuki vislku kā tiem jābūt, nevis ķep- ļep
Nebija arī plastmasiņi miglām, bet zaļajam bija jauni. Tādi visādi sīkumi tika pārlikti diezgan daudz
Tālāk kārta bija pienākusi sēdināšanai Jau labu laiku mājās mētājās šāds komplekts.
Tad vienā vakarā ar draugu uzlikām.
Pie viena ar Reini pamainījāmies diskiem- paskatījāmies kā izskatās manējie uz viņa un otrādi. Man viņa piestāvēja, viņam mani gan nē.
Pie viena kad aizmugurējie durvju apšuvumi bija noņemti izdomāju ielikt jaudīgākas tumbas. Nopirku kkādas, bet ļoti klusu skanēja. Sapratu, ka vajag arī pastirpinātāju. Tad sākās jautrība
Pirmais samainīju kasešu maģi pret CD maģi no zaļā.
Es savam uztaīju šādu pāreju, lai var pieslēgt pastiprinātāju.
Vēl aizvilku arī impulsa vadu pastiprinātājam ( dvēselīti)- baltais vads no oem štekera.
Manā gadījumā štekeris nebija iesprausts maģī, bet gan bija likta iepriekš pāreja nokia hands free. Līdz ar to oe štekeris atradās nedaudz tālāk.
Parasti tas ir pie maģa, un ja nav kā man- tad ir jāpārtaisa, lai būtu savādāk ir čarkstoņa hands frē sistēmai, jo viņa ir savienota pie visām tumbām un nav domāta laist caur pastiprinātāju. Rezultātā uzstādīju atsevišķu tumbiņu.
Ja ir oem pastiprinātājs, tad jāslēdzas klāt pirms oem pastiprinātāja. Atiecīgi pēctam var no pastiprinātja laist pa jau vecajiem vadiem atpakaļ uz tumbām. es līdzīgi izdarīju priekšējām tumbām
Tālāk jau viss noteik kā ar parastajiem maģiem. Kādas tumbas labāk, likt vai nelikt nemācēšu teikt, bet varu pateikt ko es ieliku.
Priekšā ievietoju Edge ED306
Aizmugurē ievietoju Vibe BlackAir69 6x9" 3 Way
Pastiprinātāju Edge ED7800
To paslēpu, tur kur nāk HK oem pastirpinātājs. pa vidu bagažniekam. Nedaudz par lielu ir. Nāksies pagraizīt apšuvumus, bet visu saliekot neko nevarēs redzēt! Varēja likt zem lielā paceļamā vāka, bet tur to neliku, jo vairāk traucētu un liekš čakars, kad to vajadzētu noskrūvēt utt. tur kur tagad viņš var stāvēt 100 gadi un netraucēs
Ja jau iesāgts ir, tad jāsataisa līdz galam. Sen dzimusī ideja
Iegādājos vēlvienu pastirpinātāju Orion CO300.2 + Orion 10' subwoferi
Pastiprinātāju paslēpu blakus lielajam. Tos varēja vēl likt zem paceļamā vāka. Neliku tur, jo tur tie varētu reizēm traucēt, tagad diez vai viņi kādreiz traucēs.
Un tumbu iemontēju sānu apšuvumā Nevēlējos ne kādas kastes utt.
Gandrīz aizmirsu manus labākos palīgus.
Kad auto iegādājos, tam bija veikta kkāda tīrīšana, bet vietām, kas mazāk redzamas vai grūti tik klāt bija tā pat netīras, tad pie viena visu bagažnieku izmazgāju vanā ar vaniš.
Kopskats pēctam.
Tālāk tika salikti/ pārlikti visādi sīkumi.
Gabarītos un miglās šādas diodes.
Tālajās Osram Night Bracekr.
Logu slotiņas.
Šie paspārni tika pirkti zaļajam, bet tā kā melnajam nebija pirmā svaiguma, tad paspārni samainījās vietām
Trūka daži plasmasiņi, kkas tika pašutīts, kkas noņemts no zaļā.
Ā, no tehniskā stāvokļa. Nedaudz pabraukāju, it kā nekas negrabēja un viss bija labi. Vienīgi neilgi pēc iegādāšanās nedaudz ierāvu mērcīti biksēs, jo pārplūdes traukā bija normāla zupa. Spiediens nebija sistēmā. Servisā konstatēja, ka tas ir eļļas dzesetājs. Tam bija pienācis gals. To noņēma no trešā dzinēja, kas bija sākumā zaļajam, nomainīja to, nomainīja dzesēšanas šķidrumu kā arī iztīrīja pārplūdes trauku.
Pie viena izņēma no ieplūdes kolektora klapītes ārā.
Aizmugurē vajadzēja nomainīt divas bukses. Augšējā plaukta ārējās.
Samainīju filtrus, eļļu.
Kad auksta eļļa kārbā, auto slēdzās zemākos ātrumos ar nelieliem sitieniem. Nomainīju filtru un eļļu kārbā- tā pat ir. Pa lielam moš iet uz galu, jo eļļa bija melna. Nomainīju divreiz.
Dažreiz ir gļuks, ka nelec. Kad nelec nestrādā sūknis. Cik pa interesējos, tas arī ir pie vainas. Sūknis jau pie Emsiņa
Uztaisīju savirzi pēc bukšu maiņas.
