achmed VAZ 21013
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: achmed VAZ 21013
Glīts žiks Man prasās Ladas zīmīti restē, citādi liekas, ka tur kaut kas trūkst.
Re: achmed VAZ 21013
Plānos ir iegādāties bamperus labā stāvoklī ar nenolupušu hromu, uzlikt hroma luktura riņķus, oriģinālo resti ar Lada zīmītiUldisUldis wrote:Glīts žiks Man prasās Ladas zīmīti restē, citādi liekas, ka tur kaut kas trūkst.
Kad liku kopā, gribēju paeksperimentēt ar racing look, bet tomēr prasās pēc oriģinālā izskata
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Tā kā žicim nav tahometra, domāju to labot, jā varētu likt paneli no 2106, tam ir tahometrs. Negribu, jo vēlos atstāt oriģinālo paneli, otrkārt žiguļa tahometra apgriezieni tā lēkā, ka tāpat diži liela jēha no viņa nav Tāpēc pasūtīju tahometru no ebay, protams, gribēju VDO, bet nevarēju atrast izmērā līdz 80mm un nebija ar stiprināmo kājiņu. Negribu nekur sēdināt panelī, gribēju ar kājiņu, lai var stiprināt aiz stūres vai kreisajā pusē uz paneļa pie stikla, skatīšos, kur ērtāk novietot.
Vēl šādus tādus sīkumus pasūtīju, OMP vilkšanas cilpu (standartā tādas nav), mazos filtriņus, jo domāju pasūtīt uzmetināt eļļas izplešanās trauku, pie reizes griezt vaļā filtra korpusu un uzlikt sportam paredzētu mazgājamo gaisa filtru.
Vēl šādus tādus sīkumus pasūtīju, OMP vilkšanas cilpu (standartā tādas nav), mazos filtriņus, jo domāju pasūtīt uzmetināt eļļas izplešanās trauku, pie reizes griezt vaļā filtra korpusu un uzlikt sportam paredzētu mazgājamo gaisa filtru.
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Labs variants ko redzēju nesenajā Low as Bass
Bija uz vaboles tahometra piepisrs zem paneła netālu kur kulise. Taka kopskatu nemaina un vajadzibas gadījumā var uzmest aci
Bija uz vaboles tahometra piepisrs zem paneła netālu kur kulise. Taka kopskatu nemaina un vajadzibas gadījumā var uzmest aci
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: achmed VAZ 21013
Esmu pieteicis dalību sestdienas trases dienai Biķerniekos, sava prieka pēc pabraukšu ar žici Gatavojoties trases dienai, jāuzstāda karteris ar ribām, lai tfu tfu tfu nepalieku kādā līkumā bez eļļas, pie reizes uzlikšu apgriezto gaisa filtra korpusu un eļļas izplešanās trauku. Vēl plānoju aizvest uzmest aci savirzei, sagāzumam priekšējam tiltam. Aizlienējos ķiveri un pats galvenais, sarunāju vieglus sporta diskus ar jaunām Falken riepām (diski un riepas identiskas Dzintara aplī lietotajām). Minilites R13 7J ET15 ar 175/70 riepām
Pašam interesē kā žicis uzvedas trasē un , protams, braucu sava prieka prieka pēc. Apzinos, ka manam žicim ir 2x mazāk jaudas nekā sportiniekiem, nav bloķa un sēdēšu oriģinālajā krēslā. Uz nekādu rezultātu nesniedzos, nevienam nekas nav jāpierāda, tāpēc ar mierīgu prātu došos trasē un izbaudīšu trajektorijas
Pašam interesē kā žicis uzvedas trasē un , protams, braucu sava prieka prieka pēc. Apzinos, ka manam žicim ir 2x mazāk jaudas nekā sportiniekiem, nav bloķa un sēdēšu oriģinālajā krēslā. Uz nekādu rezultātu nesniedzos, nevienam nekas nav jāpierāda, tāpēc ar mierīgu prātu došos trasē un izbaudīšu trajektorijas
VAZ 21013 1500s
- howitzer
- M30
- Posts: 28631
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Pievienojos, zīmīti restē vajag noteikti, citādi auto ļoti smuks.
Par tahometru - ja pareizi atminos, sencis stāstīja, ka krievu laikos varēja nopirkt atsevišķus pieliekamus taho tām mašīnām, kurām taho nebija. Attiecīgi, dizains būtu ieturēts, nevis šitie led sūdi. Paprasi kaut kādos žiku forumos, vai krādā krāmu tirgū, iespējams, ka uzpeld. Nu, sliktākajā gadījumā VDO.
https://adparts.eu/lv/auto/gauges-acces ... 100mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Par tahometru - ja pareizi atminos, sencis stāstīja, ka krievu laikos varēja nopirkt atsevišķus pieliekamus taho tām mašīnām, kurām taho nebija. Attiecīgi, dizains būtu ieturēts, nevis šitie led sūdi. Paprasi kaut kādos žiku forumos, vai krādā krāmu tirgū, iespējams, ka uzpeld. Nu, sliktākajā gadījumā VDO.
https://adparts.eu/lv/auto/gauges-acces ... 100mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: achmed VAZ 21013
Zīmīte būs, bet kad nopirkšu oriģinālo resti. Jā, paralēli meklēju psrs laiku tahometru, ir deficīts, šis kā pagaidu variants Paldies par komplimentu žicim!howitzer wrote:Pievienojos, zīmīti restē vajag noteikti, citādi auto ļoti smuks.
