Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Post Reply
User avatar
Micuks
Posts: 2849
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks » 16 Nov 2010, 14:53

Sveiki!
Nolēmu parādīt savu ziemas "slīdamo dranduļetu" 8)
Pirms tam bija "troika" uz kuru bija lieli plāni, bet kad sāku darbus konstatēju, ka tas derīgs tikai Tolmetam vai labākā gadījumā pļavai, tad tika norakstīts Tolmetā.......

Vajadzēja ko braucamu un arī skrūvējamu uz kā varētu realizēt idejas, un tā kā bija iekrājušās jaunas daļas no iepriekšējā žiguļa, tad nu atgriezos pie žiguļa! Situācija bija tāda, ka mājās no darbiem ārzemēs bija atgriezies čoms, viņam uz kādu laiku vajadzēja ko braucamu kamēr bija Latvijā un tas bija pamudinājums ātrāk organizēties auto meklējumos. Bija izvēle starp e30 un šo žiku, Ieraudzīju žika sludinājumu aizbraucu apskatīju, vienojāmies par cenu, apspriedos ar čomu un izlēmām, ka labāk nesapuvis žigulis kā bembis kuram jau jābrūk virsū ar svarku! pēc vairāku dienu gaidīšanas, kamēr pārdevējs uzlika atpakaļ uzskaitē, braucu pakaļ 8)

Tagad gan par auto par auto:
Dzimis 1983 gadā.
Dzinējs 1.3l (iet labi).
Nobraukums 50 000km.
Žigulis ir ļoti labā stāvoklī, grīda ir sterila nav neviena cauruma, vienīgi bagāžnieka virs izpūtēja veidojās, bet tas tiks salabots, ir mazi rūsas pleķīši vietām, bet tas ir sīkums un tie tiks salaboti, motora telpā zem aķa ir pleķis rūsas un tas arī viss, kopumā vizuāli +/- normāls, bet prasās pārkrāsot.

Ierodamies:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Komplektā šādi lietie diski "made in england"
Image
Image

Sākam darbus:
Image
Image
Image

Salikta priekša un aizmugure un uztaisīti papildus stiprinājumi beņķiem jo tie ir salauzti un arī pašu beņķu sliedes salauztas tāpēc liekam lancera, kuru stiprinājumi jau ir gatavi jo liku tos iepriekšējam žikam, nomainīju arī eļļas filtru un eļļu.
Image
Image
Image

Pēc "test drive" konstatējām, ka rocene īsti nestrādā, izrādījās labā pusē ierūsējusi trose, aizbraucām uz Lienes ielu pēc troses un pie reizes nopirkām arī vidējo izpūtēja daļu jo esošajā bundulī atradās daži mazi caurumi :D

Pie reizes iepirkām arī bākas korķi ar slēdzeni 8)
Image
Image
Korķis izrādījās hu*ņa jo jau pie pirmās reizes izjuka serdenis :evil:

Tā kā oriģinālais logu mīzējs neko sakarīgu nespēja samīzt uz loga tad uzlikām bačoku un sprauslas no lancera, lancerim bačoks ir ar diviem sūkņiem viens priekšējam logam otrs aizmugurējam, bet mēs žikam uzlikām katrai sprauslai pa sūknim 8)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Uz tehnisko vēl netikām jo vienam bremžu lokam nokrita uzlika :D

