Gustiņa e30 320i un w201 190e
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Pirmais posts izskatās tāds it kā būtu pārsniegti bezmaksas uzglabāšanas limiti
Bet tā vispār.
OMBIX. Es neko nesaprotu, bet man reāli ceeppy kā tas viss izskatās.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Skaisti.
Tik gofras novietojums nav skaidrs. Vai tas tā oriģināli ir bijis?
Tik gofras novietojums nav skaidrs. Vai tas tā oriģināli ir bijis?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Tieši par šo gribēju prasīt, jo pēc loģikas, jo garāks ir izpūtēja viengabala posms sākot no motora, jo lielāka ir tā kustību amplitūda otrā galā. Labums tas, ka garenvirzienā novietots motors mazāk plēš gofru.J.K.jr.bad. wrote: ↑19 Mar 2020, 16:44 Skaisti.
Tik gofras novietojums nav skaidrs. Vai tas tā oriģināli ir bijis?
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Noņemtajam konstruktoram nebija gofras un cik skatos bildēs tad arī shēmās tādai oem izplūdei nav gofra bet šajā gadījumā gofras novietojums ir izvēlēts kur tas ir max augstu. Tuvāk kolektoram liekot būtu tas pats kas ar apaļo bunduli. Auto tomēr ir zems un negribas lai tas viss vnk nostrīķējas. arī bunduļi ir nedaudz dīvaini sakārtoti. bija doma apaļo pirmo un tad divus ovālos beigās, bet tad sapratu ka tas apaļais būtu reāls mēŗķis risēm, un tika samainīts vietām ar vienu ovālo kas ir ''plānāks''. Kur Tavuprāt būtu bijis prātīgāk to novietot?
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Inženieri, droši vien, izstrādājot to auto ieprojektēja izpūtēja gumijas ar lielu kustības amplitūdu. Vietas gan jau ka ar apkārt izpūtējam ir bijis diezgan, lai neuztrauktos par saskaršanos ar citām detaļām.
Pēc loģikas būtu pareizi gofru likt tiklīdz izpūtējs nonāk horizontālā stāvoklī. Tādā gadījumā samazinātu plecu, kas varētu tirināties apkārt. Gofras uzdevums ir amortizēt kustošās daļas, kas šajā gadījumā ir motors, ietekmi uz atlikušo izpūtēju.
A problēmas ar klīrensu tā jau ir tava paša problēma. Nav ko zāģēt atsperes.
Pēc loģikas būtu pareizi gofru likt tiklīdz izpūtējs nonāk horizontālā stāvoklī. Tādā gadījumā samazinātu plecu, kas varētu tirināties apkārt. Gofras uzdevums ir amortizēt kustošās daļas, kas šajā gadījumā ir motors, ietekmi uz atlikušo izpūtēju.
A problēmas ar klīrensu tā jau ir tava paša problēma. Nav ko zāģēt atsperes.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Jap, klīrensa problēma mana un attiecīgi arī nācās to gofru pārbīdīt tālāk, ja būs nepieciešams pastiprināšu to daļu līdz gofrai pret kārbu lai kustās kopā.
Un par atsperēm viss ir procesā lai pārtaisītu uz koilu atperēm ar regulatoriem. Tā kā auto neatkarīgi no atsperojuma paliks zemāks kā stock
Un par atsperēm viss ir procesā lai pārtaisītu uz koilu atperēm ar regulatoriem. Tā kā auto neatkarīgi no atsperojuma paliks zemāks kā stock
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Pieseko līdzi arī kārbas un motora spilveniem. To tehniskais stāvoklis būs noteicošais cik daudz izpūtējs dancos.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Ar mersi pa lielam ir tikts galā un tiek braukts un ir vairāk laika paķimerēties ar 30to.
Pārtransportēju uz tagadējo darbnīcu
varu beidzot apskatīt kā nerūsējošā degvielas caurules izskatās ko mājās uz zemes locīju
nomainīju aizmugures tiltu uz regulējamu lai noliktu riteņus pareizi arkās un metinātās arkas piedzīt jau precīzi. tad sapratu ka nekas neiet kopā un izrādās viens plaukts dzīves laikā ir ar apmali dabūji un vienā virzienā līks. Dabūts cits, nokrāsots un jāpārpresē gultnis/bukses. Daudz jaunas detaļas sapirktas. remkomplekti/diski/kluči priekšas 300mm bremzēm, aizmugurei tas pats un rocenes daļas. Jauna degvielas tvertne. Taiwan bet jebkurā gadījumā labāk kā pāris gadus nomētājusies vecā, kura tāpat bija sabungāta, aizdirsta utt.
Aizvilkts + vads uz baganu. Tagad jāliek svaigi krāsotie suporti kopā, degvielas tvertne jāsavieno un jāsāk motors gatavot iekšā likšanai.
Un aizmugurē beidzot saliku pushrod suspension. Viss ir noņemams un stock piekare viegli uzliekama atpakaļ.
video kā tas viss kustas
https://vimeo.com/418801586
Ielas auto un piedūriena pēc
Pārtransportēju uz tagadējo darbnīcu
varu beidzot apskatīt kā nerūsējošā degvielas caurules izskatās ko mājās uz zemes locīju
nomainīju aizmugures tiltu uz regulējamu lai noliktu riteņus pareizi arkās un metinātās arkas piedzīt jau precīzi. tad sapratu ka nekas neiet kopā un izrādās viens plaukts dzīves laikā ir ar apmali dabūji un vienā virzienā līks. Dabūts cits, nokrāsots un jāpārpresē gultnis/bukses. Daudz jaunas detaļas sapirktas. remkomplekti/diski/kluči priekšas 300mm bremzēm, aizmugurei tas pats un rocenes daļas. Jauna degvielas tvertne. Taiwan bet jebkurā gadījumā labāk kā pāris gadus nomētājusies vecā, kura tāpat bija sabungāta, aizdirsta utt.
Aizvilkts + vads uz baganu. Tagad jāliek svaigi krāsotie suporti kopā, degvielas tvertne jāsavieno un jāsāk motors gatavot iekšā likšanai.
Un aizmugurē beidzot saliku pushrod suspension. Viss ir noņemams un stock piekare viegli uzliekama atpakaļ.
video kā tas viss kustas
https://vimeo.com/418801586
Ielas auto un piedūriena pēc
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
traks
no cik bieza metāla ir tās stiprinājuma vietas amim centrā pie caurules?
no cik bieza metāla ir tās stiprinājuma vietas amim centrā pie caurules?
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Gustiņa e30 320i un w201 190e
Vai TU jau pieteicies izdedzes vīram 2.5?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8