gangas wannabe racecar volvo 744
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Redzēju vienreiz smiltenē stāvot, respect
prasās gan kāds melnums pakaļējos logos.
prasās gan kāds melnums pakaļējos logos.
https://www.instagram.com/mgts_w/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
ziema klāt, kantainais volvo ir ieziemots.
topiks nekur nebeidzās plāni pa ziemu lieli kā mājas, bet tie vēl sekos
Uztaisīju mazu 2014 kopsavilkuma video, no materiāliem, kas bija sakrājušies, lai ir atmiņām, enjoyy » Skatīties Youtube
topiks nekur nebeidzās plāni pa ziemu lieli kā mājas, bet tie vēl sekos
Uztaisīju mazu 2014 kopsavilkuma video, no materiāliem, kas bija sakrājušies, lai ir atmiņām, enjoyy » Skatīties Youtube
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Skatoties video sākuma daļu ar sasnigušo stāvlaukumu likās, ka būs baigais s*ds, bet tad safilmētais trasē un tas ir skatāmi!
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
nu jā, visa sula laikam ir video beigās
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Tā kā Ganga internetu nemīl
Trase atrodās Smiltenē, segums diezgan raupjš, bet pakrāmēt varot
Nezinu, cik daudz info drīkst izpaust, bet matars swapojās cits un te viss būs kā pienākas Diskači arī būs citi, much stenc, atkal no džipaka
Trase atrodās Smiltenē, segums diezgan raupjš, bet pakrāmēt varot
Nezinu, cik daudz info drīkst izpaust, bet matars swapojās cits un te viss būs kā pienākas Diskači arī būs citi, much stenc, atkal no džipaka
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Pēc pirkt/pārdot postiem jau var secināt, kas tur iemājos
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
jā, nu jāatzīmējas
Tad nu pagājušoruden iesāka taisīt tādu palielāku custom garagi, doma bija, ka jāsadabū donors un pa ziemu jādzīvo garāžā, bet kaut kā garages būvniecība apstājās pusratā un atcēlās līdz vasarai, nebija siltas vietas, kur pa ziemu kaut ko skrūvēt, tā lai bez nagiem nepaliktu, nebija nekādu sakarīgu donoru piedāvājumā un volvo stāvēja aukstā garagē, vienkārši gaidot sezonu
Sāka lēnām mesties pavasaris, uz ielām parādijās divstāvīgie kaķi un ssā beidzot parādijās mans ilgi gaidītais donors
Volvo 850 T5, 1996 gada izlaidums, it kā vests no vācijas, latvijā nostāvējis kādu gadu vai divus, automāts bija nobeidzies, nezinu te, vai vācijā, bet nu tāds viņs bija, motors rūca galīgi zolīdi, nekādas mega eļļas noplūdes nebija, vienīgi īsti nevarēja saprast iet vai neiet, gāja avārijas režīmā, kārba raustijās, tad gāja tikai līdz 3000 rpm, tad pēkšņi neitrālais un redlainā sarunājām adekvātu ciparu un stellējām augšā uz sakabes, vešanai mājās.
Sagaidiju pirmo martu, jo riepas ņetu, un neko baigi neiespringstot braucu uz csdd diagnostiku. metinātais bloķis, caurs spārns, no motora eļļa gāžas, varbūt saiet ?
protams tieši pirms tehniskās apskates ir jāuztaisa mazā apkope, nezinu kur radās ideja, ka aizlīmējot izrūsējušos caurumus ar makgaivereni, viņiem nepiekasīsies
Skati dabīgi, ka neizgāju, izrādās, ka bremžu stenda ruļļi valmierā griežas katrs uz savu pusi mēģināju ieskaidrot, ka svaigi šeibots lsd,ņem kā jauns, bet džeks man neticēja, brīnumi gan
Tika uzlikts zils spārns bez caurumiem, samazgāts motors, kaut kādi sīkumi samainīti un padzirdēts, ka valkā var iziet skati ar metināto, braucu uz turieni un arī mierīgi izeju skati
te kaut kur valmieras staķikā satankojos
Pēc skates volvo tiek iedzīts mazajā, netīrajā garagē, vēl pēdējo reizi uzmesta acs 16v motoram un tiek celts ārā uz neredzēšanos
Tad sākās mazais gemorojs ar t5 fwd dzinēja stutēšanu iekš veca rwd volvo.