Par tahometru - ja pareizi atminos, sencis stāstīja, ka krievu laikos varēja nopirkt atsevišķus pieliekamus taho tām mašīnām, kurām taho nebija. Attiecīgi, dizains būtu ieturēts, nevis šitie led sūdi. Paprasi kaut kādos žiku forumos, vai krādā krāmu tirgū, iespējams, ka uzpeld. Nu, sliktākajā gadījumā VDO.
https://adparts.eu/lv/auto/gauges-acces ... 100mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Lielā pītā stūre ir nolikta priekš apskates, jo šitai nav taures signāla pogas. Šī sporta stūre ir no mana pirmā nopirktā žiguļa, glabāju to vairāk nekā 13 gadus Tagad, kad žicis gatavs, lieku virsū, man viņa patīk un mainīt pagaidām netaisos. Plānoju pa ziemu iedot pāršūtordii wrote:taa jau sterils un labi kopaa sanaacis, tik man gribeetos pie taa kopskata arii to piito lielo stuuri un atrumklokim galu ar iekauseeto roziiti
Nekādi iekausētie kukaiņi, rozes utml lietas ātrumkloķa uzgalī neinteresē!
VAZ 21013 1500s
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: achmed VAZ 21013
Vakar ņēmu dalību Biķernieku trases dienā, pasākums ļoti patika, publika, gaisotne, viss ritēja raiti un bez pauzēm, bija iespēja braukt 4x20min
Bet nu, viss pēc kārtas. Lasot nolikumu, bija rakstīts, ka drīkst piedalīties ar riepām ar vismaz 4mm protektoru, protams, manām riepām tāda atlikuma nebija, nācās domāt kur aizlienēties diskus un riepas, jo šogad negribēju pirkt jaunas r15, to jaunajā sezonā. Pie krusttēva servisā sarunāju r13 Minilites ar itkā et15 un 175/70 jaunām riepām, forši
A skuju, et -7 un neder, lien ārpus arkām priekšā, aizmugurē vispār nelien zem arkas, mēģinājām nolaist gaisu, uzlikt un tad piepumpēt, jā ratu uzlikt var, bet rats negriežas jo gumija berzējas gar arkām Hm, ko darīt? Riepas jaunas, jāmeklē citi r13 diski. Par laimi no šošejniekiem varēju aizlienēties citus diskus ar netik mazu et un kas varētu derēt
Diski Braid r13 7J et11, ļoti viegli, nesasisti un galvenais, ka kopā ar baloniņriepu labi derēja žicim
Zināju, ka trasē būs lielas noslodzes, tāpēc būtu svarīgi, lai ar eļļošanu un dzesēšanu viss būtu kārtībā. Izlaidām eļļu, karterim iemetinājām ribas, lai kādā līkumā nepaliek bez eļļas, nedod Dievs pie lieliem apgriezieniem uztvērējs netiktu pie eļļas un iesūktu gaisu, tfu tfu tfu un klopēju pie galda. Pie reizes apgriezām filtra korpusu, kartera ventilācijas trubu ielaidām izplešanās traukā (oil catch can), uzlējām 1L virs līmeņa, pa lēto nopirku lietotu mazgājamo K&N gaisa filtru, izmazgāju, izpūtu ar kompresoru, sapūtu ar eļļiņu, krusttēvs saregulēja savērsumu/sagāzumu priekšējai piekarei, vēl šādi tādi sīkumi un žicis bija gatavs doties trasē
Vakarā piebraucu pie kaimiņa, kurš trenniņa pēc brauks ar sacensību žiguli, vērtīgi padomi un ieteikumi no viņa puses, tā gaidu rītdienu kad varēs braukt
Sacensību diena, piebraucam pēc kafijas un degvielas
Samaksāju dalību, uzstādu laika ņemšanas kastīti, ķiveri galvā un aiziet!!!
Ļoti pateicīgs krusttēvam par žika sagatavošanu, nekādu defektu, karšanas, noplūdes, turējās ļoti labi, bremzējās, motors godam turēja slodzi četras reizes pa 20 min pilnā grīdā Arī kaimiņam par vērtīgajiem padomiem trasē un izvizināšanu ar sportinieku
Nebija nosprausts apļa laiks uz kuru tiekties, braucu prieka pēc, nepārvērtējot savas uz žika spējas. Dienas beigās sasniedzu labāko laiku 2:02.023, kas priekš 74zs motora, bez bloķa, ar salonu nav slikts rezultāts, dzirdēju pat atzinīgus vārdus no N.Lagzdiņa, kurš atzina, ka priekš standarta žiguļa esmu nobraucis labi, protams patīkami
Uzskatu, ka pilnīgi pietiek pat ar tik mazu jaudu, lai gūtu prieku trasē, jo ar pilnu visus līkumus tāpat bija bail izņemt, īpaši tiltiņa līkums, kas
pēc šosejnieku teiktā vispār jāņem ar pilnu tvanu, jo līkumā līdz slimnīcai, tā ir ātrākā trases vieta, jā nevis starta/finiša taisne
Kopumā esmu ļoti apmierināts, diena izdevusies, uzslavas žicim, ka turēja godam! Paldies par uzmanību!
