Rwd.lv™SportsCar
Posted: 21 May 2013, 23:30
Heijā hopsā te atkal viens žvinguls ir boksā
Radās iespēja no laba kaimiņa iegādāties šo auto un to arī izdarīju
Auto īpašnieks ir miris, bet auto ir iekļauts mantojumā (cik sapratu) tā kā teorētiski autiņam ir dokumenti, bet praktiski tie ir nozaudēti un mantiniekam nav laika, liekas naudas, motivācījas tos autjaunot un pārrakstīt auto uz sevi.
Marka=VAZ-2103
Dzimis=1983g
Krāsa=Sarkana
Motors=1.5L
Optika=H4
Ģimenes stāvoklis=neprecējies un ar defektierm
Auto tiks izmantots Rwd.lv™ sportiskajām aktivitātem, protams trasē nevis pļavā. Kādās disciplīnās piedalīsimies skatīsimies pēc auto un pašu varēšanas.
Skrūvēsim un brauksim mēs Rwd.lv pamatkomanda , es Micuks, Krists, Reinis un Spridzeklis, bet arī pārējie mazāk aktīvie biedri netiks dzīti prom
Veram vaļā durvis:
Te izteiksme kad iesaku pumpēt ātrāk
Pirmā reize pēc 17 gadu stāvešanas kad auto izripo no garažas:
Nu jau bāzes vietā:
Jā tas ir linolejs, bet ļoti kvalitatīvi nostrādāts, bija doma atstāt un izlikt sienas ar reģipsi un tapetēm
Auto stāvoklis kopumā nav slikts, bet tie kasjaki, kuri ir ir visai kārtīgi!
Pat H4 spūldzes
Klapējot caurumu virs lampas nokrita, gluži kā izgriezsts:
Septiņpacmit gadus nostāvējies Ai-92, vismaz ož pēdz benzīna nevis kā mūsdienās šķaidītie mēsli!
Šitas būs burkā aiz stikla
Samainījām indukcijas spoli un motors pieleca, rūc kā puķīte
Lai izmēģinātu nomainījām galveno bremžu cilindru ar visu vakumņiku un visu hidroulisko sajūga sistēmu:
Un te jau sākam jaukt:
Piemērīt spoileri
Mērķis:
Mērķis ir izbaudīt trases priekus, bet ar domu auto nesabojāt un censties to saglabāt tik ilgi cik iespējams! jo tieši man ir arī sentimentāla vērtība cienot bijušo īpašnieku!
Tehniksā puse:
Auto tiks izjaults pilnībā, sametināts kas metināms, piekrāsots, nokrāsots kas krāsojams.
piekare būtiski netiks izmainīta, galvenā izmaiņa būs stūres kartera aizstāšana ar stūres "reiku" ar hidro pastiprinātāju, sturs pievads mehānisms ar stūres liftu, atsperes priekšā zemāks un cietākas (ir) aizmugurē neliels holhozss ar zģēšanu un metināsānu (eksperiments) tātad auto tiks sēdināts. Protams visa piekare pārlasīta ar jaunām buksēm un sailenblokiem, nedaudz mainīts savērums.
Akumulators pārnests uz aimuguri, gan vietas iegūšanai, gan izsvarojumam, aizmugurē novietots logu apskalojamais bačoks ar lielāku tiplumu ja būs jābrauc slapjā laikā un vēl sīkumi. Protams ērtāki priekšējie sēdekļi un četrupunktu jostas, ir doma par drošības karkasu.
Dzinējs:
Dzinējs, vismaz šosezon paliks standarta 1.5L šobrīd jau ir izjaukts un sākti darbi, galva būs ar maksimāli noslīpētu virsmu, palielinātiem kanāliem un jaunām svarīgākajām daļām. Regulējamais zobrats, lai iegūtu maksimāli precīzu gazes sadali, elektroniskā aizdedze eksperimentāls hibrīds pamatā K-Jectronik. vai ja paspēs pilnā iešprice ar VUNGUL.
Kamēr iepazīsim un sapratīsim auto trasē, būvēsies otra galva turbo un arī vāktas nepieciešamās daļas turbo. Cerams šozezon izdosies to salikt un izmēģināt.
Vizuālais:
Vizuāli būtiskas izmaiņas nebūs, +/- standarta izskats ar platākām apaļajām JDM stila arkām, platie bleķa diski, priekšējais spoileris (kurš redzams augstāk bildē) ar kādu piemērotu lūpu, paliks visi moldingi un oriģinālā optika ar nelielām izmaiņām. aizmugurē gribētu kādu niknu žileti, bet skatīsimies pēc situācījas kad auto būs pamatā gatavs.
