Šobrīd ir 11 Dec 2018, 02:08

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 177 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nākošais
Autors Ziņojums
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 19:52 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 27 Mar 2012, 11:56
Atbildes: 742
Atrašanās vieta: RipoDL
Ja gribi kvalitāti, dari pats. Ir taču pilns internets ar pieredzi. Paskaties kā to dara pro, pamēģini uz kādu citu auto un tad dod vaļā :cool:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 20:28 
Offline

Pievienojies: 12 Mai 2015, 18:42
Atbildes: 14
Var jau sametināt dažādi.
Attēls
vai
Attēls
un pēc tam
Attēls
Kvalitātē arī rodas tā cenu atšķirība.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 20:59 
Offline
M30
Lietotāja avatars

Pievienojies: 18 Aug 2010, 15:02
Atbildes: 24089
Atrašanās vieta: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Volfsburgs rakstīja:
Izskatās, ka Rīga visi kosmiskās cenas attaisno ar trako īres maksu. :reeka:

Un kā Tavam Hondas metinātājam iet? :aiwa: :gaisma_spīd_cauri_šuvēm:
p.s. - pievienojos laba metinātāja atrašanas problēmai. Ne viens vien cilvēks (mani ieskaitot) ir meklējis, kur to visu var izdarīt,bet pārsvarā ir tā:"Sametināt var, tālāk Tu pats visu apstrādā", vai arī "ok, mēs nokrāsosim, meklē pats, kur sametināt", vai arī "ok, nokrāsošu, bet visu apstrādā kaut kur citur", utt.
Grūti atrast kantori, kurā var, teiksim, iedzīt auto ar sarūsējušu arku vai slieksni un saņemt sametinātu, nosmilšotu, ar pareizi apstrādātām metinājuma šuvēm (nevis ķep ļep "Movils pac labakajs ira ka es Tev sak") un nokrāsotu gala darbu.

_________________
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

AttēlsAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 21:18 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Šādiem auto pie paneļu remonta ir jāieiet ar īpašu rūpību, kādreiz palīdzēju auto atjaunošanas procesā, darīju to ko LV varbūt tik restaurācijas kantori veic un arī jautājums vai visi!
Metināju ar punktiem, pa laikam atdzesējot un tā salaižot visu kopā kā vienu šuvi, no abām pusēm noslīpē nepārkarsējot bleķi un pēcapstrāde ar alvu, virsmu līdzina ar alvu! Viss ir taisns un špakteļmasa aizpildīšanai praktiski nav vajadzīga :) Toreiz to darīju palīdzot un gūstot pieredzi, nekādas kosmiskās summas par darbu netika prasītas. Pasūtītājs bija ļoti apmierināts ar rezultātu, bet šodien par kapeikām šādu darbu noteikti nedarītu, vajag daudz laika un pacietības, bet tam vajag motivāciju!


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 21:39 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Nov 2013, 13:11
Atbildes: 13024
Atrašanās vieta: Underground
Motivacija var but ne tikai naudas izteiksme

_________________
EBOSH MOTORSPAM


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 29 Dec 2015, 23:58 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Nov 2011, 00:22
Atbildes: 6243
Atrašanās vieta: area 69
Micuks +/- visu pareizi saka. Pats arī esmu mēģinājis ko tad nozīmē restaurēt metāla detaļu kurai jāsaglabā sava forma. Pa lielam tiešām visur vajag tikai pacietību un pats to tīri labi var izdarīt. Tieši kā tika teikts metinot pa punktiem un atdzesējot virsmu. Pēc tam ar alvu visu aizpildot un izlīdzinot.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 30 Dec 2015, 12:19 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 526
Kādas garantijas ka alvojot tiek izmantota pareizā temperatūra un alva aizpilda šuvi pilnībā, lai pēc tam nebūtu vieta kur rasties kondensātam? Kā arī nav vērts alvot ja pēc tam tiek likts prāvs slānis ar špakteli, kas nereti notiek šo gadu mašīnām.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 30 Dec 2015, 19:26 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Meistars vai tas, kurš šo dabu pieprot ar temperatūrām tiek galā bez problēmām, tāpat arī ar alvošanas procesu, lai nerastos poras. Alvu uzklāj ne pa tiešo, bet ar slengā tā saukto "pļusa" palīdzību. Manā gadījumā tas bija pulveris, izmantoju to arī bāku lodēšanai ar misiņu.
Attēls
Attēls
Attēls

