Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Vents S » 29 Dec 2015, 19:52

Ja gribi kvalitāti, dari pats. Ir taču pilns internets ar pieredzi. Paskaties kā to dara pro, pamēģini uz kādu citu auto un tad dod vaļā :cool:

static!
Posts: 15
Joined: 12 May 2015, 18:42

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by static! » 29 Dec 2015, 20:28

Var jau sametināt dažādi.
Image
vai
Image
un pēc tam
Image
Kvalitātē arī rodas tā cenu atšķirība.

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25344
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by howitzer » 29 Dec 2015, 20:59

Volfsburgs wrote:Izskatās, ka Rīga visi kosmiskās cenas attaisno ar trako īres maksu. :reeka:
Un kā Tavam Hondas metinātājam iet? :aiwa: :gaisma_spīd_cauri_šuvēm:
p.s. - pievienojos laba metinātāja atrašanas problēmai. Ne viens vien cilvēks (mani ieskaitot) ir meklējis, kur to visu var izdarīt,bet pārsvarā ir tā:"Sametināt var, tālāk Tu pats visu apstrādā", vai arī "ok, mēs nokrāsosim, meklē pats, kur sametināt", vai arī "ok, nokrāsošu, bet visu apstrādā kaut kur citur", utt.
Grūti atrast kantori, kurā var, teiksim, iedzīt auto ar sarūsējušu arku vai slieksni un saņemt sametinātu, nosmilšotu, ar pareizi apstrādātām metinājuma šuvēm (nevis ķep ļep "Movils pac labakajs ira ka es Tev sak") un nokrāsotu gala darbu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 29 Dec 2015, 21:18

Šādiem auto pie paneļu remonta ir jāieiet ar īpašu rūpību, kādreiz palīdzēju auto atjaunošanas procesā, darīju to ko LV varbūt tik restaurācijas kantori veic un arī jautājums vai visi!
Metināju ar punktiem, pa laikam atdzesējot un tā salaižot visu kopā kā vienu šuvi, no abām pusēm noslīpē nepārkarsējot bleķi un pēcapstrāde ar alvu, virsmu līdzina ar alvu! Viss ir taisns un špakteļmasa aizpildīšanai praktiski nav vajadzīga :) Toreiz to darīju palīdzot un gūstot pieredzi, nekādas kosmiskās summas par darbu netika prasītas. Pasūtītājs bija ļoti apmierināts ar rezultātu, bet šodien par kapeikām šādu darbu noteikti nedarītu, vajag daudz laika un pacietības, bet tam vajag motivāciju!

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13280
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Black President » 29 Dec 2015, 21:39

Motivacija var but ne tikai naudas izteiksme
EBOSH MOTORSPAM

User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6259
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by semigallss » 29 Dec 2015, 23:58

Micuks +/- visu pareizi saka. Pats arī esmu mēģinājis ko tad nozīmē restaurēt metāla detaļu kurai jāsaglabā sava forma. Pa lielam tiešām visur vajag tikai pacietību un pats to tīri labi var izdarīt. Tieši kā tika teikts metinot pa punktiem un atdzesējot virsmu. Pēc tam ar alvu visu aizpildot un izlīdzinot.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Artis12 » 30 Dec 2015, 12:19

Kādas garantijas ka alvojot tiek izmantota pareizā temperatūra un alva aizpilda šuvi pilnībā, lai pēc tam nebūtu vieta kur rasties kondensātam? Kā arī nav vērts alvot ja pēc tam tiek likts prāvs slānis ar špakteli, kas nereti notiek šo gadu mašīnām.

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 30 Dec 2015, 19:26

Meistars vai tas, kurš šo dabu pieprot ar temperatūrām tiek galā bez problēmām, tāpat arī ar alvošanas procesu, lai nerastos poras. Alvu uzklāj ne pa tiešo, bet ar slengā tā saukto "pļusa" palīdzību. Manā gadījumā tas bija pulveris, izmantoju to arī bāku lodēšanai ar misiņu.
Image
Image
Image

Virsmu vajag atjaunot pēc iespējas pareizāku, lai nav jāklāj kilogramiem špakteļmasas, tas prasa daudz pacietības un laika un tā arī rodas tā kvalitāte!

Latvijā krāsošana ir viena liela problēma, vienkārši uzpūst krāsu mācēs cilvēks ar daudz maz taisnām rokām, bet sagatavoties, sajaukt atjaukt jau tikai cilvēks ar daudzgadēju pieredzi, bet pats galvenais ir tieši virmu sagatavošana sākot ar metināšanu beidzot ar līdzināšanu. Rūsa tiek drillēta ar drāšu birstēm vai smilšpapīriem, trakākā gadījumā ar metāla frēzītēm izfrēzēta, summas iet tūkstošos, bet tas cik ātri izlīdīs rūsa ir atkarīgs no grunts krāsas, špakteles, krāsas un lakas biezuma kārtas! Ne reizi dzidēts, man nokrāsoja pa 1000Ls stāv jau 4gadi viss ok, pēc avārijas kad atveras un nokrīt visi tie slāņi redzams, ka bleķis iekšā sapuvis, rūsu neizlaiž biezās kārtas, ātrāk parādās tikai tur kur ir plānāks :emo:

Tā kā te pēc summām spriest nevar, galvenais kā tiek veikts darbs!

