user e46 330d
Re: user e46 330d
Labs vakars.
Tātad šis tas sadarīts ar e46.
Pēdējā laikā viena no lielākajām problēmām manam e46 bija tā, ka motors darbojās ļoti nevienmērīgi. Palaižot aukstu motoru kratījās visa mašīna. Pēc pieslēgšanas pie kompja un atplūdes mērīšanas sprauslām tika konstatēts, ka trīs sprauslas nepilda savu funkciju, kā vajadzētu. No sākuma domāju vest restaurēt sprauslas, bet tad pārāk daudz salasījos visādu info un nolēmu, ka tomēr labāk paņemšu lietotas sprauslas. (Iespējams, ka muļķīgi izdarīju, bet ko nu vairs. Varbūt varat padalīties ar restaurētu sprauslu pieredzi.) Nedaudz bija bail, ka varētu iepirkties un nopirkt tādas pašas sprauslas kā manas vecās, bet par laimi sprauslas bija salīdzinoši labā stāvoklī. Tagad motors darbojas vienmērīgāk un patīkamāk, kā arī vairs nekratās.
Diezgan jautrs pasākums ir sprauslu mainīšana. Divas sprauslas vienkārši izvilku ar rokām, bet vienai biju spiests taisīt palīginstrumentu, lai dabūtu laukā.
Tad jau vasarā stūres augšpusē parādījās mazs caurumiņš ādā. Līdz ziemai bija jau nedaudz lielāks caurumiņš.
Protams, šis caurums radīja diezgan lielu diskomfortu braukt ar auto, tādēļ biju spiest beidzot mainīt stūri vai arī pāršūt. No sākuma domāju, ka vieglāk un lētāk būs pāršūt, bet jo vairāk sāku par to visu interesēties jo vairāk sapratu, ka tomēr lētāk un ātrāk būs nopirkt citu stūri. Stūri atrast bija diezgan problemātiski, jo vai nu jau pārdota vai ari kosmoss, bet beigu beigās paveicās un dabūju stūri no angļa te pat vietējā šrotā pa smieklīgu naudu. cool
Tagad atkal var normāli pabraukt - nekas nekur neķeras.
Sen kārojās aizmugurējā BMW emblēma, kuru arī nekur nevarēju dabūt rokā. Beidzot arī to dabūju no tā paša angļa.
Tad vienā dienā pārstāja degt viens no numura apgaismojumiem. Domāju, ka jānomaina tik lampiņa, bet izrādījās savādāk.
Varēja mēģināt taisīt vecos kontaktus, bet izdevās dabūt lietotu labu visu aizmugurējo līsti no kuras izņēmu tikai kontaktu daļu un ieliku savā līstē.
Protams kā tad bez ziemas priekiem. Par laimi cieta tikai bampers un kreisais bampera paspārnis.
Tagad līdz vasarai braukāšu ar Frankenšteina bamperi.
Tātad tika nolemts, ka vasarai likšu tos pašus style63. Tika iegādāts koiloveru komplekts + īsās stabilizatora atsaites. (paldies, psih-arno)
Tika iegādāti oranžie priekšas un sānu pagriezieni.
Tika izņemti eņģeļi, noplēsta dzeltenā plēve no priekšas miglām.
Noplēsta sarkanā plēve no aizmugures lukturiem, uzlikti atpakaļ jumta reliņi, nopirktas riepas priekš style63 (priekša 235/35, aizmugure 245/35), uzlikts priekšā 15mm flancis, jo priekšas diska iekšmala metās pret koilovera statni.
Un tāds ir rezultāts. Pašam jau liels prieks un patīk. Par komforta zudumu baigi nevarētu sūdzēties. Pagaidām.
Tātad šis tas sadarīts ar e46.
Pēdējā laikā viena no lielākajām problēmām manam e46 bija tā, ka motors darbojās ļoti nevienmērīgi. Palaižot aukstu motoru kratījās visa mašīna. Pēc pieslēgšanas pie kompja un atplūdes mērīšanas sprauslām tika konstatēts, ka trīs sprauslas nepilda savu funkciju, kā vajadzētu. No sākuma domāju vest restaurēt sprauslas, bet tad pārāk daudz salasījos visādu info un nolēmu, ka tomēr labāk paņemšu lietotas sprauslas. (Iespējams, ka muļķīgi izdarīju, bet ko nu vairs. Varbūt varat padalīties ar restaurētu sprauslu pieredzi.) Nedaudz bija bail, ka varētu iepirkties un nopirkt tādas pašas sprauslas kā manas vecās, bet par laimi sprauslas bija salīdzinoši labā stāvoklī. Tagad motors darbojas vienmērīgāk un patīkamāk, kā arī vairs nekratās.
Diezgan jautrs pasākums ir sprauslu mainīšana. Divas sprauslas vienkārši izvilku ar rokām, bet vienai biju spiests taisīt palīginstrumentu, lai dabūtu laukā.
Tad jau vasarā stūres augšpusē parādījās mazs caurumiņš ādā. Līdz ziemai bija jau nedaudz lielāks caurumiņš.
Protams, šis caurums radīja diezgan lielu diskomfortu braukt ar auto, tādēļ biju spiest beidzot mainīt stūri vai arī pāršūt. No sākuma domāju, ka vieglāk un lētāk būs pāršūt, bet jo vairāk sāku par to visu interesēties jo vairāk sapratu, ka tomēr lētāk un ātrāk būs nopirkt citu stūri. Stūri atrast bija diezgan problemātiski, jo vai nu jau pārdota vai ari kosmoss, bet beigu beigās paveicās un dabūju stūri no angļa te pat vietējā šrotā pa smieklīgu naudu. cool
Tagad atkal var normāli pabraukt - nekas nekur neķeras.
Sen kārojās aizmugurējā BMW emblēma, kuru arī nekur nevarēju dabūt rokā. Beidzot arī to dabūju no tā paša angļa.
Tad vienā dienā pārstāja degt viens no numura apgaismojumiem. Domāju, ka jānomaina tik lampiņa, bet izrādījās savādāk.
Varēja mēģināt taisīt vecos kontaktus, bet izdevās dabūt lietotu labu visu aizmugurējo līsti no kuras izņēmu tikai kontaktu daļu un ieliku savā līstē.
Protams kā tad bez ziemas priekiem. Par laimi cieta tikai bampers un kreisais bampera paspārnis.
Tagad līdz vasarai braukāšu ar Frankenšteina bamperi.
Tātad tika nolemts, ka vasarai likšu tos pašus style63. Tika iegādāts koiloveru komplekts + īsās stabilizatora atsaites. (paldies, psih-arno)
Tika iegādāti oranžie priekšas un sānu pagriezieni.
Tika izņemti eņģeļi, noplēsta dzeltenā plēve no priekšas miglām.
Noplēsta sarkanā plēve no aizmugures lukturiem, uzlikti atpakaļ jumta reliņi, nopirktas riepas priekš style63 (priekša 235/35, aizmugure 245/35), uzlikts priekšā 15mm flancis, jo priekšas diska iekšmala metās pret koilovera statni.
Un tāds ir rezultāts. Pašam jau liels prieks un patīk. Par komforta zudumu baigi nevarētu sūdzēties. Pagaidām.
Re: user e46 330d
Viss kopā izskatās lieliski - rižiki, diski, sēdinājums. Mega
Ja godīgi, negaidīju, ka būs tik labs kopskats
Ja godīgi, negaidīju, ka būs tik labs kopskats
Re: user e46 330d
Paldies.
Uz vasaru viss jāsapulē un jāskatās ko darīt ar priekšas bamperi.
Pagaidām tālāk neko neplānoju vairs darīt. Tagad tik jābrauc.
Varbūt uz rudeni mēģināt nočipot, bet tad jau redzēs.
Uz vasaru viss jāsapulē un jāskatās ko darīt ar priekšas bamperi.
Pagaidām tālāk neko neplānoju vairs darīt. Tagad tik jābrauc.
Varbūt uz rudeni mēģināt nočipot, bet tad jau redzēs.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0