Bet nu, viss pēc kārtas. Lasot nolikumu, bija rakstīts, ka drīkst piedalīties ar riepām ar vismaz 4mm protektoru, protams, manām riepām tāda atlikuma nebija, nācās domāt kur aizlienēties diskus un riepas, jo šogad negribēju pirkt jaunas r15, to jaunajā sezonā. Pie krusttēva servisā sarunāju r13 Minilites ar itkā et15 un 175/70 jaunām riepām, forši
A skuju, et -7 un neder, lien ārpus arkām priekšā, aizmugurē vispār nelien zem arkas, mēģinājām nolaist gaisu, uzlikt un tad piepumpēt, jā ratu uzlikt var, bet rats negriežas jo gumija berzējas gar arkām Hm, ko darīt? Riepas jaunas, jāmeklē citi r13 diski. Par laimi no šošejniekiem varēju aizlienēties citus diskus ar netik mazu et un kas varētu derēt
Diski Braid r13 7J et11, ļoti viegli, nesasisti un galvenais, ka kopā ar baloniņriepu labi derēja žicim
Zināju, ka trasē būs lielas noslodzes, tāpēc būtu svarīgi, lai ar eļļošanu un dzesēšanu viss būtu kārtībā. Izlaidām eļļu, karterim iemetinājām ribas, lai kādā līkumā nepaliek bez eļļas, nedod Dievs pie lieliem apgriezieniem uztvērējs netiktu pie eļļas un iesūktu gaisu, tfu tfu tfu un klopēju pie galda. Pie reizes apgriezām filtra korpusu, kartera ventilācijas trubu ielaidām izplešanās traukā (oil catch can), uzlējām 1L virs līmeņa, pa lēto nopirku lietotu mazgājamo K&N gaisa filtru, izmazgāju, izpūtu ar kompresoru, sapūtu ar eļļiņu, krusttēvs saregulēja savērsumu/sagāzumu priekšējai piekarei, vēl šādi tādi sīkumi un žicis bija gatavs doties trasē
Vakarā piebraucu pie kaimiņa, kurš trenniņa pēc brauks ar sacensību žiguli, vērtīgi padomi un ieteikumi no viņa puses, tā gaidu rītdienu kad varēs braukt
Sacensību diena, piebraucam pēc kafijas un degvielas
Samaksāju dalību, uzstādu laika ņemšanas kastīti, ķiveri galvā un aiziet!!!
Ļoti pateicīgs krusttēvam par žika sagatavošanu, nekādu defektu, karšanas, noplūdes, turējās ļoti labi, bremzējās, motors godam turēja slodzi četras reizes pa 20 min pilnā grīdā Arī kaimiņam par vērtīgajiem padomiem trasē un izvizināšanu ar sportinieku
Nebija nosprausts apļa laiks uz kuru tiekties, braucu prieka pēc, nepārvērtējot savas uz žika spējas. Dienas beigās sasniedzu labāko laiku 2:02.023, kas priekš 74zs motora, bez bloķa, ar salonu nav slikts rezultāts, dzirdēju pat atzinīgus vārdus no N.Lagzdiņa, kurš atzina, ka priekš standarta žiguļa esmu nobraucis labi, protams patīkami
Uzskatu, ka pilnīgi pietiek pat ar tik mazu jaudu, lai gūtu prieku trasē, jo ar pilnu visus līkumus tāpat bija bail izņemt, īpaši tiltiņa līkums, kas
pēc šosejnieku teiktā vispār jāņem ar pilnu tvanu, jo līkumā līdz slimnīcai, tā ir ātrākā trases vieta, jā nevis starta/finiša taisne
Kopumā esmu ļoti apmierināts, diena izdevusies, uzslavas žicim, ka turēja godam! Paldies par uzmanību!
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Really nigga?achmed wrote:[..] mēģinājām nolaist gaisu, uzlikt un tad piepumpēt, jā ratu uzlikt var, bet rats negriežas jo gumija berzējas gar arkām [..]
Bet visādi citādi forši
Re: achmed VAZ 21013
Jā zinu, gatera metodes, bet biju izmisumā, kā lai dabū ratu virsū. Labi, ka bija iespēja tikt pie citiemFretka wrote:Really nigga?achmed wrote:[..] mēģinājām nolaist gaisu, uzlikt un tad piepumpēt, jā ratu uzlikt var, bet rats negriežas jo gumija berzējas gar arkām [..]
Bet visādi citādi forši
VAZ 21013 1500s
- AtmoBenzin
- Posts: 11926
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0