Black President wrote:Motivacija var but ne tikai naudas izteiksme
Veltīt mēnešus darbam un saņemt ko? gandarījumu sev? iespēju, ka pasūtītājs varbūt tevi pareklamēs, ko vēl?

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13280
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Black President » 30 Dec 2015, 22:18

Ja roka piesauta tad tas neaiznem 3x vairak laika
EBOSH MOTORSPAM

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 30 Dec 2015, 22:36

Nav runa par kādām reizēm vairāk, bleķi ir dažādu sastāvu, kvalitātes, nevar paredzēt kā tas bleķis uzvedīsies, darba procesā to protams redz, bet tas prasa vairāk darba ja pie mazākām temperatūrām lielākas deformācijas vai nemetinās, vai nelodējās, padomju bleķi ir traki tur ir visādi. Ar diskiem strādājot labi izjūtu, šķietami labs metāls, bet kad sāc darbu tas vērpjas jo bijis zem sprieguma, tas nemetinās un šprakšķēdams izdeg, darba vairāk un konkrētus termiņus grūti nosaukt.

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Artis12 » 02 Jan 2016, 16:58

Špakteles kilogrami sākās pie nepareizas strūklošanas. Pobeda, paldies Dievam, ir nostrūklota normās un bleķis nav palicis sliktāks kā bija.
Ja godīgi, mani uzskati par alvošanu ir krasi mainījušies, jo iepriekš uzskatīju ka esošā virsbūve ir jāalvo obligāti ( lai sadzītu cilvēcīgus "zazorus" starp durvīm un visiem vākiem ). Bet parunājot ar vairākiem bleķiniekiem un krāsotājiem (cilvēki kuri tiešām prot savu darbu ar retro/vintage auto), tika secināts ka ir pieejamas alternatīvas, kuras nav sliktākas par alvošanu. Špakteles šobrīd ir pieejamas dažādas cietības un sastāva, tāpēc šajā visā es neko sliktu neredzu. Protams, visam ir savas robežas un, es ceru, kilogrami netiks krāmēti virsū, bet fakts ka šā laika mašīnu sagatavošanā aiziet padaudz špaktele, ir zināms. Un šoreiz gan netiek runāts tikai par padomju tehniku, bet arī pasaules līmeņa automašīnām, kuru cena sākās ar sešiem cipariem. Rezumē no mana posta - kāda jēga alvot mašīnu, ja tāpat tiek virsū klāts ievērojams slānis špakteles? ( netiek runāts par metinājuma šuvju alvošanu, bet gan formas piedzīšanu )

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 02 Jan 2016, 17:05

Tāpēc virsmas, šuves un kantes ir jāpiedzen maksimāli taisnas, un ir atšķirība vai tev metāls ir salodēts ar metālu, kas arī pasargā no rūsas un līdzināšanai nedaudz špakteles vai tev jau pamatā ir tikai špaktele!
Cilvēki ar alvošanām darboties negrib tāpēc atkratās ar tekstiem, ka tas nav vajadzīgs........

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Artis12 » 02 Jan 2016, 19:11

Micuks wrote:Tāpēc virsmas, šuves un kantes ir jāpiedzen maksimāli taisnas, un ir atšķirība vai tev metāls ir salodēts ar metālu, kas arī pasargā no rūsas un līdzināšanai nedaudz špakteles vai tev jau pamatā ir tikai špaktele!
Vai tad tas nav katram, sava darba cienošam metinātājam, tāds kā "A B C" ? :emo:

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 02 Jan 2016, 19:24

Šis arī cik zināms sevis cienošs meistars pie kura rindas stāv :emo:
Image
Image
Par šo darbu "nomainīt abus sliekšņus " auto īpašnieks samaksāja 300eiro :thumbup:

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13280
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Black President » 02 Jan 2016, 19:44

Izskatas pec ziepem
EBOSH MOTORSPAM

User avatar
Artis12
Posts: 527
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Artis12 » 15 Nov 2016, 18:15

Izmantošu brīvu brīdi un atjaunonošu topiku.

