Re: achmed VAZ 21013
Posted: 02 Oct 2017, 08:50
Populārs varbūt to cilvēku lokā, kuriem interesē padomju tehnika un patīk kā izmainās auto dinamika, ja jaudu palielina 2x un par 15% samazina auto masu Un, protams, kuru gan interesē kā riņķo 7 Nacionālās klases mašīnas, ja tā vietā var vērot kā 20 žiguli ar līdzīgu jaudu jož pa trasi? Personīgi man interesē tas, ka, varu pašpikot kādus risinājumus izmanto sportisti, ja kas iepatīkas, tad šo ideju realizēju savam žicim. Izstaigāju auto parku, izpētu novitātes, pakonsultējos par risinājuma lietderīgumu.Black President wrote:Es ta skatos ka dzintara aplis ir loti populars
achmed wrote:izpētu novitātes
Prieks, ja kādam patīk!howitzer wrote:Nais - Tu esi Micuks paralēlajā Visumā.
PareizaisFoxijs wrote:Pareizais Micuks labs guvums tie mopēdi, es sen jau sapņoju par haļavno deltu
Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
Tā arī darīšu!J.K.jr.bad. wrote:Es domāju, ka izportējot galvu un ieliekot niknāku sadaleni, būs labākais veids, kā to motoru dzīvāku padarīt.
Nebūs gan tik "rožaini" kā raksti, tehnoloģija galvu ražošanā ar nelielām izmaiņām ir tā pati.achmed wrote:Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
Tā ir izturīgāka un, palielinot kompresijas pakāpi, ir pamats domāt, ka tā turēs "labāk"
Visas žiguļu (klasikas) galvas ir SOHC (viena sadalene virs galvas, kura ar rokeru palīdzību atver gan ieplūdes, gan izplūdes vārstus) tipa