gangas wannabe racecar volvo 744
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Ir, tikai bļ3 saimnieks lohs negribēja postēt internetā, lai cilvēki neredz, kak vaļit bokom ibiomatThundahh wrote:Nav kāds video ar sānslīdēm, kurš būtu tapis dienas gaismā?
P.S. - Nē, nav
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Skan tiešām kā Audi kvatriķis Visu cieņu par projektu.
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
video nav gan, ja nu man pagadās kāds daudz maz skatāms materiāls, tas uzreiz ir youtubē, takā kad būs, iemetīšu arī te.
uz doto momentu ir pārluzis viens no satelītiem reģī un nav pirmā reize , bet domāju šonedēļ vēl salikt un dabūt izvizināt vēl pirms sniega.
a jā, izpūtējs sabūvēts no 60mm trubām, 2 pēc iespējas noapaļoti līkumi, rezonators 60mm (no vidzemes izpūteju centrs) un pa sānu ārā, lai neklabinās pret tiltu un protams tapēc, ka race car
uz doto momentu ir pārluzis viens no satelītiem reģī un nav pirmā reize , bet domāju šonedēļ vēl salikt un dabūt izvizināt vēl pirms sniega.
a jā, izpūtējs sabūvēts no 60mm trubām, 2 pēc iespējas noapaļoti līkumi, rezonators 60mm (no vidzemes izpūteju centrs) un pa sānu ārā, lai neklabinās pret tiltu un protams tapēc, ka race car
Last edited by ganga on 19 Oct 2015, 22:15, edited 1 time in total.
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- VuskansDavis
- Posts: 2365
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28626
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Flammīte ir?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: gangas wannabe racecar volvo 744
Heyyo , ledus ir sakustējies, pavasaris ir atnācis un ir stimuls ātrāk saskrūvēties, atvelkot elpu arī jāatzīmējas burnautā.
Tad par paveikto.
Pēc tās knapās pabraukāšanas, pie kuras es tiku, diezgan daudz kas jau bija sabeigts, bet nu no pozitīvās puses, auto garāžā tika iebraukts, nevis iestumts, nu vismaz.
Sāku ar to, ka motoru ar kārbu izcēlu jau uzreiz ārā, jo vajadzēs tikt klāt pie visiem galiem.
Samainiju galvas blīvi, jo motors tika pārkarsēts, bet ļoti minimāli, pie mājās pastāvēja dažas minūtes rūcot, drosele bija mazliet pavērtā stāvoklī, kad gāju slāpēt nost izplūdnieks jau bija sarkans un spīdēja tumsā, tas noteikti no nepareizā dgm, ko veidoja nepareiza aizdzedze, dēļ paštaisītā sadalītāja un jā,eļļā jau bija redzams tosols.
Galva samērīta, savērpusies nav, kārtīgi satīrīta, jauna blīve, jaunas skrūves un aiziet.
vārstu vāks arī gatavs pāroties.
sagruzijos, ka aizmirsu nokrāsot vārstu vāku kamēr bija nost, tad nu vairs nebija variantu, jākrāso viss motors. Uun arī kārba!
Tad kaut kad atpakaļ ilgi domāju kā lai tiek pie bloķējošā tilta, ja nu kāds volvo entuziasts lasa, tad cik esmu atradis, bloķējošie mēdz būt uz volvo (rwd ofc) kuriem ir āķis UN turbo dzinējs (dīzelis vai benzīns, nav svarīgi), skaitās kā tow package. Nu pa lielam jau vienalga neatjaucot nezināsi.
Blokaitas izjaukts, nozāģēts atsvariņš (lai bloķējas virs 30kmh) un salikts atpakaļ, baigi, baigi svaigs eksemplārs, acis priecē.
Kamēr uz galda tiltam ar vītņgriezi izgrieztas visas simtgadīgās vītnes, lai nākošreiz nebūtu jālamājās, kad būs jāskrūvē tilts un uzmetināti pastiprinājumi vājākajās vietās.
no ārpuses nav diezko glīts, bet galvenais jau, kas sirsniņā.
Gumijas, kurās stiprinās tilts.
Tad kaut kur tam visam pa vidu beidzot izpūtējs nopūsts ar cinku, sīkums, bet patīkami.
Turbīna bija diezgan labi sadilusi, ēda eļļu, ievācot mazliet info, sapratu, ka restaurēšu pats. Pasūtiju mitsubishi orģinālo rebuild kitu, pa taisno no hongkongas un metos iekšā. Vēl tikai, drošs nedrošs, jāaizved sabalansēt kārtridžs.
Skolas ietvaros uzbūvēts boost gaugis no Arduino, vēl slepenos plānos ir eļļas temp, spiediens un iespējams boost controllers. Tas viss protams priekš volvo, ar Audi tik samērīts.
Nu un tad jau pāris dienas atpakaļ, izstumts ārā, samazgāta motortelpa un ievietots dzinējs, tad jau laikam drīz būs.
Takā lielākais mīnuss bija pašveidotais aizdedzes sadalītājs, kuram savādāk nebija vietas un kurš, visticamāk, bija iemesls visam jebatorijam ar dzinēja raustīšanos, nepreizu dgm, neiet kā t5 būtu jāiet un ''ignition cut'', tad sapratu, ka go hard or go home, vajag pāriet uz indukcenēm uz katru sveci, ar ko arī tagad cīnos.