Pirmdien braucam atkal uz Lienes ielu pēc bremžu lokiem:
Image
Image

Saliekam bremzes un braucam uz TA pa ceļam iebraucot Statoil uzpildīties, jau pie pirmās bākas korķa aizslēgšanas tas izjuka izņemot atslēgu bleķītis ar atsperēm aizlidoja katrs savā virzienā :shock: :evil: vēl izkusa ventilatora slēdzītis, to mēs slēdzām savienojot un atvienojot vadus kurus ievilkām bardačokā :D
Braukšana neierasta dīvaina, bet tas kā izaicinājums :P ik pa brīdim besiju čomu ar visādiem jokiem par to, ka jūtu līdz, ka kādu laiku viņam būs ar žiku jābraukā ikdienā :lol: lietus līst spoguļos nekā redzēt nevar, iekšā karsts jo krāsns krāns neaizverams līdz galam, bet turpinām ceļu.
Galā nonākam labi, izstāvam rindu nomaksājam maksājamo ejam braukt uz pārbaudes vietu, bet motors nepielec, mazais 50Ah sprāgonis ko sauc par aķi žargonā ir tukšs, par laimi glābj rezerves aķis, auto pielec pēc laika tā arī nesapratām kas bija. Motoru neizslēdzot izstāvam rindu un tad tikai viss sākas, iebraucam iekšā pirmais defekts ir tuvās lampas par zemu un tās mums piedāvā noregulēt uz vietas to arī izdaru kaut labajai lampai nav regulējamās skrūves tik un tā ar roku sabīdu kā vajag, inspektors tik noteic, ka tā atstāt nevarot! Trakākais sākas uz kratekļa, man nekad nevienu auto nav šitā kratījuši, divas reizes inspektors pārgāja visām buksēm un citiem mezgliem, bakstīja ar skrūvgriezi, bet nebija neviena cauruma ko izbakstīt :lol: pēc ilgāka laika iekritis izmisumā (tā no malas izskatījās) iesūtīja kolēģi spaidīt bremzes, izspaidīja tā, ka savienojumā pie labā bremžu cilindra kur pienāk caurule tomēr izspieda slapjumu tad nu tas arī bija vienīgais divnieks auto kuram nevija tehniskā ieta no 2007g. protams īpašnieki bija pagonkojuši, bet saudzīgi.
Par pastiprinātajiem oriģinālajiem stiprinājumiem beņkiem un mitsubishi krēsliem ar starplikām gan neko diži neteica, kolēģis kurš spaidīja bremzes to gan ievēroja un izbrīnījās sākuma, apskatīja konstrukciju, otrs pajautāja vai tie ir no mazdas, atteicu, ka no mitsubishi un viņš noteica ko tipa, ka tad var, es vēl izskaidroju cik slikti ir oriģinālie un ka tie bija salauzti, visi trīs inspektori piekrita ka oriģinālie esot sūdīgi :D visi trīs inspektori gan tādi smīnīgi bija :roll:
Saņēmām melno uzlīmi, kurbulējam, bet atkal nepielec ar inspektora palīdzību izstumjam no boksa un pēc vairākām pārbaudēm tomēr pieleca, vēlāk sapratām ja tas atdziest kādu pusstundu tad nepielec tik tad kad gandrīz atdzisis un darba temperatūrā normāli pielec.

Pamanīju, ka aizmirsta uzlikt atsperei, bet par to neko inspektors neteica :D
Image

Dažas bildes:
Image
Image
Image
Bildē redzamais cilvēks gan laikam ienīdīs žiguļus jo kamēr mocīja mūsējo vismaz pusstunda pagāja un nevienu citu uz līnijas neielaida :D
Image

Tika salabota elektroventilātora elektrība, nopirkām jaunu devēju, pārvilkām vadus un saslēdzām kā jābūt!
Image

Dažas saules sargu turētāja tūna bildes:
Image
Image
Beņķi:
Image

Pēc pusotras nedēļas gājām atkārtoto tehnisko apsakti, bet uz bremžu stenda saplaisāja bremžu cilindrs ko bijām uzlikuši jaunu :shock:
Image

Protams ieķērām trijnieku un mājās devāmies ar autoevakuatoru :cry: nu bet labi ka tas nenotika uz ceļa kaut gan pats inspektors atdzina ka uz stenda ir lielāka slodze kā reālos apstākļos.

Čoms aizbrauca uz Skotiju strādāt pat neko daudz nesanāca pavizināties, bet cik nu vizinājās tas paliks atmiņā :) tā kā turpinu remontdarbus un "tūningu" viens 8)
Uzliku jaunu bremžu cilindru un vēl un nomainīju radiatora ventilatora motoriņu, oriģinālā vietā uzliku no lancera, svars oriģinālajam 4Kg., bet tagad 2Kg. pazuda vibrācija kas bija tāda, ka nesaprot kas strādā motors vai ventilators :D

Image
Image
Image

Pagaidām uztaisīts panelītis:
Image
Image
Slēdzis radiatora ventilatora ieslēgšanai ja nu gadījumā nenostrādā devējs, dubults neplīst :D vēl jāuzliek indikators kas rāda, ka vai griežas ventilators.
Klusā daba 8-)
Image

