achmed VAZ 21013
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: achmed VAZ 21013
Pirmais ko ieraudzīju parskrienot topikam, o, interesants numurs - dārgāks par pašu mašīnu. Bet žēl, ka nav uz palikšanu.
Pievienošos tam bariņam, kas saka, ka vajag oriģinālos kapeikas diskus, tikai platus un ar hromēto kalpaku.
Pievienošos tam bariņam, kas saka, ka vajag oriģinālos kapeikas diskus, tikai platus un ar hromēto kalpaku.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Platos paļube!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: achmed VAZ 21013
Jāatsvaidzina topiks, lai nenogrimst dzelmē
Diemžēl nekas īpaši jauns nav jums ko parādīt laika trūkuma dēļ
Bet nav arī tā, ka nekas nebūtu darīts: ir pasūtīti un jau gatavojas platie bleķinieki, būs baltā krāsa 7 collas plati, iepirktas riepas R13 165/65
Kāpēc tāds izmērs? Gribēju 175/50, bet paskatījos riepu kalkulatorā un sapratu, ka nevajag, jo salīdzinot ar standarta 175/70, braucot 100km/h patiesībā brauc 88 km/h. Ar manu 4.3 reduktoru jau tā pie 100 km/h ir briesmīgi apgriezieni (tā saku, jo nav tahometra ), varētu būt ap 3500 rpm stabili. Nu labi, pietiks gausties! Meklēju zemākas atsperes, izrādās, ka no Omegas der, tikai tad jānofleksē apakšējais vijums un jāuztaisa starplika, kur nostāties atsperei. Bilde ieskatam
p.s. tā garā ir žiguļa oem atspere, blakus no Omegas
Diemžēl nekas īpaši jauns nav jums ko parādīt laika trūkuma dēļ
Bet nav arī tā, ka nekas nebūtu darīts: ir pasūtīti un jau gatavojas platie bleķinieki, būs baltā krāsa 7 collas plati, iepirktas riepas R13 165/65
Kāpēc tāds izmērs? Gribēju 175/50, bet paskatījos riepu kalkulatorā un sapratu, ka nevajag, jo salīdzinot ar standarta 175/70, braucot 100km/h patiesībā brauc 88 km/h. Ar manu 4.3 reduktoru jau tā pie 100 km/h ir briesmīgi apgriezieni (tā saku, jo nav tahometra ), varētu būt ap 3500 rpm stabili. Nu labi, pietiks gausties! Meklēju zemākas atsperes, izrādās, ka no Omegas der, tikai tad jānofleksē apakšējais vijums un jāuztaisa starplika, kur nostāties atsperei. Bilde ieskatam
p.s. tā garā ir žiguļa oem atspere, blakus no Omegas
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Nevaru izlemt, likt krustus lampās vai nelikt? Ko sakat?
http://www.balticrace.lv/ja/2013_Motorm ... 20311.html
http://www.balticrace.lv/ja/2013_Motorm ... 20311.html
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Tajā attēlā smuks eksemplārs
Tas pa lielam no pārējām auto sastāvdaļām atkarīgs - krāsas, moldingiem, reliņiem, lūpām, spoileriem utt. Respektīvi, par to jādomā beigu galā
Tas pa lielam no pārējām auto sastāvdaļām atkarīgs - krāsas, moldingiem, reliņiem, lūpām, spoileriem utt. Respektīvi, par to jādomā beigu galā
Re: achmed VAZ 21013
IMHO Mežaka auto ir visglītākais no visiem VAZ, kas brauc Historic klasē, bet kā jau Fretka minēja tur ir jābūt visai "paketei" - lūpa, arkas, krāsa, diski utt. utjp. Ja vizuālo veidosi Mežaka šosejas VAZ stilā, domāju, greizi nošauts nebūs.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
Re: achmed VAZ 21013
Kur tas laiks, kad pēdējo reizi atjaunināta informācija, ārprāc gads riņķī Tā nu sanāca, ka vazīts bija jāatstāj novārtā, jo nebija brīvo līdzekļu projektam
Lai nu kā, projekts ir atsākts un esmu uzņēmības pilns, lai pirms Jāņiem apskate būtu logā
Tuvāk tēmai: 2014.gada decembrī vazīts no Rīgas pārcēlās uz Dunti, kur arī tas atrodas tagad. Tika sagatavots krāsošanai, iemetināts vadītaja krēsla kronšteins, apstrādāts ar pretkorozijas līdzekļiem, nogruntēts un visbeidzot nokrāsots. Iegādāti lietie diski, jo izlēmu, ka platie bleķinieki ir pārāk bieži sastopami un gribēju, lai tomēr mans vazīts atšķiras uz kopējā žigulistu fona. Ir iegādāts cits motors - 1,5L esošā 1,2L vietā, nomainīts reduktors no 4,3 uz 4,1, lai patīkamāk braukt ārpus pilsētas, jo 4k rpm pie 100km/h bija
Laiks bildēm!