Recepte vienkārša un sarežģīta reizē, man ir bosch m4.3(sadalītājs), kompis jāņem no s70 98 vai 99 turbo (vēljoprojām sadalītājs), indukcenes 00 - 06 (s60/v70/s80 vai arī kādas sirds vēlas). Tad s70 kompis jāver vaļā jāsalodē 12gb SMD rezistori attiecīgās vietās, jātaisa ciet, jādabū dziesmā ar laptopu un jānoflasho. Pēc tam jau var live data logging un vēl visādi labumi.
nu un vēl kāds vecāks bilžuks uz beigām
Tad par paveikto.
Pēc tās knapās pabraukāšanas, pie kuras es tiku, diezgan daudz kas jau bija sabeigts, bet nu no pozitīvās puses, auto garāžā tika iebraukts, nevis iestumts, nu vismaz.
Sāku ar to, ka motoru ar kārbu izcēlu jau uzreiz ārā, jo vajadzēs tikt klāt pie visiem galiem.
Samainiju galvas blīvi, jo motors tika pārkarsēts, bet ļoti minimāli, pie mājās pastāvēja dažas minūtes rūcot, drosele bija mazliet pavērtā stāvoklī, kad gāju slāpēt nost izplūdnieks jau bija sarkans un spīdēja tumsā, tas noteikti no nepareizā dgm, ko veidoja nepareiza aizdzedze, dēļ paštaisītā sadalītāja un jā,eļļā jau bija redzams tosols.
Galva samērīta, savērpusies nav, kārtīgi satīrīta, jauna blīve, jaunas skrūves un aiziet.
vārstu vāks arī gatavs pāroties.
sagruzijos, ka aizmirsu nokrāsot vārstu vāku kamēr bija nost, tad nu vairs nebija variantu, jākrāso viss motors. Uun arī kārba!
Tad kaut kad atpakaļ ilgi domāju kā lai tiek pie bloķējošā tilta, ja nu kāds volvo entuziasts lasa, tad cik esmu atradis, bloķējošie mēdz būt uz volvo (rwd ofc) kuriem ir āķis UN turbo dzinējs (dīzelis vai benzīns, nav svarīgi), skaitās kā tow package. Nu pa lielam jau vienalga neatjaucot nezināsi.
Blokaitas izjaukts, nozāģēts atsvariņš (lai bloķējas virs 30kmh) un salikts atpakaļ, baigi, baigi svaigs eksemplārs, acis priecē.
Kamēr uz galda tiltam ar vītņgriezi izgrieztas visas simtgadīgās vītnes, lai nākošreiz nebūtu jālamājās, kad būs jāskrūvē tilts un uzmetināti pastiprinājumi vājākajās vietās.
no ārpuses nav diezko glīts, bet galvenais jau, kas sirsniņā.
Gumijas, kurās stiprinās tilts.
Tad kaut kur tam visam pa vidu beidzot izpūtējs nopūsts ar cinku, sīkums, bet patīkami.
Turbīna bija diezgan labi sadilusi, ēda eļļu, ievācot mazliet info, sapratu, ka restaurēšu pats. Pasūtiju mitsubishi orģinālo rebuild kitu, pa taisno no hongkongas un metos iekšā. Vēl tikai, drošs nedrošs, jāaizved sabalansēt kārtridžs.
Skolas ietvaros uzbūvēts boost gaugis no Arduino, vēl slepenos plānos ir eļļas temp, spiediens un iespējams boost controllers. Tas viss protams priekš volvo, ar Audi tik samērīts.
Nu un tad jau pāris dienas atpakaļ, izstumts ārā, samazgāta motortelpa un ievietots dzinējs, tad jau laikam drīz būs.
Takā lielākais mīnuss bija pašveidotais aizdedzes sadalītājs, kuram savādāk nebija vietas un kurš, visticamāk, bija iemesls visam jebatorijam ar dzinēja raustīšanos, nepreizu dgm, neiet kā t5 būtu jāiet un ''ignition cut'', tad sapratu, ka go hard or go home, vajag pāriet uz indukcenēm uz katru sveci, ar ko arī tagad cīnos.
Recepte vienkārša un sarežģīta reizē, man ir bosch m4.3(sadalītājs), kompis jāņem no s70 98 vai 99 turbo (vēljoprojām sadalītājs), indukcenes 00 - 06 (s60/v70/s80 vai arī kādas sirds vēlas). Tad s70 kompis jāver vaļā jāsalodē 12gb SMD rezistori attiecīgās vietās, jātaisa ciet, jādabū dziesmā ar laptopu un jānoflasho. Pēc tam jau var live data logging un vēl visādi labumi.
nu un vēl kāds vecāks bilžuks uz beigām
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: gangas wannabe racecar volvo 744
tikai nesapratu, kkādā brīdī auto bij atstāts vnk silstam + ļoti vēla aizdedze ar nekorektu degmaisījumu, un biš sasila motors?
cik saprotu pirmstam bija kkādi testdraivi, kkāds gabals tika nobraukāts?
Re: gangas wannabe racecar volvo 744
jā, kaut ko niekojos ar ieplūdes droseļvārstu, atsperes mainiju, gribējās cietāku gāzes pedāli un bija palicis mazliet vaļā, nu nekas traks, kādi 1700rpm tukšgaita.Abit e30 wrote:
tikai nesapratu, kkādā brīdī auto bij atstāts vnk silstam + ļoti vēla aizdedze ar nekorektu degmaisījumu, un biš sasila motors?
cik saprotu pirmstam bija kkādi testdraivi, kkāds gabals tika nobraukāts?
Izdzinu no garāžas, atstāju pie mājas, lai uzsilst, nācu atpakaļ un johaidīi, izplūdnieks smuki sarkans jau bija Nu es pieņemu, ka sadalītāja vaina, jo nu no rokas taisīts, nav viņš precīzs, kādam ātrāk sit, kādam vēlāk, mazāk, vairāk, kā pagadās
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.