Tas pagaidām viss, svaigākie jaunumi tiks publicēti rwd.lv bet centīsimies arī šeit atsvaidzināt!
Radās iespēja no laba kaimiņa iegādāties šo auto un to arī izdarīju
Auto īpašnieks ir miris, bet auto ir iekļauts mantojumā (cik sapratu) tā kā teorētiski autiņam ir dokumenti, bet praktiski tie ir nozaudēti un mantiniekam nav laika, liekas naudas, motivācījas tos autjaunot un pārrakstīt auto uz sevi.
Marka=VAZ-2103
Dzimis=1983g
Krāsa=Sarkana
Motors=1.5L
Optika=H4
Ģimenes stāvoklis=neprecējies un ar defektierm
Auto tiks izmantots Rwd.lv™ sportiskajām aktivitātem, protams trasē nevis pļavā. Kādās disciplīnās piedalīsimies skatīsimies pēc auto un pašu varēšanas.
Skrūvēsim un brauksim mēs Rwd.lv pamatkomanda , es Micuks, Krists, Reinis un Spridzeklis, bet arī pārējie mazāk aktīvie biedri netiks dzīti prom
Veram vaļā durvis:
Te izteiksme kad iesaku pumpēt ātrāk
Pirmā reize pēc 17 gadu stāvešanas kad auto izripo no garažas:
Nu jau bāzes vietā:
Jā tas ir linolejs, bet ļoti kvalitatīvi nostrādāts, bija doma atstāt un izlikt sienas ar reģipsi un tapetēm
Auto stāvoklis kopumā nav slikts, bet tie kasjaki, kuri ir ir visai kārtīgi!
Pat H4 spūldzes
Klapējot caurumu virs lampas nokrita, gluži kā izgriezsts:
Septiņpacmit gadus nostāvējies Ai-92, vismaz ož pēdz benzīna nevis kā mūsdienās šķaidītie mēsli!
Šitas būs burkā aiz stikla
Samainījām indukcijas spoli un motors pieleca, rūc kā puķīte
Lai izmēģinātu nomainījām galveno bremžu cilindru ar visu vakumņiku un visu hidroulisko sajūga sistēmu:
Un te jau sākam jaukt:
Piemērīt spoileri
Mērķis:
Mērķis ir izbaudīt trases priekus, bet ar domu auto nesabojāt un censties to saglabāt tik ilgi cik iespējams! jo tieši man ir arī sentimentāla vērtība cienot bijušo īpašnieku!
Tehniksā puse:
Auto tiks izjaults pilnībā, sametināts kas metināms, piekrāsots, nokrāsots kas krāsojams.
piekare būtiski netiks izmainīta, galvenā izmaiņa būs stūres kartera aizstāšana ar stūres "reiku" ar hidro pastiprinātāju, sturs pievads mehānisms ar stūres liftu, atsperes priekšā zemāks un cietākas (ir) aizmugurē neliels holhozss ar zģēšanu un metināsānu (eksperiments) tātad auto tiks sēdināts. Protams visa piekare pārlasīta ar jaunām buksēm un sailenblokiem, nedaudz mainīts savērums.
Akumulators pārnests uz aimuguri, gan vietas iegūšanai, gan izsvarojumam, aizmugurē novietots logu apskalojamais bačoks ar lielāku tiplumu ja būs jābrauc slapjā laikā un vēl sīkumi. Protams ērtāki priekšējie sēdekļi un četrupunktu jostas, ir doma par drošības karkasu.
Dzinējs:
Dzinējs, vismaz šosezon paliks standarta 1.5L šobrīd jau ir izjaukts un sākti darbi, galva būs ar maksimāli noslīpētu virsmu, palielinātiem kanāliem un jaunām svarīgākajām daļām. Regulējamais zobrats, lai iegūtu maksimāli precīzu gazes sadali, elektroniskā aizdedze eksperimentāls hibrīds pamatā K-Jectronik. vai ja paspēs pilnā iešprice ar VUNGUL.
Kamēr iepazīsim un sapratīsim auto trasē, būvēsies otra galva turbo un arī vāktas nepieciešamās daļas turbo. Cerams šozezon izdosies to salikt un izmēģināt.
Vizuālais:
Vizuāli būtiskas izmaiņas nebūs, +/- standarta izskats ar platākām apaļajām JDM stila arkām, platie bleķa diski, priekšējais spoileris (kurš redzams augstāk bildē) ar kādu piemērotu lūpu, paliks visi moldingi un oriģinālā optika ar nelielām izmaiņām. aizmugurē gribētu kādu niknu žileti, bet skatīsimies pēc situācījas kad auto būs pamatā gatavs.
Tas pagaidām viss, svaigākie jaunumi tiks publicēti rwd.lv bet centīsimies arī šeit atsvaidzināt!