Pārlasijies zviedru projektus pilnā pārliecībā, ka nekas būtisks tas nav, sāku tik skrūvēties, bet dzīvē tomēr mazliet savādāk izrādās
motora stiprinājumi no 960 volvo, ieplūdes pusē 3 skrūves no 4 ām var pieskrūvēt, kas it kā der, tikai mazliet jāpagraiza pcv bačoks
izpūtēja pusē 2vas no 4 ām, kas laikam būs mazliet par īsu.
tiek uzveidots flancis
m7 cietās skrūves tā arī neatradu kur nopirkt, nācās iet pie virpotāja + vēl pāris šeibas, lai flancis būtu pareizā leņķi
ieplūdnieks vajadzīgs no mazliet jaunākas paaudzes no 2001 gada 5 cilindru turbo, jo vecajam drosele būtu tieši pret firewallu, šim te drosele stiprinās ieplūdniekam pa vidu, apakšā. tad atkal fitmenta problēmas
slavenā m90 kārba, kurunevar dabūt ne lv, ne lietuvā, ja arī ir, tad maksā riktīgu kosmosu, kaut kā esmu ticis pie vienas, izdomāju, ka būs sarkana, tonis varbūt ne tāds, kā biju domāts, bet nu neko, bildēs protams vēl mazliet savādāk kā dzīvē
karteris uz fwd ir reāli resns un neder uz rwd balkas, tapēc karteris atkal no 960 volvo, vienīgi tas, ka 960 nav pieccilindru motori, tapēc notiek pāris izvirtības. viena cilindra daļu griežam no kartera ārā un pēc tam metinam kopā
tagad var likt virsū uz auto un skatīties kas ar kronšteiniem notiekās.
zviedri liek uz standarta kronšteiniem un motors stāv mazliet slīpi
atradu šādu te kronšteinu, motors taisni, karteris nevilksies pa zemi, tik viena ļipa jāuzmetina, tik vēl jāskatās kas ar kārbu notiekās, vai nebūs pa augstu pagaidām kamēr skate ir varu baigi neiespringt un metināt kronšteinus
motoram samainīta zobsiksna, saliktas jaunas irdija sveces, iztīrīta pcv sistēma un mazliet uzfrišināts, domājams, ka tāds te arī liksies iekšā, daudz maz stock, būs 960 3'' drosele, nedaudz modernāks ieplūdnieks un iespējams mazliet lielāks turbo
un diski nesen iegādāti 17x8.5j et 6, laikam berg diski, tik pēc smilšu strūklu un pulveri prasās kā ēst, droši varat ieteikt kādu kantori
pagaidām viss, ko gribēju izstāstīt, turpinājums sekos
Tad nu pagājušoruden iesāka taisīt tādu palielāku custom garagi, doma bija, ka jāsadabū donors un pa ziemu jādzīvo garāžā, bet kaut kā garages būvniecība apstājās pusratā un atcēlās līdz vasarai, nebija siltas vietas, kur pa ziemu kaut ko skrūvēt, tā lai bez nagiem nepaliktu, nebija nekādu sakarīgu donoru piedāvājumā un volvo stāvēja aukstā garagē, vienkārši gaidot sezonu
Sāka lēnām mesties pavasaris, uz ielām parādijās divstāvīgie kaķi un ssā beidzot parādijās mans ilgi gaidītais donors
Volvo 850 T5, 1996 gada izlaidums, it kā vests no vācijas, latvijā nostāvējis kādu gadu vai divus, automāts bija nobeidzies, nezinu te, vai vācijā, bet nu tāds viņs bija, motors rūca galīgi zolīdi, nekādas mega eļļas noplūdes nebija, vienīgi īsti nevarēja saprast iet vai neiet, gāja avārijas režīmā, kārba raustijās, tad gāja tikai līdz 3000 rpm, tad pēkšņi neitrālais un redlainā sarunājām adekvātu ciparu un stellējām augšā uz sakabes, vešanai mājās.
Sagaidiju pirmo martu, jo riepas ņetu, un neko baigi neiespringstot braucu uz csdd diagnostiku. metinātais bloķis, caurs spārns, no motora eļļa gāžas, varbūt saiet ?
protams tieši pirms tehniskās apskates ir jāuztaisa mazā apkope, nezinu kur radās ideja, ka aizlīmējot izrūsējušos caurumus ar makgaivereni, viņiem nepiekasīsies
Skati dabīgi, ka neizgāju, izrādās, ka bremžu stenda ruļļi valmierā griežas katrs uz savu pusi mēģināju ieskaidrot, ka svaigi šeibots lsd,ņem kā jauns, bet džeks man neticēja, brīnumi gan
Tika uzlikts zils spārns bez caurumiem, samazgāts motors, kaut kādi sīkumi samainīti un padzirdēts, ka valkā var iziet skati ar metināto, braucu uz turieni un arī mierīgi izeju skati
te kaut kur valmieras staķikā satankojos
Pēc skates volvo tiek iedzīts mazajā, netīrajā garagē, vēl pēdējo reizi uzmesta acs 16v motoram un tiek celts ārā uz neredzēšanos
Tad sākās mazais gemorojs ar t5 fwd dzinēja stutēšanu iekš veca rwd volvo.
