Kristapa VW GOLF MK2 TDI
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kristapa VW GOLF MK2 TDI
hello
Šis auto manā īpašumā ir (jau) 2 gadus, aiz bezdarbības izdomāju atrādīt arī šajā forumā.
Tātad 2010.gada nogalē par zemu cenu tika iegādāts VW Golf II CL. Auto ir 1988.gada, aprīkots ar divām duravām, 1.6 karburatorspēks + 5 ātrumu pārnesumkārba. No ekstrām gluži nav ko pieminēt Par vienīgo un, manuprāt, pat vērtīgāko ekstru varētu saukt labo visrbūves stāvokli, ja neskaita kreisās puses ceturtdaļpaneli.
Nedēļu pēc iegādāšanās izskatījās šādi:
Šis auto manā īpašumā ir (jau) 2 gadus, aiz bezdarbības izdomāju atrādīt arī šajā forumā.
Tātad 2010.gada nogalē par zemu cenu tika iegādāts VW Golf II CL. Auto ir 1988.gada, aprīkots ar divām duravām, 1.6 karburatorspēks + 5 ātrumu pārnesumkārba. No ekstrām gluži nav ko pieminēt Par vienīgo un, manuprāt, pat vērtīgāko ekstru varētu saukt labo visrbūves stāvokli, ja neskaita kreisās puses ceturtdaļpaneli.
Nedēļu pēc iegādāšanās izskatījās šādi:
Last edited by kristaps.sh on 15 Sep 2015, 08:00, edited 1 time in total.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
volkSWAGen's 22 gadu laikā bija pamatīgi noguris gan fiziski, gan garīgi
Bet še ku reku, jau nedēļu pēc iegādes auto tika atdots krāsotāja rokās.
Pēc aptuveni vēl vienas nedēļas jau saņēmu zvanu, ka auto ir kārtībā, tā nu devos pakaļ un dzinu mājās.
Ieraugot auto, pēkšņi pirmo reizi iemīlējos Izskatījās šādi:
Tika izņemta salona grīda, abšifkas un atrasts viens caurums grīdā:
Zinu, daudziem radīsies jautājums - kāpēc visu, kas saistīts ar virsbūvi uzreiz nesačinīja pie krāsotāja.
Lieta tāda, ka šis krāsotājs ir aizņemts cilvēks, un tieši iegādājoties auto radās izdevība to viņam uzreiz atdot. Nepaspēju pat pats vēl kārtīgi aplūkot auto bez sniega kārtas uz tā, kur nu vēl izjaukt
Bet nu kā zināms - par visu šai pasaulē ir jāmaksā - baigi nepārdzīvoju, jo tomēr darot pašam ir lētāk.
Bet še ku reku, jau nedēļu pēc iegādes auto tika atdots krāsotāja rokās.
Pēc aptuveni vēl vienas nedēļas jau saņēmu zvanu, ka auto ir kārtībā, tā nu devos pakaļ un dzinu mājās.
Ieraugot auto, pēkšņi pirmo reizi iemīlējos Izskatījās šādi:
Tika izņemta salona grīda, abšifkas un atrasts viens caurums grīdā:
Zinu, daudziem radīsies jautājums - kāpēc visu, kas saistīts ar virsbūvi uzreiz nesačinīja pie krāsotāja.
Lieta tāda, ka šis krāsotājs ir aizņemts cilvēks, un tieši iegādājoties auto radās izdevība to viņam uzreiz atdot. Nepaspēju pat pats vēl kārtīgi aplūkot auto bez sniega kārtas uz tā, kur nu vēl izjaukt
Bet nu kā zināms - par visu šai pasaulē ir jāmaksā - baigi nepārdzīvoju, jo tomēr darot pašam ir lētāk.
Last edited by kristaps.sh on 22 Dec 2012, 13:29, edited 2 times in total.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Tad ķēros klāt tam, lai auto maksimāli atbrīvotu no rižām lietām. šis tas no procesa:
Aizmugurējam tiltam jaunas bukses, glīts izskats, jauni bremžu cilindri kalotkas, trubiņas.
Te grīda pabeigtā stāvoklī. šaubīgajās vietās mastika tika nokastīta, izslīpēta rūsa, rūsas pārveidotājs vietām kur metāla struktūrā minimāli punktiņi bija palikuši, pēc tam epoksīda grunts, parastā grunts saķerei, tālāk sekoja bitums un visbeidzot melnā krāsa, lai aizpildītu bituma sīkās poras.
