Paldies, neplānoti ilgi ievilcies projekts, likās, ka fiksi visu sadarīšu un gatavs. Bet nu, labs nāk ar gaidīšanu!howitzer wrote:Ļoti foršs ikgadējais apdeits!
achmed VAZ 21013
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Tā ir visiem, kuri negrib ķep, ļep. Ir pārsvarā 2 veidu cilvēki. Tie, kuri skrūvē un tie, kuri brauc.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: achmed VAZ 21013
Brīvdienās piedarbināju vazīti, tagad aizdedze noregulēta ar stroboskopu, karburators arī saregulēts
Tā kā motors bija stāvējis ārpus auto un nav bijis rūcināts teju 2 gadus, iegādājos ķīmijas, lai iztīrītu sakrājušos nosēdumus. Pašā sākumā bija melni dūmi, bet jo ilgāk motors darbojās, dūmi pazuda. Pēc sentēvu metodes, karburatorā lēnam tika liets ūdens, es izlēju 1,5L Šādam procesam ir viena liela nianse, nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut, lai motors noslāpst!!! Tāpēc visu darījām lēnām, ūdeni pievienojām pa mazām devām. Vai bija jēga? Bija, dūmi pazuda, motors sāka klusāk strādāt. Pēc tam pārgāju uz STP produkciju
Nekvalitatīvs video, bet ieskatam derēs
» Skatīties Youtube
Tā kā motors bija stāvējis ārpus auto un nav bijis rūcināts teju 2 gadus, iegādājos ķīmijas, lai iztīrītu sakrājušos nosēdumus. Pašā sākumā bija melni dūmi, bet jo ilgāk motors darbojās, dūmi pazuda. Pēc sentēvu metodes, karburatorā lēnam tika liets ūdens, es izlēju 1,5L Šādam procesam ir viena liela nianse, nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut, lai motors noslāpst!!! Tāpēc visu darījām lēnām, ūdeni pievienojām pa mazām devām. Vai bija jēga? Bija, dūmi pazuda, motors sāka klusāk strādāt. Pēc tam pārgāju uz STP produkciju
Nekvalitatīvs video, bet ieskatam derēs
» Skatīties Youtube
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Ūdenis ir laba lieta, radās nepieciešamība mk2 jettai mainīt motoru, ap to laiku zebrā parādījās sižets par ūdeni un hidro triecienu.. Tā nu tika nolemts to teoriju pārbaudīt uz savas ādas..
Motoram iedevām ručkā un izlaidām cauri ap 6L ūdens, viss bija ok, sākumā bija doma to motoru ķidāt arā un apskatīties kas noticies, bet tā ttas joprojām stāv nomests malā un gaida savu dienu
Man sākumā bija tikai tvaiks, diezgan daudz tvaika bet pēctam arī izpūtējā strūkla radās un izlīda visi caurie savienojumi izpūtējā
Motoram iedevām ručkā un izlaidām cauri ap 6L ūdens, viss bija ok, sākumā bija doma to motoru ķidāt arā un apskatīties kas noticies, bet tā ttas joprojām stāv nomests malā un gaida savu dienu
Man sākumā bija tikai tvaiks, diezgan daudz tvaika bet pēctam arī izpūtējā strūkla radās un izlīda visi caurie savienojumi izpūtējā
Re: achmed VAZ 21013
Pasūtītas šādas stabules uz standarta divkameru karbiņa. Kāds būs rezultāts, neņemos spriest, sliktāk nevajadzētu būt
Būs jārisina standarta gaisa filtra korpusa modifikācija, bet pieņemu, ka nedomāšu riteni no jauna uz izmantošu sentēvu recepti
Būs jārisina standarta gaisa filtra korpusa modifikācija, bet pieņemu, ka nedomāšu riteni no jauna uz izmantošu sentēvu recepti
VAZ 21013 1500s
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Pats šādu muļķību biju darījis, bet tas ir pilnīgi lieki un vairāk kaitē kā uzlabo motora darbību, kāpēc? pamatošu, pirmkārt pārsvarā braucot tiek izmantota pirmā karburatora kamera, bet arī izmantojot abas kameras, sarēķinot abu difuzoru diametrus OEM gaisa iesūkšanas caurule ir ar rezervi un pilnīgi pietiek! otrkārt, ar šādu atvērto variantu motors vairāk iesūks silto gaisu kas tieši pasliktina darbību!
