Gustiņš wrote:Ar lāzeri pēc precīziem izmēriem izgriezts un izvalcēts līdz aplim. Protams ka precīzi uz virpas griezti. Hvz kādā vāfelē būtu ja ar fleksi grieztu
Ir redzēti tādi, kas ar fleksi griezti un pēctam ar elektrodu metināti.
Neturi sveci zem pūra - cik tev tas prieks izmaksāja(bleķis, ko metināt un griešana uz virpas).
Ne velti bleķiniekus saukuši par "fools gold" - it kā plati un plaukts found, bet tie vienmēr ir bijuši un paliks kā homemade tērauda diski bomāriem Tikai jautājums ir - kuru tas pis ?
Koni4jo kur tieši perebors? platuma ziņā, vispār ieguldītajā darbā vai kā?
Darbam nav ne vainas , man tīri estētiski nepatīk, disks par mazu un par platu šķiet un 45tā gumija ok, esmu no laukiem, bet domaju, ka skats būtu labāks ar kādu 50 priekšā un 55 aizmugurē , tik mega platu tad arī R16 disku prasītos, bet tad tur laikam arkām piz...
Lai nu kā nepievērs uzmanību, viedoklis subjektīvs
Fetka wrote:
Parasti mēra līdz malām, respektīvi, Gustiņš vienkārši pierēķināja 6J diskiem 3.7J platas plāksnes. Viss pēc pareizajiem parametriem
Au contraire, disku jāmēra starp rievām kur bortējās riepa. No malas līdz malai nav akurāts mērījums. Es savējos pārmērīju, 7 collas starp gropēm, līdz malām 7,5.
interesanti gan, kā tad tiek tas paltums noteikts ar uzbortetu riepu? platumu mēra no malām un nevis ar kaut kādu lineālu, bet tam speciāli paredzētu mērinstrumentu. tādu kā lielu plastmasas skavu starp kuras tālākajiem punktiem iespiež diska malas un tad tā intrumenta centrā bultiņa nostajas pret ciparu kas arī nosaka diska platumu. esmu balansējis riepas gan ielas, gan sporta auto un uz balansiera ir jāievada disku platums, takā pareizi vien ir no malām mērīts. nepareizi ir no diksa kantēm mērīt.
nujā un lai nav offtopiks _ man arītomēr liekas ka disks mazliet pa platu priekš tā diametra. iepriekšejie ļitaki labak izskatijās.
Last edited by semigallss on 25 Nov 2012, 21:44, edited 1 time in total.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Fetka wrote:Ne velti bleķiniekus saukuši par "fools gold" - it kā plati un plaukts found, bet tie vienmēr ir bijuši un paliks kā homemade tērauda diski bomāriem Tikai jautājums ir - kuru tas pis ?
btw, PM
Mani nē Hai faiv
koni4jo wrote:
Gustiņš wrote:Ko tur slēpt, 60ls
Koni4jo kur tieši perebors? platuma ziņā, vispār ieguldītajā darbā vai kā?
Darbam nav ne vainas , man tīri estētiski nepatīk, disks par mazu un par platu šķiet un 45tā gumija ok, esmu no laukiem, bet domaju, ka skats būtu labāks ar kādu 50 priekšā un 55 aizmugurē , tik mega platu tad arī R16 disku prasītos, bet tad tur laikam arkām piz...
Lai nu kā nepievērs uzmanību, viedoklis subjektīvs
16'' nevar tik platu dabūt [Piemērs - Šuvēja touring] un man 15 liekas vislabākais priekš e30 Uzliks 50 un būs labāk
semigallss wrote:
GG. wrote:
Fetka wrote:
Parasti mēra līdz malām, respektīvi, Gustiņš vienkārši pierēķināja 6J diskiem 3.7J platas plāksnes. Viss pēc pareizajiem parametriem
Au contraire, disku jāmēra starp rievām kur bortējās riepa. No malas līdz malai nav akurāts mērījums. Es savējos pārmērīju, 7 collas starp gropēm, līdz malām 7,5.
interesanti gan, kā tad tiek tas paltums noteikts ar uzbortetu riepu? platumu mēra no malām un nevis ar kaut kādu lineālu, bet tam speciāli paredzētu mērinstrumentu. tādu kā lielu plastmasas skavu starp kuras tālākajiem punktiem iespiež diska malas un tad tā intrumenta centrā bultiņa nostajas pret ciparu kas arī nosaka diska platumu. esmu balansējis riepas gan ielas, gan sporta auto un uz balansiera ir jāievada disku platums, takā pareizi vien ir no malām mērīts. nepareizi ir no diksa kantēm mērīt.
nujā un lai nav offtopiks _ man arītomēr liekas ka disks mazliet pa platu priekš tā diametra. iepriekšejie ļitaki labak izskatijās.
Abort mission vīri man ir 10J diski
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Visiem patīk bildes, bet varbūt kādu citu dienu, tākā bez bilžu apdeits
Vakar Melnajā[ņemts priekš pelēkā, bet pagaidām pabraukšu ar viņu] iemests Design edition Daytona violet salons, nomainīti parastie karājošie griesti pret melnajiem[ne orģinālajiem] samainīts parastais bagāžnieka pārvalks, pret tādu pašu, tik ar suņu sietu, noņemts[nofleksēts] āķis, uzlikta OEM mazā lūpa, jo Pastētes lūpa aizķerot ledusgabalu uz ceļa palika karājamies uz 2 savilcējiem, un sapratu ka lielāks pisiens būs pielikt atpakaļ nekā noņemt [Vicha brauc ciemos], uztaisīts wannabē DTM gals ar 2x63 ņeržas trubām un nedaudz senāk izgriezts katalizators, tākā tagad man ir vnk truba no motora līdz pēdējam bundulim, skaņa ir tādā dīvaina, bet kad apniks tad izdomāšu kā padarīt nedaudz neuzkrītošāku. Tas laikam viss
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Viņš neizskatās diezko pievilcīgs ar r14 bottlecapiem un nosēdināts līdz galam, aprūsējušu spārnu un netīrs, bet doma laba vai arī gribi mani iedvesmot sametināt vēlreiz bleķiniekus?
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Vajag kārtīgu vannu un salona izpucēšanu, bet tā kā tagad auksts un nav kur, tiek atlikts uz nenoteiktu brīdi. Šofera benķim jau ir sarunāts materiāls, tākā tas tiks savests kārtībā
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Pagājušajā reizē, kad -5 grādos Opeli mazgāju, tiklīdz tiku līdz auto aizmugurei (Car Wash moikā), priekša jau bija ar ievērojamu ledus kārtu
Salons patīk, bet aizmugurē vajag all red + kas ar lūpām būs/plānojās ?