Virsmu vajag atjaunot pēc iespējas pareizāku, lai nav jāklāj kilogramiem špakteļmasas, tas prasa daudz pacietības un laika un tā arī rodas tā kvalitāte!

Latvijā krāsošana ir viena liela problēma, vienkārši uzpūst krāsu mācēs cilvēks ar daudz maz taisnām rokām, bet sagatavoties, sajaukt atjaukt jau tikai cilvēks ar daudzgadēju pieredzi, bet pats galvenais ir tieši virmu sagatavošana sākot ar metināšanu beidzot ar līdzināšanu. Rūsa tiek drillēta ar drāšu birstēm vai smilšpapīriem, trakākā gadījumā ar metāla frēzītēm izfrēzēta, summas iet tūkstošos, bet tas cik ātri izlīdīs rūsa ir atkarīgs no grunts krāsas, špakteles, krāsas un lakas biezuma kārtas! Ne reizi dzidēts, man nokrāsoja pa 1000Ls stāv jau 4gadi viss ok, pēc avārijas kad atveras un nokrīt visi tie slāņi redzams, ka bleķis iekšā sapuvis, rūsu neizlaiž biezās kārtas, ātrāk parādās tikai tur kur ir plānāks :emo:

Tā kā te pēc summām spriest nevar, galvenais kā tiek veikts darbs!


Black President rakstīja:
Motivacija var but ne tikai naudas izteiksme

Veltīt mēnešus darbam un saņemt ko? gandarījumu sev? iespēju, ka pasūtītājs varbūt tevi pareklamēs, ko vēl?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 30 Dec 2015, 22:18 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Nov 2013, 13:11
Atbildes: 13024
Atrašanās vieta: Underground
Ja roka piesauta tad tas neaiznem 3x vairak laika

_________________
EBOSH MOTORSPAM


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 30 Dec 2015, 22:36 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Nav runa par kādām reizēm vairāk, bleķi ir dažādu sastāvu, kvalitātes, nevar paredzēt kā tas bleķis uzvedīsies, darba procesā to protams redz, bet tas prasa vairāk darba ja pie mazākām temperatūrām lielākas deformācijas vai nemetinās, vai nelodējās, padomju bleķi ir traki tur ir visādi. Ar diskiem strādājot labi izjūtu, šķietami labs metāls, bet kad sāc darbu tas vērpjas jo bijis zem sprieguma, tas nemetinās un šprakšķēdams izdeg, darba vairāk un konkrētus termiņus grūti nosaukt.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Jan 2016, 16:58 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 526
Špakteles kilogrami sākās pie nepareizas strūklošanas. Pobeda, paldies Dievam, ir nostrūklota normās un bleķis nav palicis sliktāks kā bija.
Ja godīgi, mani uzskati par alvošanu ir krasi mainījušies, jo iepriekš uzskatīju ka esošā virsbūve ir jāalvo obligāti ( lai sadzītu cilvēcīgus "zazorus" starp durvīm un visiem vākiem ). Bet parunājot ar vairākiem bleķiniekiem un krāsotājiem (cilvēki kuri tiešām prot savu darbu ar retro/vintage auto), tika secināts ka ir pieejamas alternatīvas, kuras nav sliktākas par alvošanu. Špakteles šobrīd ir pieejamas dažādas cietības un sastāva, tāpēc šajā visā es neko sliktu neredzu. Protams, visam ir savas robežas un, es ceru, kilogrami netiks krāmēti virsū, bet fakts ka šā laika mašīnu sagatavošanā aiziet padaudz špaktele, ir zināms. Un šoreiz gan netiek runāts tikai par padomju tehniku, bet arī pasaules līmeņa automašīnām, kuru cena sākās ar sešiem cipariem. Rezumē no mana posta - kāda jēga alvot mašīnu, ja tāpat tiek virsū klāts ievērojams slānis špakteles? ( netiek runāts par metinājuma šuvju alvošanu, bet gan formas piedzīšanu )