Par stabulēm rakstīju, ka tas ir tikai bizness, būtībā var salīdzināt ar degvielas magnētiem tās vairāk traucēs gaisa plūsmai un būs lieks svars! svarīga ir karburatora difuzora konstrukcija! Gribi reālu ieguvumu, uzliec solex karburatoru, protams ne kaut kādu, bet konkrētu modeli atbilstošu motoram, noregulē servisā ur gāzu analizatoru un jutīsi reālu jaudas pieaugumu un arī nelielu ekonomiju pateicoties solexsa pludiņkameras konstrukcijai.
Par stabulēm rakstīju, ka tas ir tikai bizness, būtībā var salīdzināt ar degvielas magnētiem tās vairāk traucēs gaisa plūsmai un būs lieks svars! svarīga ir karburatora difuzora konstrukcija! Gribi reālu ieguvumu, uzliec solex karburatoru, protams ne kaut kādu, bet konkrētu modeli atbilstošu motoram, noregulē servisā ur gāzu analizatoru un jutīsi reālu jaudas pieaugumu un arī nelielu ekonomiju pateicoties solexsa pludiņkameras konstrukcijai.
Re: achmed VAZ 21013
Nevienu modifikāciju, ko veicu nedaru tāpat vien. Vispirms ievācu informāciju, konsultējos par lietderīgumu un tikai tad uzstādu attiecīgo mezglu. Par stabulēm runājot tas gan ir eksperiments, jo Dzintara aplī tāda modifikācija ir aizliegta un informācija par ieguvumiem/zaudējumiem nav. Taču tāds komplekts nav dārgs, uzlikšu pamēģināt, nepatiks -vienmēr var noņemtMicuks wrote:Pats šādu muļķību biju darījis, bet tas ir pilnīgi lieki un vairāk kaitē kā uzlabo motora darbību
Par gaisa filtru, vienīgais un vispopulārākais veids kā tikt pēc iespējas vairāk gaisa. Jā, ir problēma ar karsto gaisu, jo izplūdes kolektors ir turpat apakšā. Attiecīgi ir 3 populāri risinājumi:
1) termolenta, tomēr ir dzirdēti negatīvi viedokļi. Ir labi, ka tiek izolēts kolektora karstums no gaisa filtra. Tomēr ir tāda nianse, ka dēļ lentas, paaugstinās izplūdes kolektora temperatūra, attiecīgi arī izplūdes gāzes, jo tās vairs netiek dzesētas ar kolektora palīdzību, kā rezultātā ir bijuši gadījumi, ka lenta aizdegas
2) kolektora pārklājums ar keramiku. Nav populārs, bet ļoti labs risinājums, jo tiek izolēts kolektora siltums, kā arī tiek saglabāta kolektora dzese ar gaisu
3) tērauda plākšņu uzstādīšana starp izplūdes un ieplūdes kolektoru. Līdzīgi ieguvumi kā ar keramiku
Uzskatāms piemērs ar atvērtu oem gaisa filtra korpusu un termolentu ap izplūdes kolektoru.
Vai tas strādā? Attiecīgā bilde no pagājušā gada 3. vietas ieguvēja Lieki piebilst, ka 90% mašīnas izmanto šāda tipa 3 tehnoloģijas
VAZ 21013 1500s
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Šo "tehnoloģiju" izmanto nezinātāji, saskatās no citiem. Kā iepriekš minēju un tie ir konkrēti fakti, kurus pats vari pārbaudīt, saskaiti abu difuzoru diametrus un izmēri gaisa filtra kastes ieejas diametru, tas ir ar lielu rezervi un caur to gaisu var iesūkt vairāk kā pietiekami! Atvērtā filtra variants der ja filtrs ir ārpus motortelpas vai ir gaisa ņēmējs uz kapota Ieplūdē ir vajadzīgs pēc iespējas vēsāks gaiss un to tu nedabūsu ar šādu "tehnoloģiju", pareizāk būtu meklēt variantu kā pievadīt gaisu no āras uz OEM gaisa kasti, vai holhozīgāks bet efektīvāks variants izņemot OEM gaisa filtru un uzliekot papildus gaisa kasti ar citu filtru un atsevišķu gaisa ievadu, kurš tiek ņemts ne no motrtelpas.achmed wrote:Nevienu modifikāciju, ko veicu nedaru tāpat vien. Vispirms ievācu informāciju, konsultējos par lietderīgumu un tikai tad uzstādu attiecīgo mezglu. Par stabulēm runājot tas gan ir eksperiments, jo Dzintara aplī tāda modifikācija ir aizliegta un informācija par ieguvumiem/zaudējumiem nav. Taču tāds komplekts nav dārgs, uzlikšu pamēģināt, nepatiks -vienmēr var noņemtMicuks wrote:Pats šādu muļķību biju darījis, bet tas ir pilnīgi lieki un vairāk kaitē kā uzlabo motora darbību