Pobedas projekts nevienu brīdi nav apstājies. Tiek lauzti celmi, ēsts pudiem sāls, bet nekas neapstājas. Lēnais temps, pamatā, ir dēļ zavoda pieļautajām kļūdām, kuras iepriekš remontējot, tikušas pastiprinātas, jo cilvēki fiziski nezināja / negribēja zināt kā patiesībā ir jābūt un kā attiecīgajam mezglam būtu jāizskatās pareizi.
Šobrīd auto vēl aiz vien tiek metināts... :)
Teorētiski jau pēc pirmā metinātāja, pašā sākumā, varēja atdot krāsot. Šur tur špaktelis būtu virs 6mm, bet to jau tāpat neviens nezinātu. :))
Labi jokus pie malas. Auto šobrīd tiek mērīti vāki, spārni un durvis, uz palikšanu. Visas korekcijas un metināšanas tiek veiktas, dēļ šķībajiem bleķiem. Rūsas vietas šim auto nav izteiktas. Ir pārmetināta aizmugurē vienam lonžeronam apakša ( 100x40mm bleķis ) un grīdā daži caurumi, pārējais ir ticis pārveidots dēļ nepareiza remonta. Bet pamatā virsbūve ir ļoti labā stāvoklī. Vienīgā lielā lietas kas ir metināta - sliekšņi, pārējais viss ir no rupnīcas.
Šobrīd šādi:

Bagāžnieks tiek riktēts vietā, pagaidām 70% darba ir izdarīti.
Image

Image

Šī arī ir pamatproblēma, kura tiek risināta ar visiem paneļiem
Image

Šeit ja gandrīz uzvara
Image

Konkrēti šā brīža problēma, durvju sliekšņi iepriekš tika ļoti neprecīzi iemetināti un pēc tam vienkārši piedauzīti ar āmuru, lai durvis varētu aiztaisīt. Tas tiek labots. Šobrīd mērīšnas procesā.
ImageImageImage

Nākamnedēļ liks iekšā durvis un skatīsies cik liels "vēders" durvīm un tad arī domās ko darīt.
Mēneša beigās sāks aicināt krāsotājus. Kādi pieci krāsotāji jau ir sarunāti, bet es vienmēr esmu atvērts jauniem kontaktiem. Ja kādam ir zināms labs krāsotājs, tad lūdzu padalaties ar kontaktiem. Esmu gatavs braukt pa visu Latviju.

Etaps, kurš negaidīti ir sācies paralēli metināšanai ir salona darbi. Parādījās iespēja un cilvēks, kuru no laika gala gribēju, lai šuj, sakrita apstākļi un piekrita šūt pobedas salonu. Šobrīd abi dīvāni ir izjaukti. Pakaļējam dīvānam atsperu bloki ir sastrūkloti un nopulverkrāsoti, kā arī salaboti atsperu bloki vajadzīgajās vietās, kur viena atspere tika nomainīta pilnībā. Palika priekšējais benķis, jo bija nepieciešams pastiprināt sliežu pacelšanās mehānismu ( kad vēlas pobedas salonu pataisīt par dīvānu, tad priekšējais benķis nedaudz paceļās, attiecīgi apakšējā daļa paiet nedaudz zem paneļa). Durvju rokturi tika izjaukti, nosmilšoti un nokrāsoti, arī atdoti uz šūšanu. Kad auto tiks sametināts tad pirms krāsošanas, uz divām, dienām auto tiks samērīti durvju apšuvumi, griestu apšuvums un paklāji. Pārējo tad pēc krāsošanas. :)
Jāatvainojās par bilžu neesamību no salona procesiem, bet tas tuvākajā laikā tiks labots.
Paldies, par uzmanību,


P.S
Par rūsu uz strūklotajām detaļām - tas tiks labots. Pēc smilšu strūklas, iepriekšējais metinātājs detaļas nenogruntēja, bet vienkārši ietina palešu plēvē. :( Pirms krāsošanas, visas detaļas, izņemot virsbūvi, ies vēlreiz uz smalko smilšu strūklu.

User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12809
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Archuks » 15 Nov 2016, 18:55

Paskatījos topika sākuma datumu :) Šādas pilnās restaurācijas ir patiešām ilgs process, priecē, ka varam sekot līdzi tam šeit :cool: 4 gadi pagājuši, kad finiša taisnē plāno ieiet? :D
VW GOLF MK7 GTI DAILEY / Peugeot 106 ABC RACE / BMW E36 EUROPEBEATER
Image

User avatar
GG.
Posts: 13545
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by GG. » 15 Nov 2016, 18:58

Nav gadījumā tā, ka tam auto no rūpnīcas visur bija nevienādas un briesmīgas šķirbas? To, manuprāt, nevajag censties novērst restaurējot auto. :think:
500eur alpians

User avatar
Abit e30
Posts: 871
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Abit e30 » 15 Nov 2016, 19:01

GG. wrote:Nav gadījumā tā, ka tam auto no rūpnīcas visur bija nevienādas un briesmīgas šķirbas? To, manuprāt, nevajag censties novērst restaurējot auto. :think:
es domāju tā noteikti bija!

Bet nu keep it up! :cool:

User avatar
Micuks
Posts: 2850
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20

Post by Micuks » 15 Nov 2016, 19:21

Bija gan tā un šo "defektu" novēršana ir sačakarēšana ja vērtē pēc autentiskuma :D
Paskatot vecās filmas par padomju autobūvi, jo vecāks auto jo vairāk taisnošanai tika izmantotas kuvaldas un fiziskais spēks laužot, lai dabūtu paneļus vietā.......

Post Reply