Nogruntēts
Slīpēšanas procesā
Diemžēl neiztikt bez špakteles. Motora pārsegu nācās iegādāties jaunu, jo vecais bija mazliet līks
Tika iegādāti diski: BBS ST5 7J ET24 4x100 R15 no E30 ar 175/50 vasaras riepām
Pirmā kārta
Sakrāsots
Jāsāk pulēt
Gatavs
Nākotnes plāni:
- atjaunot piekari, jaunas bukses, sviras
- sēdinātas atsperes, gāzes amortizatori, regulējams pakaļējā tilta stabilizators
- uzlabot motora veiktspēju uzstādot: bezkontaktu aizdedzi, platāku sadaleni un regulējamu sadalenes zobratu, pacelt kompresiju, izslīpēt ieplūdes/izplūdes kanālus
- salikt salonu, ielikt stiklus, lampas utt
- iziet TA
Lai nu kā, projekts ir atsākts un esmu uzņēmības pilns, lai pirms Jāņiem apskate būtu logā
Tuvāk tēmai: 2014.gada decembrī vazīts no Rīgas pārcēlās uz Dunti, kur arī tas atrodas tagad. Tika sagatavots krāsošanai, iemetināts vadītaja krēsla kronšteins, apstrādāts ar pretkorozijas līdzekļiem, nogruntēts un visbeidzot nokrāsots. Iegādāti lietie diski, jo izlēmu, ka platie bleķinieki ir pārāk bieži sastopami un gribēju, lai tomēr mans vazīts atšķiras uz kopējā žigulistu fona. Ir iegādāts cits motors - 1,5L esošā 1,2L vietā, nomainīts reduktors no 4,3 uz 4,1, lai patīkamāk braukt ārpus pilsētas, jo 4k rpm pie 100km/h bija
Laiks bildēm!
Nogruntēts
Slīpēšanas procesā
Diemžēl neiztikt bez špakteles. Motora pārsegu nācās iegādāties jaunu, jo vecais bija mazliet līks
Tika iegādāti diski: BBS ST5 7J ET24 4x100 R15 no E30 ar 175/50 vasaras riepām
Pirmā kārta
Sakrāsots
Jāsāk pulēt
Gatavs
Nākotnes plāni:
- atjaunot piekari, jaunas bukses, sviras
- sēdinātas atsperes, gāzes amortizatori, regulējams pakaļējā tilta stabilizators
- uzlabot motora veiktspēju uzstādot: bezkontaktu aizdedzi, platāku sadaleni un regulējamu sadalenes zobratu, pacelt kompresiju, izslīpēt ieplūdes/izplūdes kanālus
- salikt salonu, ielikt stiklus, lampas utt
- iziet TA
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Sveiciens tehnikas cienītājiem!
Projekts uz brīdi tika atstāts novārtā, jo nebija ne brīvā laika, ne līdzekļu. Bija nepieciešamība pēc ikdienas auto, kas veiksmīgi iegādāts un beidzot darbi pie vaziņa atsākas
Ikdienas pārvietotājs BMW E39 M-Sport 525i
Uz doto brīdi iegādātas kaudze detaļu, no kurām daļa uzstādīta, daļa dienas kārtībā. Bet visu pēc kārtas
Piekare priekšējā:
- KYB amortiņi ar Gaz 24 atsperēm (jaunas -2 vijumi)
- Poli bukses (stabilizatora, plauktu)
- Jauni stūres pirksti Lemforder
- Brembo diski un Textar kluči
Piekare aizmugurējā:
- KYB amortiņi, galos bukšu vietā lodbalsti (uniball) komplektā Ņivas atsperes (jaunas -2 vijumi)
- Regulējams stabilizators ar poli buksēm kā arī jaunas tilta sviras, arī poli
- Jauni barabāni un Textar bremžu loki
Motors:
- Ņivas sadales vārpsta ar reg. zobratu
- Ņivas motora spilveni
- Jauni svečvadi, NGK irīdija sveces, el. aizdedze ar Holla devēju (Bosch)
- Visi šķidrumi, filtri, siksna
Jāpiebilst, ka visi filtri piemeklēti Hengst ražojuma, nevis CCCP. Eļļa motoram Liqui Moly 10w60, reduktors un kārba (Motul)
Atvainojos par bilžu neesamību, visām iegādātajām detaļām, tas tiks labots nedēļas beigās, kad braukšu uz servisu Rīgā, kur atrodas vazīts. Šādas tādas bildes telefonā ir vismaz ieskatam.
Projekts uz brīdi tika atstāts novārtā, jo nebija ne brīvā laika, ne līdzekļu. Bija nepieciešamība pēc ikdienas auto, kas veiksmīgi iegādāts un beidzot darbi pie vaziņa atsākas
Ikdienas pārvietotājs BMW E39 M-Sport 525i
Uz doto brīdi iegādātas kaudze detaļu, no kurām daļa uzstādīta, daļa dienas kārtībā. Bet visu pēc kārtas
Piekare priekšējā:
- KYB amortiņi ar Gaz 24 atsperēm (jaunas -2 vijumi)
- Poli bukses (stabilizatora, plauktu)
- Jauni stūres pirksti Lemforder
- Brembo diski un Textar kluči
Piekare aizmugurējā:
- KYB amortiņi, galos bukšu vietā lodbalsti (uniball) komplektā Ņivas atsperes (jaunas -2 vijumi)
- Regulējams stabilizators ar poli buksēm kā arī jaunas tilta sviras, arī poli
- Jauni barabāni un Textar bremžu loki
Motors:
- Ņivas sadales vārpsta ar reg. zobratu
- Ņivas motora spilveni
- Jauni svečvadi, NGK irīdija sveces, el. aizdedze ar Holla devēju (Bosch)
- Visi šķidrumi, filtri, siksna
Jāpiebilst, ka visi filtri piemeklēti Hengst ražojuma, nevis CCCP. Eļļa motoram Liqui Moly 10w60, reduktors un kārba (Motul)
Atvainojos par bilžu neesamību, visām iegādātajām detaļām, tas tiks labots nedēļas beigās, kad braukšu uz servisu Rīgā, kur atrodas vazīts. Šādas tādas bildes telefonā ir vismaz ieskatam.
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Vasara paskrēja nemanot, vaziņam sanāca pavisam maz pieķerties. Vismaz atskaitīšos par paveikto
Vazīts tagad atrodas pie krusttēva servisā Rīgā, pats strādāju pa Saulkrastiem un līdzko brīvāks braucu skrūvēties, iet lēni bet nekur nesteidzos, jo gribu lai viss akurāti, iespēju robežās. Diemžēl mans auto nav vienīgais projekts līdz ar ko viss vēl vairāk ievelkas. Taču ir pozitīvā puse, teritorijā atrodas Dzintara aplim sagatavots žigulis, tā kā neskaidrību jautājumā tehniskos risinājumus varu nošpikot, par labu naudu iespējams iegādāties sportam paredzētās detaļas. Turklāt diezgan bieži satieku A.Jurševski, kurš neliedz savu padomu par jebkura ieplānotā mezgla uzstādīšanas nepieciešamību un ieguvumu. Gribu startēt Youngtimer rally, tāpēc viedoklis no autošosejas eksperta ir neatsverams
Vaziņa piekare aizņēma daudz laika un līdzekļu, bet ceru, ka tas atmaksāsies ar labiem apļa laikiem
Oriģinālās sviras aizstāju ar jaunām krievu ražojuma, poli bukses. Amortizatori KYB ar lodbalstiem bukšu vietā. Pārgāju uz skrūve uzgrieznis riteņa stiprināšanas tipu, lai ērtāk uzlikt/noņemt ratu un ērtāk rīkoties ar starplikām
Iemainīju savu 2101 kārbu pret 2105, kurai ir mazliet garāki pārnesumi, protams, sakopta, nomazgāta, ielieta jauna eļļa
Manuprāt vērtīgākais šīs vasaras ieguvums ir sezonu lietots, sportinieka 2108 karburators, ar noteikumu robežās atļautajām modifikācijām. Atvienotas nevajadzīgās lietas kā ekonomaizers, aukstā palaišanas sistēma, čoks. Ja standartā divkameru karburatoriem pie mērenas slodzes atveras viena kamera un pie vajadzības tiek atvērta otra kamera, ar vakuumu vai mehāniski, atkarībā no risinājuma, tad šim uztaisīts, lai abas kameras atveras vienlaicīgi
Ausīm un veiktspējai svarīga modifikācija bija izplūde. Izplūdes kolektors standarta, bet mazliet pārveidots, pretestības rezonators, caurule līdz pakaļējam tiltam, gala bundulis. Diametrs 45mm, iegādāts Plaza Baltic
Vēlējos sportiskāku auru salonā un vienkārši patīk, tāpēc iedevu noflokot paneli
Ar piekari, dzinēju, pārvadiem darbi galā, motors pielaists un patīkami burbuļo un atmetoties pat mazu uguntiņu var saskatīt
Uz doto brīdi izskatās tā:
Vazīts tagad atrodas pie krusttēva servisā Rīgā, pats strādāju pa Saulkrastiem un līdzko brīvāks braucu skrūvēties, iet lēni bet nekur nesteidzos, jo gribu lai viss akurāti, iespēju robežās. Diemžēl mans auto nav vienīgais projekts līdz ar ko viss vēl vairāk ievelkas. Taču ir pozitīvā puse, teritorijā atrodas Dzintara aplim sagatavots žigulis, tā kā neskaidrību jautājumā tehniskos risinājumus varu nošpikot, par labu naudu iespējams iegādāties sportam paredzētās detaļas. Turklāt diezgan bieži satieku A.Jurševski, kurš neliedz savu padomu par jebkura ieplānotā mezgla uzstādīšanas nepieciešamību un ieguvumu. Gribu startēt Youngtimer rally, tāpēc viedoklis no autošosejas eksperta ir neatsverams
Vaziņa piekare aizņēma daudz laika un līdzekļu, bet ceru, ka tas atmaksāsies ar labiem apļa laikiem
Oriģinālās sviras aizstāju ar jaunām krievu ražojuma, poli bukses. Amortizatori KYB ar lodbalstiem bukšu vietā. Pārgāju uz skrūve uzgrieznis riteņa stiprināšanas tipu, lai ērtāk uzlikt/noņemt ratu un ērtāk rīkoties ar starplikām
Iemainīju savu 2101 kārbu pret 2105, kurai ir mazliet garāki pārnesumi, protams, sakopta, nomazgāta, ielieta jauna eļļa
Manuprāt vērtīgākais šīs vasaras ieguvums ir sezonu lietots, sportinieka 2108 karburators, ar noteikumu robežās atļautajām modifikācijām. Atvienotas nevajadzīgās lietas kā ekonomaizers, aukstā palaišanas sistēma, čoks. Ja standartā divkameru karburatoriem pie mērenas slodzes atveras viena kamera un pie vajadzības tiek atvērta otra kamera, ar vakuumu vai mehāniski, atkarībā no risinājuma, tad šim uztaisīts, lai abas kameras atveras vienlaicīgi
Ausīm un veiktspējai svarīga modifikācija bija izplūde. Izplūdes kolektors standarta, bet mazliet pārveidots, pretestības rezonators, caurule līdz pakaļējam tiltam, gala bundulis. Diametrs 45mm, iegādāts Plaza Baltic
Vēlējos sportiskāku auru salonā un vienkārši patīk, tāpēc iedevu noflokot paneli
Ar piekari, dzinēju, pārvadiem darbi galā, motors pielaists un patīkami burbuļo un atmetoties pat mazu uguntiņu var saskatīt
Uz doto brīdi izskatās tā:
VAZ 21013 1500s
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Ļoti foršs ikgadējais apdeits!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15200
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0