Tad vienā jaukā dienā tiku pie ATS CUP R15 7J par 40 latvju naudiņām.
Ķēros klāt, lai uzfrišinātu:
Darbarīki melno laukumu iegūšanai arī redzami. 3h darbs ar otiņām. Citur jau ir nedaudz nerūpīgi un sasteigts, bet ko darīt.
Te jau viss sakrāsots, nolakots:
Moldingi un buferi atsvaidzināti:
Visam pa vidu grīda nolīmēta ar skaņas izolāciju un aizmugurējās arkas izlīmētas ar stp vibroizolāciju.
Beidzot ATS'i ir uz auto ar 195/50 riepām. Sēdinājums galu galā gan tāds nekāds sanāca - ķip 40/40 bija. bet neko - pirmie kucēni slīcināmi.
Pašrocīgi tika uztaisīti melnie griesti, jo OEM nekur nevarēja atrast
Tādi jau izskatījās iekš auto
Paspēlējos ar diviem instrumentu paneļiem. Dabūju lielāku ciparnīcu (kas noteikti 1.6 karbo bija vajadzīgs ) + strādājošu taho.
Sakrāmēju virsū visas trūkstošās daļas un lūk iznākums:
foorst kār vaš eva!
Tad tuvojās tiesību iegūšanas diena un ar fāču aizmaucām uz TA!
Rezultāts bija šāds:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
407 2 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
629 2 Bojāta drošības josta.
Nekas par koroziju
Tika pabraukāts ar 1.6, likās galīgi par īsu. Pirms tiku pie tiesībām, vajadzēja reskajā iecelt 1.8
Domāts darīts. No kaimiņa iegādājos 1.8 karbuli.
Te vecais motors gatavojas ārā celšanai
tukšpadsmit
jaunais neskati vīru pēc cepures
Turpinājums sekos!
Aizmugurējam tiltam jaunas bukses, glīts izskats, jauni bremžu cilindri kalotkas, trubiņas.
Te grīda pabeigtā stāvoklī. šaubīgajās vietās mastika tika nokastīta, izslīpēta rūsa, rūsas pārveidotājs vietām kur metāla struktūrā minimāli punktiņi bija palikuši, pēc tam epoksīda grunts, parastā grunts saķerei, tālāk sekoja bitums un visbeidzot melnā krāsa, lai aizpildītu bituma sīkās poras.
Tad vienā jaukā dienā tiku pie ATS CUP R15 7J par 40 latvju naudiņām.
Ķēros klāt, lai uzfrišinātu:
Darbarīki melno laukumu iegūšanai arī redzami. 3h darbs ar otiņām. Citur jau ir nedaudz nerūpīgi un sasteigts, bet ko darīt.
Te jau viss sakrāsots, nolakots:
Moldingi un buferi atsvaidzināti:
Visam pa vidu grīda nolīmēta ar skaņas izolāciju un aizmugurējās arkas izlīmētas ar stp vibroizolāciju.
Beidzot ATS'i ir uz auto ar 195/50 riepām. Sēdinājums galu galā gan tāds nekāds sanāca - ķip 40/40 bija. bet neko - pirmie kucēni slīcināmi.
Pašrocīgi tika uztaisīti melnie griesti, jo OEM nekur nevarēja atrast
Tādi jau izskatījās iekš auto
Paspēlējos ar diviem instrumentu paneļiem. Dabūju lielāku ciparnīcu (kas noteikti 1.6 karbo bija vajadzīgs ) + strādājošu taho.
Sakrāmēju virsū visas trūkstošās daļas un lūk iznākums:
foorst kār vaš eva!
Tad tuvojās tiesību iegūšanas diena un ar fāču aizmaucām uz TA!
Rezultāts bija šāds:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
407 2 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
629 2 Bojāta drošības josta.
Nekas par koroziju
Tika pabraukāts ar 1.6, likās galīgi par īsu. Pirms tiku pie tiesībām, vajadzēja reskajā iecelt 1.8
Domāts darīts. No kaimiņa iegādājos 1.8 karbuli.
Te vecais motors gatavojas ārā celšanai
tukšpadsmit
jaunais neskati vīru pēc cepures
Turpinājums sekos!