Pārlasijies zviedru projektus pilnā pārliecībā, ka nekas būtisks tas nav, sāku tik skrūvēties, bet dzīvē tomēr mazliet savādāk izrādās
motora stiprinājumi no 960 volvo, ieplūdes pusē 3 skrūves no 4 ām var pieskrūvēt, kas it kā der, tikai mazliet jāpagraiza pcv bačoks
izpūtēja pusē 2vas no 4 ām, kas laikam būs mazliet par īsu.
tiek uzveidots flancis
m7 cietās skrūves tā arī neatradu kur nopirkt, nācās iet pie virpotāja + vēl pāris šeibas, lai flancis būtu pareizā leņķi
ieplūdnieks vajadzīgs no mazliet jaunākas paaudzes no 2001 gada 5 cilindru turbo, jo vecajam drosele būtu tieši pret firewallu, šim te drosele stiprinās ieplūdniekam pa vidu, apakšā. tad atkal fitmenta problēmas
slavenā m90 kārba, kurunevar dabūt ne lv, ne lietuvā, ja arī ir, tad maksā riktīgu kosmosu, kaut kā esmu ticis pie vienas, izdomāju, ka būs sarkana, tonis varbūt ne tāds, kā biju domāts, bet nu neko, bildēs protams vēl mazliet savādāk kā dzīvē
karteris uz fwd ir reāli resns un neder uz rwd balkas, tapēc karteris atkal no 960 volvo, vienīgi tas, ka 960 nav pieccilindru motori, tapēc notiek pāris izvirtības. viena cilindra daļu griežam no kartera ārā un pēc tam metinam kopā
tagad var likt virsū uz auto un skatīties kas ar kronšteiniem notiekās.
zviedri liek uz standarta kronšteiniem un motors stāv mazliet slīpi
atradu šādu te kronšteinu, motors taisni, karteris nevilksies pa zemi, tik viena ļipa jāuzmetina, tik vēl jāskatās kas ar kārbu notiekās, vai nebūs pa augstu pagaidām kamēr skate ir varu baigi neiespringt un metināt kronšteinus
motoram samainīta zobsiksna, saliktas jaunas irdija sveces, iztīrīta pcv sistēma un mazliet uzfrišināts, domājams, ka tāds te arī liksies iekšā, daudz maz stock, būs 960 3'' drosele, nedaudz modernāks ieplūdnieks un iespējams mazliet lielāks turbo
un diski nesen iegādāti 17x8.5j et 6, laikam berg diski, tik pēc smilšu strūklu un pulveri prasās kā ēst, droši varat ieteikt kādu kantori
pagaidām viss, ko gribēju izstāstīt, turpinājums sekos
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Nereāli, super liels prieks kad šite viss notiek uz urrā, spēj tik skrūvēt!
tad jau jācer kad ies līdzīgi šim https://www.youtube.com/watch?v=RbHVCjvzUdU" onclick="window.open(this.href);return false;
tad jau jācer kad ies līdzīgi šim https://www.youtube.com/watch?v=RbHVCjvzUdU" onclick="window.open(this.href);return false;
- VuskansDavis
- Posts: 2365
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
tas youtube konts, kurā iemests 2014 goddamn video ir tavs? ja jā, tad senāk regulāri tika ierēkts par vecajiem video
par volvo - visu cieņu
par volvo - visu cieņu
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
irir manējais, esmu tas pats vecais club esiitis, tik tagad uz četriem ratiem
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- VuskansDavis
- Posts: 2365
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Kaut kas ļoti lēnā ātrumā iet uz priekšu
spidometram arī paralēli jātaisa apgreids
vietējā tolmetā parādijās turbo volvo, kurš tika aplasīts, lūpa, eļļas radiatori x2, interkūlers, kurš gan neder un arī spidometrs, no kura izlasīti voltu un turbīnas spiediena dačiki un salikti iekš manējā.
skolā samērīts, ka orižinal dačiks rāda līdz 1,25 bar spiediens, plānā pūst iekšā ap bāru, takā saies un nebūs jāliek kaut kāds mirgojoš turbo hrom dačiks ar panelī izgrieztu caurumu
takā iekš 850 motors stāv perpendikulāri mašīnai, tad sadalītājam vietas pietiek, bet liekot iekš 740, kad motors paralēli, sadalītāja vāks atdurās pret firewallu.
