Page 1 of 6
achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 16:46
by achmed
Sveiciens visiem!
Nevarētu gluži teikt, ka esmu jauniņais, jo ar dažiem burnout.lv lietotājiem esmu iepazinies. Nolēmu jums atrādīt, izstāstīt par auto, kas tērē manu laiku un
laiku. Uz jautājumu kāpēc žigulis, viņš taču neiet, priekš kam tas vajadzīgs utml. jautājumiem esmu jau pieradis atbildēt. Man viņš asociējas ar bērnību, tēta pirmo auto, manu pirmo auto, auto ar kuru iemācījos braukt, pirmā spole, sānslīdes (ja to tā var saukt), nu katram jau savs. Pirmo reizi ar žiguli izbraucu sēžot krusttēvam klēpī 6 gadu vecumā. Savu pirmo žiguli iegādājos 13 gadu vecumā (diemžēl nav saglabājusies neviena bilde). Jau tad zināju, ka man kādreiz būs žigulis ar TA, ar kuru brīvdienās varētu pabraukāt.
Gadījās tā, ka pirms 3 gadiem priekšnieks izdomāja: "Eu, a ir kāds normāls žigulis, teiksim 300Ls robežās?" Atbilde bija pozitīva, žigulis atradās Rēzeknē. Ilgi neposāmies, braucām pakaļ. Sajūtas dzenot viņu mājās jau baigās, likās tiešām esmu iekāpis laika mašīnā un atgriezies pagātnē - visa tā rūkoņa, vibrācijas, degvielas smaka... hm bija forši. Pēc kādiem 3 mēnešiem priekšniekam viņš apnika un jautāja man vai es negribu viņu nopirkt. Ilgi nedomāju, sarunājām cenu, atdeva par 250 Latvijas naudiņām. TA uz 6 mēnešiem, ziemas riepas, kaudze ar rezerves detaļām, likās gadsimta darījums
Biju apmierināts, visu vasaru braucu uz darbu Rīgā (dzīvoju Saulkrastos).
Nevar nepiebilst, ka uz viņa stāv izvēles nummurs LARRY, dēļ kura izpelnījos gana daudz uzmanības un
. Tas protams patīkami. Bet nummurs nebūs uz ilgu laiku. Varēšu viņu pavelkāt kamēr priekšnieks nopirks kādu interesantu auto, jo teica ka uz Passat vai Town&Country likt netaisās.
Tuvāk tēmai
Marka: VAZ
Modelis: 21013
Reģ.datums: 1986
Motora tilpums: 1.2L
Motora jauda: 58hp
Pašmasa: 955kg
Krāsa: brūna
Ieskatam
Pabūts Park&Party pasākumā Medzābakos
Darbā
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 16:58
by achmed
Nu tad sākam! Izdomāju, ka gribu mazliet sakopt vizuālo, ielikt gaumīgāku salonu, jo vecais tāds padilis. Gribējās ar motoru mazliet jaudīgāku. Sākam jaukt
Slīpējot visas rūsiņas, buktes, nokārās deguns, jo pirms tam likās, ka viss taču labi. Čoms nomierināja un pierunāja palīdzēt darbos. Tad arī mainījās domas par tālāko darbību. Tika uzstādīti mērķi: izjaukt pilnībā, tikt galā ar rūsu, nomainīt defektētos paneļus pret jauniem, pārkrāsot, ielikt citu salonu, pieķūnēt motoru. Bet viss pēc kārtas
Kad rūsa izbersta, uzpūtu skābo grunti
Grīda likās tīri pieņemama (nebija tik daudz rūsas kā gaidīju)
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:07
by achmed
Spēkstacija
Oriģināla glāžu atsaite. Esmu dzirdējis, ka no viņas liela labuma nav un trases apļa laikus neuzlabo, bet jā glāzes ir bēdīgas, tad vismaz spārni nesakļausies
Un jā, vērīgie gan jau ievēroja, ka uz atsaites ir lampiņa - extra?
Jāpiebilst, ka neskatoties uz jaudas neesamību, motors ir tehniski labā stāvoklī. Tikai samainīti vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes, pieslīpēti vārsti, nomainītas vārstu vadīklas, ar mikrometru noregulēti vārsti, nomainīta ķēde ar mierinātāju, jauna sadales vārpsta, motora blīve. Varbūt vēl kāds sīkums.
Motors laukā, pēc dušas ar ķīmijām un Kerhera
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:10
by howitzer
Izskatās, ka mums, Burnoutā, jau ir vairāki žiguļi. Tā turēt.
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:15
by achmed
Tā, braucam tālāk!
Te jau nodīrāts, jāsāk gatavot jaunajiem paneļiem (redzami bildes labajā pusē)
Tā kā salonā vairs nav krēsla uz kā apsēsties, un tā kā pārdzenot negribējās sēdēt uz ķebļa, tad tika ieinstalēts Opel spooorta taburete (nav uz palikšanu) Nospriedām, ka krēsls gana ērts!
Vēl kāda bilde no procesa
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:25
by achmed
Darba procesā tika uzkonstruēta smilšu strūkla, lai ātrāk/labāk tiktu vaļā no rūsas. Tas gan nav tikai priekš manis, paralēli čoms
atsvaidzināja ar savu auto E36 2.8.