Āā, arī tubīnas samainīju vietām, jo zaļajam bija labāka
Jau no iegādes zināju, ka šie diski nepaliks un gribu citus. Meklēju kko no labiem oem, vai BBS CH replikas. Repliku cena bja ļoti pievilcīga + oem te nebija. Tikai tādi kas man ne īpaši- MV2 utt.
Arī riepas bija uz diskiem katastrofālas.
Rezultātā uzliku jaunus BBS CH.
Priekšā 18x8 ET38 ( lielāks iznesums kā oem) + Kumho KU739 225/40 riepas
Aizmugurē 18x9 ET40 ( Platāki un ar lielāku iznesumu kā oem) + Kumho KU739 255/35 riepas
Priekšā uzliku arī papildus 5mm flanci + garākas skrūves, kā arī sikretkas.
Aizmugurē jau ir pārāk plati
Nācās atvadīties no oem bampera stiprinājuma stūros.
Kā arī nedaudz ivalcēt arkas.
Tas īsumā viss. Gan jau vēl visādus sīkumus un lielumus piemirsu.
Šobrīd izskatās šāds.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- howitzer
- M30
- Posts: 28626
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Smuki.
Man gan tas gaišais salons liekas , bet galvenais jau, ka pašam patīk.
Man gan tas gaišais salons liekas , bet galvenais jau, ka pašam patīk.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Bet vispār jau kruta, ka ir vairāki auto no kuriem salikt vienu tādu, kas pašam iet pie sirds
A ko tu ar bremžu suportiem īsti izdarīji? tikai notīrīji vai bija arī kkādi ķīmijas attīrīšanas/pretrūsas darbi?
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Suportiem notīrīju rūsas lielumu, līdz spīdīgam metālam nekasījos, tur vajag tad smilšu strūklu.karlis wrote:http://www.reactionface.info/sites/defa ... 820313.jpg
Bet vispār jau kruta, ka ir vairāki auto no kuriem salikt vienu tādu, kas pašam iet pie sirds
A ko tu ar bremžu suportiem īsti izdarīji? tikai notīrīji vai bija arī kkādi ķīmijas attīrīšanas/pretrūsas darbi?
Un tad uzklāju kkādu pretrūsas šķidrumu baltā krāsā, kurš palika zils un izveidoja tādu kā aizsargslāni. Tam uzreiz varēja arī pa virsu krāsot.
Nu un protams gumijas saliku jaunas.
Pa lielam vienu suportu vajadzēja tikai taisīt, jo ķīlēja- pārējie bija labi. Bet ja taisa, tad taisa
Protams, ka rūsa kkad izlīdīs.
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
tik diskiem vēl BBS centriņus vajag
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
- howitzer
- M30
- Posts: 28626
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Par stiprekļiem - neesmu specs, taču imho pastiprinātāji karst un karst arī stipri, tā kā vai zem tiem apšuvumiem nebūs īsta pekle un netiks ietekmēta stiprekļu darbība? Mans Pioneer GM-5200T karsa diezgan, taču bija brīvi novietots bagāžnieka telpā, tāpēc nekādas blakusparādības nenovēroju... Kuu_haa, ko teiksi?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Negribēju bbs, gribēju bmw. Kantoris, kur ņēmu diskus solījās atsūtīt. Šodien no viņiem saņēmu melnus bbs. Lašaras.Archuks wrote: tik diskiem vēl BBS centriņus vajag
Paskatīšos kā izskatās gan sarkani bbs, gan bmw, gan melni bbs, tad arī izlemšu, kurus likt
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Tev vienmēr sanāk izdarīt tā, ka citi var iemērcēt biksēs, cik labs
Tourings + šitais salons + melns + BBS CH + sterīls =
Tourings + šitais salons + melns + BBS CH + sterīls =
Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM
- NabagsBezVento
- Spam addicted
- Posts: 2063
- Joined: 03 Oct 2011, 21:27
- Location: Jūrmala
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Izskatās mega labi.
Tik domāju, vai tas apšuvums pēc laika nesāks grabēt, kad tev tur sānā sabvufers ielikts?
Tik domāju, vai tas apšuvums pēc laika nesāks grabēt, kad tev tur sānā sabvufers ielikts?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: omulis: BMW e46 M-Sport Touring
Jess un elektro beņķus arīHaL wrote:naiss
tik vajag 16:9
Gan jau sadomās tad ar to kkoJanx wrote:Izskatās mega labi.
Tik domāju, vai tas apšuvums pēc laika nesāks grabēt, kad tev tur sānā sabvufers ielikts?
Tur vēl tagad jāpiestrādā pie tā.
Pagaidām nav vēlēšanās un ir nedaudz sakrājies darāmais foto jomā, kā nekā sezona
Focus, kur Tu ruslanu redzi? Moš dēl koku ēnas tā izskatās.Focus wrote: nopietni pastrādājis! Izskatās ļoot
Ir viņam viens burbulis, kad atver aizmugurējās durvis, zem moldinga. Tas arī viss
Ir tā ka pats jau esmu pieradis un neliekas vairs nekas mega, megaagnismk wrote:Tu pats nojaut, ka tev ir ļoti smuks bembis?
Un paldies visiem par labiem vārdiem un novērtējumu. Arī man tagad patīk sava mašīna.
Esmu nobraucis ar auto kādus 2k km. Esmu pa lielam apmierināts.
Ir vēl mazi plāni, ko gribu izdarīt, bet par tiem kad sadarīšu
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)