Par gaisa filtru, vienīgais un vispopulārākais veids kā tikt pēc iespējas vairāk gaisa. Jā, ir problēma ar karsto gaisu, jo izplūdes kolektors ir turpat apakšā. Attiecīgi ir 3 populāri risinājumi:
1) termolenta, tomēr ir dzirdēti negatīvi viedokļi. Ir labi, ka tiek izolēts kolektora karstums no gaisa filtra. Tomēr ir tāda nianse, ka dēļ lentas, paaugstinās izplūdes kolektora temperatūra, attiecīgi arī izplūdes gāzes, jo tās vairs netiek dzesētas ar kolektora palīdzību, kā rezultātā ir bijuši gadījumi, ka lenta aizdegas
2) kolektora pārklājums ar keramiku. Nav populārs, bet ļoti labs risinājums, jo tiek izolēts kolektora siltums, kā arī tiek saglabāta kolektora dzese ar gaisu
3) tērauda plākšņu uzstādīšana starp izplūdes un ieplūdes kolektoru. Līdzīgi ieguvumi kā ar keramiku
Uzskatāms piemērs ar atvērtu oem gaisa filtra korpusu un termolentu ap izplūdes kolektoru.
Vai tas strādā? Attiecīgā bilde no pagājušā gada 3. vietas ieguvēja Lieki piebilst, ka 90% mašīnas izmanto šāda tipa 3 tehnoloģijas
Veicot kādus uzlabojumus svarīgi ir zināt, kā tas strādā un kapēc tas strādā tieši tā! sen zināms par visiem tiem sietiem virpuļbleķiem un citu lohatronu, tā kā tur īsti nav ar ko eksperimentēt un ar žopometru tāpat neko nenoteiksi
Iepriekš ieteicu tev reālu variantu kā tiešām pacelt jaudu bez eksperimentiem!
Sameklē draugiem.lv Raiti Klāvu, pajautā viņam, cilvēks gadu desmitiem būvē konkurētspējīgus žiguļu motorus, kādreiz arī pats brauca ar savu būvēto žiku, kuram no atmosfēras izcelti 200zs
Re: achmed VAZ 21013
Jāpajautā Gabrānam, zinu, ka viņš savām būvētājām Volgām un žiguļiem veda taisītGG. wrote:A kur LV var uztaisīt keramiku izplūdniekam? Kautkad meklēju, neko neatradu.
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Principā savu auto nevajag vest ne pie Šimkusa, Gabrāna, Kaļķa, Jurševska, uz Lt pie Kiverta vai uz Est pie Ligura, mums taču savs Vaz eksperts. Kur es biju ātrāk???GG. wrote:Micuk, ir stenda izdrukas?
VAZ 21013 1500s
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: achmed VAZ 21013
Tatad ja stabules ir tufta tad kapec vinas ir aizliegtas? Varbut jaudas zinas tas neko dizi nemainis,bet atdeve un asuma gan
ZX
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Neviens no minētajiem cilvēkiem tādas muļķības nedarītu, kur nu vēl ieteiktu citiemachmed wrote:Principā savu auto nevajag vest ne pie Šimkusa, Gabrāna, Kaļķa, Jurševska, uz Lt pie Kiverta vai uz Est pie Ligura, mums taču savs Vaz eksperts. Kur es biju ātrāk???GG. wrote:Micuk, ir stenda izdrukas?
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Jā jā sazvērestības teorijasBlack President wrote:Tatad ja stabules ir tufta tad kapec vinas ir aizliegtas? Varbut jaudas zinas tas neko dizi nemainis,bet atdeve un asuma gan
Difuzora forma ir svarīgā jo tieši tur veidojas degmaisījums, tas kas ir virs difuzoriem tikai traucē.