Akmens dārziņā, caurums grīdā un slieksnī - saucat kā gribat. Bet slieksnis, grīda jāmetina, šofera krēsla kreisais stiprinājums jāmaina.
Lai vieglāk nosmilšot grīdu, jāmet uz sāniem
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:33
by achmed
Kad grīda nosmilšota, ir pienācis laiks pārklāt to ar bitumu, izmantojot kompresoru. Rekomendēju Hagman produkciju
Uz grīdas izgāja 1L
Jaunie paneļi vietā, noklāti ar skābo grunti
Kur gan bez miestiņa? Bez tā jau nevar!
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:39
by achmed
Gatavojam motortelpu
Nogruntēts ir, laiks krāsot
Motortelpa izkrāsota
Motors iekšā, tiesa gan tas pats vecais. Paralēli tiks gatavots cits, bet tas lai paliek vēlākam
Pēc kaut kā sāk izskatīties
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:48
by ttd
Naajs. Ieteikums - ja plāns barukt tikai vasarās, tad mierīgi no ņeržas mauc augšā ieplūdes kolektoru un liec divus wēberus vai visus 4us karbiņus. EFI likt nav kūl, vajag dabūt visu ārā no tā žika motora ar karbiņiem. ;]
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:55
by achmed
Runājot par nākotnes plāniem
Izlemts par krāsas toni. Oriģinālā no VAZ krāsu paletes 127. Gribu ieturēt klasiskā stilā, tā lai katram opim skaidrs, kas tas par auto. Tiesa tiks samazināts klīrens un ir padomā par platajiem bleķiniekiem. Tikai nevaru saprast cik platus likt? Šosejā važņi brauc ar 175/70 R13 7J. Nav slikti, salīdzinot ar standarta 5J, bet gribētu ar mazāku balonu un mazliet platākus diskus. Ir Krievijā psihie, kas ar 9J brauc
Iepirkts salons
Jautājums jums
Kurus diskus lai paplatina? Ir mājas abi komplekti. Stāsts tāds, ka tie kas kreisā ir oriģinālie no kapeikas (2101, 02, 11, 13) un ir tās
pumpiņas dekoratīvo disku uzlikšanai. Tiesa nezinu likt vai nelikt tos spīdīgos kalpakus?
Otri nāca 2105 modelim, precīzi tik pat plati tikai bez tām
pumpiņām
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 17:59
by Fretka
Vienmēr patikuši bleķinieki ar platākiem/retākiem caurumiem
Plus pačota punkti par klasiskas krāsas izvēli, paldies Dievam nav kāda no "stilīgajām" marrakesch brun vai citām krāsām
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:13
by achmed
ttd wrote:Naajs. Ieteikums - ja plāns barukt tikai vasarās, tad mierīgi no ņeržas mauc augšā ieplūdes kolektoru un liec divus wēberus vai visus 4us karbiņus. EFI likt nav kūl, vajag dabūt visu ārā no tā žika motora ar karbiņiem. ;]
Par tiem weberiem ir tā, ka bez galvas ar lielajiem vārstiem, platās sadalenes un kārtīgas kompresijas, izplūdes nav īsti liela jēga. Protams, ka sliktāk neies, bet vai par tiem pāris zs maksāt teju 300EUR ir prātīgi? Par moča karburatoriem stāsts līdzīgs.
No tā paša standarta sākuma jāpaņem ko var - 2106 bloks, virzuļi no 2110 82,8 mm, sēdināta galva, T veida vārsti, platāka sadalene, reg. zobrats, bezkontaktu aizdedze. Ies jūtami labāk un makam paliks alus vēders vēl
Bet paldies par ieteikumu
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:15
by Klavz
Foršs topiks
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:22
by achmed
howitzer wrote:Izskatās, ka mums, Burnoutā, jau ir vairāki žiguļi. Tā turēt.
Prieks pievienoties
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:23
by Rii
Salons
Man šķiet, ka būtu forši platie bleķinieki ar hromētajām uzlikām
Vasarā arī gāzām uz sāna žiku, tikai civilizētāk
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:29
by achmed
Rii wrote:Salons
Man šķiet, ka būtu forši platie bleķinieki ar hromētajām uzlikām
Vasarā arī gāzām uz sāna žiku, tikai civilizētāk
Mjā, ar grillu būtu bijis daudz vieglāk/parocīgāk strādāt, bet nu kaut kā jau galā tikām.
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:33
by Rekords
Arī prieks ka žigulim būs oriģinālā krāsa!
Manuprāt lieliski izskatītos plati bleķi ar spīdīgajiem kalpakiem, klasiski un stilīgi
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:34
by achmed
Vizuālais uz kādu tiecos, nav nekādu noslēpumu
Man gan krāsa būs cita, sava patīk labāk
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:38
by Juzix
Diskus orģinālos un ar visiem spīzdīgiem kalpakiem!
Re: achmed VAZ 21013
Posted: 08 Jan 2014, 18:42
by Klavz
Diskus platos!