Last edited by kristaps.sh on 22 Dec 2012, 14:07, edited 1 time in total.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
3 mēnešus nobraucu ar benzīndzinēju un sapratu, ka nav priekš manis. Nepatika ne patēriņš, ne gaitas īpašības.
Tad vienā jaukā dienā ss.lv rakos, rakos, un uzdūros MK3 TDI golfam. Sapratu, ka jāņem. tad nedēļas nogalē bija 600km gara ekskursija uz Daugavpili pēc šī aparāta! 1995.gada 1.9 TDI 1Z ar 90zs.
Pagāja pāris nedēļas, kamēr salasīju visu nepieciešamo pārbūvei - ģeneratora kronšteins no 1.9 TD, 2.2 audi 90A ģenerators, utt. doma tāda, lai pārietu no celiņsiksnas uz ķīļsiksnu.
Tad ar brālēnu sākām pārbūvi!
Te jau ir pielikts klāt mk3 pusrāmis, stūres reikai jaunas putekļu gumijas, donoram bija cietāki amīši nekā manam auto pirms tam, kā arī sēdinātās atsperes, tā kā tie arī tika uzstādīti, tikai nācās uzlikt jaunus atsitējus un putekļu gumijas. Samainītas arī vidējās stabilizatora stieņa bukses.
Iemānīta B4 passāta pedāļu grupa, hidrauliskais sajūgs. Vakuumnieks no mk2 ar mk3 galveno cilindru.
Ielikta kulise ar trošu mehānismu, kā arī esmu ticis pie short-shiftera
Lūk arī pati motortelpa ar TDišku
Tā kā mk3 gaisa filtra kaste nederēja, izdomājām, ka kā pagaidu variantā jāliek koniskais gaisa filtrs. Ar interkūlera problēmu ilgi nevilcinoties tas tika iegādāts jauns + visi vajadzīgie līkumiņi un pārejas.
Šādi te izskatījās golfs no salona puses:
Interkūlera mājvieta:
3 nedēļas nogales un golfā mājo TDI dvēselīte!
šādi te uzgalīši no S6 piekombinēti TDI bundulim. Praktiski ir taisnā izplūde, jo katalizators jau pirms tam ir ticis izgriezts un pie bikses stāv tukšs bundulis. Manuprāt tīri glīti:
motortelpa:
Kā arī šis tas no salona mk3 instrumentu panelis
Tad vienā jaukā dienā ss.lv rakos, rakos, un uzdūros MK3 TDI golfam. Sapratu, ka jāņem. tad nedēļas nogalē bija 600km gara ekskursija uz Daugavpili pēc šī aparāta! 1995.gada 1.9 TDI 1Z ar 90zs.
Pagāja pāris nedēļas, kamēr salasīju visu nepieciešamo pārbūvei - ģeneratora kronšteins no 1.9 TD, 2.2 audi 90A ģenerators, utt. doma tāda, lai pārietu no celiņsiksnas uz ķīļsiksnu.
Tad ar brālēnu sākām pārbūvi!
Te jau ir pielikts klāt mk3 pusrāmis, stūres reikai jaunas putekļu gumijas, donoram bija cietāki amīši nekā manam auto pirms tam, kā arī sēdinātās atsperes, tā kā tie arī tika uzstādīti, tikai nācās uzlikt jaunus atsitējus un putekļu gumijas. Samainītas arī vidējās stabilizatora stieņa bukses.
Iemānīta B4 passāta pedāļu grupa, hidrauliskais sajūgs. Vakuumnieks no mk2 ar mk3 galveno cilindru.
Ielikta kulise ar trošu mehānismu, kā arī esmu ticis pie short-shiftera
Lūk arī pati motortelpa ar TDišku
Tā kā mk3 gaisa filtra kaste nederēja, izdomājām, ka kā pagaidu variantā jāliek koniskais gaisa filtrs. Ar interkūlera problēmu ilgi nevilcinoties tas tika iegādāts jauns + visi vajadzīgie līkumiņi un pārejas.
Šādi te izskatījās golfs no salona puses:
Interkūlera mājvieta:
3 nedēļas nogales un golfā mājo TDI dvēselīte!
šādi te uzgalīši no S6 piekombinēti TDI bundulim. Praktiski ir taisnā izplūde, jo katalizators jau pirms tam ir ticis izgriezts un pie bikses stāv tukšs bundulis. Manuprāt tīri glīti:
motortelpa:
Kā arī šis tas no salona mk3 instrumentu panelis
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
...