Re: achmed VAZ 21013
Aizliegtas, jo neatbilst standarta risinājumiem. Pēc noteikumiem ir piedāvāti dažādi karburatoru veidi, ar maksimāli pieļaujamiem difuzoru un dīžu izmēriem. Jābūt standarta gaisa filtra izvietojumam, bet ir pieļaujamas tā korpusa modifikācijas, filtra elements brīvs. Man kā reizi ir šāds sportam pielāgots karburators, trūka tikai atgriezt filtra korpusu.Black President wrote:Tatad ja stabules ir tufta tad kapec vinas ir aizliegtas? Varbut jaudas zinas tas neko dizi nemainis,bet atdeve un asuma gan
VAZ 21013 1500s
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Man ir tā kā vienalga ko un kā dari, tik kā smieklīgi, ka kāp uz tā paša grābekļa saistībā ar filtra kasti, kā daudzi citi un arī es savā laikā
Ieteicu reālu risinājumu un pamatoju kāpēc konkrētie varianti nebūs labi, bet kā redzams esi jauns un ar dumpīguma instinktu
Savu rakstīto pamatoju ar konkrētiem faktiem, runājot par filtra kasti, pamato kā tieši apzāģētā kaste uzlabo motora darbību? vismaz priekš sevis padomājot loģiski tas, ka tiek vairāk gaisa klāt nederēs jo kā minēju tiek karstais gaiss kas tieši pasliktina motora darbību, kā arī OEM ievads pilnīgi pietiek, motors nevar iesūkt vairāk gaisa ja nozāģē kasti, viņš iesūc tik cik viņam vajag un ar OEM ieplūdi vairāk kā pietiek! starp citu, vaļējie OEM filtri nav tādi paši kā šis žiguļa iekšējais Arī par to stabuli, kā tieši viņa uzlabo motora darbību? Kā iepriekš minēju ja ko dara tad ir konkrēti jāzin kam tas vajadzīgs un kā tas strādā! Šeit forumā ir ļoti labs piemērs foruma biedrs Bucis, ievāc informāciju sagremo, izstudē kas kā strādā, izprot procesus un realizē, kā redzams ar panākumiem.
Ja tiešām gribi iegūt reālus uzlabojumus sazinies ar Raiti, tas tev neko nemaksās, vismaz pajautā par šo "tehnolohgiju" lietderīgumu
Ieteicu reālu risinājumu un pamatoju kāpēc konkrētie varianti nebūs labi, bet kā redzams esi jauns un ar dumpīguma instinktu
Savu rakstīto pamatoju ar konkrētiem faktiem, runājot par filtra kasti, pamato kā tieši apzāģētā kaste uzlabo motora darbību? vismaz priekš sevis padomājot loģiski tas, ka tiek vairāk gaisa klāt nederēs jo kā minēju tiek karstais gaiss kas tieši pasliktina motora darbību, kā arī OEM ievads pilnīgi pietiek, motors nevar iesūkt vairāk gaisa ja nozāģē kasti, viņš iesūc tik cik viņam vajag un ar OEM ieplūdi vairāk kā pietiek! starp citu, vaļējie OEM filtri nav tādi paši kā šis žiguļa iekšējais Arī par to stabuli, kā tieši viņa uzlabo motora darbību? Kā iepriekš minēju ja ko dara tad ir konkrēti jāzin kam tas vajadzīgs un kā tas strādā! Šeit forumā ir ļoti labs piemērs foruma biedrs Bucis, ievāc informāciju sagremo, izstudē kas kā strādā, izprot procesus un realizē, kā redzams ar panākumiem.
Ja tiešām gribi iegūt reālus uzlabojumus sazinies ar Raiti, tas tev neko nemaksās, vismaz pajautā par šo "tehnolohgiju" lietderīgumu
Re: achmed VAZ 21013
Krietns laiks pagājis kopš sniedzu pēdējo atskaiti par padarīto. Tad nu laiks pastāstīt, ko esmu padarījis. Lielāko daļu ziemas, vazīts stāvēja ārā, tā īsti nekustināts. Pa ziemu bija jāatrisina jautājums par salonu, kādu izvēlēties, no kāda modeļa, kādā krāsā, kāda materiāla utt. Pašam ļoti patīk tumšie drēbes saloni, melnie durvju apšuvumi, diemžēl kapeikai ir grūti sameklēt melnos durvju apšuvumus labā stāvoklī un ja arī atrod, par tiem prasa samērā augstu cenu. Melni sēdekļi no auduma vispār kapeikām nenāca, tāpēc jau skaidri zināju, ka nāksies tos iegūt no cita modeļa.