Uzliku atkal jaunu darba cilindru atgaisoju bremzes, uztaisīju dažus test braucienus un devos uz tehnisko apskati, kā jau pēc trijnieka bija pamatpārbaude un šoreiz jau parādījās seši divnieki pēc divpadsmit dienu stāvēšanas ( tik cik aizbraukts uz tehnisko un test braucieni kopā varbūt kādi 20km nobraukti) uzradās brīvkustība amju buksē, nestrādāja skaņas signāls (pēc tam mēģināju un strādāja), jāmaina aizmugurējā tilta gumijas bremžu šļauciņa jo tajā plaisas ( iepriekšējie inspektori paskatījās, ka plaisas tik virsējā kārtā un tikai pieteica, ka vēlams nomainīt, bet divnieku nelika!), Nenostiprināts ārējais stūres šarnīrs (ok nebiju piebilcis vienu skrūvi), bremžu mehānismi nenodrošina kluču (loku) ātru atvilkšanu (kamēr jaunie loki iestrādājas), Ievērojama motora dūmošana/eļļas sadegšana (pilnīgas muļķības, dūmoja ne vairāk kā citi auto, eļļa kā ielēju tik arī ir vēl šodien)!
Inspektors paziņoja ka viņam ir savi kritēriji pēc kā vērtē :evil: uz to kāpēc nav visiem vieni atbildēt nevarēja.......


Otro vakaru tik biju atstājis pie mājas Vecmīlgrāvja mikrorajonāun un žigulis tika nozagts no mājas priekšas, ap vieniem naktī pamanīju, ka vairs nav, izsaucu mentus tika sarakstīti papīri, tajā paša laikā zagļi vizinājās pa rajonu, pēc stundas kā biju ticis atpakaļ mājās atskanēja zvans, ka auto atrasts, bija pamests uz krustojuma ar degošiem tuvajiem, bet motors nedarbojas. Uz vietas jau bija divi busiņi, izmeklētājs kurš rakstīja papīru un operatīvie darbinieki, gaidījām stundu kamēr ieradās ekspertīzes onkoļi, jā tiešām nebiju domājis, ka poliči tam pieies tik salīdzinoši nopietni, tika noņemti pirkstu nospiedumi un savākti citi materiāli, karoč pierādījumu netrūka arī pudele ar šveps no kā dzerts.
Tikai otro vakaru turēju pie mājas, zagļiem bija sagatavoti instrumenti un pat līdz benzīna pudele! Zagļi vienkārši ar atsistām vai atpīpētām smadzenēm, atsaldētie kroplīši :twisted:
Salons izārdīts izdemolēts, bagāžnieks uzlauzts jo pārsituši vai pārdūruši riteni, uzlikuši rezerves kuru piepumpējuši un pumpi salauzuši, bagāžnieka slēdzene un vāks samīņāts, slēdzene sabojāta, aptieciņa izārdīta salonā tikai daži sīkumi no tās mētājās, skaļruņus mēģinājuši izņemt, bet nav varējuši un saplēsuši kaut gan skrūvgrieži bija kādu tik vajag, vadi no aizdedzes atslēgas norauti daži nogriezti savienoti, durvīm kam izsists stikls arī izlauzts mazais lodziņš, izpūtējs nolauzts no stiprinājuma (vienkārši demolēts) nobraukuši ~100Km labi, ka nav sasituši vai nosvilinājuši, varbūt gribēja, bet nepaspēja hvz

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Plinti krūmos nemetu un salaboju :)
Uzlikts jauns galvenais bremžu cilindrs:
Image
Bremzes ir kā naži :twisted:
Sagatavojos ziemai, uzliku ļoti labas šipotās ziemenes ar 8mm proķi :)
Nomainīta arī aizmugures tilta bremžu trubiņa, ieliktas jaunas serdes visām slēdzenēm, radiators tika pie jauna korķa un vēl visādi sīkumiņi sadarīti :)
Image
Image
Image

Bagāžniekam sačakarēto malu sašpaktelēju un nopūtu ar grunti, tā arī pagaidām paliks līdz pilnai pārkrāsošanai.
Image
Image

:yahoo: tehniskā apskate izieta :brauc:

Gribēja kur piekasīties, bet apstrīdēju un rezultatīvi!
šoreiz piesējās beņķiem, pats inspektors pasauca maiņas priekšnieku, tas paskatījās noteica:
"Ja ir kvalitatīvi uztaisīts tad mēs ļaujam" un aizgāja :) inspektors izskatījās neapmierināts :Nezinu: bija neapmierināts arī par bremzēm jo redz tomēr liekoties, ka bremzējās, karoč to arī argumentēju un baigu beigās uzlīme logā :yahoo: :brauc:

Pāris svaigas bildes:
Image
Image
Image
Image
Image

Pateicoties draudzenes brālim esmu ticis pie Ņivas 1.7L motora :yahoo:
Image
Image