Last edited by kristaps.sh on 22 Dec 2012, 14:58, edited 1 time in total.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
R_89 wrote:Nice goļārs, pašam ar kādreiz bija MK II golfs Kuru gandrīz novākoju..
Kā gāja ar TDi instalāciju tur? Viegli, grūti?
Paldies! Prieks, ka patīk Zemāk viss aprakstīts. Nebūtu mans brālēns uzņēmies iestumt manā kastē TDI, nekas tāds nebūtu noticis. Pašu dzinēju kā metāla gabalu jau nav grūti iecelt. 2 dienu laikā paspējām pilnībā izjaukt mk3, izcelt benzīndzinēju un iecelt TDI. ar provodku jau sākās galvas sāpes tā tika savākta no mana mk2, cita mk2 (jettas), mk3 golfa un vadības bloks no b4 passatKlavz wrote:Izskatās forši!
Motortelpu sakopi pie reizes?
Motortelpu sakopu tad, kad liku TDI.
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Izdzēs to vienu lieko postu, vai cerams, ka to izdarīs kāds admins/moders, citādāk baigi jāskrollē
Smuki, labs darbs, kas padarīts Vienīgi ATS kapu vietā varētu ko normālāku uzlikt, kaut vai kkādus original BBS
Smuki, labs darbs, kas padarīts Vienīgi ATS kapu vietā varētu ko normālāku uzlikt, kaut vai kkādus original BBS
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Arī mūzikas sistēmai vajadzēja apdeitu. Tikko kā sāku ikdienā pārvietoties nopirku magnetolu, tad iegādājos 12'' subwooferi un 16cm skaļruņus, pīkstuļus un crossoverus. Tiku pie pastiprinātāja, iecēlu subīti ar intercar'ā iegādātiem vadiem. Rībīnāja labi, bet priekšā tumbas bija tik, cik oriģinālās panelī - papīrnieces.
Tad sagribējās skaņu un tapa šie:
Tad nu solītās podiumu bildes:
Virpojums
Pirmais variants, kurš ātri tika atmests
Poliestera sveķi, cietinātājs, stiklšķiedras špaktele
Puse no durvju kabatiņām + finieris, apvilkti ar zeķubiksi, kura pieskavota klāt un piesūcināta ar poliestera sveķiem:
Te jau process no tālākās aplimēšanas ar stiklšķiedru. Pirmā kārta ārpusē ar smalku stiklšķiedras audumu, otrā, trešā kārta iekšpusē ar rupjo audumu.
Stiklšķiedras špaktele pa virsu, jau noslīpēta.
Pēc tam ar parasto niversālo špakteli pielīdzināts, noslīpēts vēlreiz, nogruntēts un ar matēti melno krāsu nopūsts kā pagaidu variants. BET izskatās tīri zolīdi, tāpēc iespējams, ka pat ar dermantīnu netiks apvilkti podiumi. Iekšpuse podiumiem, kā arī durvis izlīmētas ar vibroplastu.
Izberztas abas durvis, kuras pirms tam biju pārklājis ar movilu
Sākas lipināšana. Pēc kārtas iekšpusē pa virsu vibromateriālam uzsmērēts movils (movils bildē nav redzams, to neuzbildēju)
Tā izskatījās galu galā:
Tad sagribējās skaņu un tapa šie:
Tad nu solītās podiumu bildes:
Virpojums
Pirmais variants, kurš ātri tika atmests
Poliestera sveķi, cietinātājs, stiklšķiedras špaktele
Puse no durvju kabatiņām + finieris, apvilkti ar zeķubiksi, kura pieskavota klāt un piesūcināta ar poliestera sveķiem:
Te jau process no tālākās aplimēšanas ar stiklšķiedru. Pirmā kārta ārpusē ar smalku stiklšķiedras audumu, otrā, trešā kārta iekšpusē ar rupjo audumu.
Stiklšķiedras špaktele pa virsu, jau noslīpēta.
Pēc tam ar parasto niversālo špakteli pielīdzināts, noslīpēts vēlreiz, nogruntēts un ar matēti melno krāsu nopūsts kā pagaidu variants. BET izskatās tīri zolīdi, tāpēc iespējams, ka pat ar dermantīnu netiks apvilkti podiumi. Iekšpuse podiumiem, kā arī durvis izlīmētas ar vibroplastu.