ienākošais jāņem no 740 sadalītāja vāka
cuk pielīmēju
cuk ar šķiedru visam pa virsu
abs nekad nebija gājis un lai padarītu motortelpu tīrāku un iegūtu street credit par to, ka nav abs (#becauseracecar) abs noņēmu nost
pirms
pēc ( okej te jau vēl visādi sīkumi pazuduši )
aizmugures bremžu izvads aizlaists pa taisno no galvenā cilindra, priekšas bremzēm vadi ievilkti arkā un zem mašīnas, lai nebojā skatu
spidometram arī paralēli jātaisa apgreids
vietējā tolmetā parādijās turbo volvo, kurš tika aplasīts, lūpa, eļļas radiatori x2, interkūlers, kurš gan neder un arī spidometrs, no kura izlasīti voltu un turbīnas spiediena dačiki un salikti iekš manējā.
skolā samērīts, ka orižinal dačiks rāda līdz 1,25 bar spiediens, plānā pūst iekšā ap bāru, takā saies un nebūs jāliek kaut kāds mirgojoš turbo hrom dačiks ar panelī izgrieztu caurumu
takā iekš 850 motors stāv perpendikulāri mašīnai, tad sadalītājam vietas pietiek, bet liekot iekš 740, kad motors paralēli, sadalītāja vāks atdurās pret firewallu.
ienākošais jāņem no 740 sadalītāja vāka
cuk pielīmēju
cuk ar šķiedru visam pa virsu
abs nekad nebija gājis un lai padarītu motortelpu tīrāku un iegūtu street credit par to, ka nav abs (#becauseracecar) abs noņēmu nost
pirms
pēc ( okej te jau vēl visādi sīkumi pazuduši )
aizmugures bremžu izvads aizlaists pa taisno no galvenā cilindra, priekšas bremzēm vadi ievilkti arkā un zem mašīnas, lai nebojā skatu
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
lēnām progresēju
stock 850 t5 drosele vs mana jaunā (vecā) 960 3.0 drosele
karteris sametināts un noslīpēts taisns
un izrādās, ka der
piekrāsoti motortelpas ruslani, lai nelec acīs
850 radiators ar lielo elektro ventilatoru un eļļas dzesi, mazliet jāapgraiza un derēs
bloks gatavībā uzņemt jauno karteri, nocīnijos ar eļļas filtra vietu, takā 850 pie kartera skrūvējas skrūve, kur pieskrūvējas eļļas filtrs un 960 nāk blokā, nācās blokā griezt jaunu vītni un virpot skrūvi ar collīgo vītni, lai būtu kur eļļas filtru pieskrūvēt.
iegādāts 850 R sajūgs, frikcijas daļa gandrīz 2x šaurāka kā parastajam t5, tauta runā, ka tur līdz 520 nm, ko diezvai sanāks pārbaudīt
priekšējie supporti no 850 t5, der 1:1, nokrāsoti tīri sportiskā krāsā
spararats mazliet atvieglināts un no priekšas paņemtas 2 desmitdaļas, lai labāk ķeras ar jauno sajūgu
daudz maz nokomplektēts, kārba tikpat sportiska, cik supporti
prieka pilns moments
gandrīz mid engine car balkai pāri sniedzas tikai 1 cilindrs, ceru sagaidīt izmaiņas vadāmībā
stock 850 t5 drosele vs mana jaunā (vecā) 960 3.0 drosele
karteris sametināts un noslīpēts taisns
un izrādās, ka der
piekrāsoti motortelpas ruslani, lai nelec acīs
850 radiators ar lielo elektro ventilatoru un eļļas dzesi, mazliet jāapgraiza un derēs
bloks gatavībā uzņemt jauno karteri, nocīnijos ar eļļas filtra vietu, takā 850 pie kartera skrūvējas skrūve, kur pieskrūvējas eļļas filtrs un 960 nāk blokā, nācās blokā griezt jaunu vītni un virpot skrūvi ar collīgo vītni, lai būtu kur eļļas filtru pieskrūvēt.
iegādāts 850 R sajūgs, frikcijas daļa gandrīz 2x šaurāka kā parastajam t5, tauta runā, ka tur līdz 520 nm, ko diezvai sanāks pārbaudīt
priekšējie supporti no 850 t5, der 1:1, nokrāsoti tīri sportiskā krāsā
spararats mazliet atvieglināts un no priekšas paņemtas 2 desmitdaļas, lai labāk ķeras ar jauno sajūgu
daudz maz nokomplektēts, kārba tikpat sportiska, cik supporti
prieka pilns moments
gandrīz mid engine car balkai pāri sniedzas tikai 1 cilindrs, ceru sagaidīt izmaiņas vadāmībā
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.