Njā nu tagad gan ir cita problēma, žiks ir pārāk labs, lai to šķūnētu un mocītu trasē, reti kuram ir tik laba virsbūve un kopējais tehniskais stāvoklis un līdz oriģinālam ir tikai viens solis visas hromētās līstes arī ir. Uzturēt vēl vienu auto vairs negribu :think: pieļauju iespēju pārdot vai samainīt, bet nu esmu neziņā un jaunas detaļas arī ir sapirktas ne mazums :roll:

Visumā gribu auto ar ko trenēties driftēt, lai tas būtu legāli lietojams koplietošanas ceļos un kad ir laiks un velme var aizbraukt uz trasi. Droši vien rēksiet, bet bija doma ko tādu būvēt no žiguļa, līdz tam gan ir "garš ceļš" priekšā un arī daudz naudas vajag, cik dzirdēts no speciem uzbūvēt vaz dzinēju ar 200Zs izmaksā ap 2K/Ls un tas ir tikai dzinējs, manuprāt tas to nav vērts jo par to summu var labi sagatavot (iesācēja līmenim)to pašu e30 un vēl degvielai paliks!
Vienīgi ar žiku ir sava veida izaicinājums jo nav pieejams vai grūti pieejamas un salīdzinoši dārgas "tūninga" daļas, tas liek pašam izgudrot tehnisko risinājumu un meklēt alternatīvas :)

Un par alternatīvām, Pirms kāda laika pavadīju daudzas stundas internetā meklējot dažādus bloķa risinājumus un atradu šādu variantu ko kādiem padomju kravas auto uzstāda no rūpnīcas!
Ir čaļi izmantojuši šo variantu vieglajiem, bet izpildījums ir šāds:
Image
buksītes ir paredzētas, lai atspere nevērpjas, bet es bukšu vietā izmantoju šeibas!
Ieliku GAZ-21 vārstu atsperi jo tā bija viss stiprākā kas bija saimniecībā atrodama un pēc izmēriem piemērotākā!
Image

Lai to atsperi iedabūtu vietā bija jāuztaisa šāda vadīkla:
Image

Kopumā izskatās šādi:
Image

Matemātika nav man stiprākā puse, bet atsperes stiprumu var izmērīt kg un gan kopumā var apreiķināt bloķējumu.
Iespiedu vienu pusasi skrūvspīlēs un otru griezu, pagriest var, bet ar lielu spēku, kad reduktorā būs eļļa droši vien griezīsies vieglāk un arī dils mazāk, iespējams šis nebūs ilgdzīvojošs variants, bet nu izmēģināsim ;) ziemā un uz grants bloķējums būs, uz asfalta gan būs švaki!

Pagaidām nekas būtiski netiks pārbūvēts tikai uzlabots!
Uz ziemu atstāšu esošo 1.3L motoru, ziemai pilnīgi pietiks un ziemas laikā pārlasīšu un uzlabošu ņivas motoru!

Plāni uz ziemu:
1. No apakšas grīdu izpūst ar grubuli.
2. Uztaisīt vai nopirkt un uzlikt dziļo stūri.
3. Uzlikt "sporta" pēdējo izpūtēja bunduli vārnu un tantiņu baidēšanai :D
4. Ielikt sporta beņķus ar četrpunktu jostām (varat piedāvāt).
5. Eksperiments ar kompresora uzstādīšanu dzinējam.


Kopumā plānots:

Virsbūve:
1. Pārkrāsot virsbūvi
2. Priekšā uzlikt vfts tipa lūpu.
3. Aizmugurē uz bagāžnieka uzlikt vfts astīti.
4. Paplatināt arkas, doma ir par vfts arkām, bet negribu graizīt virsbūves arkas, iespējams tiks taisītas individuālas arkas.
5. Izlietot jaunās detaļas, pārlasīt piekari utt...
Dzinējs:
1. Ielikt pārlasīto uzlaboto ņivas dzinēju (kādā līmenī tiks dzinējs sagatavots vēl nav skaidrs).
2. Doma par degvielas iešprices uzstādīšanu.

Piekare:
1. Piemeklēt vai pārtaisīt cietākas un zemākas atsperes.
2. Pārtaisīt aizmugurējo tiltu uz disku bremzēm (TA atstāt standarta ar lokiem).
3. Uzlikt dubulto stabilizatoru priekšā un uztaisīt stabilizatoru aizmugurē.

Pagaidām viss, bet turpinājums sekos 8)

P.S.
Kādreiz burnoutā lasīju rakstus par žiguļu projektiem, pie sevis nodomāju nu gan jocīgi cilvēki, ka no žiguļa grib nez ko sabūvēt, bet patreiz pats tāds esmu palicis :lol:

Te arī detaļu bāze, visas daļas ir jaunas 8)
Image
Image
Image

Melnais

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais » 16 Nov 2010, 15:14

Traki tev ar to žiku.
Tam bloķim mūžs būs ļooti īss!

lm
ID 55
Posts: 2830
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lm » 16 Nov 2010, 15:22

Malacis, ka nenolaidās rokas un turpini iesākto. Lai labi un veiksmīgi ripo :cool:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!

User avatar
howitzer
M30
Posts: 24501
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer » 16 Nov 2010, 15:55

Yess, beidzot ir superīgs apraksts, prieks lasīt! :cool:
Da nu, nav nemaz tik traki čubināties ap Žiku, cel vien augšā!
Es jau ar savu miseni neesmu labākā situācijā (patiesībā, esmu vēl sūdīgākā, ja salīdzina Žika un BMW rezerves daļu cenas :D ), bet uz Tolmetu stūrēt negrasos, pārāk daudz darba un mīlestības ieguldīts, lai tagad Ērzeli dotu prom, ir vien jānoved līdz galam. :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
rrrainis
Posts: 4092
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by rrrainis » 16 Nov 2010, 18:53

Cepuri nost par žiku :cool:
Subaru Impreza WRX GC8 JDM
VW Golf Mk7 1.4 TSI
Jeep Grand Cherokee

User avatar
RL.
Posts: 452
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by RL. » 16 Nov 2010, 23:46

Nahrenizē to izpūtēja uzgali, šausmīgi smieklīgs! :reeka:

Bet nu novēlu līdz Latvian Drift Series nokļūt! :drive: :yo:
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E46 Touring '05 2.0D 6gang
Audi A6 C6 3.0TDI Q

User avatar
dzhonsons
Posts: 176
Joined: 31 May 2009, 13:51
Location: Rīga<->Ķekava

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by dzhonsons » 17 Nov 2010, 00:15

Cepuri nost par paveikto :cool: Es Tavā vietā to žiksi laikam jau sen būtu pārstrādei atdevis :D
Ar interesi gaidīšu turpinājumu.

User avatar
Oss
Posts: 302
Joined: 06 Jun 2009, 20:34
Location: Šiauliai, LT

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Oss » 17 Nov 2010, 00:29

Micuks wrote:Braukšana neierasta dīvaina, bet tas kā izaicinājums :P ik pa brīdim besiju čomu ar visādiem jokiem par to, ka jūtu līdz, ka kādu laiku viņam būs ar žiku jābraukā ikdienā :lol:
Vasarā kkādu mēnesi nobraukāju ar Ladu, kamēr mašīnai kārba bija nojukusi. Ladu aizlienēja viens šī foruma useris, liels paldies viņam par to :D . Ko varu pateikt, braukt bija šausmas, bet tajā pašā laikā smaids pa visu ģīmi :reeka:

Sveikts ar auto un, lai labi būvējas.

User avatar
jurci-s
Posts: 963
Joined: 02 Dec 2009, 02:03

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by jurci-s » 17 Nov 2010, 00:33

Man liekas ļoti interesanta tā doma par bloķi, gribētu redzēt darbībā.. :)

User avatar
Digital
Posts: 191
Joined: 30 Dec 2004, 01:00
Location: Sensation

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Digital » 17 Nov 2010, 10:16

Projekts jau inchigs, un izmaksas arii salidzinoshi nelielas, bet kamer tur nebus palicis kuzavs un parejas komponentes aizvietotas no mashinam, tikmer nekads baigais sporta auto diemzhel nesanaks, jo zhikam nav neviens tehnisks risinajums lai butu kkada vadiba vai jauda utt, kur nu veel jauno detalju brakja procents :reeka: tas ir lielaks kaa kjinieshiem

P.S Nomaini to kanalizacijas cauruli aizmugure, savadak vinja ir resnaka par divu cilindru diametru kopaa :D
Who is the king??

User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by DimanC » 17 Nov 2010, 13:26

Digital wrote:Projekts jau inchigs, un izmaksas arii salidzinoshi nelielas, bet kamer tur nebus palicis kuzavs un parejas komponentes aizvietotas no mashinam, tikmer nekads baigais sporta auto diemzhel nesanaks, jo zhikam nav neviens tehnisks risinajums lai butu kkada vadiba vai jauda utt, kur nu veel jauno detalju brakja procents :reeka: tas ir lielaks kaa kjinieshiem
Nevajag pārspīlēt, viss taču ir kārtībā. Ja problēmas ir, tad pavisam nelielas, un absolūti nenozīmīgām detaļām :lol:

Image
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS

User avatar
Micuks
Posts: 2849
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks » 20 Nov 2010, 18:25

Izpūtēja jautājums tika atrisināts, uzliku kādu ķīnieti, bet labāk kā tā parodija ir un arī skaņa ir "sportiska" :reeka:
Image
Image
Kopskats pagaidām nebūs jo ir vēl jāpārtaisa stiprinājums!

User avatar
Micuks
Posts: 2849
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks » 26 Dec 2010, 23:33

Ziemas svētkus devāmies svinēt pie draudzenes vecākiem ārpus Rīgas, kopumā nobraukti 300km bez problēmām izņemot sajūga atgaisošanu, bet tur biju pats vainīgs jo nebiju pielējis šķidrumu. Kā nopirku arī braukāju, štopējoties pa korķiem izļurkāja tukšu, sals + blīvgumiju nodilums, bet 8min darba un nekādu problēmu :D

šorīt no rīta žiku atradām zem pamatīga ledus slāņa, vidējais biezums bija pie 10mm :shock:
Image
Image
Image
Image

Mājupceļā:
Image
Image
Image

Pirms brauciena tika ielikts vienkāršs maģis, kura rādžiņš izrādījās visai labs jo visu ceļu nenobrauca no viņa :shock:
Vietā kur oriģināli nāk čarksteklis ideāli uz skrūvēm uzgāja bļāvējs no S30, kopumā skaņa laba :)
Image

Visumā braukšanai nav ne vainas ja iekārto, lai būtu ērta stūrēšana :thumbup: izbaudīju rwd priekus :brauc:, man patīk 8-)

User avatar
andrams
Posts: 246
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by andrams » 27 Dec 2010, 01:23

izskataas labi. taa tik turpinaat. lai veicas iecereetajos darbos :cool:
es jau arii gribu pielauzt opi, lai velk aaraa uz ziemu zhiku :naac:
Opel Kadett D '81 2.0i 8v FWD

Melnais

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais » 28 Dec 2010, 02:44

Apbrīnoju cilvēkus, kam patīk čakarēties. Būtu ar normālu auto braukuši. :D

User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by ramex » 28 Dec 2010, 16:18

Melnais wrote:Apbrīnoju cilvēkus, kam patīk čakarēties. Būtu ar normālu auto braukuši. :D
apbriinoju cilveku kam patiki visskautkur kautko iespleckāt formuā(apmeerma taspats), katram savs.
viens skruuvee zhiguli, es reizeem uz copi aizbraucu(lai gan zivis neeedu :P), a Melnais tik iepļkeckaa forumā
----
H6

User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Lambertino » 29 Dec 2010, 21:36

Mega liels virtuālais cepums par to, ka rokas nenolaižas :cool:
ImageImage

User avatar
Micuks
Posts: 2849
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks » 22 Jan 2011, 15:56

Pagaidām nekas nav mainījies turpinu braukt ikdienā, ir sakrājušās idejas par daudziem uzlabojumiem ko centīšos izpildīt cik nu laika apstākļi atļaus. Top būtiskāku izmaiņu uzmetumi, vācu visu infu kas tieši ir vajadzīgs un no kā piemērot aizmugurē disku bremzes.
Šobrīd ir pastiprinājies azarts galu galā uzbūvēt stabilu, daudz maz jaudīgu un acīm baudāmu auto :roll: 8)

Nesen atradu šādu projektu, sazinājos ar autoru, bet viņš ne īpaši grib dalīties ar detalizētāku info :hvz: daudz kas tajā visā liek brīnīties, gaidu komentārus :naac:

Melnais

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Melnais » 22 Jan 2011, 17:00

Turbobedre :emo:

User avatar
Micuks
Posts: 2849
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks » 13 Mar 2011, 22:23

Man arī plāni nesnauž
Iegādāts MegaSquirt-II
Image
8-) :yo:

Un paplatinātie diski 11 collīgi :lol: :rofl:
Image
Image
Image
Image

Post Reply