Izberztas abas durvis, kuras pirms tam biju pārklājis ar movilu
Sākas lipināšana. Pēc kārtas iekšpusē pa virsu vibromateriālam uzsmērēts movils (movils bildē nav redzams, to neuzbildēju)
Tā izskatījās galu galā:
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
protams ka neder tāpat viendzhonsons wrote:Kādas darbības tika veiktas MK3 spidometra iemontēšanai MK2 panelī? Vai arī jams der 1:1?
ir biki jāpielāgo
AR_159
- mk2_frukts
- Posts: 311
- Joined: 18 Dec 2012, 20:06
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
man liekas ka vajag baltus stilijus un nosedinat.
VW Bora variant IR editon
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Paldies par labiem vārdiem!
šo sezonu golfs noripoja uz šādiem diskiem. pašam ne īpaši patika
Skābā grunts
Pildošā grunts
Pēc laikietilpīgas slīpēšanas metālika no VW krāsu kataloga LY7Z
Te jau ar lakas kārtu pa virsu, diez ko labi nav saprotams
iekšpuse arī pataisīta melna
Riepas uz šiem tāpat kā uz ATS'iem bija 195/50, tikai komiskākais, ka komplektu iegādājos par 15 LVL Tā kā nebija doma ilgi ar šiem diskiem pārvietoties, tad riepas savu misiju izpildīja godam.
Izskatījās kkā šādi:
Te golf kluba mītings:
Lētās riepas pat izvilka tripu līdz Polijai! Pabiju VW MANIA 2012 festā. vot tur bija labi aparāti pie kuriem pasiekaloties varēja. un pats galvenais kamdēļ bija vērts uz festu braukt - izlejamais alus maksāja 85 sant
Kaut kad pirms Polijas brauciena paspēju atrestaurēt ātrumkārbu, tikai ne pašrocīgi, samainīju krakšķošo granātu, lai veiksmīgi tiktu turp un arī atpakaļ Vēl pirms tam notika sajūga maiņa. Spararats palika TDI, savukārt sajūga disks un kurvis no vr6 ( vienīgais kas no šī smagā kluča ir derīgs )
šo sezonu golfs noripoja uz šādiem diskiem. pašam ne īpaši patika
Skābā grunts
Pildošā grunts
Pēc laikietilpīgas slīpēšanas metālika no VW krāsu kataloga LY7Z
Te jau ar lakas kārtu pa virsu, diez ko labi nav saprotams
iekšpuse arī pataisīta melna
Riepas uz šiem tāpat kā uz ATS'iem bija 195/50, tikai komiskākais, ka komplektu iegādājos par 15 LVL Tā kā nebija doma ilgi ar šiem diskiem pārvietoties, tad riepas savu misiju izpildīja godam.
Izskatījās kkā šādi:
Te golf kluba mītings:
Lētās riepas pat izvilka tripu līdz Polijai! Pabiju VW MANIA 2012 festā. vot tur bija labi aparāti pie kuriem pasiekaloties varēja. un pats galvenais kamdēļ bija vērts uz festu braukt - izlejamais alus maksāja 85 sant
Kaut kad pirms Polijas brauciena paspēju atrestaurēt ātrumkārbu, tikai ne pašrocīgi, samainīju krakšķošo granātu, lai veiksmīgi tiktu turp un arī atpakaļ Vēl pirms tam notika sajūga maiņa. Spararats palika TDI, savukārt sajūga disks un kurvis no vr6 ( vienīgais kas no šī smagā kluča ir derīgs )
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Ja nu kādu dienu izdomā nepārvietoties ar šo auto, aizbrauc pie GG., lai viņš parāda, kā sēdina auto
Vismaz neizskatīsies vairs pēc lauku otrā golfa!
Vismaz neizskatīsies vairs pēc lauku otrā golfa!
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Pie GG jau ir būts un zinu cik slimi viņa golfs ir nosēdināts.
nu tas, ka tagad izskatās pēc lauku golfa pamatojums ir tikai tas, ka nav nosēdināts?
galīgi neiet kopā ar citātu tavā parakstā
nu tas, ka tagad izskatās pēc lauku golfa pamatojums ir tikai tas, ka nav nosēdināts?
galīgi neiet kopā ar citātu tavā parakstā