Ziemassvētku dāvanas vietā no drauga saņēmu zvanu, ka pie viņa garāžās ienācies 2106 modelis uz detaļām, vizuāli sliktā stāvoklī, bet ar labu salonu. Nu lab, pa dzelzi un braucu raudzībās. Bingo tumšais salons labā stāvoklī, krēsli, durvju apšuvumi un paklājs, pie reizes noņēmu arī griestus, jo tie bija saglabājušies labākā stāvoklī nekā manējie. Pagāja krietns laiks, kamēr izjaucu visu salonu un sašķiroju, kas man nepieciešams, bet tas bija tā vērts, jo tiešām viss labā stāvoklī un ja vēl par limonādes cenu, tad vispār Bet tagad laiks bildēm
Lielāko ziemu, kā jau minēju, vazīts pavadīja ārā svaigā gaisā
Salona bildes
Jāpiebilst, ka viss salons, izņemot paneli ir no 2106, viss izmazgāts, izsūkts un sakopts, jaunas durvju, bagāžnieka blīvējošās gumijas
Uz doto brīdi, uzliku oem stūri, jo Monte Carlo sporta stūrei nav taurītes signāla, līdz ar to pēc apskates likšu atpakaļ.
P.S. Fakts patīkamais, Monte Carlo stūrīte ir no mana pirmā žiguļa, kuru tēvs nopirka man 13 gados, lai iemācītos braukt. Pēc teju 15 gadiem, stūre aizvien labā stāvoklī
Paliekot siltākam, sāku ķerties klāt motora sakopšanai, trubiņas, šļauciņas, savienojumi, vāciņi, trauciņi, iepirkti jauni un ja labā stāvoklī, tad satīrīti. Visa bremžu sistēma jauna, cilindrs, kapara caurules, štuceri, diski, kluči. Sajūga cilindrs, savienojumi, sajūga disks jauns. Protams viss atgaisots un ticis pie jaunām eļļām. Darba kārtībā, prasās sakārtot vadus, jo pagaidām savienots, lai viss strādā, bet gribu vadus, kurus nepieciešams pārlodēt un satīt ar melno drēbes izolāciju, lai atverot motora pārsegu viss tīrs un sakopts
Virsbūvi jāiedod saslīpēt un nopulēt, aizmugurē jāizgatavo flanči un tad uz apskati
Tas šoreiz viss, nākamreiz ziņošu kā veicies apskatē
Ziemassvētku dāvanas vietā no drauga saņēmu zvanu, ka pie viņa garāžās ienācies 2106 modelis uz detaļām, vizuāli sliktā stāvoklī, bet ar labu salonu. Nu lab, pa dzelzi un braucu raudzībās. Bingo tumšais salons labā stāvoklī, krēsli, durvju apšuvumi un paklājs, pie reizes noņēmu arī griestus, jo tie bija saglabājušies labākā stāvoklī nekā manējie. Pagāja krietns laiks, kamēr izjaucu visu salonu un sašķiroju, kas man nepieciešams, bet tas bija tā vērts, jo tiešām viss labā stāvoklī un ja vēl par limonādes cenu, tad vispār Bet tagad laiks bildēm
Lielāko ziemu, kā jau minēju, vazīts pavadīja ārā svaigā gaisā
Salona bildes
Jāpiebilst, ka viss salons, izņemot paneli ir no 2106, viss izmazgāts, izsūkts un sakopts, jaunas durvju, bagāžnieka blīvējošās gumijas
Uz doto brīdi, uzliku oem stūri, jo Monte Carlo sporta stūrei nav taurītes signāla, līdz ar to pēc apskates likšu atpakaļ.
P.S. Fakts patīkamais, Monte Carlo stūrīte ir no mana pirmā žiguļa, kuru tēvs nopirka man 13 gados, lai iemācītos braukt. Pēc teju 15 gadiem, stūre aizvien labā stāvoklī
Paliekot siltākam, sāku ķerties klāt motora sakopšanai, trubiņas, šļauciņas, savienojumi, vāciņi, trauciņi, iepirkti jauni un ja labā stāvoklī, tad satīrīti. Visa bremžu sistēma jauna, cilindrs, kapara caurules, štuceri, diski, kluči. Sajūga cilindrs, savienojumi, sajūga disks jauns. Protams viss atgaisots un ticis pie jaunām eļļām. Darba kārtībā, prasās sakārtot vadus, jo pagaidām savienots, lai viss strādā, bet gribu vadus, kurus nepieciešams pārlodēt un satīt ar melno drēbes izolāciju, lai atverot motora pārsegu viss tīrs un sakopts
Virsbūvi jāiedod saslīpēt un nopulēt, aizmugurē jāizgatavo flanči un tad uz apskati
Tas šoreiz viss, nākamreiz ziņošu kā veicies apskatē
VAZ 21013 1500s