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Jan 2016, 17:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Tāpēc virsmas, šuves un kantes ir jāpiedzen maksimāli taisnas, un ir atšķirība vai tev metāls ir salodēts ar metālu, kas arī pasargā no rūsas un līdzināšanai nedaudz špakteles vai tev jau pamatā ir tikai špaktele!
Cilvēki ar alvošanām darboties negrib tāpēc atkratās ar tekstiem, ka tas nav vajadzīgs........


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Jan 2016, 19:11 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 526
Micuks rakstīja:
Tāpēc virsmas, šuves un kantes ir jāpiedzen maksimāli taisnas, un ir atšķirība vai tev metāls ir salodēts ar metālu, kas arī pasargā no rūsas un līdzināšanai nedaudz špakteles vai tev jau pamatā ir tikai špaktele!

Vai tad tas nav katram, sava darba cienošam metinātājam, tāds kā "A B C" ? :emo:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Jan 2016, 19:24 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Šis arī cik zināms sevis cienošs meistars pie kura rindas stāv :emo:
Attēls
Attēls
Par šo darbu "nomainīt abus sliekšņus " auto īpašnieks samaksāja 300eiro :thumbup:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 02 Jan 2016, 19:44 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Nov 2013, 13:11
Atbildes: 13024
Atrašanās vieta: Underground
Izskatas pec ziepem

_________________
EBOSH MOTORSPAM


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Nov 2016, 18:15 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 14 Okt 2006, 20:55
Atbildes: 526
Izmantošu brīvu brīdi un atjaunonošu topiku.

Pobedas projekts nevienu brīdi nav apstājies. Tiek lauzti celmi, ēsts pudiem sāls, bet nekas neapstājas. Lēnais temps, pamatā, ir dēļ zavoda pieļautajām kļūdām, kuras iepriekš remontējot, tikušas pastiprinātas, jo cilvēki fiziski nezināja / negribēja zināt kā patiesībā ir jābūt un kā attiecīgajam mezglam būtu jāizskatās pareizi.
Šobrīd auto vēl aiz vien tiek metināts... :)
Teorētiski jau pēc pirmā metinātāja, pašā sākumā, varēja atdot krāsot. Šur tur špaktelis būtu virs 6mm, bet to jau tāpat neviens nezinātu. :))
Labi jokus pie malas. Auto šobrīd tiek mērīti vāki, spārni un durvis, uz palikšanu. Visas korekcijas un metināšanas tiek veiktas, dēļ šķībajiem bleķiem. Rūsas vietas šim auto nav izteiktas. Ir pārmetināta aizmugurē vienam lonžeronam apakša ( 100x40mm bleķis ) un grīdā daži caurumi, pārējais ir ticis pārveidots dēļ nepareiza remonta. Bet pamatā virsbūve ir ļoti labā stāvoklī. Vienīgā lielā lietas kas ir metināta - sliekšņi, pārējais viss ir no rupnīcas.
Šobrīd šādi:

Bagāžnieks tiek riktēts vietā, pagaidām 70% darba ir izdarīti.
Attēls

Attēls

Šī arī ir pamatproblēma, kura tiek risināta ar visiem paneļiem
Attēls

Šeit ja gandrīz uzvara
Attēls

Konkrēti šā brīža problēma, durvju sliekšņi iepriekš tika ļoti neprecīzi iemetināti un pēc tam vienkārši piedauzīti ar āmuru, lai durvis varētu aiztaisīt. Tas tiek labots. Šobrīd mērīšnas procesā.
AttēlsAttēlsAttēls

Nākamnedēļ liks iekšā durvis un skatīsies cik liels "vēders" durvīm un tad arī domās ko darīt.
Mēneša beigās sāks aicināt krāsotājus. Kādi pieci krāsotāji jau ir sarunāti, bet es vienmēr esmu atvērts jauniem kontaktiem. Ja kādam ir zināms labs krāsotājs, tad lūdzu padalaties ar kontaktiem. Esmu gatavs braukt pa visu Latviju.

Etaps, kurš negaidīti ir sācies paralēli metināšanai ir salona darbi. Parādījās iespēja un cilvēks, kuru no laika gala gribēju, lai šuj, sakrita apstākļi un piekrita šūt pobedas salonu. Šobrīd abi dīvāni ir izjaukti. Pakaļējam dīvānam atsperu bloki ir sastrūkloti un nopulverkrāsoti, kā arī salaboti atsperu bloki vajadzīgajās vietās, kur viena atspere tika nomainīta pilnībā. Palika priekšējais benķis, jo bija nepieciešams pastiprināt sliežu pacelšanās mehānismu ( kad vēlas pobedas salonu pataisīt par dīvānu, tad priekšējais benķis nedaudz paceļās, attiecīgi apakšējā daļa paiet nedaudz zem paneļa). Durvju rokturi tika izjaukti, nosmilšoti un nokrāsoti, arī atdoti uz šūšanu. Kad auto tiks sametināts tad pirms krāsošanas, uz divām, dienām auto tiks samērīti durvju apšuvumi, griestu apšuvums un paklāji. Pārējo tad pēc krāsošanas. :)
Jāatvainojās par bilžu neesamību no salona procesiem, bet tas tuvākajā laikā tiks labots.
Paldies, par uzmanību,


P.S
Par rūsu uz strūklotajām detaļām - tas tiks labots. Pēc smilšu strūklas, iepriekšējais metinātājs detaļas nenogruntēja, bet vienkārši ietina palešu plēvē. :( Pirms krāsošanas, visas detaļas, izņemot virsbūvi, ies vēlreiz uz smalko smilšu strūklu.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Nov 2016, 18:55 
Offline
BMW
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Sep 2004, 20:30
Atbildes: 12524
Atrašanās vieta: Centrs
Paskatījos topika sākuma datumu :) Šādas pilnās restaurācijas ir patiešām ilgs process, priecē, ka varam sekot līdzi tam šeit :cool: 4 gadi pagājuši, kad finiša taisnē plāno ieiet? :D

_________________
VW GOLF MK7 GTI DAILEY / BMW E46 TRACK / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 EUROPEBEATER
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Nov 2016, 18:58 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 30 Okt 2011, 23:05
Atbildes: 13078
Atrašanās vieta: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS
Nav gadījumā tā, ka tam auto no rūpnīcas visur bija nevienādas un briesmīgas šķirbas? To, manuprāt, nevajag censties novērst restaurējot auto. :think:

_________________
500eur alpians


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Nov 2016, 19:01 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 13 Nov 2011, 13:06
Atbildes: 812
Atrašanās vieta: Madona, Rīga
GG. rakstīja:
Nav gadījumā tā, ka tam auto no rūpnīcas visur bija nevienādas un briesmīgas šķirbas? To, manuprāt, nevajag censties novērst restaurējot auto. :think:

es domāju tā noteikti bija!

Bet nu keep it up! :cool:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 15 Nov 2016, 19:21 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 12 Aug 2006, 21:23
Atbildes: 2849
Atrašanās vieta: Rīga
Bija gan tā un šo "defektu" novēršana ir sačakarēšana ja vērtē pēc autentiskuma :D
Paskatot vecās filmas par padomju autobūvi, jo vecāks auto jo vairāk taisnošanai tika izmantotas kuvaldas un fiziskais spēks laužot, lai dabūtu paneļus vietā.......


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 177 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 15 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv