Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
achmed VAZ 21013
Re: achmed VAZ 21013
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.Kaspars wrote:Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci
Re: achmed VAZ 21013
Ir iets ar DIY flančiem 30mm, rati netorčī ārpus arkām, neko neteica.Fretka wrote:Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.Kaspars wrote:Kāda problēma flančiem apskatē?artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci
Braucu ar MK5 GTI
Re: achmed VAZ 21013
Ir lieta par kuru uztraucos vairāk nekā flančiem, proti špiļkām. Ir dzirdēts, ka nekādu problēmu un pretēji, ka sēdies 2. Risinājums ir bbs vāciņi, kurus jāaizņemas uz apskati
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Sveiciens auto entuziastiem! Vasara iet uz beigām, mērķis bija šovasar savest žici vismaz tādā tehniskā stāvoklī, lai varētu legāli piedalīties ceļu satiksmē. Tas ir daļēji izdevies, nobraukti ap 500km, bet uz doto brīdi TA uz mēnesi Bet par visu pēc kārtas!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt
Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2 Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc
Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus
Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt
Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2 Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc
Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus
Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā!
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Tas brīdis ir klāt, žigulim izieta tehniskā apskate bez aizrādījumiem! Pirms apskates iegādājos jaunus priekšējos lukturus, noregulēju un novērsu pārējos divniekus. Pie reizes tika noregulēts karburātors, izrēķināti optimālie karburatora dīžu izmēri priekš mana motora parametriem, noregulēti vārsti, sadalenei uzlikts regulējamais zobrats Par aprēķiniem un regulēšanu paldies A. Jurševskim
Pēc jaunās apskates iegūšanas, mājupceļā iebraucu noskalot žici
Pēc veiktajiem darbiem, motors ir palicis atsaucīgāks, ir palielināti max apgriezieni un par spīti tam, ka žicim nav ne čoka, ne aukstās palaišanas sistēmas, ekonomaizers utt standarta lietas, aukstu motoru var iedarbināt bez problēmām, brīvgaitas apgriezieni nepeld un nost neslāpst. Patīkami ir tas, ka iet brīvi savus spidometra max 160 km/h, pēc sajūtām iet vēl
Tālākie plāni? Braukšu līdz pirmajam sālim uz ceļa, tad likšu ziemas guļā. Pa ziemu tiks būvēts vēl viens motors, tā kā šo pavasarī varēs iegādāties!
Ir ievākta nepieciešamā informācija un iegādātas attiecīgās detaļas
Standarta parametri - kloķene 80mm, klanis 129mm, virzulis 76mm (1450 ccm). Manos plānos ir iegūt atsaucīgu un dinamisku 1600ccm motoru, izmantojot jaunākas paaudzes izturīgākas un vieglākas kloķa klaņa mehānisma komponentes
Klaņi BMW m20b20, kuri ir 110g vieglāki kā standarta, virzuļi M50b20, kuri ir 90g vieglāki kā standarta. Protams atvieglināts spararats
Būs nepieciešams palielināt ieplūdes/izplūdes kanālus, palielināt kompresiju nosēdinot galvu, ir padomā arī cietākas vārstu atsperes un pārveidot standarta vārstu formu .
Paldies par uzmanību, eju rūcināt žici un noņemt skaidu pa rajonu!
Pēc jaunās apskates iegūšanas, mājupceļā iebraucu noskalot žici
Pēc veiktajiem darbiem, motors ir palicis atsaucīgāks, ir palielināti max apgriezieni un par spīti tam, ka žicim nav ne čoka, ne aukstās palaišanas sistēmas, ekonomaizers utt standarta lietas, aukstu motoru var iedarbināt bez problēmām, brīvgaitas apgriezieni nepeld un nost neslāpst. Patīkami ir tas, ka iet brīvi savus spidometra max 160 km/h, pēc sajūtām iet vēl
Tālākie plāni? Braukšu līdz pirmajam sālim uz ceļa, tad likšu ziemas guļā. Pa ziemu tiks būvēts vēl viens motors, tā kā šo pavasarī varēs iegādāties!
Ir ievākta nepieciešamā informācija un iegādātas attiecīgās detaļas
Standarta parametri - kloķene 80mm, klanis 129mm, virzulis 76mm (1450 ccm). Manos plānos ir iegūt atsaucīgu un dinamisku 1600ccm motoru, izmantojot jaunākas paaudzes izturīgākas un vieglākas kloķa klaņa mehānisma komponentes
Klaņi BMW m20b20, kuri ir 110g vieglāki kā standarta, virzuļi M50b20, kuri ir 90g vieglāki kā standarta. Protams atvieglināts spararats
Būs nepieciešams palielināt ieplūdes/izplūdes kanālus, palielināt kompresiju nosēdinot galvu, ir padomā arī cietākas vārstu atsperes un pārveidot standarta vārstu formu .
Paldies par uzmanību, eju rūcināt žici un noņemt skaidu pa rajonu!
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Paldies par piedāvātajiem variantiem, esmu dzirdējis ka tādus ir uzstādījuši vairāki vaztusam sagatavoti žiguļi kādreizējā open klasēGio wrote:No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.
Uz doto brīdi nē, bet ja nosliekšos par piekares modifikāciju, tad uzstādīšu Vata/paralelograma tipa šķērsstieni
VAZ 21013 1500s
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Skatē čalis voss ticamāk bija Haris, kas brauc šosejā ar kapeiku
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: achmed VAZ 21013
Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā )
Re: achmed VAZ 21013
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzasFretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā )
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Tāda nianse ir jebkurai automašīnai ar tiltu un šķērsstieni! Uztaisot to stieni regulējamu, tu vienkārši tiltu noliec vidū, taču tas neatsver to, ka, staigājot auto aizmugurei uz augšu vai leju, tilts aizies uz kādu pusi. Tam arī tas vata stienis domāts!achmed wrote:Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzasFretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā )
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim